Artefakty w Heroes VI
♦ Opublikowany: 02.09.2012 o 14:11
♦ Czytany: 15624 razy
♦ Opracowany przez: Pawek
 

Podział artefaktów:

  • Drugorzędne artefakty (inaczej przedmioty magiczne)

Drugorzędne artefakty są magicznymi obiektami tworzonymi przez czarnoksiężników i alchemików. Proste w budowie są często spotykane w krainie Ashan, jednak mimo słabszych mocy, mogą decydować o zwycięstwie lub porażce.

  • Główne artefakty (inaczej artefakty właściwe)

Główne artefakty są tworzone przez Mistrzów cechów. To najczęściej unikalne egzemplarze, tworzone na specjalne zamówienia. Oprócz wyglądu artefakty te są również bardzo użyteczne. Dużo rzadsze niż drugorzędne artefakty, mogą być spotkane u wodzów i arystokracji.

  • Relikwie

Relikty są najbardziej potężne spośród wszystkich artefaktów spotykanych w krainie Ashan. Te starożytne twory mocy pochodzą z zagubionych cywilizacji, najczęściej w posiadaniu legendarnych bohaterów z przeszłości. Posiadanie Reliktu zmieni zwykłego podróżnika w prawdziwego bohatera.

  • Bronie rodowe

Najcenniejsze i jednocześnie najrzadsze są bronie rodowe, zwane również artefaktami żyjącymi. W miarę używania ich moc wzrasta, odblokowując nowe, potężne właściwości, potrafiące wyrwać twego herosa z niejednej opresji. Bronie rodowe dołączają na stałe do naszego rodu i mogą być również wykorzystywane poza kampanią (dostępne za pośrednictwem usługi Conflux).

  • Przedmioty związane z misjami:

Przedmioty związane z misjami umożliwiają wykonanie zadań głównych i pobocznych w misjach kampanii i scenariuszach.

Opisy artefaktów:

Płaszcze:

  • Płaszcze:

Wielobarwny Płaszcz Błazna

+1 do Przeznaczenia

-1 do Szczęścia wrogich jednostek


 


 

Element zestawu Szachraja

Koszt: 4000

Płaszcz Bakałarza

+2 do Mocy Magicznej


 


 


 

Element zestawu Bakałarza

Koszt: 4000

Połyskująca Perła

+2 do Obrony przed Magią

+2 do Punktów Życia jednostek bohatera


 


 

Element zestawu Proroka

Koszt: 12000

Płaszcz z Lwiej Grzywy

+6 do Przywództwa


 


 


 

Element zestawu Strażnika

Koszt: 12000

Królewski Płaszcz Klanu Heartguard

+6 do Przywództwa

Zwiększa dochód z miast i fortów o 10%


 


 

Element zestawu Namiestnika

Koszt: 20000

Płaszcz z Sowich Piór

Kategoria: Moc

+5 do Punktów Ruchu latających jednostek bohatera


 

Element zestawu Włóczęgi

Koszt: 20000


 

  • Płaszcze ochrony przed magią:

    Płaszcz Obrony

    +2 do Obrony przed Magią


     


     


     


     

    Koszt: 4000

    Opończa Odporności

    +6 do Obrony przed Magią


     


     


     


     

    Koszt: 12000

    Peleryna Ochrony

    +10 do Obrony przed Magią


     


     


     


     

    Koszt: 12000

  • Płaszcze szkół magii:

Płaszcz Ylatha

+10 do Obrony przed Magią Powietrza


 


 


 


 

Koszt: 12000

Płaszcz Arkatha

+10 do Obrony przed Magią Ognia


 


 


 


 

Koszt: 12000

Płaszcz Sylanny

+10 do Obrony przed Magią Ziemi


 


 


 


 

Koszt: 12000

Płaszcz Shalassy

+10 do Obrony przed Magią Wody


 


 


 


 

Koszt: 12000

Płaszcz Elratha

+10 do Obrony przed Magią Światła


 


 


 


 

Koszt: 12000

Płaszcz Malassy

+10 do Obrony przed Magią Ciemności


 


 


 


 

Koszt: 12000


 

Buty:

Buty Strażnika

+1 do Punktów Ruchu bohatera na lądzie

+1 do Obrony


 


 

Element zestawu Strażnika

Koszt: 4000

Pantofle Trefnisia

+1 do Punktów Ruchu bohatera na lądzie

+1 do Przeznaczenia


 


 

