Budowle Nekropolii w Might and Magic: Heroes VI
♦ Opublikowany: 17.02.2012 o 00:09
♦ Czytany: 20869 razy
♦ Opracowany przez: Grownock
 
Rada Osady
  Funkcja: Dostarcza 500 złota na turę.



Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: brak

Rada Miasta
  Funkcja: Dostarcza 1000 złota na turę.



Wymagane budynki: Rada Osady
Koszt budowy: 2000 złota, 2 drewna, 2 rudy

Ratusz
  Funkcja: Dostarcza 2000 złota na turę.

Wymagane budynki: Rada Miasta
Koszt budowy: 5000 złota, 5 drewna, 5 rudy

Kapitol
  Funkcja: Dostarcza 4000 złota na turę


Wymagane budynki: Ratusz
Koszt budowy:10000 złota, 10 drewna, 10 rudy

Podstawowe Umocnienia
  Funkcja: Mury wokół miasta, wzrost populacji


Wymagane budynki: Rada Osady
Koszt budowy:2000 złota, 5 drewna, 5 rudy

Ulepszone Umocnienia
  Funkcja: Lepsze mury, centralna wieża, wzrost populacji.


Wymagane budynki: Podstawowe Umocnienia, Rada Miasta
Koszt budowy:5000 złota, 10 drewna, 10 rudy

Fortyfikacje
  Funkcja: Lepsze mury, dwie wieże po bokach, wzrost populacji.

Wymagane budynki: Ulepszone Umocnienia, Ratusz
Koszt budowy:10000 złota, 20 drewna, 20 rudy

Targowisko
  Funkcja: Pozwala wymieniać surowce, dostarcza 500 złota na turę

Wymagane budynki: Rada Osady
Koszt budowy:2000 złota, 2 drewna, 2 rudy

Aula Bohaterów
  Funkcja: Pozwala na rekrutacje bohaterów.




Wymagane budynki: Rada Osady
Koszt budowy: 2000 złota 

Aula Nieśmiertelnych
  Funkcja: Pozwala na wskrzeszanie poległych bohaterów. Wskrzeszony bohater zyskuje +10% do satystyk każdego tygodnia.


Wymagane budynki: Rada Miasta, Aula Bohaterów
Koszt budowy: 10000 złota, 5 rudy, 5 kryształu

Miejski Potral
  Funkcja: Przenosi bohatera do innego miasta.


Wymagane budynki: Rada Miasta
Koszt budowy:2500 złota, 5 drewna, 5 rudy, 5 kryształu

Ul. Miejski Portal
  Funkcja: Do miasta w którym znajduje się ten budynek, bohater może się teleportować z każdego miejsca na mapie.

Wymagane budynki: Ratusz, Portal Miejski
Koszt budowy:5000 złota, 10 kryształu

Komnata Nekromancji
  Funkcja: Zwiększa punkty nekromancji, generowane podczas bitwy. Wyklucza budowę Martwego Pola.

Wymagane budynki: Rada Miasta
Koszt budowy:2500 złota, 5 drewna, 5 rudy, 5 kryształu

Martwe Pole
  Funkcja: Zmniejsza atak i życie wrogich jednostek w tej strefie wpływów. Wyklucza budowę Komnaty Nekromancji.

Wymagane budynki: Rada Miasta
Koszt budowy:2500 złota, 5 drewna, 5 rudy, 5 kryształu

Ołtarz Wiecznej Niewoli
  Funkcja: Można tu wskrzeszać jednostki za 150% ich ceny. Wyklucza budowę Klepsydry Ashy.

Wymagane budynki: Ratusz
Koszt budowy:5000 złota, 5 drewna, 5 rudy, 10 kryształu

Klepsydra Ashy
  Funkcja: W tej strefie wpływów punkty ruchu wrogiego bohatera zostają zmniejszone o 30%, a inicjatywa jednostek podczas oblężenia miasta o 15%. Wyklucza budowę Ołtarza Wiecznej Niewoli.

