Charakterystyka sił Życia
♦ Opublikowany: 24.06.2017 o 13:07
♦ Czytany: 935 razy
♦ Opracowany przez: Sir_Imperathor

Witajcie!

Naszą przygodę zacznijmy więc od charakterystyki nacji. Na pierwszy ogień puszczam siły Życia. Główne założenie? Ludzie, dwie machiny, czary wspomagające i wysoki (moim skromnym zdaniem) przyrost.

Jednostki:

  • Giermkowie oraz Kusznicy jako podstawa
  • Pikinierzy lub Balisty
  • Mnisi lub Krzyżowcy
  • Anioły lub Czempioni jako bossowie

Jednostkami, których nie można kupić w mieście są katapulta oraz chłopi.

Zaklęcia:

Czary jakimi dysponuje ta nacja, nie powalają na kolana, ponieważ w większości są to zaklęcia wspomagające, a nieliczne są używane do niszczenia jednostek nieumarłych. Jednak dzięki silnemu bohaterowi, który będzie w stanie rzucić wiele defensywnych zaklęć, możemy zminimalizować straty w naszej armii, a nawet jesteśmy w stanie ustawić nasze jednostki pośród wrogich i dopiero wtedy przejść do zmasowanego ataku.

A tutaj link do spisu zaklęć:
www.tawerna.biz/czytaj_artykul_401_magia-zycia-w-heroes-iv.html

Budynki specjalne:

  • Opactwo: +2 morale do następnej bitwy
  • Seminarium: Bohaterowie mogą tutaj nauczyć się jednej z wybranych umiejętności za 2000 sztuk złota
  • Stajnie: zwiększa o 5 ilość punktów ruchu oddziałów, które odwiedzą ten budynek; efekt utrzymuje się przez tydzień.
  • Święty Awatar (wymagany jest Graal) - daje 3000 sztuk złota i zwiększa skuteczność magii życia.

Osobiście lubię tę nację ze względu na możliwość jej w miarę szybkiego rozwoju oraz czary, dzięki którym możemy minimalizować nasze straty. Jednostki zazwyczaj wybierałem takie: Balista, Mnich oraz Anioł. Balista, bo pikinier to w moim przekonaniu jednostka po prostu słaba. Mnichów brałem, bo często mając ich wielu potrafili przeważyć losy bitwy (co nie znaczy, że Krzyżowcy są gorsi). Anioły, bo potrafiły wskrzeszać i same są całkiem dobre. Jednak zdarzało się, że moja armia wyglądała zupełnie inaczej i również potrafiła odnieść wspaniałe zwycięstwa.

A wy jaki macie stosunek do sił Życia? Podoba Wam się ta nacja? Jakie braliście jednostki? Komentujcie, bo naprawdę świetnie jest podyskutować na tak cudowny temat, o którym można mówić godzinami.

/Sir_Imperathor
150



150



150



150



150



150



150















sidi0usss
Napisałeś,że "(...)pikinier to w moim przekonaniu jednostka po prostu słaba." Fakt - jak grałem gorzej niż teraz to też tak myślałem. Oczywiście nie twierdzęże grasz słabo (a pewnie lepiej ode mnie xd ). Zaczynam jednak doceniać te istoty ze względu na możliwości kombinacyjne. Balisty świetnie sprawdzają się w obronie zamku na wieżach, lecz są dość powolne na mapie przygody. Na początkowych etapach gry (czyli przed 4 poziomem stworów) mając balistę masz AŻ 3 jednostki strzelające (kusznicy, balisty, mnisi) i tylko 1 jednostkę piechoty (giermkowie). Przy walce z szybszymi jednostkami nie będzie się to tak sprawdzało jak przy pikinierach (2s 2p).

Sama w sobie frakcja też mi się podoba Smile Żałować można,że takie jednostki jak czempioni muszą konkurować z aniołami. A jeśli chodzi o bohaterów to kapłan nawet na początku gry może zrobić niemałą różnicę. Dajesz błogosławieństwo duchowa zbroja i już przewaga będzie się przychylała na naszą korzyść. Na późniejszych poziomach jest m.in. modlitwa ( 25% hp i dmg), anioł stróż, grupowe ochrony przed daną magią, grupowa radość. Zaklęcie "sanktuarium" czasem używałem w The Gathering Storm w finałowej kampanii.
01
Lip




Włącz odtwarzacz
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
18.207.x.x
31.183.x.x
46.165.x.x
67.218.x.x
40.77.x.x
78.8.x.x
17.58.x.x
107.158.x.x
148.64.x.x
185.25.x.x
185.25.x.x
185.25.x.x
185.25.x.x
185.25.x.x
185.25.x.x
81.190.x.x
185.25.x.x
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 17 gości. (Razem: 17)