Element zestawu Szachraja

Koszt: 4000

Sandały Bakałarza

+1 do Punktów Ruchu bohatera na lądzie

+1 do Mocy Magicznej


 


 

Element zestawu Bakałarza

Koszt: 4000

Sandały Proroka

+1 do Punktów Ruchu bohatera na lądzie

+1 do Punktów Życia jednostek bohatera


 


 

Element zestawu Proroka

Koszt: 4000

Sandały Szybkiej Podróży

+2 do Punktów Ruchu bohatera na lądzie


 


 


 


 

Koszt: 4000

Buty Podróżnika

+4 do Punktów Ruchu bohatera na lądzie


 


 


 


 

Koszt: 8000

Sandały Świętego

+1 do wszystkich podstawowych atrybutów bohatera


 


 


 


 

Koszt: 12000

Buty Faloskoczka

+5 do Inicjatywy jednostek bohatera

+1 do Punktów Ruchu jednostek bohatera na morzu


 


 


 

Koszt: 16000

Buty Wędrowca

+8 do Punktów Ruchu bohatera na lądzie


 


 


 


 

Koszt: 16000

Sandały Tancerza Wiatru

+1 do Punktów Ruchu jednostek bohatera


 


 


 

Element zestawu Włóczęgi

Koszt: 16000


 

Tarcza:

  • Tarcze:

Krasnoludka Tarcza

Kategoria: Moc

+2 do Obrony


 


 


 

Koszt: 4000

Ogniozłota Tarcza

+2 do Obrony

+10 do Obrony przed Magią Ognia


 


 


 

Koszt: 12000

Lwia Tarcza

Kategoria: Moc

+3 do Dowodzenia

+3 do Obrony


 

Element zestawu Strażnika

Koszt: 12000

Wzmocniona Tarcza

Kategoria: Moc

+6 do Obrony


 


 


 

Koszt: 12000

Tarcza Gwardzisty

Kategoria: Moc

+10 do Obrony


 


 


 

Koszt: 20000


 

  • Broń dystansowa:

Łuk Centaura

Kategoria: Moc

W kontrataku w zwarciu, strzelające jednostki zadają pełne obrażenia.


 


 

Element zestawu Szachraja

Koszt: 4000

Kusza Strzelca Wyborowego

+1 do obrażeń strzelniczych


 


 


 


 

Koszt: 4000

Łuk z rogu jednorożca

Brak kar za odległość

+2 do obrażeń strzelniczych


 


 


 

Koszt: 12000

Szmaragdowy Łuk Yumi

Brak kar za odległość

+3 do obrażeń strzelniczych


 


 


 

Koszt: 20000


 

  • Księgi:

    Podręcznik Ucznia

    Kategoria: Magia

    +20 do liczby Punktów Many

    +2 do regeneracji Many


     


     

    Koszt: 4000

    Grymuar Mistrza

    Kategoria: Magia

    +60 do liczby Punktów Many

    +6 do regeneracji Many


     


     

    Koszt: 12000

    Kompendium Bakałarza

    Kategoria: Magia

    +3 do Przeznaczenia

    +3 do Mocy Magicznej


     

    Element zestawu Bakałarza

    Koszt: 12000

    Pamiętnik Klanu Stonefist

    +250 złota dziennie

    Daje zdolność Architektura I (+1 do przyrostu stworzeń w siedliskach w strefie wpływu, w której jest bohater).


     

    Element zestawu Namiestnika

    Koszt: 12000

    Kompendium Arcymaga

    Kategoria: Magia

    +100 do liczby Punktów Many

    +10 do regeneracji Many


     


     

    Koszt: 20000

    Księga Proroka

    Kategoria: Magia

    +5 do Obrony Przed Magią

    +50 do liczby Punktów Many

    +5 do regeneracji Many

    Element zestawu Proroka

    Koszt: 20000

    Dziennik Wilka Morskiego

    +8 do Punktów Ruchu na morzu

    Korzystanie z wirów nie zabiera Punktów Ruchu.


     


     


     

    Koszt: 20000

    Księga Oblężeń

    +1 do obrażeń zadawanych przez katapultę


     


     


     


     

    Koszt: 20000

  • Przedmioty zdolności frakcji:

Tarcza Niebios

Frakcja: Przystań

Przyrost punktów zdolności frakcji Przystań jest o 10% większy.


 


 


 

Koszt: 12000

Gorada Rael

Frakcja: Inferno

Przyrost punktów zdolności frakcji Inferno jest o 10% większy.