Wymagane budynki: Ratusz
Koszt budowy:5000 złota, 5 drewna, 5 rudy, 10 kryształu

Nieugięta Wola Ashy
  Funkcja: Dostarcza 5000 złota na turę, +50% populacji, +100% do magii nekromancji.

Wymagane budynki: Kapitol, Łza Ashy
Koszt budowy:15000 złota, 20 drewna, 20 rudy, 20 kryształu

Cmentarz
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Szkieletów.



Wymagane budynki: Rada Osady
Koszt budowy: 1750 złota, 6 drewna, 2 rudy

Mogilnik
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Kościanych Oszczepników.


Wymagane budynki: Rada Osady, Cmentarz
Koszt budowy: 2000 złota, 5 drewna, 2 kryształu

Krypta
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Ghuli.


Wymagane budynki: Rada Osady
Koszt budowy: 1000 złota, 4 rudy

Krypta Trupożerców
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Nienażartych Ghulów.


Wymagane budynki: Rada Osady, Krypta
Koszt budowy:3000 złota, 2 drewna, 4 rudy, 3 kryształu

Zrujnowana Wieża
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Duchów.


Wymagane budynki: Rada Osady
Koszt budowy: 1500 złota, 5 drewna, 5 rudy

Nawiedzona Wieża
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Zjaw.


Wymagane budynki: Rada Osady, Zrujnowana Wieża
Koszt budowy: 2500 złota, 5 rudy, 4 kryształu

Sepulchrum
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Liszów.


Wymagane budynki: Rada Miasta
Koszt budowy: 6000 złota, 10 rudy, 7 kryształu

Mauzoleum
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Arcyliczów.


Wymagane budynki: Rada Miasta, Sepulchrum
Koszt budowy:4000 złota, 8 drewna, 10 kryształu

Grobowiec Zarazy
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Lamasu.


Wymagane budynki: Rada Miasta
Koszt budowy: 3500 złota, 8 drewna, 10 rudy, 5 kryształu

Katakumby Zarazy
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Gnijących Lamasu.


Wymagane budynki: Rada Miasta, Grobowiec Zarazy
Koszt budowy: 2000 złota, 2 drewna, 6 rudy, 6 kryształu

Domek Wampirów
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Wampirów.


Wymagane budynki: Rada Miasta
Koszt budowy: 4000 złota, 5 drewna, 8 rudy, 6 kryształu

Pałacyk Wampirów
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Wampirzych Lordów.


Wymagane budynki: Rada Miasta, Pałacyk Wampirów
Koszt budowy: 4000 złota, 5 drewna, 6 rudy, 7 kryształu

Pajęcza Świątynia
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Prządek Losu.


Wymagane budynki: Ratusz
Koszt budowy: 17500 złota, 25 drewna, 15 rudy, 25 kryształu

Pajęcze Sanktuarium
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Tkaczek Przeznaczenia.


Wymagane budynki: Ratusz, Pajęcza Świątynia
Koszt budowy: 12500 złota, 15 drewna, 25 rudy, 15 kryształu

plu97
No.no czekam na ekrany Smile
25
Lut
Lugiia07
Domek Wampirów? Chyba z piernika Smile

Ja tam wolałam (Kantorek) Dworek Wampirów.
07
Kwi
matiiii102
Albo schowek wampirów, lub kanciapa wampirów...
17
Cze
Gaspar
może jeszcze burdel wampirów
26
Cze
Razulgag
a artefaktem dodatkowym dla nekromantów może być amelinium wampirów
07
Wrz




Włącz odtwarzacz
królewski gryf
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
3.236.x.x
3.236.x.x
54.226.x.x
54.157.x.x
54.166.x.x
78.159.x.x
95.217.x.x
35.168.x.x
54.227.x.x
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 9 gości. (Razem: 9)