• Frakcja Nekropolii w Heroes VI
    ♦ Opublikowany: 03.10.2010 o 19:40
    ♦ Czytany: 132956 razy
    ♦ Opracowany przez: Luk
    Nekropolia
    (Necropolis)


    "Życie to zmiany, chaos, ohyda i cierpienie.
    Śmierć to spokój, porządek, wieczne piękno."

    Nekromanci, Nieumarli

    W skrócie:
    Nekromanci uformowali się jako odłam Czarodziejów, który stał się potężną nacją. Czczą oni "Śmierć" jak aspekt Ashy. Są mu fanatycznie oddani wielbiąc śmierć samemu dążąc do stanu "nie-życia". Nekromanci studiują magię śmierci aby stać się wiecznymi jednak podczas tej długiej drogi uczą się również jak kontrolować dusze umarłych i jak przywracać zmarłych z ich grobów.

    Inspiracja: Antyczny Egipt (Księga Umarłych), Buddyzm (ascetyzm i odrzucenie świata doczesnego jako złudnego i niestałego), każdego rodzaju sekta (fanatyzm, kult lidera, fascynacja porządkiem i czystością).

    Kolory: czarny, biały, toksyczna zieleń
    Symbole: Pająk Śmierci, liczba 8: pionowo (Asha- pani czasu-klepsydra) lub poziomo (Asha- pani przestrzeni- wieczność)
    Wierzenia: Asha, Smok Ładu w jednym z jej oblicz- "śmierci"
    Filozofia: "Obejmij pustkę.Oświecenie może zostać osiągnięte tylko po wyzwoleniu się z okowów mięsa. Czas jest naszym sprzymierzeńcem gdyż wszystko kiedyś umiera". Ogromna fascynacja śmiercią i fanatyczne oddanie sprawie.
    Królestwo: Srebrne Miasta
    Stolica: Nie istnieje w obecnych czasach.

    Organizacja Socjalna:

    Życie nekromanty jest ekstremalnie ascetyczne. Przyjemności cielesne zostają porzucone tak jak wszelkie radości czy obchody. Mieszkańcy rozmawiają ze sobą szeptem, nikt się nigdzie nie spieszy i niewiele się zmienia na ulicach między dniem a nocą. Ci, którzy mają jakieś zadania, wykonują je w ciszy a następnie wracają do domów do zazwyczaj bezdzietnych zgrupowań nazywanych najczęściej "rodzinami" tylko ze względu na brak lepszego określenia. Nekromanci spędzają swoje urodziny w odosobnieniu i skruszeniu. Prokreacja jest zazwyczaj porzucona jako rozpraszająca od najważniejszej sprawy.

    Architektura:


    Architektura Nekropolis jest przerażająco jednolita. Ich oddanie porządkowi sprawia, że przykładają ogromną uwagę symetrii i ostrym kątowym kształtom. Piramidy, obeliski są starymi nie wzbudzającymi zachwytu strukturami. Wyjątek stanowi często występujące symbole ich Pajęczej Bogini. Preferowanym budulcem jest zbity, czarny kamień z południowych pustyń, który tworzy iluzję pochłaniania i zduszania światła słonecznego przez miasto.

    Magia:

    Lordowie Śmierci skupiają się na niszczycielskich ścieżkach magii z faworyzowaniem Starożytnej Magii Ładu (odkrytej przez Sar-Elama, Siódmego Smoka) i elementalnymi sferami ciemności i ziemi. Wytworzyli również swój własny rodzaj magii nazywany Nekromancją. Większość jej zaklęć skupia się na niszczeniu ciała i dominowania nad duszą.

    Bohater Nekromanta [bohater od magii]


    Większość wysoko postawionych lordów śmierci dokładnie zgłębia ścieżki nekromancji, klątwy, wzmocnienia oparte na magii ziemi i przede wszystkim- kontroli czasu.

    Strategia: "Martwy wróg to dobry sprzymierzeniec"

    Kierując armiami Nekropolis należy grać na czas osłabiając wrogie jednostki i przywracając poległe z powrotem do bitwy. Nekromanci mogą liczyć na spory zestaw masowych debuffów zaklęć zadających obrażenia z upływem czasu, negowanie leczenia i wskrzeszanie poległych sojuszniczych jednostek.

           -Mocne Strony- Masowe debuffy i zaklęcia DoT, negowanie leczenia, wskrzeszanie, wytrzymałe jednostki, niewrażliwość na morale.
           -Słabe Strony- niska mobilność, niskie obrażenia, mała ilość umiejętności wspomagających
           -Umiejętność Rasowa: Nekromancja- wszystkie żyjące stworzenia lub nieumarłe-sojusznicze umierając, wypełniają specjalny licznik. Gracz może użyć go do zwiększenia liczebności jednego z oddziałów. X% przyzwanych oddziałów zostaje na stałe po bitwie.

    Nekromanci, tak jak Magowie, są rzadko widywani na linii frontu. Są zazwyczaj na tyłach wojsk jako kadra oficerska lub odziały wspomagające. Pomijając ich, armia Nekropolis składa się z nieskończonej ilości kolejnych fal nieumarłych, bezgranicznie posłusznych i niewrażliwych na strach czy ból. Pomniejsi nieumarli są zazwyczaj powolni i niezdarni jednak mają dużą przewagę liczebną aby dosłownie zalać wroga. Ponadto wszystkie zgładzone przez nich istoty świetnie służą jako kolejni rekruci do wzmocnienia armii. Nekromanci używają również duchów do szybkich i precyzyjnych uderzeń. Pod wieloma względami duchy pełnią dla nich podobną funkcję co dżiny dla Czarodziei. Nekromanci będą kontynuować atak godzinami doskonale wiedząc, że ich wojska, w przeciwieństwie do przeciwnika, nigdy się nie zmęczą.

    Nekropolis liczy głównie na przeczekanie głównej siły wroga, dlatego też rzadziej będzie się skupiać na jednostkach wspomagających na rzecz głównych sił uderzeniowych. Głównym zamysłem jest zmniejszenie liczby możliwych obrażeń poniżej możliwości wytrzymałościowych armii. Jednak jednostki wspomagające, które mogą oczyścić lub negować nasze debuffy, powinny również być uważane za główne zagrożenie.

    Nekropolis jest na początku drogi do władzy. Obecnie walczą o akceptację i emancypację pośród Czarodziei Siedmiu Miast. Nie pragną przekształcenia wszystkich nacji Ashan na fanatycznych wyznawców mrocznego kultu ani również wybicia wszystkich żywych stworzeń i przekształcenia ich w hordy nieumarłych. Dużo bardziej wolą być uznani i ogłoszeni obrońcami równowagi między życiem i śmiercią. Chcą wykorzystać nadciągającą inwazję demonów do oczyszczenia swojej reputacji i usprawiedliwienia swojej egzystencji na ziemiach Ashan.   
     
    Miasto

    http://www.tawerna.biz/pages/gallery/gallery/20110107-05.png


    Bohater Mocy:
    http://www.tawerna.biz/pages/gallery/gallery/h6_necropolis_hero_might_male.jpg

    Bohater Magii:
    http://www.tawerna.biz/pages/gallery/gallery/h6_necropolis_hero_magic_male.jpg
     
     
     Jednostki

    Trzon
     
     
    Szkielet / Strażnik Kości
     
    Szkielety to nic więcej aniżeli martwe i rozkładające się szczątki przywrócone do życia aby służyć woli Nekromanty. Lojalność, brak łaknienia, pragnienia, strachu czy wątpliwości czyni z nich idealnych służących.

     
    Ghul / Nienażarty Ghul


    Ghule to drapieżne dusze zmarłych magicznie przywiązane do pustych zwłok co skazuje je na wieczne tortury. Pałają niepohamowaną nienawiścią do wszystkich istot żywych.  Są dzikie i niszczycielskie więc tylko potężni nekromanci mogą nad nimi zapanować. Transformacja w Ghula jest stosowana w Heresh jako najwyższy wymiar kary, skazując tym samym ofiarę na wieczne wyłączenie z kręgu śmierci. Gule żerują na zwłokach i często roznoszą choroby przez swoją krew i ślinę.


    Duch / Zjawa

     
    W momencie śmierci, dzieci Smoczych Bogów powstają jako dusze i udają się w stronę księżyca aby przejść w wieczność pod przewodnictwem Ashy. Jednak traumatyczne wydarzenia mogą zapoczątkować żywot Ducha - duszy związanej ze światem materialnym przez potężne, negatywne emocje. Nekromanci dzięki specyficznemu rytuałowi mogą przemienić duchy w bezgranicznie oddane sługi.



    Elita
    Licz / Arcylicz


    Wysoko postawieni nekromanci (kapłani Pajęczej Bogini) dostają eliksir przedłużający życie, otrzymywany z jadu świętych pająków Pajęczej Bogini. Eliksir przemienia ich w "Asakkus" - Licze, których ciała są wysuszone lecz wolne od fizycznych ograniczeń. Mimo wszystko wciąż się starzeją aż wyglądają jak chodzące mumie. Jad nadaje również ich oczom jasnozielony kolor.


    Wampir / Wampirzy Lord


    Licze mogą dostąpić zaszczytu przyjęcia przez samą Pajęczą Bogini i zostać odrodzeni jako "Akhkharus" - Wampiry. Przechodzą wyczerpujący rytuał lecz zyskują odnowione ciało, wolne od jakichkolwiek defektów. Wampiry nie muszą jeść, pić, spać czy oddychać gdyż ich organy są sparaliżowane przez pajęczy jad. Jednak muszą regularnie pic ludzką krew aby zapobiec całkowitemu zniszczeniu ich ciała od środka.



    Lamasu / Gnijący Lamasu

    Lamasu są nieudanym eksperymentem na drodze tworzenia wyższej rasy ludzi-bestii, którą magowie próbowali osiągnąć poprzez magiczną fuzję człowieka (zazwyczaj niewolnika lub przestępcy) i magicznej istoty - w tym wypadku mantikory. 
     
    Ostatecznie kreatura ta okazała się bardzo niestabilna i przez to krótko żyjąca, czyniąc ją bezużyteczną dla magów i niezwykle interesującą dla Nekromantów. Przywracali je z powrotem do życia dodatkowo zaszczepiając w ich ciałach straszliwą zarazę. Ich funkcja jako roznosiciel plagi połączona z wielką siłą fizyczną i ogromną mobilnością zrobiła z nich doskonałą jednostkę uderzeniową nieumarłej armii.