 


 


 

Koszt: 12000

 

Torba:

  • Szczęście i morale:

Karty Tarota

+2 do Przeznaczenia


 


 


 


 

Koszt: 16000

Herb Męstwa

+2 do Dowodzenia


 


 


 


 

Koszt: 4000

Czterolistna Koniczynka

+4 do Przeznaczenia


 


 


 


 

Koszt: 4000

Herb Odwagi

+4 do Dowodzenia


 


 


 


 

Koszt: 8000

Złota Podkowa

+8 do Przeznaczenia


 


 


 


 

Koszt: 8000

Herb Honoru

+8 do Dowodzenia


 


 


 


 

Koszt: 16000


 

  • Królestwo:

Złotodajna Sakiewka

+250 złota dziennie


 


 


 


 

Koszt: 4000

Werble Legionów

+2 do tygodniowego przyrostu jednostek podstawowych


 


 


 

Element zestawu Namiestnika

Koszt: 4000

Krasnoludzki Oskard

+1 rudy dziennie


 


 


 


 

Koszt: 4000

Święte Ziarno

+1 drewna dziennie


 


 


 


 

Koszt: 4000

Złotodajna Sakwa

+500 złota dziennie


 


 


 


 

Koszt: 8000

Wojenny Róg Legionów

+1 do Przywództwa

+2 do tygodniowego przyrostu jednostek elitarnych


 

Element zestawu Namiestnika

Koszt: 8000

Kryształowy Monokl

+1 kryształ dziennie


 


 


 


 

Koszt: 8000

Róg Obfitości

Dostarcza codziennie losowo wybrany surowiec – 400 – 600 złota, 1 – 2 drewna, 1 – 2 rudy, 1 – 2 kryształ


 


 


 

Koszt: 8000

Złotodajna Skrzynia

+1000 złota dziennie


 


 


 


 

Koszt: 16000

Złota Gęś

+2000 złota dziennie (zazwyczaj „wykluwa się” po kilku tygodniach ze Złotego Jajka)


 


 


 

Koszt: 16000

Sztandar Legionów

+2 do tygodniowego przyrostu jednostek legendarnych


 


 


 

Element zestawu Namiestnika

Koszt: 16000


 

  • Przemieszczanie się:

    Siodło Bezpiecznej Podróży

    Brak kar za przemieszczanie się w niekorzystnym terenie


     


     


     

    Element zestawu Włóczęgi

    Koszt: 8000

    Sekstans Mrocznych Elfów

    +6 do Punktów Ruchu na morzu


     


     


     

    Element zestawu Włóczęgi

    Koszt: 8000

  • Inne:

    Księżycowy Dysk Shantiri

    Daje czar „Przywołanie Feniksa” (przywołuje jednorazowo 3 feniksy)


     


     


     

    Koszt: 16000

    Złote Jajko

    Tajemnicze złote jajko (po kilku tygodniach „wykluwa się” z niego Złota Gęś)


     


     


     

    Koszt: 16000

    Kajdany wojny

    Uniemożliwia kapitulację i ucieczkę z pola bitwy.


     


     


     

    Koszt: 16000

  • Plecak:

Słaba/-/Mocna Mikstura Many

Powoduje natychmiastowe odzyskanie (odpowiednio) 25/50/100 Punktów Many.

(jednorazowe)


 


 

Koszt: (odpowiednio) 100/250/500

Zwój z czarem

Zawiera czar jednokrotnego użytku


 


 

Koszt: 250 (czary 1. poziomu) /500 (czary 2. poziomu) /750 (czary 3. poziomu) /1000 (czary przywołania żywiołaków)


 


 


 


 


 


 


 


 


 

Odłamek Księżycowego Dysku

Fragment pradawnego Księżycowego Dysku Shantiri

(W zależności od misji po zdobyciu wszystkich Odłamków Dysku Shantiri, przemieniają się w Dysk Shantiri lub Łza Ashy).

