Miasto Wrota Żywiołu w Heroes III
♦ Opublikowany: 10.08.2010 o 01:27
♦ Czytany: 12895 razy
♦ Opracowany przez: --
Opis budynków miasta Wrota Żywiołu w Heroes of Might and Magic III

Wrota Żywiołu


Rada Osady
Funkcja:
Umożliwia dalszą rozbudowę miasta oraz dostarcza 500 sztuk złota dziennie


Wymagane budynki: Każde miasto posiada Radę osady
Koszt budowy: brak
Rada Miasta
Funkcja:
Umożliwia dalszą rozbudowę miasta oraz dostarcza 1000 sztuk złota dziennie


Wymagane budynki: Tawerna
Koszt budowy: 2500 sztuk złota
Ratusz
Funkcja:
Umożliwia dalszą rozbudowę miasta oraz dostarcza 2000 sztuk złota dziennie


Wymagane budynki: Rada miasta, Gildia magów poziom 1, Targowisko, Kuźnia
Koszt budowy: 5000 sztuk złota
Kapitol
Funkcja:
Umożliwia dalszą rozbudowę miasta oraz dostarcza 4000 sztuk złota dziennie


Wymagane budynki: Ratusz, Zamek
Koszt budowy: 10000 sztuk złota
Fort
Funkcja:
Otacza miasto murem, utrudniając tym samym jego zajęcie


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 20 drewna, 20 kamieni, 5000 sztuk złota
Cytadela
Funkcja:
Dodaje do fortu wieżę i miny. Zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%


Wymagane budynki: Fort
Koszt budowy: 5 kamieni , 2500 sztuk złota
Zamek
Funkcja:
Dodaje 2 wieże łucznicze i wzmacnia mury. Zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 100% (nie kumuluje się)


Wymagane budynki: Cytadela
Koszt budowy: 5 drewna, 5 kamieni , 5000 sztuk złota
Karczma
Funkcja:
Umożliwia rekrutowanie bohaterów, zwiększa morale wojska przebywającego w mieście, Dostarcza informacji statystycznych o przeciwnikach. Im więcej miast z karczmą jest w posiadaniu gracza, tym dostarczane informacje są dokładniejsze.


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 5 drewna,500 sztuk złota
Kuźnia
Funkcja:
Produkuje balisty.


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 5 drewna,1000 sztuk złota
Targowisko
Funkcja:
Umożliwia kupno, sprzedaż i wymianę surowców. Kurs wymiany zależy od ilości posiadanych targowisk.


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 5 drewna,500 sztuk złota
Magazyn Zasobów
Funkcja:
Dostarcza dziennie 1 uncję rtęci.


Wymagane budynki: Targowisko
Koszt budowy: 5 kamieni,5000 sztuk złota
Gildia magów poziom 1
Funkcja:
Zaopatruje bohaterów w Księgi zaklęć oraz naucza 5 pierwszo-poziomowych zaklęć.


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 5 drewna,5 kamieni,2000 sztuk złota
Gildia magów poziom 2
Funkcja:
Zaopatruje bohaterów w Księgi zaklęć oraz naucza 4 drugo-poziomowych zaklęć.


Wymagane budynki: Gildia magów poziom 1
Koszt budowy: 5 drewna,4 rtęci,5 kamieni,4 siarki, 4 kryształów,4 klejnotów,1000 sztuk złota
Gildia magów poziom 3
Funkcja:
Zaopatruje bohaterów w Księgi zaklęć oraz naucza 3 trzecio-poziomowych zaklęć.


Wymagane budynki: Gildia magów poziom 2
Koszt budowy: 5 drewna,6 rtęci,6 kamieni,6 siarki, 6 kryształów,6 klejnotów,1000 sztuk złota
Gildia magów poziom 3
Funkcja:
Zaopatruje bohaterów w Księgi zaklęć oraz naucza 3 trzecio-poziomowych zaklęć.


Wymagane budynki: Gildia magów poziom 2
Koszt budowy: 5 drewna,6 rtęci,6 kamieni,6 siarki, 6 kryształów,6 klejnotów,1000 sztuk złota
Gildia magów poziom 3
Funkcja:
Zaopatruje bohaterów w Księgi zaklęć oraz naucza 3 trzecio-poziomowych zaklęć.


Wymagane budynki: Gildia magów poziom 2
Koszt budowy: 5 drewna,6 rtęci,6 kamieni,6 siarki, 6 kryształów,6 klejnotów,1000 sztuk złota
Stocznia
Funkcja:
Produkuje okręty.


Wymagane budynki: Sąsiedztwo miasta z wodą.
Koszt budowy: 20 drewna , 2000 sztuk złota
Magiczna Uczelnia
Funkcja:
Umożliwia każdemu odwiedzającemu bohaterowi naukę dowolnej magicznej umiejętności za 2000 złota (każda umiejętność opłacana jest oddzielnie).


Wymagane budynki: Gildia magów poziom 1
Koszt budowy: 5 drewna, 5 kamieni,1000 sztuk złota
Cudowna tęcza
Funkcja:
Zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%, generuje codziennie 5000 sztuk złota. Daje wszystkie czary w gildii magów.


Wymagane budynki: Posiadanie Graala
Koszt budowy: brak
Sprzedawca artefaktów
Funkcja:
Zwiększa obronę bohatera dowodzącego garnizonem o 2 na czas oblężenia.