     
    Czempion

    Prządka Losu

    Tkaczka Przeznaczenia

    Prządka Losu jest awatarem Pajęczej Bogini- boskim ucieleśnieniem Śmierci jako jednego z aspektów Ashy. Opuściła prawicę swej bogini aby zmaterializować się w Ashan. Prządka jest często spotykana podczas zakładania Nekropolis- wzmacniając fundamenty i przyspieszając rozwój miasta.

    Jak królowa roju, stymuluje rozrastanie się populacji podwładnych. Pod jej dowództwem nieumarli przeczesują regiony w poszukiwaniu zagubionych dusz, które można zwerbować do armii. Prządka może przybrać formę zarówno kobiety-pająka jak i bardziej ludzką lecz z sześcioma ramionami.
    kubczak
    fajnie wyglądają te jednostki a zwłaszcza bohater
    08
    Paź
    Bezii
    aaaaa czekam na to z niecierpliwością a jeśli chodzi o necropolis to z*******te jednostki i czkam na więcej Smile XD
    09
    Paź
    Sandro8889
    fajny bohater jednostki też i czekam na więcej
    11
    Paź
    michi1
    niech przynajmniej tym razem się wykażą inteligentem i dadzą coś ambitniejszego niż kościane smoki , np. : upadłe anioły lub pajęczy rycerz
    11
    Paź
    michi1
    nie licz tylko lisz
    12
    Paź
    miki123
    super ciekawe licze
    14
    Paź
    Pewu
    Licz, możesz zobaczyć na Wikipedii
    14
    Paź
    miki123
    michi1 to licze a nie lisze bo jest npisane
    14
    Paź
    miki123
    dajcie pomysł na jednostki fajnie by bylo jak by były wampirzyce mroczne sfingsy upadłe wyrocznie gnole nie ghule bo to i to to co innego Smile
    14
    Paź
    Moriak
    Fajny by był powiedzmy wielki pająk w stylu Sheloby z Władcy pierścienic czy jak to się nazywa, noże jakiś zrobiony z kości lub czystego mroku, bo ja wiem. A upadłe anioły nie mogą byc nieumarłe, bo w h5 mówili,że anioły i jednorożce nie mogą zostac znekromowane, gdyż są zrobione ze światła
    16
    Paź
    michi1
    1.Ale anioły się nie zmieniły w upiory tylko świadomie zmieniły wodza ,
    w zamian za to Asha obdarzyła ich nową mocą np . : wysysanieżycia ,żucają czar (rozkład , wskrześ umarłych ) .
    2. Filmików nie oglądałeś ?
    21
    Paź
    Pewu
    Czekam na nowe arty udostępnione na Fejsie.
    Duch, Zjawa
    Szkielet, Kościany Strażnik
    Ghul, Grobowy Ghul
    29
    Paź
    miki123
    super zjawy i ghule a oszczepniki też dobre i fajnieże cos nowego a nieże te same jednostki co w h5
    30
    Paź
    Asamir
    Witam. W skrócie: miasto świetne (chociaż moje ulubione to HevenSmile.
    Jednostki wyobrażam sobie tak:
    1. Szkielet -> Strażnik Kości
    2. Ghul -> Ghul Grobowy
    3. Duch -> Zjawa
    4. Licz -> Arcylicz
    5. Wampir -> Wampirzy Lord
    6. Kostucha -> Śmierć
    7. Arach -> Plugawy Arach
    Odnośnie 4 i 5 jednostki: z opisu wynika,że wampiry są ponad liczami, troche to dziwne jak dla mnie, ale niech będzie.
    Co to arach - spytacie? Cóż nazwa pająka Ashy, te całe kościane smoki nie były zbyt kreatywnym pomysłem (Moriak - dokładnieSmile.
    02
    Lis
    Asamir
    Właściwie Arakhus brzmiałby lepiej (zamiats Aracha) pasowałby do innych (licz - Asakkus, wampir - Akhkharus). Myślałem jeszcze nad rycerzem śmierci (jak w 3), ale będzie to zapewne heros nekro od mocy.
    Z góry przepraszam za spam oraz pozdrawiam ;].
    02
    Lis
    Animaluki1
    ja bym się kłócił co do 6poziomu, gdyż Śmierć jest tylko jedna. Zamiast Kostuchy i Śmierci dał bym czarnego i mrocznego rycerza, a Aracha i plugawego Aracha, dał bym tradycyjnie kościanego smoka i drakolicza.
    02
    Lis
    miki123
    no ja bym dał tez na 6 pziomie rycerza śmierci a na 7 to na przykład sfinksa albo jakiegos króla duchów który by miał zdolnoś przywoływania duchów - pomocników
    03
    Lis
    Asamir
    Też dałbym czarnego rycerza zamiast kostuchy, ale bohaterowie będą od magji i mocy. Wprzypadku nekro: nekromanta i (zapewne) czarny rycerz, więc jakio bohater i jednostka jednocześnie, wątpliwa sprawa. Co do 7 poziomu: kościane smoki były oklepane, a do tego słabe. Arakhus by się nawet pasował (opisy jednostek) i jeżeli graliście w Dark Messiah'a tam był tz. "Awatar Ashy", który był wielkim pająkiem.
    03
    Lis
    Sonia96
    moim zdaniem licze są beznadziejne (lepsze w 5) nie podoba mi się toże licze są słabsi od wampirów i ghule to w ogóle porażka tak jak zombie w 5
    03
    Lis
    kret111
    W sumie zawsze lubiłem posługiwać się wampirami w 5, więc nie martwi mnie,że będą lepsze od liczy. Ogółem zapowiada się nieźle. Tylko miałbym zastrzeżenie,żeby jednostka 7 poziomu nie była tak słaba jak w 5, bo kościane smoki były beznadziejne.
    04
    Lis
    Seven Heven
    Co się tak napinacie na tych Czarnych Rycerzy ja tam wole Kostuchę bo ma lepszy wygląd a ci Rycerze z 5 byli po prostu beznadziejni
    05
    Lis
    Ares1285
    kościane smoki beznadiejne?! Przynajmniej mogłyżucać klątwy i były 3 a nie jeden jak u innych ras
    05
    Lis
    Asamir
    Seven Hevenw sumie racja Smile.
    Ares Kościane smoki były BEZNADZIEJNE. Były najgorsze ze wszytkich stworzeń 7 poziomu (łąccznie z feniksami), a nawet słabsze od niektórych 6 poziomowych istot. Miały marne zdolnósci, mało ruchu, niskie atrybuty, w ogóle autorzy poszli na łatwizne tworząc je.
    05
    Lis
    Seven Heven
    Asamir ty też masz racje co do smokówże są beznadziejne bo są.Mają mało punktówżycia 140 a Archanioł ma 220 to 80 punktów różnicy a obrażenia (jeszcze gorzej): smoka 25-35 a Archanioła 50-50 25 i 15 punktów różnicy tak więc nawet Kostucha jest lepsza od smoka jak jest ich przynajmniej 5
    05
    Lis
    miki123
    no koosciane smoki to totalna beznadzieja bo są najsłabsze od innych jednostek na poziomie 7 a asamir masz racje fajnie byłoby gdyby dali awatar ashy
    06
    Lis
    miki123
    sonia96 te licze są lepsze niz te w h5 a ghule sa super i skąd wieszże są tak słabi jak zombiw w h5Smile
    06
    Lis
    Tazol111
    Niektórzy tu takie bzdury piszą,że się w pale nie mieści... nie będą kopiować wszystkich jednostek z HoMM V... Na 100% będą bardziej ambitniejsi, i nie zatrzymają się na oklepanym już Rycerzu Śmierci, a co do smoków, to fakt, mogłoby powstać coś innego, ale wczesne wymyślanie sobie jednostek uważam za dziecinadę... Dziękuje i dobrej nocyżyczę. Ps.: Jak piszecie komentarze sprawdzajcie każde słowo po 3 razy, zanim wyślecie posta... z góry dziękuje.
    06
    Lis
    Moriak
    We wszystkim poza dziecinadą i zwrotem "bardziej ambitniejsi" zgadzam się z tobą. Jednak to fajna zabawa, wymyślić sobie jakieś swoje jednostki, ich umiejętności i wygląd.
    06
    Lis
    Asamir
    Dokładnie. To uprzyjemnia długi okres czekania na upragnioną 6. Dlaczego więc uważasz,że to głupie? Jeżeli wyjdą inne jednostki niż spekulowaliśmy to trudno świat się nie zawali.
    06
    Lis
    miki123
    dla mnie fajne jest wymyslane jednostek przed premiera h6 tazol11 jeżeli uważasz to za dziecinade to zostaw to dla siebie Smile
    07
    Lis
    Moriak
    Ha! Wampirzy Lord wygląda jakby mógł stawić czoło wysłannikowi niebios, a może mi się zdaje? Na pewno wygląda zajefajnie.
    07
    Lis
    Amadeos
    Najfajniejsze wampiry reszta też bardzo spoko, duchy troche nudne ale mogą być. Ghule podobne do tych z warcrafta.
    08
    Lis
    Asamir
    Kilka newsów:
    -szkielety bedą miały 2 strzały ( tak jak wielcy łowczy w 5 )
    -duchy nie będą już niematerialne ( tak jak w 5 ) i będą czarować
    -licze atakując będą leczyć sojusznicze jednostki
    09
    Lis
    alkarin
    Przyjrzyjcie się dokładnie temu artowi http://img217.imageshack.us/img217/630/sveltanaold.jpg , a zwłaszcza armii nieumarłych.Tym co nie widzą są pokazane 2nieopublikowane jednostki: Sfinks i Kobieta-pająk.

