Heroes VII - wywiad, zapowiedzi, nowe grafiki i informacje
♦ Opublikowany: 14.08.2014 o 12:43
♦ Czytany: 5648 razy
♦ Opracowany przez: Grownock
Nie milkną echa po wczorajszej zapowiedzi Might & Magic: Heroes VII. Do nowych informacji, które nie pojawiły się w poprzednim newsie można dodać:

- do gry powrócą gildie magów
- gra będzie wymagać systemu Uplay, aby jednorazowo ją zarejestrować, a potem grać już będzie można offline
- nad grą pracuje niemieckie studio Limbic Entertainment(pracujące wcześniej nad dodatkiem do Heroes VI i Might & Magic X)
- powrócą znane z H6 strefy kontroli, ale zostaną one zmodyfikowane
- zaimplementowany zostanie nowy system "flank" - zadawanie obrażeń z boku lub tyłu wrogiej jednostki będzie wyżej premiowane
- każda z 7 kampanii będzie zawierała 4-6 map

Zapraszam również do przeczytania zapowiedzi przygotowanej przez serwis gry-online.pl, czy benchmark.pl. W rozwinięciu newsa znajdziecie zaś wywiad w którym na pytania dotyczące gry odpowiadają producenci: Gary Paulini i Stephan Winter. W dalszej części newsa znajduje się także nowy art najprawdopodobniej niezapowiedzianej jeszcze jednostki Akademii oraz model Swordbearera.



EDIT: W rozwinięciu znajdziecie wszystkie jednostki Akademii i jedną z trzech ich maszyn wojennych, a także 7/8 jednostek Przystani + 2/3 maszyny.




Jak długo trwają prace nad Might & Magic Heroes VII?

[Gary] Dyskusje na temat projektu rozpoczęły się w późnym okresie 2012 roku. Około marca 2013 roku zaczęliśmy pra-produkcję Might & Magic Heroes VII razem z Limbic Entertainment. Na chwilę obecną, produkcja gry trwa około 15 miesięcy.

Jaka była Wasza główna motywacja do stworzenia Heroes VII?

[Gary] Might & Magic Heroes VI było dobra grą, lecz niepozbawioną wad.
By stworzyć grę Heroes taka, jakiej chcieliby fani, postanowiliśmy zacząć na nowo, z doświadczonym studiem (Limbic Entertainment) oraz sprawdzoną technologią (Unreal Engine 3).
Głównym celem, jaki chcemy osiągnąć tą grą, jest zapewnienie najlepszej rozrywki w historii serii, a żeby to osiągnąć, uznaliśmy, że musimy wrócić do samej esencji Heroes.
Teraz, gdy mamy solidną strukturę gry, połączoną z głębią uniwersum Might & Magic [bujać to Hellsik, ale nie Hellsika – przyp. tłumacza], wiemy, iż możemy opowiedzieć graczom wciągające historie  oraz dać fanom grę Heroes, na jaką zasługują.

Czy możesz powiedzieć mi więcej o studiu tworzącym Heroes VII?

[Gary] Limbic Entertainment to studio obecnie odpowiedzialne za produkcję Heroes VII. Mają siedzibę w Niemczech, nieopodal Frankfurtu. Pracowali z Ubisoft Partners przez wiele lat, podczas których udało nam się ustanowić wspaniałą współpracę z ich utalentowanym, wielokulturowym zespołem. Jest on wielce doświadczony, dobrze rozumie markę Might & Magic, a także odznacza się wielką pasją względem gier strategicznych i tytułów Heroes.
Limbic po raz pierwszy pracował nad Heroes VI po jego wydaniu, a następnie wrócił do korzeni, tworząc “Might & Magic X – Legacy”, wydaną w styczniu 2014 roku. Podczas tworzenia tej klasycznej gry Might & Magic sformowany został drugi zespół developerów Limbic aby zacząć pracę nad Heroes VII.

Jakie są główne aspekty gry, które postanowiliście usprawnić?

