Charakterystyka Sił Natury
♦ Opublikowany: 02.07.2017 o 18:02
♦ Czytany: 1042 razy
♦ Opracowany przez: Sir_Imperathor

Witajcie gracze i fascynaci!

 

Przy niedzieli kolejny artykuł, tym razem o siłach, które panują nad światem. Mowa tu oczywiście o siłach natury. Cóż powiedzieć o tej nacji? Skoro natura to lasy, puszcze i wszelkie inne kompleksy roślinności jakie można spotkać. Spotykamy się tutaj bezpośrednio ze wszystkimi żywiołami, a elementem łączącym to wszystko jest...no kto by się spodziewał, że magia?

Jednostki:

  • Wili oraz Rusałki jako podstawa
  • Białe Tygrysy lub Elfy
  • Gryfy lub Jednorożce
  • Feniksy lub Czarodziejskie Smoki jako bossowie
A ponadto jednostki z Portalu Istot:
  • Żywiołaki Ognia
  • Żywiołaki Ziemi
  • Żywiołaki Wody
  • Żywiołaki Powietrza
  • Leprekauny
  • Satyrzy
  • Osetnice
  • Modliszki

Jednostką, której nie można kupić w mieście jest Gargantuan .

Zaklęcia:

Przede wszystkim przywoływania. Silny druid może zasilić słabą armię potężnymi jednostkami (Feniksy, Czarodziejskie Smoki, Modliszki i uwaga, uwaga Diabły{ale tylko w przypadku posiadania umiejętności Magii Śmierci}). Nie oznacza to jednak, że nie ma innych zaklęć. Antymagia pozwala na uniemożliwienie rzucenia jakiegokolwiek czaru na jednostkę. Lotnymi piaskami można doprowadzić do zniszczenia wrogich jednostek, zanim jeszcze dojdą do naszych stworzeń. Fortuna i uderzenie węża pomogą w ograniczeniu strat i pozwolą na pierwszy atak. W tej szkole magii jest zawarte również potężne zaklęcie Smoczej Siły, które dodaje +100% punktów życia oraz tyle samo obrażeń.

A tutaj link do spisu zaklęć:
www.tawerna.biz/czytaj_artykul_403_magia-natury-w-heroes-iv.html

Budynki specjalne:

  • Tęcza: +2 szczęścia do następnej bitwy
  • Święty Gaj: Daje bohaterowi na stałe +3 pkt magii
  • Portal Istot: Pozwala na kupno innych jednostek
  • Kamienie Przywołań (wymagany jest Graal) - daje 3000 sztuk złota i zwiększa skuteczność magii natury o 25%.

Prawdę powiedziawszy to nigdy nie przepadałem za tą nacją. Nie ma to konkretnego powodu, po prostu nie lubię. Jeżeli natomiast mam już nią grać to moja armia wygląda zazwyczaj tak: Wiadomo, jednostki podstawowe W zależności od surowców Tygrysy lub Elfy ( które potrzebują dużo drewna, bo trzeba zbudować Gildię Łowców). Gryfy lub Jednorożce, choć preferuję te drugie, mimo siły tych pierwszych. Jako bossy zazwyczaj biorę Smoki, rzadziej Modliszki, ale przecież można i te i te.Z portalu istot najbardziej lubię Żywiołaki Wody, które mogą morderczo zatrzymać wroga. Osetnice byłyby potężne, gdyby nie spowalniały tak strasznie ruchów armii. No i oczywiście potężni gargantuanie! Dziesiątka potrafi przeorać przeciwnika.

A co wy myślicie na temat tej nacji, hę? Jestem ciekawy, więc czekam na komentarze.

/Sir_Imperathor
































































<  

Brak komentarzy.




Włącz odtwarzacz
Wybór kampani 3
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
18.207.x.x
216.244.x.x
54.36.x.x
5.173.x.x
5.45.x.x
185.25.x.x
185.25.x.x
185.25.x.x
46.165.x.x
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 9 gości. (Razem: 9)