Wymagane budynki: Targowisko
Koszt budowy: 10000 sztuk złota
Ogród życia
Funkcja:
Zwiększa cotygodniowy przyrost nimf o 10.


Wymagane budynki: Fort, Magiczna latarnia
Koszt budowy: 1000 sztuk złota
Magiczna latarnia
Funkcja:
Pozwala na rekrutację nimf.


Wymagane budynki: Fort
Koszt budowy: 5 kamieni,5 drewna,400 sztuk złota
Ul.Magiczna Latarnia
Funkcja:
Pozwala na rekrutacje rusałek.


Wymagane budynki: Magiczna latarnia
Koszt budowy: 1000 sztuk złota
Ołtarz powietrza
Funkcja:
Pozwala na rekrutację żywiołaków powietrza.


Wymagane budynki: Fort, Gildia magów poziom 1, Magiczna latarnia
Koszt budowy: 5 kamieni,1000 sztuk złota
Ul. Ołtarz Powietrza
Funkcja:
Pozwala na rekrutację żywiołaków burzy.


Wymagane budynki: Siedlisko Jaszczurow
Koszt budowy: 2 drewna,2 rtęci,2 klejnotów, 1000 sztuk złota
Ołtarz wody
Funkcja:
Pozwala na rekrutację żywiołaków wody.


Wymagane budynki: Fort, Gildia magów poziom 1, Magiczna latarnia
Koszt budowy: 5 kamieni,1000 sztuk złota
Ul.Ołtarz Wody
Funkcja:
Pozwala na smoczych żywiołaków lodu.


Wymagane budynki: Ołtarz wody
Koszt budowy: 5 rtęci,5 kamieni,2000 sztuk złota
Ołtarz ognia
Funkcja:
Pozwala na rekrutację żywiołaków ognia.


Wymagane budynki: Fort, Gildia magów poziom 1, Magiczna latarnia, Ołtarz powietrza
Koszt budowy: 5 drewna, 5 kamieni,2000 sztuk złota
ul.Ołtarz Ognia
Funkcja:
Pozwala na rekrutację żywiołaków energii.


Wymagane budynki: Ołtarz ognia, Ul. ołtarz powietrza
Koszt budowy: 5 drewna,5 kamieni,2000 sztuk złota
Ołtarz ziemi
Funkcja:
Pozwala na rekrutację żywiołaków ziemi.


Wymagane budynki: Fort, Gildia magów poziom 1, Magiczna latarnia, Ołtarz wody
Koszt budowy: 10 kamienia, 2000 sztuk złota
Ul. Ołtarz Ziemi
Funkcja:
Pozwala na rekrutację żywiołaków magmy.


Wymagane budynki: Ołtarz ziemi
Koszt budowy: 5 siarki, 2000 sztuk złota
Ołtarz magii
Funkcja:
Pozwala na rekrutację żywiołaków umysłu.


Wymagane budynki: Fort, Gildia magów poziom 1, Magiczna latarnia, Ołtarze czterech żywiołów
Koszt budowy: 5 drewna,2 rtęci,5 kamieni,2 siarki,2 kryształów,2 klejnotów, 3000 sztuk złota
Ul. Ołtarz magii
Funkcja:
Pozwala na rekrutację żywiołaków magii.


Wymagane budynki: Ołtarz magii
Koszt budowy: 3 rtęci,3 siarki,3 kryształów,3 klejnotów, 3000 sztuk złota
Wir Ognia
Funkcja:
Pozwala na rekrutację ognistych ptaków.


Wymagane budynki: Fort, Gildia magów poziom 1, wszystkie domostwa
Koszt budowy: 10 drewna,10 kamieni,10 rtęci,10000 sztuk złota
ul.Wir Ognia
Funkcja:
Pozwala na rekrutację feniksów.


Wymagane budynki: Wir ognia
Koszt budowy: 10 drewna,10 kamieni,20 rtęci,15000 sztuk złota

ul. - ulepszone budowle
daroplg
jest tu błąd
w ul.ołtarzu powietrza napisane jestże potrzeba do jego wybudowania siedlisko jaszczurów ;d
23
Lut
Goblidak
też to zauważyłem, dziwne
09
Sie
Szymson
Najlepsze sanktuarium graala w grze.
07
Paź
Luna-Willow27
eee... czy tylko ja zauważyłamże gildia magów 3 poziomu jest trzy razy?
26
Lut
Mixtej
Pewnie na szybko skopiowali szablon z Cytadeli Smile
06
Lis




Włącz odtwarzacz
Jak oceniasz "Trial by Fire" - nowy dodatek do Heroes VII?
Świetny
Dobry
Przeciętny
Słaby
Nieporozumienie
Zaloguj lub Zarejestruj się aby wysyłać wiadomości.
23.20.x.x
46.105.x.x
101.24.x.x
68.180.x.x
37.47.x.x
89.145.x.x
157.55.x.x
217.182.x.x
83.5.x.x
194.33.x.x
89.145.x.x
83.24.x.x
54.82.x.x
106.114.x.x
46.229.x.x
185.67.x.x
111.162.x.x
180.76.x.x
94.254.x.x
MSN spider
MSN spider
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 21 gości. (Razem: 21)