    Pozdrawiam
    09
    Lis
    youpop12
    Widzę i zgadzam się z alkarin'em jest sfinks i kobieta pająk.
    10
    Lis
    miki123
    tak rzeczywiscie ale to znaczyże sfinksy jak bedą to to będzie jednostka nekropolis a kobieta pajak niewiadomo moze to będzie czempion
    10
    Lis
    Moriak
    Może sfinks jest czymś w rodzaju awatara śmierci z 5? bo sveltana wygląda jakby go wzywała
    10
    Lis
    MatteoX
    oszczepnicy spoko,
    ghule i zjawy - mistrzostwo świata (choć potrójne z 5 też były dobre)
    lisze - nie za dobrze, w 5 to były moje ulubione jednostki... a teraz gniją jak zombie i te laski niezbyt, jedyny plus za pajęcze odnóża
    wampiry - bez rewelacji
    ogólnie ulepszenia przekombinowane ( oprócz ghuli i zjaw)
    10
    Lis
    serafin
    Nie wiem czy to co leci po stronie nekromantów to jest sfinks ale to kobieta pająk może będzie a widzieliście po stronie Haven tego latającego , złotego duszka ? Ciekawe co to będzie
    10
    Lis
    miki123
    nk tez sie zastanawiam a może każda frakcja bedzie mogła przywołać swojego avatara smierci
    11
    Lis
    Asamir
    To będą bossy. Jak do tej pory zrobili 10 bossów, więc wypada 2 na rasę. Bossowie nie będą mogli być werbowani do armii. Jedynie będzie można z nimi walczyć, a będą wykazywać podobieństwo do poszczególnych ras. Co jest chyba oczywiste będą cholerinie moci. Informacje na temat 1 z nich: http://h6.heroes.net.pl/nowina/2916
    11
    Lis
    Erlath
    co to? łysy lisz bez przesady
    11
    Lis
    miki123
    zostaw to dla siebie erlath
    11
    Lis
    Moriak
    a jaki ma być? skoro się starzeją, no to ciężko się spodziewać kłaków, bo one się rozsypują
    11
    Lis
    Ares1285
    moriak dobrze mówi one maja z 400lat więc trudno spodziewać się afro czy dredów nie sądzisz??????????????
    11
    Lis
    Erlath
    to lepszy by był taki kościany
    11
    Lis
    Eviltiger
    kolejnosc bedzie taka:
    1.Szkielet
    2.ghul
    3.duch
    4.licz
    5.wampir
    6.putrid lamasu
    7.?
    12
    Lis
    Eviltiger
    siodma jednostka to prawdopodobnie jak to mowil Asamir to bedzie Arach
    12
    Lis
    Moriak
    putrid lamasu jest niezły...
    12
    Lis
    Moriak
    ale czart i tak lepszy. Możliwe jednak,że do jutra zmienię zdanie i necropolis będzie moją ulubioną frakcją.
    12
    Lis
    Rafalokolo1996
    Eviltiger z całym szacunkiem ale tu w tej części nie są podzielone na poziomy od 1-7 tylko w ten sposób
    Trzon- 3 jednostki
    Elita- 3 jednostki
    Czempion- 1 jednostka
    i wg mnie będzie tak

    Trzon:
    -Szkielet
    -Ghul
    -Duch

    Elita:
    -Licz
    -Wampir
    -Putrid lamasu

    Czempion
    ????????????????????????
    12
    Lis
    Pewu
    Ekhem... Czemu nie łaska napisać opisu "Lamasu" - Lamii?

    Lamasu są nieudanym eksperymentem czarodziei, którzy chcieli stworzyć doskonały gatunek bestioludzi, poprzez nienaturalne połączenie człowieka (zazwyczaj niewolnika lub przestępcy) i magicznej istoty (w tym przypadku mantykory). Otrzymane stworzenie okazało się zbyt niestabilne i zbyt krótkożyjące, lecz użyteczne dla nekromantów. Ożywili oni te zwłoki i zakazili je pomorem. Lamasu funkcjonuje jako rozsiewacz zarazy, zaś w połączeniu z fizyczną siłą stwora i jego mobilności, tworzy to doskonałe oddziały pierwszoliniowe w armii nieumarłych.
    12
    Lis
    miki123
    super lamie nekropolis ma zjefajne jednostki
    12
    Lis
    miki123
    brakuje jeszcze czempiona
    12
    Lis
    miki123
    w galeri na zdieciu z tą z nekropoli dziewczyną jest taka kobieta pająk ona chyba będzie czempionem
    12
    Lis
    Pewu
    Czempionem będzie pająk-człowiek czyli Awatar, Dziecko lub coś takiego Namtaru.

    Jednym z bossów jest Matka Namtaru.

    Matka Namtaru jest inkarnacją Ashy i ma pod swoją kontrolą Śmierć, Czas i Przestrzeń (stąd jej trzy oblicza). Jest bossem o wymiarach 4x4, a towarzyszy jej horda widm, które rwą się do walki z graczem. Owe widma uległy korupcji pod wpływem aury Namtaru.

    Podczas każdej tury, Matulka wystrzeliwuje trzy promieni Pierwotnej Magii w trzech kierunkach. Potrafi też przeskoczyć z jednego krańca pola bitwy na drugi (jak ktoś grał w King's Bounty: Legendę to powinien pamiętać pewnego bossa pająka stamtąd i niemal identyczną taktykę walki).

    Poza tym Namtaru ma dwie zdolności ofensywne i dwie defensywne:
    - nieograniczony kontratak, który dodatkowo zatruwa napastnika;
    - potrafi wystrzelić sieć "czasową", która pokrywa obszar 3x3 i paraliżuje wszelkie jednostki pod nią;
    - posiada Tarczę Niewrażliwości, która absorbuje 80% zadanych uszkodzeń;
    - może pożreć swych widmowych podwładnych, by się uleczyć, jeśli stan jej zdrowia osiągnie poziom krytyczny.
    12
    Lis
    Pewu
    I nieprzetłumaczona nazwa.

    OMG... Gnijąca Lamia i Ropiejąca Lmia, trudne, prawda?

    Sory, poniosło mnie.
    12
    Lis
    Pewu
    I nieprzetłumaczona nazwa.

    OMG... Gnijąca Lamia i Ropiejąca Lmia, trudne, prawda?

    Sory, poniosło mnie.
    12
    Lis
    jogurt zla
    Wydaję mi sięże ten świetlisty duch na tapetce to może byc ewentualnie umierający anioł albo coś w tym stylu.
    12
    Lis
    jogurt zla
    Wydaję mi sięże ten świetlisty duch na tapetce to może byc ewentualnie umierający anioł albo coś w tym stylu.
    12
    Lis
    Amadeos
    Czy ja wiem dla mnie te całe Lamasu mogło by być czempionem ta pajęcza babka pasuje bardziej na przed ostatniego potwora. A tak w ogóle to troche dużo kobiet jest w tych nieumarłych, już 3 jednostki.
    12
    Lis
    Animaluki1
    fajnie podobają mi się te lamasu, bardzo podobne do sfinksaSmile
    12
    Lis
    miki123
    no ta kobieta pajak to bedzie czempion a ten płonący duch to może też bedzie jednostka haven bo na obrazku jest sfinks czyli lamasu
    12
    Lis
    miki123
    i jest jednostką to może on też będzie jednostką
    12
    Lis
    Ares1285
    stawiam dycheże ta babka jest najleprza kto wchowdzi? Smile
    12
    Lis
    Eviltiger
    rafalokolo wiem ze tak bedzie lecz ja tak napisalem bo mi tak bardziej odpowiadalo
    12
    Lis
    roofi100
    A co ze smokami ?
    12
    Lis
    Asamir
    Bardzo możliwe,że będą one bossami. Nie tylko kościane inne też. Zastanówcie się. Przystań - nie ma smoka, Inferno - nie ma smoka, Nekropolis - smoka nie będzie, Akademia - nie ma smoka, Sanktuarium - nie ma smoka. A cała fabuła się wokół nich toczy.
    12
    Lis
    Eviltiger
    z pewnych zrodel juz wiem jaka bedzie kolejnosc Smile) :
    Podstawowe:
    -szkielet
    -ghul
    -duch
    Elitarne:
    -licz
    -wampir
    -lamasu
    Czempion:
    -Namataru


    NIe boss Namtaru bo boss nazywa sie Matka Namtaru i posiada 3 glowy a Namtaru 1
    12
    Lis
    miki123
    taak dobra kolejnosć eviltiger zgadzam sie z tobą
    13
    Lis
    wlochu8
    Jak na razie najlepiej zapowiadająca się frakcja. Oprócz wampira wszystkie jednostki prezentują się bardzo ładnie, szczególnie ghul i lamus. Też jestem za tymżeby nie było kościanego smoka, lecz ta kobieta pajak mysle ze bedzie niewypałem. Wampiry z III jakoś najbardziej mi się podobały a te są jakieś niemrawe a lord to już w ogóle. Heroes VI zapowiada się naprawdę ciekawie!
    14
    Lis
    xvi.pl
    mieli coś nowego wprowadzić? i wprowadzają!
    15
    Lis
    heroesrex
    Miasto-EXTRA STRASZNE
    Bohater- Z EXTRA BRONIĄ
    Jadnostki-EXTRA UMARŁE
    15
    Lis
    nekradin
    ulepszona wersja wampira robi chyba za 2 osobowości :
    - lorda wampira
    - rycerza śmierci (tyle,że bez konia)

    ale podoba mi się Smile
    16
    Lis
    Kha-Beleth
    Licz superowy! W porównaniu do tych z HOMM 5 o wiele lepsze. Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile
    16
    Lis
    heroesrex
    Będzie tylko 6 jednostek w każdej frakcji
    17
    Lis
    Eviltiger
    chyba na leb upadles Smile bedzie 7
    17
    Lis
    heroesrex
    TO dobrze Eviltiger
    18
    Lis
    miki123
    atu jeszcze ogłosza art namtaru
    18
    Lis
    MatteoX
    Są namtaru ale to będą chyba 2 do wybory . Ciekawe o co tu chodzi ?
    19
    Lis
    nekradin
    Jest to normalne ulepszenie tyle ,że Prządka może przyjąć formę hybrydy kobiety i pająka lub kobiety z dwojgiem nóg i sześciorgiem ramion.

    Przy ataku sądzę ,że zmieni się w pająka , a normalnie będzie miała postać ludzka Smile
    19
    Lis
    Hydromax
    Wydaje mi sięże ta co ma tylko 1 parę nóg to będzie wolna i walczyła w zawarciu, a ta co ma 3 pary kończyn będzie szybka i walczyła na odległość
    19
    Lis
    miki123
    superowe namtaru
    19
    Lis
    heroesrex
    /ja myślęże ta pająkowa dama bęzie miała jakąś moc , która dodaje siły, a przez to będzie się zmieniać
    19
    Lis
    miki123
    Prządka Losu jest awatarą Pajęczej Bogini, prawdziwie boskim odzwierciedleniem jednego z aspektów Ashy - Śmierci. Zmaterializowała się na powierzchnia Ashanu porzuciwszy swą boską naturę. Prządka jest często obecna przy zakładaniu Nekropolii, umacniając podwaliny i zachęcając do rozwoju. Kształtuje rozwój nekropolii podobnie jak królowa roju; pod jej ochroną nieumarli przeczesują (grzebieniami Smile okolicę w poszukiwaniu zagubionych dusz, które mogą zwerbować, by powiększyć swe szeregi. Prządka może przyjąć formę hybrydy kobiety i pająka lub kobiety z dwojgiem nóg i sześciorgiem ramion.
    19
    Lis
    miki123
    Prządka Losu / Tkaczka Losu
    19
    Lis
    Lamme
    Hmmm ale ta nieulepszona wygląda lepiej...
    19
    Lis
    Amadeos
    Bardzo fajny pomysł jesli chodzi o tą zmianę. W ogóle fajnie ale pierwsza lepsza druga trochę przesadzona.
    19
    Lis
    Eviltiger
    ale ona jest zajebista najlepszy potwor jak do tej pory
    19
    Lis
    Ares1285
    znacznie leprzy pomyśł niż kościane smko w 5. Orginalne i porządnie wykonane Smile
    19
    Lis
    Eviltiger
    w koncu nowa jednostka a nie ciagle te slabe kosciane smoki
    19
    Lis
    Animaluki1
    no to wiemy co będzie w nekropolis, jeszcze 7 poziom w Inferno i 1 lub 3 poziom w Przystani Smile
    19
    Lis
    Xana
    W Fate Spinner trochę skiepścili z tymi pustymi dłońmi. Mogli je umieścić od dołu jak u Nag a uzbrojone ramiona w górze(moim zdaniem to właśnie na Nagach wzorował się Ubisoft)
    19
    Lis
    Xana
    chciałbym przeczytać opis tej jednostki
    19
    Lis
    kera242
    Do nekradin
    Ja myśleże to będzie zdolność specjalnaże może zmienić się w pająka...
    19
    Lis
    nekradin
    może i tak być ...

