Komnaty Prób |
Koszt: 2000 |
Wymaga: Poziom Miasta 3. |
---|---|---|
Pozwala odwiedzającemu bohaterowi nauczyć się utrzymywanego tam okrzyku bojowego. Obdarzają bohatera dwoma okrzykami bojowymi pierwszego poziomu.. |
Komnaty Odwagi |
Koszt: 3000 5 5 |
Wymaga: Poziom Miasta 3, Komnaty Prób. |
---|---|---|
Ulepszone Komnaty Prób. Obdarzają bohatera losowym okrzykiem bojowym drugiego poziomu. |
Komnaty Potęgi |
Koszt: 4000 5 5 |
Wymaga: Poziom Miasta 3, Komnaty Odwagi. |
---|---|---|
Ulepszone Komnaty Odwagi. Obdarzają bohatera losowym okrzykiem bojowym trzeciego poziomu. |
Stos Odpadków |
Koszt: 100 1 1 |
Wymaga: Poziom Miasta 3, Rudera Goblinów. |
---|---|---|
Zwiększa tygodniowy przyrost Goblinów, Goblińskich Sidlarzy i Goblińskich Plugawców o 6. |
Schronienie Podróżnika |
Koszt: 1500 4 4 |
Wymaga: Poziom Miasta 6. |
---|---|---|
Schronienie Podróżnika Obdarza bohatera Barbarzyńców Talizmanem który umożliwia mu rzucanie czarów na mapie przygód. |
Stos Czaszek |
Koszt: 2000 5 |
Wymaga: Poziom Miasta 9, Cytadela. |
---|---|---|
Ulepsza unikalny talent rasowy "Krwawy Szał" obdarzając armię dodatkowymi 50 punktami szału na |
Targ Niewolników |
Koszt: 3500 10 10 |
Wymaga: Poziom Miasta 12, Ratusz. |
---|---|---|
Targ Niewolników pozwala ci sprzedawać istoty z twojej armii i wymieniać je na pieniądze. Cena zależy od ilości posiadanych w twym królestwie targów. Możesz zarabiać mając więcej niż jeden targ. Cena jest równa 95% kosztu zakupu plus % za każde posiadane Targowisko. |
Wieża Chana |
Koszt: brak |
wymagania: 15 poziom miasta |
---|---|---|
Wieża Chana - Struktura Graala Wieża Chana zwiększa tygodniowy przyrost istot o 50%, zapewnia twojemu imperium dodatkowe 5000 sztuk złota i zwiększa Atak wszystkich bohaterów o 4. |