[Stephan] Naszym celem jest w zasadzie wybranie najlepszych cech z poprzednich tytułów i zbudowanie na ich bazie Heroes VII. Zaimplementowane zostaną, oczywiście, nowe element czy pomysły, nieniszczące ducha oryginalnego Heroes, takie jak więcej interakcji na mapie przygody. Nie będziemy się teraz skupiać na szczegółach, ale wprowadziliśmy setki drobnych poprawek które pomogą nam uświetnić całość. Podsumowując, wierzymy, że posiadamy perfekcyjną mieszankę sprawdzony, usprawnionych oraz całkowicie nowych aspektów rozgrywki.
Inną ważną zmianą produkcyjną jest przeniesienie się na Unreal Egine 3. Pozwala to nam na skupienie się na strukturze gry, jej elementach, rozgrywce czy fabule, nie martwiąc się o problemy związane z technologią.
Dodatkowo, jedną z głównych części naszej nowej wizji Heroes jest “wzmocnienie” graczy, gdy tylko możemy. Aby to osiągnąć, zaprojektowaliśmy potężny, lecz przystępny zestaw narzędzi. Nasi fani wielokrotnie prosili o te element I uważamy je za część spełnienia ich oczekiwań.
Na koniec, by posunąć ten pomysł jeszcze dalej, przygotowaliśmy wyjątkową platformę społecznością – uwaga na spoiler! – pozwalającą graczom na tworzenie swych awatarów, dostęp do informacji, wpływanie na grę czy dzielenie się jej zawartością, a także zdobywanie nagród.

Czego nauczyliście się z poprzednich części Heroes wydanych przez Ubisoft?
[Stephan] Z perspektywy developera, Limbic Entertainment nauczyło się, że gry Heroes to wymagające produkcje. Sama ich natura warunkuje to, że składają się z wielu warstw, które muszą do siebie pasować. W grze Heroes musisz upewniać się na każdym kroku produkcji, że mapa przygody, ekran walki, a także ekonomia i elementy RPG tworzą razem zwartą całość. Takie wyzwania czynią prace nad grą niezwykle ekscytującą!
[Gary] Dowiedzieliśmy się też, że powinniśmy poświęcić więcej czasu na stworzenie narzędzi pozwalających naszym graczom na tworzenie zawartości gry, ale także zwrócić uwagę zespołowi na utrzymanie efektywnego poziomu wsparcia technicznego po wydaniu gry. W przypadku Heroes VII przewidzieliśmy te potrzeby i jesteśmy gotowi zaoferować i graczom, i developerom środki to urzeczywistnienia nawet ich najdziwniejszych pomysłów.

O czym właściwie jest fabuła Heroes VII? Czym się inspirowaliście?

[Stephan] Historia Heroes VII obrazuje wojnę domową, w wyniku której zmieniła się dynastia panująca Świętego Imperium. Morderstwo Cesarzowej pozostawiło pusty tron, królestwo z płomieniach oraz wielu pragnących zagarnąć władzę. Nasz główny bohater, książę Iwan Gryf, jest jedynym, który może przywrócić pokój i dobrobyt państwu. Na swojej drodze do zdobycia tronu, Iwan nauczy się, co to znaczy być prawdziwym przywódcą – włączając w to trudne wybory i ich konsekwencje – za pomocą “Rady”.
“Rada” składa się z sześciu doradców, z których każdy posiada własne ambicje, przeszłość i cele. Każdy z członków rady reprezentuje jedną z grywalnych frakcji. Z każdą kampanią, Iwan zdobędzie wiedzę o tych frakcjach, ich wyjątkowości, a ostatecznie – to, w jaki sposób wpływają na jego własną próbę zdobycia tronu.
Nie chcemy oczywiście spoilować fabuły Heroes VII, ale już niedługo dowiecie się więcej!

Wspomnieliście o doradcach. Jaka jest ich rola i jak wpływają na grę?

[Stephan] Każdy doradca reprezentuje jedną z sześciu unikalnych frakcji. Podczas kampanii Heroes VII każdy z nich będzie opowiadał Iwanowi pradawne historię, które ukształtowały losy ich ludu. Każda z historii okazuje się ważną lekcją dla księcia Gryfów, które pomogą mu wywalczyć drogę do tronu i zmierzyć się z przeznaczeniem.
Co interesujące, kampania jest zbudowana wokół hubu, pozwalając graczom zagrać w sześć różnych kampanii w dowolnej kolejności.

