Might & Magic: Heroes VI - Sprostowanie
♦ Opublikowany: 26.08.2010 o 00:22
♦ Czytany: 2086 razy
♦ Opracowany przez: Luk
Nowe materiały i informacje na temat M&M: Heroes VI wywołały istną burzę. Dużo rzadziej podniecenia i ekscytacji, częściej furii i niezadowolenia z kierunku, który obrali twórcy z Black Hole na spółkę z Ubisoftem.
Jeden z użytkowników celestialheavens.com zwerbowany do pomocy przy pracy nad tytułem postanowił rozładować trochę sytuację dokładniej wyjaśniając parę rzeczy odnośnie wszystkich nowości i dema zaprezentowanego na Gamescom.
Po szczegóły zapraszam do rozwinięcia.

Marzhin

"Cześć wszystkim!

Teraz, kiedy Heroes VI został oficjalnie ogłoszony, myślę że najwyższy czas się ujawnić. A zatem proszę bardzo: Od ponad roku pracuję w ekipie Ubisoft m. in. nad projektami poziomów i wyglądem samej gry.

Zauważyłem, że jest mnóstwo zamieszania (przechodzącego miejscami w histerię) odnośnie faktów ujawnionych na Gamescom, zwłaszcza przez zdjęcia z wersji demo. Właśnie wróciłem z Gamescom i pomyślałem, że wpadnę tutaj i wyprostuję parę rzeczy. Fakty, które zaraz przedstawię znajdziecie w poprzednich materiałach na temat gry ale chyba dobrze mieć wszystko w jednym miejscu.

Oczywiśnie nie mogę powiedzieć nic ponad to, co zostało przedstawione ale mogę powiedzieć co następuje:

- Demo zaprezentowane na Gamescom było wersją pre-Alpha więc wiele grafik, dźwięków i elementów interfejsu brakowało lub były zapychaczami. Miejcie to na uwadze.

- Widok miasta: w dalszym ciągu jest widok miasta, dokładnie okno. Każde miasto w dalszym ciągu ma swoją muzykę wraz z całą resztą. Jest to w animowanym 2D. Okno miasta Haven było jednym z brakujących elementów i zostało zastąpione jedynie screenem na demie.

- Można wiele wywnioskować na temat miasta z 3D ekranu przygody (nie tylko poziom ratusza i fortyfikacje). Możesz odgadnąć strategię wroga poprzez obserwację jak rozwija swoje miasto.

- Wciąż mamy kopalnie na mapie przygody, wciąż trzeba je oflagować aby pobierać z nich surowce. Nowością jest, że kopalnie są pod "kontrolą obszarową" danego miasta lub fortu. Kiedy oflagujesz wszystkie kopalnie wraz z pobliskim fortem, jedynym sposobem aby ci je odebrać jest przejęcie kontroli nad fortem kontrolującym okolicę.

-W dalszym ciągu można odbić kopalnię wroga aby podkradać mu surowce jednak tracimy nad nią kontrolę jak tylko opuścimy dany obszar.

W pełni rozumiem wasz strach odnośnie zmian w mechanice Heroes. Wiem, że zmiany potrafią być straszne i prawdę mówiąc ja zareagowałem podobnie. Mogę tylko poradzić aby wstrzymać się z ocenianiem do czasu zagrania przynajmniej w demo. Zapewniam, że to w dalszym ciągu Heroes. Dodano trochę nowych rzeczy ale nie przekształciło to Heroesa w nie wiadomo jakiego potworka. I nie jest to również odświeżenie Heroes 3- myślę że słusznie.

To wszystko, mam nadzieję, że wszystko jest odrobinę jaśniejsze."

A ja z całego serca podpisuję się pod jego słowami i również proponuję odłożyć widły i pochodnie przynajmniej do czasu oficjalnego dema.

Tłumaczył: Luk
Tagi Tagi: Heroes VI
Brak komentarzy.




Włącz odtwarzacz
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
18.224.x.x
83.9.x.x
185.137.x.x
37.30.x.x
18.218.x.x
66.102.x.x
66.102.x.x
66.102.x.x
79.184.x.x
3.17.x.x
46.112.x.x
18.188.x.x
37.30.x.x
89.151.x.x
95.217.x.x
3.135.x.x
3.138.x.x
18.191.x.x
78.159.x.x
40.77.x.x
40.77.x.x
37.248.x.x
Google spider
Google spider
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 24 gości. (Razem: 24)