Charakterystyka Sił Mocy
♦ Opublikowany: 24.08.2017 o 16:41
♦ Czytany: 3786 razy
♦ Opracowany przez: Sir_Imperathor

Witajcie!

Witam, witam po przerwie. Dzisiaj zakończę serię charakteryzującą poszczególne frakcje z Heroesa 4. Tak więc pozostała tutaj Moc. Opinie o niej są różne, spotkałem się w swoim życiu z bardzo krytycznymi jak również bardzo dobrymi. Rozprawmy się więc z tym zagadnieniem.

Jednostki:

  • Berserkerzy oraz Centaury jako jednostki podstawowe
  • Nomadzi lub Harpie
  • Ogrzy magowie lub Cyklopi
  • Ptaki gromu lub Behemoty jako bossowie

Jednostkami, których nie można kupić w mieście są syreny, potwory morskie oraz dzikie zębacze.

Zaklęcia:

Zaklęć ta nacja nie ma w ogóle. Bohaterowie, którzy są kupowani w karczmach miast Mocy, nie mają zdolności czarowania, a jedynie talenty odpowiadające im pochodzeniu.

Budynki specjalne:

  • Bariera antymagiczna: podnosi o 10% odporność na magię
  • Arena honoru: Daje bohaterowi 3 pkt obrony
  • Jaskinie walki: zwiększa o 3 atak bohatera
  • Zagrody - daje 50% większy przyrost stworzeń.
  • Festiwal Życia (do budowy potrzebny jest Gral): miasto, w którym ta struktura jest zbudowana dostaje o100% większy przyrost, zaś pozostałe Twierdze gracza zwiększają przyrost o 25%.

Sądzę, że twórcy dosyć dobrze zastąpili brak magii silnymi jednostkami, co zwłaszcza na początku jest bardzo pomocne. Niemniej jednak początkowe rozwijanie bohatera może być lekko problematyczne, ze względu na konieczność bezpośredniej konfrontacji. A przecież nie ma sensu w ciągłym wskrzeszaniu bohaterów. Nasuwa się pytanie nomadzi czy harpie? W moim przypadku zazwyczaj było to pół na pół. Nomadzi sprawdzali się w niszczeniu słabych jednostek, zaś harpie w nękaniu strzelców i silnych jednostek. Sprawa cyklopów czy ogrzych magów nie była dla mnie problematyczna, ze względu na to, że zawsze brałem tych pierwszych. Warto wspomóc centaura jednostką, która nie dość, że dobrze strzela, to ponadto może trafić kilku wrogów naraz. Sprawa wyboru bossów? Behemoty. Jednostka silna, wytrzymała, dosyć powolna, ale bardzo skuteczna, a ptak gromu? Nie powiedziałbym, że to jednostka marzeń

/Sir_Imperathor





















 










Tagi Tagi: Jednostki Moc
sidi0usss
Witam Smile
Wydaje mi się,że harpie są bardziej praktyczne. Harpie czy nomadzi? Dużo zależy od kosztów produkcji i charakterystyki mapy. Dodatkowym plusem harpii jest zasięg ruchu na mapie przygody, co pozwala na dobry spot.
Ptaki gromu fajnie wyglądają...szkoda ze są dużo słabsze od behemotów.
Propo samych bohaterów to przy wyexpionej Walce (łucznictwo lvl arcy) mikstury nieśmiertelności można samemu iść na naprawdę silne potwory.
10
Mar




Włącz odtwarzacz
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
44.197.x.x
157.55.x.x
44.222.x.x
94.23.x.x
83.29.x.x
78.159.x.x
54.224.x.x
44.197.x.x
52.205.x.x
34.228.x.x
3.239.x.x
185.191.x.x
34.236.x.x
52.167.x.x
54.221.x.x
5.184.x.x
Google spider
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 17 gości. (Razem: 17)