    pożyjemy zobaczymy Smile
    19
    Lis
    xvi.pl
    albo i nie pożyjemy...
    19
    Lis
    youpop12
    Mam rozumieć,że będzie wybór czy moc specjalna?
    20
    Lis
    heroesrex
    moc specjalna
    20
    Lis
    Xana
    moim zdaniem to może być moc specjalna ale aktywowana na stałe pod czas ataku na jednostkę Smile
    Do xvi.pl
    Pożyjemy pożyjemy ;p
    20
    Lis
    ackbar
    myślę,że ta z sześcioma rękami będzieżucać czary a pająkowata będzie bardzo szybka i przejdzie 0,75 całej mapy za jednym ruchem
    20
    Lis
    massen
    nie wiem szescio reka moze tez strzelac lub bedzie wojownikiem jak wojownikiem to chyba nie bedzie kontrataku i bedzie walic na 3 lub 2 wrogow 2 na 2
    20
    Lis
    Asamir
    Świetny potworek. Co do dwóch form. Moim zdaniem to będzie zdolność, dana forma będzie dawała określone bonusy. Mówiłem,że będą pająki Smile
    22
    Lis
    trucktor
    trzy na siedem nowych jednostek to troche dużo, ale i tak świetna armia, przesiedze z nią wiele miłych godzin
    Smile
    22
    Lis
    kacper66
    to juz cala armia necro .... ja tam zawsze nie lubiałem nekromantów ale ten akurat całkiem fajny
    23
    Lis
    Xana
    ja czekam na dokładne statystyki jednostek ;P
    23
    Lis
    miki123
    no ja też choć oglądałem filmik o necropolis 17 min na stronie ligaheroes.pl i była tam sveltana jej atak wynosił 302 zdziwiłem sie a mana 620 było też tam troche statystyk polecam
    23
    Lis
    Ares1285
    u necromantów wogóle się kolejność nie zmieniła :>
    24
    Lis
    Sandro8889
    ciekawe jakie będą pozostałe nacje
    25
    Lis
    heroesrex
    ja słyszałem ,że akademia i miasto nag
    25
    Lis
    miki123
    tak ja też i jestem pewienże miasto nag będzie na 99% bo w kampani nekro czytałemże svaltana podróżowała po wyspach NAG SANKTUARIUM zeby odnaleść matke namtaru i z tąd będzie taka misja a zaś bohaterem heven będziemy z nią walczyć a akademia bo jak nekro to akademia też
    25
    Lis
    miki123
    podróżowała ze swym mistrzem aqquire takie jego imie ale on zginął a ona powróciła w chwale ale nie na dłubo bo potem wyzwał ją paweł i szczupłana [po polsku] musiała zostac regętką a wogóle to tu


    Szczupłana
    W oryginale: Sveltana, co jest grą słów: Svetlana (Swietłana) oraz svelte (smukła, szczupła).

    Nazywam się Szczupłana, ciotka Sławy. Zostawiłam mój dom, by poświęcić meżycie wyznawaniu Ashy, bogini Śmierci. Byłam uwielbiana i znana jako "Kwiat Północy", ale obecnie ludzie boją się mnie i nazywają wyrzutkiem, heretyczką bądź nekromantką...

    Szczupłana, córka księcia Gryfów, który chciał syna,żyła z ciężarem bycia jedynym dzieckiem, niechcianym przez rodziców. W wieku 15 lat, po narodzinach swego brata Pawła, została odizolowana, gdy tymczasem jej brat został ogłoszony dziedzicem tronu. Była całkowicie zadowolona z tego, jak się potoczyły sprawy i opuściła dom, by uczyć się natury o świecie duchów, wpierw wśród aniołów, potem wśród magów z Siedmiu Miast. Byłą wyśmienitą uczennicą i wkrótce nekromanta Aquirre został jej mistrzem. Nie mając powiązań z rodziną, dołączyła do świeżo narodzonego Kultu Ashy, pajęczej bogini. Została asystentką i prawą ręką Aqquirre'a.
    Podróżowała ze swym mistrzem przez wyspy Nag na Oceanie Nefrytowym, by uwolnić Matkę Namtaru, potężną aspekt Pajęczej Bogini. Aquirre zginął podczas tej ekspedycji i Szczupłana sprowadziła stworzenie do Siedmiu Miast samotnie. Zostałażywą legendą pośród nekromantów. Nie miała jednak czasu, by radować się tą sławą. Krótko po tryumfalnym powrocie, została wezwana przez Pawła, by powstrzymać demoniczną inwazję. Przybyła jednak za późno i nie mogła ocalić brata. Została regentką Księstwa Gryfa do czasu, aż jej bratanek Sława uzyska pełnoletniość, by objąć tron
    25
    Lis
    miki123
    i tu inni

    Paweł
    W oryginale: Pavel
    Paweł był gorliwym wyznawcą Światłosci i zaufanym kapitanem cesarza Sokoła. Spotkał swój koniec broniąc swych włości przed demonem, przyzwanym ostatnimżyczeniem zdesperowanego wroga. Ostatnia walka Pawła zapewniła jednak przetrwanie jego syna Sławy, który w owym czasie był zaledwie chłopcem.


    Sława
    W oryginale: Slava
    Syn Pawła i następca tronu Gryfów. Gdy był zaledwie chłopcem, jego ojciec zginął broniąc księstwa przed przyzwanym demonem. Ponieważ Sława był zbyt młody, by rządzić, powołano na regentkę Szczupłanę - jego ciotkę. Po piętnastu latachżycia, Sława doczekał się pięciorga potomków, z których jedno odebrało mużycie.


    Kha Beleth
    Prastary demon, który na liście swych zasług ma m.in. skorumpowanie ucznia Siódmego Smoka - Sal-Shazzara i tym samym stworzenie drobnej szczeliny w ognistym więzieniu demonów, dzięki której mogą one wydostać się na powierzchnie podczas zaćmień Krwawego Księżyca. Obecnie, jak na prawdziwego "czerwonego" przystało, głosi o nowej drodzeżycia dla demonów, o równości, sprawiedliwości i końcu z uciskaniem rogatego ludu przez sześciu Władców Demonów, tym samym chcąc wprowadzić komunizm w piekle.
    Po zakończeniu Drugiego Zaćmienia (podczas którego toczy się akcja HVI), Kha Beleth zostanie jedynym Władcą Demonów w Sheogh i doprowadzi w końcu do wydarzeń opowiedzianych w grach Heroes of Might and Magic V i Dark Messiah of Might and Magic.


    Archanioł dowódca
    Legendarny przywódca aniołów z czasów Ery Starożytnej. W owych czasach anioły rozpoczęły krucjatę przeciw Istotom bez Oblicza, w rezultacie doprowadzając do ogromnych zniszczeń i upadku starożytnych cywilizacji. Archanioł zginął podczas owych wojen, tak jak większość przedstawicieli wszystkich ras Smoczych Bogów.
    Obecnie został przywrócony dożycia i ma zamiar zemścić się na swych dawnych wrogach. Do tego celu mają mu posłużyć rasy Ashanu, które przygotowuje do wojny, pod pretekstem nadciągającej inwazji demonów.
    25
    Lis
    Ares1285
    no no postarałeś się
    26
    Lis
    massen
    Do miki123:no naprawde ciekawe i fajne.Dzięki za informacje
    27
    Lis
    youpop12
    Nekromanci zawsze mi się podobali ale teraz są jeszcze lepsi mam nadzieję,że będzie loch na 4 miasto Smile
    01
    Gru
    Asamir
    To jest skopiowane. Wystarczy trochę poszukać, dawałem kiedyś adresy jaskini i groty -.-
    01
    Gru
    miki123
    tak skopiowane ale tak to to ci któży tego nie czytali to poczytają bo w końcu 0 newsów a wogóle więcej komentarzySmile
    01
    Gru
    Hydromax
    http://www.facebook.com/home.php?#!/MightandMagic

    Jest podana prawidłowa kolejność... Ustawienie w Nekropoli się nie zmienia xD
    03
    Gru
    Hydromax
    Prawidłowa kolejność to:
    Trzon: Szkielet, Ghul, Duch,
    Elita: Wampir, Licz, Gnijący Lamasu
    Czempion: Porządka Losu
    03
    Gru
    massen
    ta kolejnosc jest nieprawidlowa xD
    07
    Gru
    massen
    Wampir jest 5,a nie 4
    07
    Gru
    ziutek
    a skad wiesz
    07
    Gru
    ziutek
    nie sory cofam to pytanie
    07
    Gru
    Dougalion
    mi tam bedzie brakowalo H5 tych histori, wojen itp. co do Necropoli te Lamasu przypadają mi do gustu bo ja bym tego nie wymyslil a co do prządki losu to zaskoczyla mnie bo myslalem ze autorzy pozostaną przy smokach
    PS:Smoki az takie słabe nie byly lubialem grac necropolią ale nie lubialem Liczy xD
    10
    Gru
    ziutek
    a dla mnie to lepiejże smoki zniknęły bo były wszedzie 7 pozimem aby archaniołowie i cyklopy były wyjątkiem a ty mamy za czempiona czarta przątke i anioły lepiej jak wszedzie jest co innego bo tak to to nudno
    11
    Gru
    mr_R
    A według moich informacji każdy zamek ma mieć dwa rodzaje bossów. ac wśród nich wiele smoków (na razie dla necropoli bossem jest matka namtaru). Kto wie może drugim bosem będzie drakolicz( nieumarły smok który postarza jest szybki i strzela trującą chmurąSmile. chyba byłby wystarczająco mocny?
    11
    Gru
    ziutek
    no nie wiadomo alenekropolia nie bedzie walczyła z matka namtaru tylko przystan bo sveltana przetransportuje matke namtaru do miasta a bedzie z nia walczył bohater przystani
    12
    Gru
    mr_R
    możliwe
    12
    Gru
    Asamir
    Już dawno autorzy ogłosili,że narazie ( a więc dodatki Smile ) jest dziecięciu bossów, a więc przypada 2 na rase.
    Przystań: Archanioł i najpewniej Smok Światła
    Nekropolis: Matka Namtau i najpewniej Drakolicz
    Inferno: Arcydiabeł i najpewniej Smok Chaosu
    Twierdza: nie mam pojęcia... może behemoty
    Nagowie ( tak myśle ) : Smok Wodny i nie wiem
    To tylko przypuszczenia, aczkolwiek można się doczytać o trafności niektórych. Smile
    18
    Gru
    ziutek
    tak moze byc asamir
    18
    Gru
    One eyed wrath
    Fantastyczne zmiany. Każda jednostka (poza ghoulami i liczami) jest wg mnie lepsza niż odpowiednik z piątki.

