Might & Magic: Heroes VI - Wywiad z producentem
♦ Opublikowany: 26.08.2010 o 00:00
♦ Czytany: 2724 razy
♦ Opracowany przez: jareQ
Wielu mogłoby pomyśleć, że koniec tego dobrego. W ciągu zaledwie dwóch dni dostaliśmy oficjalną zapowiedź, masę screenów, kilka artów i trailer co już gwarantuje nam miesiące spekulacji i oczekiwania ze struną ze śliny ciągnącą się do podłogi. Ale my widocznie nie wiemy co to umiar.
Specjalnie dla was prezentujemy wywiad z jednym z producenteów Ubisoftu - Erwanem Le Bretonem na oczywisty temat.
Nie przedłużam i zapraszam do rozwinięcia newsa.

Na pytania odpowiada Erwan Le Breton, producent w firmie Ubisoft,

1. M&M Heroes V został wypuszczony na rynek 5 lat temu. Co sprawiło, że czekaliśmy tak długo na M&M Heroes VI ?

[Erwan] Jest ku temu kilka przyczyn. Kilka pragmatycznych jak znalezienie studia, które godnie zastąpi Nival. Jednak główna przyczyna leży w długiej fazie zbierania pomysłów. Długo omawialiśmy poszczególne zagadnienia oraz czasami eksperymentowaliśmy z zupełnie nowymi. Niektóre zostawiliśmy, niektóre odrzuciliśmy. Heroes VI to produkt bazujący na naszej miłości do tej marki. Kiedy pracujesz nad tak wybitnym dziełem nie mierzysz czasu. Weź pod uwagę, że wyprodukowanie Clash of Heroes zajęło nam 2 lata, kiedy to gry na DS zajmują przeważnie 6-8 miesięcy.

2. Chciałbym się upewnić- czy gra będzie podzielona na tury? Czy w dalszym ciągu będziemy mogli grać w trybie płonących pośladków ;]?

[Erwan]Heroes VI jest wciąż grą turową, w której płonące pośladki są głównym trybem multiplayerowym.

3. Kilku graczy uważa, że Heroes V mechaniką za bardzo przypominało Heroes III. Jak Heroes VI będzie się różnić od swoich poprzedniczek?

[Erwan] Heroes VI ma w zanadrzu kilka niespodzianek głównie dotyczących mapy przygody i sekcji RPG (tworzenie i ewolucja bohaterów). Mamy nadzieję, że fani będą zadowoleni z naszych innowacji, podczas gdy główne założenia gry pozostają niezmienione.

4. Heroes V zostało stworzone w biurze Nival. Skąd ta zmiana?

[Erwan] Braliśmy pod uwagę przekazanie Heroes VI studiu Nival ale nie mogliśmy dojść do porozumienia co do ogólnej wizji projektu. Ponadto większość ekipy, która stworzyła Heroes V jest obecnie zaangażowana w ogromy projekt Allods Online i nie ma po prostu czasu na poboczne tytuły.

5. Dlaczego wybraliście akurat studio Black Hole? Co wnieśli do tego projektu?

[Erwan] Mieli już na koncie dwie wspaniałe gry fantasy: Armies of Exigo i Warhammer: Mark of Chaos. Ponadto, blisko współpracowali z Games Workshop więc wiedzą jak to jest tworzyć grę, która ma już swój prestiż. Posiadają również solidny silnik, który świetnie poradzi sobie z Heroes VI. Kiedy się z nimi spotkaliśmy wywarli na nas ogromne wrażenie i uznaliśmy ich za doświadczoną, utalentowaną i przepełnioną pasją ekipę. Podczas produkcji okazało się, że są jeszcze lepsi niż myśleliśmy. A przede wszystkim: są wielkimi fanami serii HoMM.

6. Społeczności fanowskie sagi Heroes są bardzo aktywne i skupiające się na detalach. Czy Ubisoft brał także ich zdania pod uwagę? Czy konsultowaliście swoje postanowienia z fanami?

