Fabuła Heroes Chronicles: Szarża Smoków
♦ Opublikowany: 14.08.2014 o 20:42
♦ Czytany: 1881 razy
♦ Opracowany przez: Laxx
 

Heroes Chronicles: Szarża Smoków









List od Tarnuma:



"Nawet połączone armie elfów z leśnych bastionów nie powstrzymają natarcia czarnych, czerwonych, rdzawych, kryształowych i błęktinych smoków prowadzonego przez Smoczą Królową - Mutare. Wiedząc o tym elfy wycofały się w leśne ostępy i magiczne pustkowia. Teraz już tylko Nieśmiertelny Bohater, Tarnum może uchronić świat przed chciwymi szponami krwiożerczej władczyni."






"Gdy zniknęły dobre smoki, Tarnum został wciągnięty w długotrwałą bitwę z Mutare - Smoczą Królową. Jednak jego największym zmaganiem będzie nauczenie się, jak znów być człowiekiem."



Wprowadzenie do kampanii:




Nieśmiertelność ma wysoką cenę... samotność...



...ale Tarnum znalazł przyjaźń wśród długowiecznych smoków...



...i szczęście dzięki ich towarzystwu każdego dnia.

 

Nagle, pewnego poranka smoki zniknęły...



...odeszły bez wyjaśnienia! Teraz Tarnum musi dowiedzieć się... czemu...?





Streszczenie: Tarnum wiedzie spokojny żywot wśród długowiecznych elfów oraz smoków w których odnalazł swoich przyjaciół. Sam Tarnum jest przecież Nieśmiertelnym Bohaterem, więc nie musi obawiać się, że jego nowe znajomości szybko przeminą. Były król Barbarzyńców ma również inne zajęcie, bowiem wychowuje małego chłopca o imieniu Waejrak. Niestety, jak to bywa w życiu - nic tak naprawdę nie trwa wiecznie. Pewnego dnia wszystkie smoki po prostu znikają. Ten stan rzeczy bardzo zaniepokoił Tarnuma i zmusił go do zbadania przyczyny ich odejścia. Opieka nad chłopcem zostaje powierzona Mistrzyni Magii Ognia, wiedźmie Adrienne - tak, tej samej, której losy mogliśmy poznać w kampanii "Nie igraj z ogniem" w dodatku Ostrze Armageddonu. Dzielny bohater wyrusza w kolejną i pełną niebezpieczeństw podróż.

Za pierwszy cel Tarnum stawia sobie odnalezienie legendarnej Zaklinaczki Smoków, która przez długie lata żyła wśród smoków. Gdy to się mu udaje, kobieta opowiada mu historię życia słynnej Władczyni Podziemi - Mutare, która jest znana obecnie jako Mutare Drake bądź Smocza Królowa. Zaklinaczka tłumaczy, że Mutare ma moc posiadania kontroli nad wszystkimi smokami. Tarnum wie, że w takiej sytuacji Drake stanowi poważne niebezpieczeństwo dla wszystkich istnień. Bohater przy wykorzystaniu Fiolki Krwi "leczy" Matki Smoków z uroku, jaki rzuciła na nie Mutare.

Tarnum w tej kampanii korzysta także z pomocy krasnoluda Kurbona oraz elfa Aspena. Razem ratują z rąk demonów piękną Valitę, do której zresztą po jakimś czasie Nieśmiertelny Bohater zaczyna coś czuć. Aspen podejrzewa ją jednak o szpiegostwo na rzecz sił przeciwnika i nie darzy kobiety zaufaniem. Tarnum nie zgadza się z wersją Aspena na temat Vality i nie widzi w niej zdrajczyni.

Z czasem okazuje się, że szpiegiem i zdrajcą tak naprawdę był Kurbon. Sytuacji nie ułatwia również fakt, że Mutare przeciągnęła na swoją stronę rdzawe, kryształowe i błękitne smoki. Tarnum postanawia poprosić o pomoc czarodziejskie smoki, które zresztą udzielają mu wsparcia. Zdemaskowany Kurbon ciężko rani Aspena (który później niestety umarł) i ucieka do Nighonu. Krasnolud porwał także Valitę. Tarnum pomimo tych okoliczności kontynuuje swoją podróż w celu pokonania Mutare.