    Szkielety - wreszcie wyglądają poważnie, a nie komicznie. 9,5/10
    Ghoule - wolałem Zombie, ale i tak jest nieźle. 8/10
    Upiory - nigdy nie przepadałem, ale lepiej niż w piątce. 8/10
    Licze - nie lepiej, nie gorzej ... inaczej, ale i tak fajnie. 9/10
    Wampiry - kosmos jak pozytywna zmiana tu zaszła. W piątce takie sobie. Tutaj połączono rycerza z piekła rodem z wampirem. 10/10
    Lamasu - świetna zmiana. Strasznie mi się podobają. 10/10
    Prządka - najlepsza zmiana w stosunku do piątki. Zamiast oklepanych i banalnych smoków, coś naprawdę .... zgniłego Smile Bezapelacyjnie 10/10
    18
    Gru
    ziutek
    szkielet 9/10
    ghule10/10
    widma/10/10
    licze 8/10
    wampiry 9/10
    lamasu 10/10
    przadka100000/10 super czad
    19
    Gru
    Asamir
    Nekropolis przeszło trasformacje, nie poznaje go teraz oczywiście w dobrm tego słowa znaczeniu. Lubiłem grać tym miastem, ale było troche kijiowe, głównie przez jednostki, a może poprostu nie umiem nim grać xD Preferuje taktyke na wykańczanie. No mniejsza moje drugie ulubione miasto po Przystani.
    Zaczynam:
    Szkielet -
    19
    Gru
    Asamir
    ups sorry jeszcze raz Smile :
    Szkielet - dobry pomysł z tymi włóczniami, fajnieże będzie strzelał i ten faktycznie wygląda porządnie, nie to co w poprzeednich częściach, ale ulepszona forma ma troche dziwną czaszkę. 8,5/10
    Ghule - no nareszccie wywalili te smentne zombie, z tego co widziałem na filmiku w dwie tury całą mape mogą przejść, nie jak zombie w 4, pozatym naprawde fajnie wyglądają i dobry pomysł. 9/10
    Duchy - no znowu... ektra zmiana! Te są naprawde fajne, jedna z niewielu jednostek moim zdaniem, która jest lepsza w formieżeńskiej, niemniej czegoś w nich brakuje. 8/10
    Wmpir - ale masakra, jedna z najlepiej wykonanych jednostek, mają fajne peleryny i zbroje, choć troche przesadzone miecze. 9,5/10
    Licz - też jest świetny, a tee pajęcze odnóża dodają mu charakteru, ogólnie ciekawy pomysł z tym jadem, ale z tego co się da wyczytać to wampir powinien być silniejszy, znowu za dóża spluwa. 9/10
    Lamasu - średnio podoba mi się ten pomysł, wolałbym kostuchy, alekto by latał skoro nie ma smoka, ciekawe czy będzie przydatna i mogliby dać nieumarłego sfinka czy coś, a nie kombinować i jakieś lamię wymyślać. 6/10
    Prządka - ale ekstra, tak myślałem,że czemionem zostanie jakiś pajęczak, ciekawi mnie jak będzie wyglądać ta transformacja, ale to troche lekka podróbka Matki Namtaru, reansumując: Nekropolis przeszło wielkie zmiany... na dobre! 9,5/10
    19
    Gru
    massen
    Ja tam bardzo lubię orków choć powiem szczerzę, nie spodziewałem się ich. Jak wszyscy uważałem,że 4 zamkiem będzie Akademia lub jej pochodne. Mgłą tajemnicy osnuty jest także 5 zamek. Co do tej sprawy mam własny pomysł- we wcześniejszych herosach do danego zamku zawsze przypadało odpowiadające mu terytorium np. Inferno- lawa, ogień, spalone ziemie, Nekropolis- tereny umarłe z wszelkiegożycia, lub Sylwan- trawa, zieleń,życie. W herosie 6 zaś pierwszy raz w historii serii wprowadzono dżunglę. Czy nie było by więc prawdopodobneżeby ostatni niewiadomy zamek był jakimś rodzajem dżunglowatego zamku? Dałoby to twórcą ogromne pole do popisu bo potencjał takiego zamku i możliwości wyglądu stworów zamieszkującego go byłyby nieograniczone. Pozostawiam temat do dyskusji.
    19
    Gru
    nekradin
    Kolejnym zamkiem jak dla mnie będzie zamek Nag , a co za tym przemawia ?
    Na każdy zamek przypadają dwa bossy.
    Jednego już znamy wodny smok.
    20
    Gru
    mr_R
    i ja tak twierdze, a ponadto sądzę,że to będzie kombinacja stworzeń wężowych , jaszczurkowatych oraz owadowatych.
    20
    Gru
    ziutek
    i ja z wami sie zgadzam
    21
    Gru
    massen
    to bedzie na 90% zamek dzunglowy, a nie bagienny jak niektorzy mylnie zrozumieli z mojej teorii(ktora znajduje sie powyzej) na 9,99999999% a na zamek nag 0,00000001%
    Ps: nekradin co wedlug ciebie nagi maja wspolnego z smookiem wodnym?
    21
    Gru
    massen
    UWAGA UWAGA!!! z pewnych zrodel wiem ze HOMM6 wydadza 10 maja 2011 roku.
    22
    Gru
    zagras
    a moim zdaniem to powinien następny być zamek nag więc w pełni zgadzam sie z massen
    22
    Gru
    nekradin
    Czemu takie skojarzenia Nagi-smok wodny? A dlatego,że czczono Smoka Wody - Shalassę.
    Zresztą w H5 w dodatku miał być zamek Nag , lecz zrezygnowano z tego pomysłu. Stwierdzono ,że jest nie dopracowany i czegoś mu brakuje. I kto wie może odświeżą ten pomysł . Panie massen każdy ma prawo do snucia własnych teorii . Chyba mi tego nie zabronisz ?
    22
    Gru
    ziutek
    tak zrezygrowano i wprowadzono twierdze
    22
    Gru
    markonekro1994
    ciekawie się zapowiada ale te lwy z szóstego poziomu trochę mi się nie podobają,wampiry jak zwykle zaje*****,szkielety lepsze niż w poprzednich częściach i nowa jednostka ghule podobają mi się, co do czempiona nie mam jeszcze zdania ogólnie to mój ulubiony zamek.
    22
    Gru
    mr_R
    co do zamku nag:
    ten smok jak zauważyliście to wąż wodny, a nagi to pół-węże pół-ludzie, to co wam to przeszkadza???????????
    22
    Gru
    youpop12
    Premiera będzie któregoś tam marca 2011,a nie 10 maja.Massen obejrzyj sobie parę wywiadów i usłyszysz kiedy będzie premiera.
    23
    Gru
    zagras
    ta a ja bym jeszcze dał zamek najemników gdzie byłyby niektóre jednostki neutralne
    23
    Gru
    feudant
    moja ulubiona rasa lecz architektura, według mnie, do kitu powinny być raczej jakieś nienaturalne kształty rodem ze świata umarłych bo mi piramidy kojarzą się ze stertami kamieni jeden na drugim. Mam nadziejęże nie będzie punktów mroku jak w 5 bo to była chała i ograniczenie potencjału tej wspaniałej rasy.
    23
    Gru
    Ares1285
    nie chce brzmieć banalnie ale Wesołych Świąt Smile Smile Smile Smile ;0
    24
    Gru
    trucktor
    feudant zgadzam sie z toba w tym ze, to tez jest moja ulubiona rasa, ma dupna architekture i w h5 punkty mroku byly najglupszym pomyslem tworcow

    WESOŁYCH ŚWIĄT SmileSmileSmile
    24
    Gru
    KaroxPL
    A Najlepsza Jest Właśnie Nekropolia Najlepsze Postacie Bohaterowie zamki Budowle i Magie Ale Ciekaw Jestem Czy Te Szkielety Będą Mogłyżucac' Tymi Włóczniami.... ;d
    24
    Gru
    KaroxPL
    SmileSmileSmile
    24
    Gru
    KaroxPL
    Ja Bym Zamienił Prządki losu i jej Ulepszenia z zamianą na Wampiry
    24
    Gru
    KaroxPL
    I na Koniec Powiem Tak
    1.Szkielety 10/10 Bardzo super Wyszły
    2.Ghule 9,5/10 Spodziewałem się zombie Ale dobre i to
    3.Zjawy 8/10 Dobre Ale Mało Dynamiczne ;d
    4.Licz 9/10 Dziwne Toże Zmienili Lisz na licz No ale Wygląd Dobry
    5.Wampiry 10/10 Naprawdę Bym Je Zamienił z Prządki na Wampiry
    6.Lamasy 8/10 To jest Chyba Jakaś ulepszona Chimera
    7.Prządki 5/10 Nie Nie podobają Mi Się Naprawdę Bym Wolał Wampiry Na Ich Miejscu
    24
    Gru
    Seven Heven
    Jak sobie wyobrażasz wampiry jako Czempioni Haha...
    25
    Gru
    HeroesVI
    Moja ocena
    Ogólnie za zamek dam 6/10 nie przepadam za zamkiem zdechlaków
    Szkielet-Wreśćie wymyślili szkieletowi nową broń włócznie na pewno będą lepsze od miecza choć słaba jednostka lubie je dam 8/10
    Ghul-Wolałem zombie więc ocena tylko 5/10
    Duch-Wygląda dosyć fajnie ale nie lubie duchów 6/10
    Licz-Jak na licza wygląd dobry a przynajmniej bardziej mi się podoba niż w h5 7/10
    Wampirzy Rycerz-Rzeczywiście rycerz nie przypomina wampira raczej czarnego rycerza nie podoba mi się ten wampir 4/10
    Lamasu-Brak będzie kostuch ale Lamasu to dobry pomysł 8/10
    Prządka Losu-Co to ma być zaskoczyli mnie ja jednak wole kościane smoki a nie babe spiderman która zmienia się w pająka 3/10 Cyklop by ją palcem zabił
    25
    Gru
    KaroxPL
    Seven Fajnie By Było Ale Może Byc' Tak Że na Czempionach By Były jeszcze Lepsze Wampiry ;d
    No np. Wampir Morderca/Wampir Strachu
    25
    Gru
    KaroxPL
    a Ja Bym zmienił Nazwę
    Wygłodniały Ghul na Nocny Ghul
    25
    Gru
    ziutek
    wapiry na czempionów ?
    nie!!!!!
    przadki dla mnie sa fajne ciekawe nowe i sa 2 rodzaje
    25
    Gru
    KaroxPL
    No Dobra Ale Mówięże takie Lepsze Takie Bardziej Leprze Od Elity
    26
    Gru
    youpop12
    KaroxPL czy ci przypadkiem zombi nie wyssał mózgu czy może z kościotrupem na łby zamieniłeś?!!!