[Erwan] Praktycznie od pierwszego dnia produkcji byliśmy w kontakcie z przewodniczącymi największej społeczności fanowskiej Might & Magic. Na początku miało to formę kilku nieoficjalnych maili i spotkań, Później przekształciło się to w prywatne forum na którym dokładnie ustalaliśmy ogólną wizję gry, mechanikę oraz kierunek który będzie wytyczać. Ich pomysły miały duży wpływ na nasze decyzje odnośnie ostatecznego planu gry.

7. Odnośnie strony artystycznej, czy wciąż współpracujecie z Olivier'em Ledroit'em?[główny rysownik poprzednich części MM- przypis tłum.]

[Erwan] Tak, stworzył grafiki koncepcyjne na potrzebę Heroes VI. Nadal również się odwołujemy do tych, które powstały na potrzebę Heroes V. Większość bohaterów, zbrój i broni stworzeń są właśnie jego pomysłu podczas gdy ogólny styl Heroes VI został stworzony w porozumieniu Black Hole i Ubisoft.

8. Heroes jest znany z poruszającej ścieżki dźwiękowej. Czy Rob King i Paul Romero będą tworzyć muzykę również do szóstej części?

[Erwan] Muzyka jest ważną częścią klimatu gier marki HoMM więc położyliśmy na tę część gry jeszcze większy nacisk niż dotychczas ale szczegóły ujawnimy trochę później.

9. Mieliśmy silne powiązania fabularne między Heroes V, Dark Messiah i Clash of Heroes. Jak to będzie wyglądać z Heroes VI? Czy będzie dalej w tym samym świecie lub chociaż jednym kontinuum?

[Erwan] Heroes VI jest osadzone w Ashan a świat łączy się ze wszystkimi grami wydanymi po Heroes V włącznie. Tym razem zabierzemy was 400 lat przed wojnę Króloewj Izabeli i powstanie Mrocznego Mesjasza.

10. Jak będą wyglądać kampanie w Heroes VI? Czy będziemy musieli rozgrywać je po kolei jak miało to miejsce w Heroes V?

[Erwan] W Heroes VI każda kampania jest ściśle powiązana z każdą frakcją. Są ze sobą połączone albo mogą być rozgrywane w dowolnej kolejności. Jednak oczywiście dopiero ukończenie wszystkich da nam pełen obraz sytuacji.

11. Czy możemy się spodziewać nowych frakcji w Heroes VI?

[Erwan] Odnośnie frakcji i jednostek w nich występujących przygotowaliśmy mieszankę nowości i standardów. Dla przykładu: mamy Przystań ze swoimi kusznikami, rycerzami, Świętym Światłem i aniołami jednak będą również nowe stworzenia, niewidziane we wcześniejszych odsłonach HoMM.

12. Czy będzie wydana tylko na PC-ty?

[Erwan] Heroes VI w dalszym ciągu pozostanie grą tylko na PC-ty. Jednak myślimy nad wersją na komputery Mac.

Tłumaczył:Luk

------------------------

Wciąż zapraszamy do przeglądania materiałów graficznych w naszej GALERII oraz do dzielenia się swoimi spekulacjami NA NASZYM FORUM.
Wypatrujcie kolejnych informacji o Might & Magic: Heroes VI!
Tagi Tagi: Heroes VI
Brak komentarzy.




Włącz odtwarzacz
Stronghold Hero Magic male
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
3.145.x.x
18.217.x.x
3.146.x.x
18.117.x.x
3.128.x.x
18.222.x.x
13.58.x.x
18.188.x.x
3.16.x.x
18.118.x.x
114.80.x.x
18.224.x.x
18.119.x.x
153.19.x.x
18.118.x.x
18.189.x.x
3.14.x.x
3.144.x.x
3.149.x.x
3.145.x.x
13.59.x.x
18.223.x.x
52.14.x.x
3.15.x.x
18.116.x.x
3.134.x.x
3.133.x.x
18.117.x.x
18.118.x.x
3.128.x.x
3.145.x.x
3.141.x.x
3.145.x.x
3.145.x.x
3.133.x.x
18.222.x.x
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 36 gości. (Razem: 36)