Koszt: 4000

Łza Ashy

Umożliwia wzniesienie budynku z Łzą Ashy

(inne potrzebne rzeczy: 20: rudy, klejnotów, drewna; Kapitol; 15000 złota)


 


 

Koszt: bezcenne ;-)


 

  • Przedmioty związane z misjami:

Zwój Akashy

Występowanie: „W Sercu Koszmarów” (niezależny scenariusz Nekropolii)

Nefytumar Yume

Występowanie: „W Sercu Koszmarów” (niezależny scenariusz Nekropolii)

Skrzynia Jaj Gryfów

Występowanie: „Źle się dzieje” (1. misja kampanii Przystani)

Lista Inkwizycji

Występowanie: „Pasmo nieszczęść” (1. misja kampanii Nekropolii)

Piękny Grzebień

Występowanie: 1. – 4. misja kampanii Nekropolii (w „Pajęczym Fortelu” – 4. misji kampanii Nekropolii – zmienia się w Grzebień Cienia)


 

Kawałek Kryształu Księżycowej Przędzy

Kryształy Księżycowej Przędzy to minerał krystalizujący się podczas pełni, kiedy zmarli wstają z grobu i chodzą po ziemi. Jest rzadkim znaleziskiem niezwykle cenionym przez nekromantów. Elfy z klanu Księżycowych Mieczy podobno mają sekretne metody ich poszukiwania, jednak nie zwykli dzielić się swymi znaleziskami z obcymi.

Występowanie: „Groza Symetrii” (2. misja kampanii Inferna)

Po zdobyciu czterech takich przedmiotów zmieniają się w Klucz z Kryształu Księżycowej Przędzy.

Klucz z Kryształu Księżycowej Przędzy

Występowanie: „Groza Symetrii” (2. misja kampanii Inferna)

Kielich Gromu

Występowanie: „Barbarzyńska siódemka” (3. misja kampanii Twierdzy)


 

Pierścienie:

Pierścień Przywoływania

+1 do Mocy Magicznej

+20 do Many


 


 


 

Koszt: 4000

Pierścień Prędkości

+2 do Inicjatywy jednostek bohatera


 


 


 


 

Koszt: 4000

Pierścień Żywiołów

Zaklęcia przywoływania żywiołaków są o 20% skuteczniejsze.


 


 


 


 

Koszt: 8000

Pierścień Szybkości

+5 do Inicjatywy jednostek bohatera


 


 


 


 

Koszt: 8000

Pierścień Nieszczęścia

-4 do Szczęścia wrogich jednostek


 


 


 

Element zestawu Szachraja

Koszt: 8000

Pierścień Inicjatywy

+10 do Inicjatywy jednostek bohatera


 


 


 


 

Koszt: 16000


 

Głowa:

  • Hełmy:

Pajęczy Hełm

-1 do Morale wrogich jednostek

-1 do Szczęścia wrogich jednostek


 


 


 

Koszt: 4000

Hełm Thunderblade’a

Daje czar „Błyskawica” (zadaje obrażenia wybranej jednostce od magii powietrza).

+2 do Dowodzenia


 


 

Koszt: 12000

Hełm Władcy Nagów

+7 do Dowodzenia w trakcie morskich bitew

+2 do Pola Widzenia bohatera


 


 


 

Koszt: 12000

Hełm Strażnika

+10 do Dowodzenia


 


 


 

Element zestawu Strażnika

Koszt: 20000

Hełm Craga Hacka

+7 do Siły Ataku

+5 do Inicjatywy jednostek bohatera


 


 

Element zestawu Wodziwoja

Koszt: 20000


 

  • Korony:

    Wszechwidząca Korona

    +2% do Punktów Doświadczenia otrzymywanych przez bohatera

    +1 do Pola Widzenia bohatera


     


     

    Element zestawu Włóczęgi

    Koszt: 4000

    Korona Arcybakałarza

    +5 do Mocy Magicznej

    +50 do liczby Punktów Many

    +5 do Regeneracji Many


     

    Element zestawu Bakałarza

    Koszt: 20000

  • Inne:

Obręcz Przymierza Winterwindów

Zwiększa skuteczność zdolności „Dyplomacji” (zmniejsza koszt dołączania się neutralnych jednostek o 10%) o 10%


 


 

Element zestawu Namiestnika

Koszt: 4000

Zgrzebny Kaptur Proroka

+3 do Obrony przed Magią

+30 do liczby Punktów Many

+3 do Regeneracji Many


 

Element zestawu Proroka

Koszt: 12000

Maska Szaleńca

-6 do Morale wrogich jednostek


 


 


 

Element zestawu Szachraja

Koszt: 12000

Grzebień Cienia

+8 do Mocy Magicznej

Daje czar „Zawładnięcie” (pozwala kontrolować przez pewien czas wybraną jednostkę wroga).