    Wampiry ty chyba oszalałeś!!!
    Czy byłeś kiedyś w bluzie z zadługimi rękawami w niebiesko-białym pokoiku z kratami w oknach, a drzwi były bez klamki?
    26
    Gru
    Kai0KenX
    @KaroxPL
    Gdzie ty widzisz sens we wstawianiu wampirów na czempiona... człowieku najlepiej weź baseball lub cokolwiek i pieprznij się w ten pusty łeb...
    26
    Gru
    One eyed wrath
    Ludzie spokojnie.

    Wg mnie pomysł też nie pasuje do końca, ale widać,że kolega nie jest betonem i ma jakieś świeże spojrzenie.

    Spokojnie. To tylko gra. Nikt wam matek nie morduje Smile
    26
    Gru
    Kai0KenX
    Dzięki za uspokojenie : P nie wiem dlaczego ale takie pomysły doprowadzają mnie do szału...
    A tak btw. to obecne Nekropolis jest naprawdę ciekawe, jedynie martwią mnie szkielety... jeżeli będą potrafiły atakować na dystans, zapewne będą mieć mało zdrowia... tak przynajmniej było w H5. Kościany Łucznik miał małe współczynniki ataku, zdrowia etc. zaś Kościany Wojownik, który nie potrafił atakować z daleka miał bardzo wysokie współczynniki jak na istotę 1-wszego poziomu.
    27
    Gru
    KaroxPL
    Ja Se Tylko Tak Pomyślałemże By Było Fajnie Jakby Wampiry.. Prowadziły Wojsko np na jakiejś bitwie Wampir Jest Na Wyjściu I Atakuję
    Smile
    27
    Gru
    One eyed wrath
    @Kai

    Ja szczerze mówiąc nie wyobrażam soie szkieleta jako mocnej jednostki ;p

    Dla mnie to typowy słabiak. Przecież to nawet nie jest skóra i kości, tylko same kości ;p

    A co do rzucania przez nie ... hmmm ... może być, ale szkielet jakby chciał rzucić włócznią to razem z nią jego ręka powinna polecie, bo to się przecież ledwo trzyma;p
    27
    Gru
    youpop12
    Wampir jest spoko ale widać,że prządka jest lepsza.
    28
    Gru
    Kai0KenX
    @ziutek Ale się wysiliłeś...
    30
    Gru
    Kai0KenX
    Chociaż chcąc, nie chcąc oczekiwałem na jakiś powrót Jadowitych Pomiotów z H4 Smile
    30
    Gru
    MetalHeart
    Uważamże to bardzo fajny zamek Smile zawsze lubiłem grać necropolis i dobrze mi to wychodziło Smile wampiry są świetne! ciesze sieże zajęły wyższą pozycje niż w HV.
    31
    Gru
    ziutek
    no mi też a wogóle te jednotki są super
    31
    Gru
    Elfik...
    zamek mi się bardzo podoba
    super jednostki
    nie ma elfów więc bd grał hyba wlaśnie necro
    ale wkurz mnie to całe lamassu
    po pierwsze to nie jest lamassy tylko mantikora
    lamssu ma ciało byk i ptasie skrzydła
    a po drugie czemu niby tłum,aczyć lamassu n lamia skoro lamia to półczłowiek pół wąż
    01
    Sty
    ziutek
    Smile mogą byc węzo -człowiek i ludzio-bestia z skrzydłami tak bo to jest mantykora tylko umarła i została ozywiona przez nekromantów
    01
    Sty
    Dougalion
    no to mantykora w opisie wam jest opisaneże z mantykor zrobione magowie połączyli i co wyszło gorsze niż orginał padło i ożywilii cykl powstania Smile
    Moja ocena:
    Szkielet:toże są jednostką dystansową przemawia na plus i wygląd lepszy niż w H5 9/10
    Ghul:bardziej mi sie podoba niż zombi a napewno jak szybszy będzie daje 10/10
    Zjawa:jako kobieta straszniej wygląda niematerialność to 9/10
    Lisz:jednostka dystansowa wygląd taki sobie i jakieś fajne czary co zadają obr. to by było fajnie ale z ogólnokształtu daje 8/10
    Wampir: stare w nowym odzieniu 10/10
    Lamasu: wreszcie coś lepszego od kostuch i pomysł wreszcie inny niż we całej sadze Herosów daje 10/10
    Prządka: wreszcie coś niż smok który we wszystkich H1-5 błyszczały jako kupa kości spodziewam sieże umiejętności tej jednostki to brak kontrataku, atak na kilka celów 10/10
    02
    Sty
    Dougalion
    ale zamiast szkieletów mogli by mumie dać bo szkielet to przeżytek
    02
    Sty
    Elfik...
    no mumie, sfinsky i piramidy
    egipt by się robił
    02
    Sty
    Dougalion
    jedna jednostka egiptu nie zrobi
    02
    Sty
    ziutek
    a mumia pasuje do nekro w koncu to martwe ciało
    03
    Sty
    barto2332
    trup 7.5/10
    gul 9/10
    duch 8.5/10
    licz 8/10
    wampir 9/10
    lamassu 10/10
    pajonk 10/10

    fajny gul ale arahne i sfinx pro lacznie chyba 8.7/10
    03
    Sty
    barto2332
    trup 7.5/10
    gul 9/10
    duch 8.5/10
    licz 8/10
    wampir 9/10
    lamassu 10/10
    pajonk 10/10

    fajny gul ale arahne i sfinx pro lacznie chyba 8.7/10
    03
    Sty
    Elfik...
    jedna nie
    ale dwie i zamek??
    04
    Sty
    feudant
    no jak by z necro zrobili egipt to by była porażka. ja na przykład nie widze związku pomiędzy egiptem a necro. A opis nekropolis jest głupi twórcy robią z trupów męczenników służących ogólnemu dobru.
    ocena jednostek:

    szkielet- niezbyt podoba mi się ten oszczep ale w sumie dobrze szkielety wcale nie muszą być mocne wprost przeciwnie powinny być słabe ale łatwe do wskrzeszania tzw. podatne na wskrzeszanie i powinno być ich bardzo dużo 9/10
    ghul- jak ktoś grał w Dark Messiach to wieże powinna to być szybka i mobilna jednostka szkoda mi zombi ale i tak ze względu na ich szybkość nie używałem ich w poprzednich częściach 10/10
    duch- świetna grafika mam nadziejęże będzie miał fajne umiejętności 10/10
    licz- nie najlepszy ale może być, ciekawe czy będzie jednostką latającą bo na arcie lewituje 7,5/10
    wampirzy rycerz- rycerz?! czy oni wiedzą co to jest rycerz?! Polskie słowo "rycerz" pochodzi od niem. Ritter, które oznacza jeźdźca, co potwierdza utożsamienie rycerza z jeźdźcem na koniu bojowym.
    W językach romańskich również zachował się ślad jeździeckich skojarzeń z rycerzem. Francuskie chevalier, hiszp. caballero, port. cavaleiro pochodzą od późnego łac. caballus, co znaczy "jeździec"
    jak na razie 9/10 bo jest bardzo fajny jak zmienią nazwe to dam 10/10
    lamasu- nipodoba mi się, według mnie niepasuje do tego zamku i niebardzo wyglądana nieumarłego, a i nazwa jest nie na miejscu bo Lamassu to w sztuce asyryjskiej posąg wyobrażający skrzydlatego byka o ludzkiej, brodatej twarzy, czyli tzw. istotę zoomorficzną, a pozatym lamassu powinien mieć pięć nóg a nie cztery daje 2/10
    prządka - orginalna, nawiązuje do religii, wygląda świetnie, ale... no właśnie nie bardzo wygląda na nieumarłą 9,5/10

    zamek(jego wygląd i architektura)- pomysł z piramidą FATALNY ale te iglice i krajobraz nawe niezłe choć te strzeliste budowle z h5 według mnie o niebo lepsze 4/10

    no i wkońcu doszliśmy do końca. A teraz podsumowanie wyni... ,a guzik, został jeszcze bohater, chyba nikt go nie opisywał ale art jest, nic innego nie pasuje tak jak 11/10 niespodziewałem sięże będzie tak staranny i szczeółowy, naprawdę robi wrażenie,
    broń- połączenie magicznego kostura i topora na końcu widać jakąś kobietę bardzo podobne do przątek domyślam sięże to jakieś wyobrażenie ashy
    ubranie- świetne, w świetnej kolorystyce z dozą tajemniczości, trochę budzące strach
    postać- smukła i wysoka zblado szarą cerą o ile dobrze widzę