Dręczony wyrzutami sumienia Kurbon postanawia uwolnić Valitę wbrew woli Królowej Smoków, co przypłaca życiem. Siły Tarnuma pokonują wojska Mutare, zmuszając ją do powolnego wycofywania się z walk aż w końcu Smoczyca cofa się do samego Nighonu. Tarnum odnajduje Valitę, którą darzył tak szczerym uczuciem, jednak Starożytni postanawiają wezwać ponownie Nieśmiertelnego Bohatera do siebie. Mutare, która została pokonana i upokorzona przez Tarnuma, wkrótce ginie w niewyjaśnionych do końca okolicznościach w Nighonie. W ten oto sposób Tarnum po raz kolejny uratował świat przed zagładą a rządy legendarnej Smoczej Królowej zostały zakończone.
 




Scenariusz 1:  Zaklinaczka Smoków

Nie jest niczym zaskakującym, że Nieśmiertelny Bohater zdecydował się żyć między długowiecznymi elfami i smokami. Przecież wciąż był człowiekiem i odczuwał ludzką potrzebę towarzystwa. Wkrótce też smoki przekonały się, jak poważnie Tarnum traktuje przyjaźń.

Scenariusz 2: Krew smoka

Mutare była niegdyś człowiekiem lecz jej pragnienie potęgi skłoniło ją do wypicia mikstury, która zmieniła ją w smoka. Wkrótce też została Smoczą Królową Nighonu, gdzie jej okrucieństwo stało się szybko powszechnie znane; podobnie jak żądza zapanowania nad światem.

Scenariusz 3: Matki smoków

Złote Matki Smoków, które urodziły wszystkie dobre smoki, zawsze miały z nimi magiczne więzi. A więc Tarnum postanowił uratować matki i usunąć zaklęcie, które Mutare rzuciła na zielone i złote smoki.

Scenariusz 4: Rdzawe smoki

Gdy Tarnum uwolnił dobre smoki spod wpływu Smoczej Królowej, Mutare zwabiła do siebie dzikie rdzawe smoki. Wkrótce leciały na przedzie jej armii, niszcząc wszystko, co pojawiło się na ich drodze...

Scenariusz 5: Podejrzenia

Mutare przekroczyła granicę Erathii, gdyż rycerze nie byli przygotowani na atak armii smoków. Erathiańskie linie oporu złamały się pod naciskiem nowych nabytków jej armii - bezskrzydłych lecz śmiercionośnych kryształowych smoków.

Scenariusz 6: Smoki o tęcznowych skrzydłach

Bitwa, która rozegrała się na erathiańskiej granicy pozwoliła Tarnumowi przekonać się o prawdziwej potędze armii smoków Mutare. Aby ją pokonać, postanowił znaleźć przepiękne i nieprzewidywalne czarodziejskie smoki.

Scenariusz 7: Smoki najgłębszych błekitów

Wreszcie Tarnum zebrał siły pozwalające na rozpoczęcie ofensywy ale gdy próbował odzyskać ziemie utracone prze AvLee, stanął przed koniecznością walki z błękitnymi smokami. Nawet dobre smoki obawiają się tych starożytnych bestii...

Scenariusz 8: Szarża smoków

Błyskawiczny atak Tarnuma odepchnął Mutare w granice Nighonu, pozostawiając w rękach króla elfów zajęcie się niedobitkami jej armii uwięzionymi w AvLee i Erathii. Teraz, gdy jej własna ziemia była zagrożona, Smocza Królowa stała się jeszcze bardziej niebezpieczna a jej nienawiść tym razem skupiła się wyłącznie na Tarnumie.


Zakończenie kampanii:

Po klęsce Mutare schroniła się w Nighonie by wylizać się z ran i knuć intrygi przeciw Tarnumowi, ale wkrótce sama padła ofiarą innego spisku. Tarnum na zawsze zapamięta okres spędzony w AvLee jako najszczęśliwszy w swym życiu; choć nie minęło wiele czasu i Przodkowie wezwali go do siebie...








Opracowała: Laxx

  
Brak komentarzy.




Włącz odtwarzacz
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
3.144.x.x
78.159.x.x
154.38.x.x
40.77.x.x
46.4.x.x
78.8.x.x
175.22.x.x
195.191.x.x
3.137.x.x
40.77.x.x
MSN spider
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 11 gości. (Razem: 11)