Wraz z zapowiedzią gry na GamesComie, usłyszeliśmy o Radzie Cieni. Na czym ona polega? W jakim stopniu rożni się od “zwykłej” rady?
[Stephan] Koncept Rady Cieni [Gul’dan się w grobie przewraca – przyp. tłumacza] jest prawdopodobnie największym społecznościowym upodmiotowieniem, którego kiedykolwiek dokonaliśmy. Zaczynając już dzisiaj, chcemy zaprosić fanów, graczy i ludzi nowych w świecie Heroes, by dołączyli do nas i przeżyli coś wyjątkowego, jednocześnie wpływając na rozwój gry.
Istnieją pewne decyzje, które należy podjąć, aby stworzyć finalny produkt – niektóre z nich pozostawiliśmy w waszych rękach. Dla przykładu, samodzielnie wybraliśmy cztery frakcje, jednak zaoferowaliśmy wam możliwość wybrania dwóch pozostałych w drodze głosowania. To naprawdę ogromna decyzja, która wpłynie na rozwój gry, oddziałując na wszystko, począwszy na fabule, poprzez środowisko, kończąc na dostępnych oddziałach i ich zdolnościach.
Poza elementem “głosowania”, Rada Cieni to wyjątkowa platform, która da wam szansę zapoznać się z najnowszymi informacjami, współdziałać społeczności z zespołem developerskim, grać i rozwijać się, odblokowując ekskluzywne nagrody. Więcej informacji o Radzie Cieni zostaniu udostępnione już wkrótce!
Dlatego prosimy, nie przegapcie okazji na dołączenie do Rady Cieni I aktywny udział w tworzeniu gry, ostatecznie pozwalając wam na stworzenie gry Heroes waszych marzeń!
By dołączyć do Rady Cieni, po prostu odwiedźcie stronę https://mmh7.ubi.com/pl/blog i zalogujcie się poprzez swoje konto Uplay.

Czemu postawiliście na kooperację podczas procesu tworzenia gry?
[Stephan] Nie tworzymy tej gry w skrajnym odosobnieniu. Wiele osób z naszego zespołu to albo aktywni członkowie społeczności, albo “podglądają” for a od wielu lat.
W 2012 roku, kiedy pracowaliśmy nad patchami do Heroes VI, śledziliśmy dyskusje na forach Heroes, wliczając w to te dotyczące wyboru frakcji, generatora losowych map, symultanicznych tur, koła zdolności (skillwheel), edytora map czy wielu innych tematów.
Wszystkie te dyskusje już teraz mają ogromny wpływ na pra-produkcją Heroes VII, chcieliśmy jednak wynieść ten koncept na wyższy poziom. Ostatecznym wynikiem tych planów jest Rada Cieni.

Jakie są wady i zalety takiego procesu developerskiego?
[Stephan] Główną zaletą jest to, że fani rzucają nam wyzwanie na każdym kroku. Zawsze musimy zastanawiać się nad naszymi decyzjami, dokonanymi wyborami i przemyśleniem naszego sposobu tworzenia gier. Z naszej strony, popchnęło to zespół do bycia tak zrozumiałym w stosunku do ciągłych decyzji i rzeczy, nad którymi pracujemy.
Główną wadą, z kolei, jest bycie zmuszonym do ciągłego przewidywania, co może się zdarzyć. Bazując na odezwie fanów, musimy zaadaptować nasz harmonogram. W konsekwencji musimy być jak najbardziej elastyczni aby ograniczyć wpływ tych wyborów na czas produkcji i budżet.
Innym frustrującym aspektem tegoż procesu jest to, że biorąc pod uwagę ogromną ilość opinii, po prostu nie możemy wyjść naprzeciw każdej prośbie. Z tego powodu uważamy, że głosowania są najbardziej demokratycznym sposobem na wzięcie pod uwagę opinii społeczności.

Czy Heroes VII zaoferuje rozgrywkę sieciową?

[Stephan] Oczywiście! Tryby Potyczki i Pojedynku są już gotowe!
Swoją drogą, tryb Hot Seat jest dalej obecny! Więcej o trybach wieloosobowych ujawnimy wkrótce.

Gary Paulini (Producent) & Stephan Winter (Dyrektor generalny Limbic Entertainment) Przetłumaczył: Hellscream.


.

.

.

.

.
Tagi Tagi: Heroes VII
matikun
"Swoją drogą, tryb Hot Seat jest dalej obecny!"
Gdyby go nie było, to bym na ta produkcją nawet nie spojrzał Smile.
Jak na razie zapowiada się bardzo dobrze, no ale to dopiero początek.
14
Sie
spider
ONA BEDZIE MIAZDZYC!!!!!!!!!!!!!!!!!
14
Sie
Karaszar
Za pewnie brakującą jednostką w przystani jest gryf, aczkolwiek ta przystań ma charakter księstwa wilka więc niekoniecznie :p
14
Sie




Włącz odtwarzacz
Rusałka
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
18.191.x.x
3.149.x.x
3.138.x.x
3.133.x.x
18.223.x.x
18.223.x.x
13.58.x.x
3.141.x.x
3.138.x.x
18.224.x.x
3.149.x.x
3.139.x.x
13.58.x.x
3.146.x.x
51.15.x.x
18.221.x.x
3.145.x.x
18.189.x.x
40.77.x.x
3.143.x.x
18.218.x.x
3.16.x.x
18.216.x.x
3.145.x.x
3.128.x.x
18.118.x.x
18.118.x.x
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 27 gości. (Razem: 27)