(W „Pajęczym Fortelu” – 4. misji Nekropolii – powstaje z Pięknego Grzebienia)

Koszt: 20000


 

Naszyjniki:

  • Naszyjniki Mocy:

Amulet Zdrowia

+1 do Punktów Życia jednostek bohatera


 


 


 


 

Koszt: 4000

Naszyjnik Żywotności

+2 do Punktów Życia jednostek bohatera


 


 


 


 

Koszt: 8000

Amulet Jaguara

+4 do Siły Ataku


 


 


 

Element zestawu Wodziwoja

Koszt: 8000

Życiodajny Amulet

+3 do Punktów Życia jednostek bohatera


 


 


 


 

Koszt: 16000

Fazujący Naszyjnik

Wymagania: Siła Ataku równa 10

-1 do Punktów Ruchu wrogich jednostek


 


 

Element zestawu Szachraja

Koszt: 16000


 

  • Naszyjniki Magii:

Naszyjnik ze Smoczego Szponu

+2 do Mocy Magicznej


 


 


 


 

Koszt: 4000

Naszyjnik ze Smoczych Zębów

+4 do Mocy Magicznej


 


 


 


 

Koszt: 8000

Wisiorek ze Smoczym Okiem

+8 do Mocy Magicznej


 


 


 


 

Koszt: 16000

Naszyjnik Strumienia Magii

Za każde 2 Punkty Many wydane przez przeciwnika nasz bohater dostaje 1 Punkt Many.


 


 


 

Koszt: 16000


 

  • Naszyjniki Reputacji:

    Naszyjnik Łez

    Wymagania: 250 Punktów Łez

    Zdolności Drogi Łez są o 10% skuteczniejsze.


     


     


     

    Koszt: 8000

    Krwawa Szarfa

    Wymagania: 250 Punktów Krwi

    Zdolności Drogi Krwi są o 10% skuteczniejsze.


     


     


     

    Koszt: 8000

  • Naszyjniki zdolności frakcji:

Lodowa Chryzantema

Frakcja: Świątynia

Przyrost punktów zdolności frakcji Świątynia jest o 10% większy.


 


 


 

Koszt: 12000

Amulet Nekromacji

Frakcja: Nekropolia

Przyrost punktów zdolności frakcji Nekropolia jest o 10% większy.


 


 


 

Koszt: 12000

Naszyjnik Dzikiej Furii

Frakcja: Twierdza

Przyrost punktów zdolności frakcji Twierdza jest o 10% większy.


 


 


 

Koszt: 12000

Wisior Mistrzostwa

Maksymalny poziom zdolności frakcji zwiększa się o 1.

Pasek zdolności frakcji wypełnia się do poziomu 1.


 


 


 

Koszt: 16000


 

  • Naszyjniki szkół magii:

Amulet Piorunów

Czary Magii Powietrza zadają o 20% więcej obrażeń.


 


 


 


 

Koszt: 8000

Symbol Ognia

Czary Magii Ognia zadają o 20% więcej obrażeń.


 


 


 


 

Koszt: 8000

Jantar Brythiggi

Czary Magii Ziemi zadają o 20% więcej obrażeń.


 


 


 


 

Koszt: 8000

Wieczny Sopel Lodu

Czary Magii Wody zadają o 20% więcej obrażeń.


 


 


 


 

Koszt: 8000

Krzyż Słoneczny

Czary Magii Światłości zadają o 20% więcej obrażeń.


 


 


 


 

Koszt: 8000

Serce Ciemności

Czary Magii Ciemności zadają o 20% więcej obrażeń.


 


 


 


 

Koszt: 8000


 

Zbroje:

  • Pancerze:

Zbroja z Ciemnostali

Kategoria: Moc

+3 do Obrony

+3 do Siły Ataku


 

Element zestawu Wodziwoja

Koszt: 12000

Zbroja Shantiri

Kategoria: Moc

+4 do Obrony

+6 do Obrony przed Magią Pierwotną


 


 

Koszt: 12000

Napierśnik Strażnika

Kategoria: Moc

+4 do Obrony

Jednostki bohatera są odporne na pierwsze trzy ataki jednostek przeciwnika.

Element zestawu Strażnika

Koszt: 20000

Zbroja ze Smoczych Łusek

Kategoria: Moc

+5 do Obrony

+5 do Obrony przed Magią


 


 

Koszt: 20000

Zbroja Legendarnego Bohatera

Kategoria: Moc

+2 do wszystkich podstawowych atrybutów bohatera


 


 


 

Koszt: 20000


 

  • Szaty:

Szata Bakałarza

Kategoria: Magia

+4 do Obrony przed Magią

+20 do liczby Punktów Many

+2 do regeneracji Many

Element zestawu Bakałarza

Koszt: 12000

Szata Alchemika

Kategoria: Magia

+4 do Obrony przed Magią

Daje jedną jednostkę losowego surowca dziennie.