    podsumowując:
    jednostki - 57/70
    cała frakcja - 72/90
    04
    Sty
    Agrael12345
    Fajnie by było gdyby lcza zmienili coć ala lisza z III . A no i gdyby dało się zrobić tak jak czempion dwa wyglądy np. szkielet-umarły zmutowany jeżozwierz albo lamanssu czy coś na szkieleta ze skrzydłami albo zombie a broń to bicz z kości
    04
    Sty
    barto2332
    lisz z III byl zalowy
    05
    Sty
    Dougalion
    jak sie komuś podobają to co masz do tego ja ogólnie nie uważamże są zwalone bo te co są zostały zrobione na ich pierwowzór
    05
    Sty
    barto2332
    ja uwazam ze sa glupie ale to moje zdanie
    05
    Sty
    Dougalion
    w H3 to jest chyba jedyna jednostka dystansowa Smile
    05
    Sty
    barto2332
    no w nekropolis
    06
    Sty
    Weronika3k
    nawet może być
    ale w h 5 fajniejszeSmile
    06
    Sty
    Elfik...
    mi też się nie podobaa za bardzo
    jakiś dziwny łysy łeb mają
    wiem
    są martwe i nie pwinny mieć włosów bo są bardzo stare
    ale niektóre parotysięczne mówmie maja włosy
    i to jakie ładne
    06
    Sty
    Dougalion
    raczejżywe trup nie powiny być piękne
    07
    Sty
    Elfik...
    nie ma byc piekny
    ja nic takiego nie mówie
    ale jakoś mi się nie podoba
    nie jest fajnyże tak powiem
    07
    Sty
    Animaluki1
    Mam nadziejeże to nie będą wszystkie umiejętności poszczególnych jednostek i będzie ich trochę więcej:
    puste kości-to pewnie coś w stylu umiejętności szkielet(z heroesa 4)
    pajęcze oszczepy-fajna umiejętność, bardzo mi się podoba. Pewnie coś w stylu wyniszczające rany
    martwe mięso- bez sensu nie lepiej porostu zwiększyć obronę, pewnie to to samo cożelazne mięśnie(z heroesa 4)
    nienawiść dożywych-dobra umiejętność, podoba mi się.
    upiorne zawodzenie i związanie śmierci-fajne umiejętności, coś nowego Smile
    ucisk Ashy-beznadziejne przecież wiadomoże każda jednostka magiczna ma inną moc zaklęć
    wysysanieżycia-nawet dobra umiejętność, lecz bardziej pasowała by mi do wampira
    Brakuje mi przy liczu umiejętności korzystania z magii i ataku chmurą śmierci ale to pewnie jeszcze dorobią
    Wampiryczny uścisk-myląca nazwa umiejętności bo można porostu wampiryzm
    poza czasem- nie za bardzo rozumiem tę umiejętność ale wydaje mi sięże to chyba porostu brak kontrataku

    Według mnie te umiejętności jak na razie są na średnim poziomie ale nie ocenia się książki po okładce i może w grze to będą fenomenalne udogodnienie. Smile
    18
    Sty
    youpop12
    Animaluki1 oto wyjaśnienie 2 mocy wampira:

    Wybieraszżeby się bronił automatycznie omijając kolejkę w tedy gdy ktoś go zaatakuje zawsze będzie pudło.
    19
    Sty
    youpop12
    Animaluki1 oto wyjaśnienie 2 mocy wampira:

    Wybieraszżeby się bronił automatycznie omijając kolejkę w tedy gdy ktoś go zaatakuje zawsze będzie pudło.
    19
    Sty
    Skobel
    Nekropolia zawsze była kozacka tak jak twierdza szkielety muszą byc bo są unikatowe jak zwykłe smoki dobrzeże nie ma kościstych smoków bo według mnie zamulały w tym zamku i nic sobą nie prezentowały bo były słabe wytrzymałościowo zresztom tytani HOOM V też i właśnie to mnie troche denerwowało inna silna jednostka z łatwością sobie z nimi radziła. Teraz nekropolia jest 2Xcool.
    22
    Sty
    naitsabes1908
    fajnie mają najwięcej UM specjalnych
    25
    Sty
    KaroxPL
    Może następnym Czępionem Bedzie Upiór a póżniej Kostucha?!
    26
    Sty
    KaroxPL
    lub Kostucha Ul-Benhee
    26
    Sty
    ziutek
    jest aby 1 czempion
    26
    Sty
    pendragon
    Na zdjęciu miasta, w prawym górnym rogu, widać matkę Namtaru.
    27
    Sty
    PaulinaS
    Przerażające stare i ohydne, to jest włąśnie to co powinno reprezentować Nekropolis. Dużo nowości, bardzo mi się podoba. Dobrze,że nie ma kościanych smoków, w piatce było za dużo smoczych rodzajów ogólnie rzecz biorąc. Popatrzcie sobie na szkielety z rzdziawioną gębą i śmiesznym butem w piątce. Tutaj jest o niebo lepiej! That's the name of the game. Smile
    04
    Lut
    bugis
    Bardzo fajny pomysł z wprowadzeniem nowych istot właśnie lamasu i prządki losu wkońcu coś nowego... Trafili w klimat...
    12
    Lut
    KaroxPL
    Bugis i jeszcę Ghul
    19
    Lut
    nooobek
    pendragon dzieki ja sam nie zauwarzylem ze ona tam stoi
    24
    Lut
    fandor510
    mi sie zdajeże wampiry śą w tej cześcci odpowiednikami Czempionów śmierci
    Może jeszcze ich zamienią Smile
    08
    Mar
    metallica234
    ja tam lubie nowosci i nawet mi sie podoba pomysl z lamasu i chyba kilka nowych jednostek wg mnie nie pogorszy klimatu Necro Smile
    09
    Mar
    Elfik...
    ta prządka ma strasznie dużo umiejętności
    myślęże bd dość złaba
    bo jakby byłą silna i miała takie umiejętności to by była zbyt trudna do pokonania
    16
    Mar
    cursed warrior
    No, fajnie,że tyle zmian wprowadzili! Szczerze mówiąc, to po H5 zbrzydły mi się te smoki
    27
    Mar
    micha73
    Kiedy będą podane staty wszystkich stworów?
    31
    Mar
    krwawy kenny
    kiedy będzie? micha73
    02
    Kwi
    Alsigard
    Młeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ..... i młe....

    Necropolis bez kościanych smoków no bez ..j
    bez nich to nie jest heroes, dobrze ze chociasz wampiry fajne i szkielety....
    po za tym młee
    12
    Kwi
    reaper1984
    szkielet - no wreszcie szkielet, który będzie czymś więcej niż mięsem armatnim, pomysł s oszczepami bardzo fajny 910

    ghul - wkurzały mnie powolne zombiaki z mięśniem piwnym, dobrze,że je wywalili 1010

    duch - o niebo lepszy niż w V,żeńska wersja naprawdę świetna, do tego bardzo przydatne umiejętności 1010

    licz - nareszcie przestał być "królową balu" i od tego wskrzesza sojuszników, jednak minus za brak chmury śmierci 810

    wampir - no i tak powinien wyglądać wampir z prawdziwego zdarzenia, świetna umiejętność "poza czasem", gdyby jeszcze potrafił oślepiać jak książę wampirów byłoby cudnie, a tak 910

    lammasu - idealna jednostka pierwszoliniowa, która jeszcze roznosi zarazę (choć szkoda mi kostuchy i jej bolesnego dotyku) 1010

    Prządka - tak jak szkoda mi kostuchy, tak na pewno nie zatęsknie za smokami, sądząc po umiejętnościach chyba jedna z najbardziej niebezpiecznych jednostek w grze 1010
    14
    Kwi
    Asamir
    Co tu dużo gadać, zarąbiste miasto. Straszne i w niektórych przypadkach ohydne, a nie komiczne. Bohaterowie też są najfajniejsi, ale czemu nie pokazali ich broni. Ci od mocy nie mają jej wcale, a ci od magii mają zamazane :/ Ogólnie... <3 :3
    18
    Kwi
    Garoozis
    Jak dla mnie to wszystko OK,ale szkielet spartaczony.Wolałem te stare kostki z fragmentem zbroi lub bez niej.Wtedy rzeczywiście wyglądały,jakby wstały z grobu.Ale to,że strzela już mi się podoba.Licz w 3D wygląda,jak by miał motyle(!) skrzydła.Osobiście zamiast prządki wstawiłbym na czempiona lamasu,a miejsce zgniłego sfinksa zająłby upiór(ul.banshee).
    Podsumowanie:
    Szkielet - pomijając przesadzoną ilośćżelastwa jest OK
    Ghul - świetny wygląd,tak powinien wyglądać zombie - wysuszony i przegniły.Zombiak z H5 był takim samym grubasem jak chłop,a rozkład zwłok na 100% wdałby się ciału chłopa we znaki
    Duch - po prostu mi się podoba
    Licz - dobrze,że nie nosi kieckiSmile,ale za to w 3D ma na plecach jakby skrzydła...motyla
    Wampir - świetny wygląd i umiejętność poza czasem
    lamasu - to,co dla czarodzieja jest śmieciem,dla Nekropolii jest skarbem - świetna jednostka,wolałbym ją na czempiona,jej miejsce zająłby upiór
    prządka losu - nowy pomysł,ale już napisałem,że wolałbym lamasu na czempiona.Ale nic nie mogę zmienićSmile.Tak czy inaczej,dobrze,że smoki poszły w odstawkę - były słabe i już mi się przejadły przez 4 części.
    18
    Kwi
    Asamir
    Co ty mówisz, prządki to chyba najlepsze nowe jednostki, a lamasu są raczej średnie.
    19
    Kwi
    Asamir
    Ghul, wampir i prządka są debeściarskie. Ogólnie wszyscy oprócz lamusa są świetni Smile Wygląda na, toże w nekro jak i w sanktuarium będą tylko 2 duże jednostki.
    23
    Kwi
    ojrza95
    Dziwne te lamasu.
    23
    Kwi
    ojrza95
    Dziwne te lamasu.
    23
    Kwi
    ojrza95
    A przypominają bardziej sfinksy niż mantykory
    23
    Kwi
    kidler11
    Lamasu spoko i wogule ale ciekawi mnie czy bedzie akademia i sylwac z 5 bo akademia jest PROO!
    02
    Cze
    ojrza95
    Nekropolis w HoMMVI jest najlepsze z wszystkich części!!! A teraz je ocenie:

    Szkielet- Nareszcie jakoś wygląda. Fajnie,że strzela 9/10

    Ghul- Ufffff, nie ma wielkich, grubych zombie. Jest super 9/10

    Duch- Nie jest zły. 6,5/10

    Licz- Bardzo fajny. Ulepszona wersja ma niezłą laskę. 8,5/10

    Wampir- Prawdziwy nieumarły. niezły miecz 8,5/10

    Lamasu- Najmniej mi się podoba. 5/10

    Prządka losu- Nareszcie nie ma kościanych smoków. Jest najlepsza 10/10
    PS. Kilder11 mówili,że będzie 5 frakcji.
    03
    Cze
    WiemLepiej
    Mi się bardziej podobało necro w 5, bo było takie realistyczne a te jakieś dziwne, a jedną ich wadą był kościany smok. Prządki obrzydliwe ja bym dał prędzej faraona xDżartuje może jakiś jeździec śmierci ;d
    05
    Cze
    KILLER1990
    fajne zapowiada się dobra gra
    10
    Cze
    markonekro1994
    dla mnie jak zawsze najlepsze wampiry,licze i szkielety
    10
    Cze
    tytan1997
    Moje ulubione w 3 wampiry . Czad 5/6 !
    20
    Cze
    larkanni6
    Fajnie,że dodali Ghoula, za to szkodaże odjęli kościane smoki i szkoda,że Licz tutaj wygląda jak człowiek, zamiast mrocznego, posępnego szkieletowego maga.
    28
    Cze
    larkanni6
    A teraz moja ocena!

    Szkielet: i to jest doskonały, kościsty wojownik

    Ghoul: świetny pomysł z truchłożercą, doskonale zastąpi Zombie

    Duch: w przeciwieństwie do piątki, zmienili trzy męskie dusze na kobiecego, pojedynczego ducha.

    Licz: ten mi się niespecjalnie podoba, gdzie mroczny szkielet - mag!?

    Wampir: wygląda niemęsko

    Lamasu: Lamasu mają ciało byka, nie lwa

    Pajączek: Oddajcie nam smoki!
    28
    Cze
    xerus
    czy mi się tylko wydaje, czy necromaci będą mogli ( przynajmniej na poczatku) wskrzeszać tylko sojuczne,żywe jednostki, umarłe podczas bitwy? Bo chyba w becie tak jest...
    01
    Lip
    Markal97
    Moja ulubiona nacja.No to we wrześniu sobie pogram Smile
    02
    Lip
    KILLER1990
    Wszystko fajne jednostki ale mam jedno zastrzeżenie dlaczego ulepszenie szkieletu nazywa się strażnik kości trochę głupia nazwa lepsza była by kościany oszczepnik
    05
    Lip
    AlanRaven
    Do "KILLER1990":
    Kościany Oszczepnik?! What the fuck is this? Strażnik Kości brzmi zdecydowanie lepiej. Ja bym się nie czepiał nazw jednostek, bo to bez sensu... czasem są do bani, ale w przypadku Szkieletów nie widzę przesady.
    10
    Lip
    Karpiak1992
    Co te Ruskie &@*# zrobiły z Herosem co to za cukierkowe potwory, gdzie są Kościane smoki, gdzie ten klimat umarlaków, co oni wymyślili?! od upadku 3DO Heroes schodzi na psy.
    21
    Lip
    mr_R
    z tego co wiem to nie ruskie
    03
    Sie
    freezon
    Jednostki są nawet fajne, tylko szkoda,że nie ma kościanych smoków.
    05
    Sie
    michalrytlewski
    kościane smoki byłyby fajniejsze, niż jakaś prządka losu
    09
    Sie
    Fonlu96
    ostatnie 3 poziomy nie są za fajne lepsze w V
    14
    Sie
    Kolas999
    Dlaczego większość osób mówiże, Lamasu to Mantikora? Nie czytaliścieże, Heroes 6 jest 400 lat przed Heroes 5 wiec jak Lamasu może być Mantikorem jak to twór Akademi tylkoże, Lamasu nie były doskonałe i od razu umierały, wiec nakromanci ich sobie wskrzeszyli do swojej armi.
    17
    Sie
    wojtusownik
    ufffffffff dobrzeże wywalili kościane smoki, prządki moim zdaniem lepsze i mam nadziejęże będą silniejsze od tej sterty kości smoka.
    smoków przybywało 3 na tydzień, ale przy aniołowi lub czarnemu smokowi to ginęły jak muchy.
    duchy teraz wyglądają super, lepiej niż te z piątki.
    20
    Sie
    Bistro^^
    Nekropolia bardzo fajna rasa odświeżona i różniąca się od tych z wcześniejszych części . Hm Przystań też bardzo ciekawa a co do pozostałych no cóż ... . No oprócz Sanktuarium też bardzo klimatyczna rasa czego nie zauważyłem wcześniej w innych częściach gry jak choćby Homm III czy Homm V ;p A co do Homm IV porażka :O
    08
    Lut
    Gaspar
    Teraz czas na mój komentarz. Bistro powiem to samo co ty.Nekropolia została w tej odsłonie przebudzona z letargu.Najgorszym pomysłem Heroes IV było połączenie Inferna z Nekropolią. W niektórych grach np.Painkiller jest tak .W końcu to i to reklama śmierci , która się mocno różni.
    1. Do rzeczy szkielety jako ludzie musieli być silni , patrząc na te ,, umięśnione kości'' Jest to jak widać jednostka dystansowa o podwójnym wystrzale. Dobre umiejętności . 50% odporności na broń kłutą dystansową.Tak powinno być. No cwaniaku spróbuj trafić szkielety będąc uzbrojonym w łuk,Gdzie to ma serce? Tożywa łamigłówka.
    2. Ghul to świetna alternatywa dla zombie .
    3 Duchy ach te duchy. Stwór musi być tym czym się wydaje w porównaniu do czekolady miętowej.
    4. Lisze to bardziej lewitujące mumie.Co prawda na pewno dużo fanów zawiodło się na ich wyglądzie i spodziewało się czegoś w stylu szkielet mag czyli ultra nekromanta podobnie jak ja.Duży plus za wyssysanieżycia , strój i te pajęcze ramiona.
    5. Wampiry- jest czego się bać.Są dobrze uzbrojeni jak i wyszkoleni .Zyskali na spadku atrybutów liszy . W każdej części wampiry były w cieniu liszy. Spodoba się to fanom Underwold i Zmierzchu.
    6. Lamasu - jeden z najlepszych pomysłów producentów.No proszę nieumarłe mantykory. Czy ktoś ma ich statystyki. Bardzo ciekawy stwór zbudzający przemyślenia fanów.
    7. Brawo ekstra zmiana dla przedpotopowych kościanych smoków. Producenci w końcu użyli pająków i mrocznej strony kobiet. Jednostka dystansowo - lecząca. Fajny ten humanoid i pajęczak.
    Moim zdanie Nekropolia rozkwitła dzięki mądrym decyzjom . Już nie jest słaba.Stała się jedną z największych potęg Heroes VI.
    Czyli nekropolia górą!
    14
    Lut
    Gaspar
    A Lamasu wziął się z Babilonu.Przypomina sfinksa z 4 parami nóg.
    Feudant ocenia to zbyt rygorystycznie.Ale ma dużo racji.
    14
    Lut
    Luna-Willow27
    Gaspar, zgadzam się z tobą w pełni, Nekropolia to teraz jest coś i wolę ją od Inferna. I też
    uważamże lamasu to dobry pomysł Smile
    05
    Mar
    Lugiia07
    Uffff... Dotarłam o.o

    Mi się ta frakcja podoba, ale te Tkaczki i Lamasy przerażają. A Wampiry to dziwnie wyglądają
    22
    Kwi
    feariedragon5
    Od zawsze moja ulubiona rasa tym razem twórcy wykonali swoje zadanie z niesamowitym rozmachem.! Jestem niesamowicie szczęśliwa,że stworzyli taki cud natury jak lamasu *_* Nie ma dla mnie piękniejszej jednostki. Smile


    Asha pożera wszystko !
    19
    Lip
    Palmaster
    Naprawde świetne jednostki
    13
    Lis
    Thresh
    Szkielety- Pierwsza jednostka i strzelająca! Idealnie! Posyłanie najsłabszych wojsk zawsze było typowym samobójczym aktem w większości części a tutaj Ubi fajnie to zmieniła. Koncept szkieletów jest bardzo dobry. Wyglądają zajebiście w przeciwieństwie to swoich... ekhem. wcześniejszych... wcieleń. Co uważam za głupie jest to,że jak szkielety rzucają włócznie to pierwsza robi 0 obrażeń, a druga tyle ile jeden strzał. Wygląda to dość niedopracowanie... Mogli przynajmniej dopracować toże pierwsza robi połowę obrażeń a druga drugie tyle... Ale nie! Eeeh... 8/10

    Ghule - W końcu ghule. W końcu wygłodniałe bestie które nie widzą nic w ludziach jak coś co trzeba rozwalić. Są dzikie i krwiożerce, nie to co zombie... Mozolne, zgniłe, i dość mało efektowne jednostki... które poruszały się jak mucha w smole. 8/10

    Duchy - W piątce wyglądały bardziej upiornie niż tutaj... No, ale jak na dręczone dusze nie wydają się aż takie złe. Bardzo fajny koncept oraz zajefajna umiejętność! Nie jest źle. 7/10

    Licze - To już nie szkielety ciskające chmurami śmierci jak za starych dobrych czasów tylko jakieś stary dziady z kolcami na plecach. Czym są licze? Pozwolę sobie przypomnieć, licze to nekromanci którzy DOSZCZĘTNIE porzucili swoje ciało i korzystają z nekromancji na maksa dzięki ich bezcielesnej, a raczej, bez skórnej formie. NIe mieli ciał, niie wyglądali jak latający emeryci. Tak było w każdej części Heroes! A co tu widać? Stary dziad który strzela zielonymi promyczkami. Po prostu nie... 4/10

    Wampir- Naprawdę świetna jednostka. O niebo lepiej wygląda niż w poprzednich częściach. Ma dobre ataki, wygląd po prostu niesamowity. Stu procentowy Lord Wampir Wojownik. Nic dodać nic ująć. Przebił wszystkie wampiry z poprzednich części. 10/10

    Lamasu? - Co to kur... jest? Nie no, to mnie po prostu rozwaliło... Od kiedy jakieś stare egipcjańskie anomalie sfinksa służą Nekropolis?! Naprawdę miałem nadziejęże ten ociekający zaj*bistośćią Ryczerz Śmierci powróci! Kostucha nie była zła, była miłym zaszkoczeniem w 5ce...
    Ale ten szajs? To coś? Naprawdę, nie wiem co Ubisoft widział w tej jednostce... 4/10

    Tkaczka Przeznaczenia- Naprawdę miła odmiana od tych (już serio nudnawych)
    kościanych smoków. Bardzo pomysłowa i ciekawa jednostka, fajny nowy element "przemiany". I ta zarąbista umiejętność "przepowiadania" przyszłości. Super. 9/10
    26
    Sty
    LewMP
    Moja ulubiona frakcja, ale w 6 wyszła poza skale (pozytywnie).
    07
    Maj




    Włącz odtwarzacz
    Szmaragdowy Smok
    Jak zapowiada się Heroes VII?
    GENIALNIE
    Bardzo dobrze
    Średnio
    Słabo
    BEZNADZIEJNIE
    Zaloguj lub Zarejestruj się aby wysyłać wiadomości.
    54.242.x.x
    192.243.x.x
    5.135.x.x
    40.77.x.x
    40.77.x.x
    95.163.x.x
    68.180.x.x
    Google spider
    MSN spider
    Google spider
    Odwiedza nas 0 użytkowników
    oraz 10 gości. (Razem: 10)