 


 

Koszt: 12000

Szaty Proroka

Kategoria: Magia

+4 do Obrony przed Magią

+3 do Punktów Życia jednostek bohatera


 

Element zestawu Proroka

Koszt: 20000

Płaszcz Sar-Issusa

Kategoria: Magia

Liczba punktów many wydawanych na czary (w tym czary mapy przygody) jest o 50% mniejsza.


 


 

Koszt: 20000


 

Naramienniki:

  • Naramienniki Mocy:

    Kościste Naramienniki

    +2 do Obrony


     


     


     

    Element zestawu Wodziwoja

    Koszt: 4000

    Naramienniki Strażnika

    +2 do Dowodzenia


     


     


     

    Element zestawu Strażnika

    Koszt: 4000

    Naramienniki Uroku

    -10 do Inicjatywy wrogich jednostek


     


     


     

    Element zestawu Szachraja

    Koszt: 16000

  • Naramienniki Magii:

    Naramienniki Proroka

    +20 do liczby Punktów Many

    +2 do Regeneracji Many


     


     

    Element zestawu Proroka

    Koszt: 4000

    Naramienniki Bakałarza

    +5 do Mocy Magicznej

    +3 do Przeznaczenia


     


     

    Element zestawu Bakałarza

    Koszt: 16000

  • Naramienniki Reputacji:

Naramienniki Obrońcy

Wymagania: 250 Punktów Łez

Liczba Punktów Łez otrzymywanych przez bohatera jest większa o 10%.


 


 

Koszt: 8000

Naramienniki Mściciela

Wymagania: 250 Punktów Krwi

Liczba Punktów Krwi otrzymywanych przez bohatera jest większa o 10%.


 


 

Koszt: 8000


 

Odzienie na dłonie:

  • Rękawice:

Chwytające Rękawice

Daje zdolność „Turysta” (zdobywanie surowców i odwiedzanie budynków na mapie przygody nie zabiera punktów ruchu).


 


 

Element zestawu Włóczęgi

Koszt: 4000

Rękawice Hałaburdy

+2 do Siły Ataku


 


 


 


 

Koszt: 4000

Rękawice Minotaura

+4 do Siły Ataku


 


 


 


 

Koszt: 8000

Rękawice Kagana

+6 do Siły Ataku

Zwiększa obrażenia zadawane przez jednostki bohatera o 1.


 


 

Element zestawu Wodziwoja

Koszt: 16000

Rękawice Pogromcy Olbrzymów

+6 do Siły Ataku

Daje zdolność „Pogromca” (zwiększa ona obrażenia zadawane dużym jednostkom o 5%).


 


 

Koszt: 16000

Rękawice Cyklopa

+8 do Siły Ataku


 


 


 


 

Koszt: 16000


 

  • Karwasze:

Karwasze Druida

+1 do Mocy Magicznej

Dają czar „Regeneracja” (leczy przez kilka tur wybraną jednostkę bohatera).


 


 

Koszt: 4000

Karwasze Wędrownego Czarodzieja

+2 do Mocy Magicznej

Dają czar „Łańcuch Piorunów” (zadaje czterem kolejnym jednostkom obrażenia od magii powietrza, a każda kolejna jednostka otrzymuje o połowę mniejsze obrażenia).


 

Koszt: 8000

Karwasze Arcymaga

+6 do Mocy Magicznej

Dają czar „Implozja” (zadaje nieuleczalne obrażenia od Magii Pierwotnej).


 


 

Koszt: 16000

Tagi Tagi: Artefakty Heroes VI
Brak komentarzy.




Włącz odtwarzacz
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
3.133.x.x
149.202.x.x
18.225.x.x
18.189.x.x
78.159.x.x
46.4.x.x
18.226.x.x
3.149.x.x
18.117.x.x
3.142.x.x
3.140.x.x
70.34.x.x
18.222.x.x
3.22.x.x
89.64.x.x
3.142.x.x
3.145.x.x
18.222.x.x
18.118.x.x
3.14.x.x
3.141.x.x
3.142.x.x
18.118.x.x
18.118.x.x
18.216.x.x
18.191.x.x
18.218.x.x
20.197.x.x
18.227.x.x
95.49.x.x
18.222.x.x
18.224.x.x
3.145.x.x
3.128.x.x
13.58.x.x
89.171.x.x
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 36 gości. (Razem: 36)