Pierwszy gameplay Heroes VII już jutro!
♦ Opublikowany: 15.08.2014 o 13:38
♦ Czytany: 6348 razy
♦ Opracowany przez: Grownock
Jak wynika z oficjalnego blogu, już jutro twitch.tv ( strona udostępniająca wideo strumieniowe - na żywo) przeprowadzi transmisję, w której po raz pierwszy przyjdzie nam zobaczyć gameplay z Heroes VII. Wszystkich zainteresowanych zapraszam pod ten adres jutro (sobota) od godziny 11.40 do 12.00 (podane tu godziny różnią się od tych z bloga, gdyż tam są w czasie pacyficznym, a tutaj w środkowoeuropejskim - właściwym Polsce).

W rozwinięciu newsa znajdziecie też grafikę przygotowaną przez Arugafa z Heroes Community, przedstawiającą wszystkie jednostki Akademii i Przystani wraz z trzema maszynami (warfare units). Zaznaczam, że wszystkie nazwy, których nie znajdziemy na oficjalnej stronie gry, są nazwami nieoficjalnymi.


 
EDIT: Na oficjalnym facebooku Might & Magic możecie zobaczyć galerię z pokazów Heroes VII na Gamescomie.
EDIT 2: Paul Romero - kompozytor ścieżki dźwiękowej do poprzednich części serii, zamieścił na swoim profilu w serwisie youtube, filmik prezentujący prace nad soundtrackiem do 'siódemki', można tam usłyszeć kawałki utworu, który pewnie znajdzie się w grze.
EDIT 3: Nowych informacji dostarcza też blog Ubisoftu. Według zapowiedzi, kampania H7 ma zająć nam ponad 60 godzin gry, nie zabraknie też trybu hotseat, gry przez LAN i dueli.
 



.


+ bonus - ziewający Cabir :)

 
Tagi Tagi: Heroes VII
Hadras
Cabir <3
Takie to słodkie, a jednocześnie tak nieziemsko rozkoszne. Nie mogę się już doczekać aż ujrzę to jutro w akcji (oby). Smile
15
Sie
Lady_Biara
Podobne do reptilionów Smile
15
Sie
Antares3
Napalacie się na tą gre jak na część VI. A będzie ona takim samym gó...em jak poprzedniczka.
Dopóki nie zrobią normalnego poziomu jednostek od 1lv do 7lv tak jak było to w herosach to nic z tej gry nie będzie.
Podzielenie jednostek na Core, Elite, Champion to kompletnie nie porozumienie jak będą dalej tak robić nigdy nie zrobią dobrej gry.
Z takim podziałem nie zachęca mnie to ani trochę do zakupu tej gry.
15
Sie
Hadras
Facet... trochę więcej optymizmu, wiem,że nie lubisz nowości i najchętniej grałbyś w twór "trójkopodobny", ale powiem Ci,że jest dla Ciebie dobre wyjście, a mianowicie - graj w H3. Smile
Po to są tworzone nowe części gier, po to są kontynuowane ich serieżeby wprowadzać do nich nowości, sprawiać,że się rozwijają, a nie trwają w martwym punkcie.
Jeżeli chodzi o podział na Core, Elite, Champion to jest on akurat całkiem sensowny. W tym podziale KAŻDA jednostka jest ważna na KAŻDYM etapie gry. W poprzednich częściach można było odrzucić jednostki z pierwszych trzech poziomów, bo były późnij za słabe i ponosiły za duże straty, tutaj natomiast każda jednostka jest tak samo ważna. Daje to więcej opcji taktycznych i sprawia,że coś takiego jak "mięso armatnie" przestaje mieć sens.
Jeżeli wolisz podział z H3, graj w H3, jeżeli chcesz spróbować czegoś nowego i nauczyć się z tego cieszyć, zrób to, twój wybór, ale nie narzekaj bezpodstawnie.
Cheers Smile
15
Sie
ryu15
Antares, Szóstka miała wiele złych decyzji, ale akurat ta nie jest najgorsza. Ważne,że znowu będzie 7 surowców i zlikwidują konwersję zamków oraz globalne werbowanie jednostek <- to były totalnie chybione pomysły. Podobnie model rozwoju bohaterów. Ale rozumiem Cię, chłodne podchodzenie do KAŻDEJ nowej gry jest bardzo rozsądne, z kolei podążanie na oślep za owczym pędem, wychwalanie jeszcze nie wypuszczonej gry nad niebiosa i preorderowanie są zdecydowanie zachowaniami jakich należy się wystrzegać. Ja osobiście mam awersję, do kupowania gier po cenie premierowej, dopóki nie obrosną w pochlebne recenzje innych graczy. Więc Antares, jeszcze nic wiadomego. Może przyjdzie nam zobaczyć dobre Heroesy, mimo,że będą odbiegały od modelu z III i V.
15
Sie
Grownock
Akurat podział na core, elite i champion jest bardzo sensowny i to się w 'szóstce' udało. Co prawda ja wolałbym system z H4 (alternatywne jednostki), choć wiem,że to nierealne Smile
15
Sie
Antares3
Hadras
" W poprzednich częściach można było odrzucić jednostki z pierwszych trzech poziomów, bo były późnij za słabe i ponosiły za duże straty "

Chyba nie wiesz kolego co mówisz .... były słabsze bo były niższego poziomu ale nadrabiały liczebnością to normalne ze musiało tez ich ginąć więcej.
Z twojej wypowiedzi wynika ze grałeś tylko jednostkami poziomu od 4 do 7 to powodzenia w grze ...

Lubie nowości a nie kompletną zmianę zasad...
-Rozbudowa postaci nie była aż taka zła
-Dodanie bosów do gry i walka z nimi bardzo dobry pomysł
-Zmniejszenie ilości surowców spoko
Ale podział jednostek na Core, Elite, Champion po prostu nie zdzierżę.
15
Sie
Hadras
Mnie chodziło o to,że pierwsze poziomy zawsze były traktowane jako "mięsko armatnie" nie ważne ile ich miałeś, póki przyjmowały ciosy to były przydatne. Oczywiście wiem,że spora ileść jednostek z pierwszych poziomów mogła być niezwykle problematyczna w boju, ale na ten przykład jeden Archanioł z H3 mógł pokonać ok. 50 halabardników... sam...
Takie jednostki są dobre na dobijanie jednostek wroga w późniejszej fazie gry, gdy istoty wyższych poziomów zostały już "uszkodzone" Smile.
Teraz wszystkiej jednostki są bardziej zbalansowane i każda ma szansę przeciw każdej, oczywiście nie 1v1, bo to w pojedynku Core vs Champion zawsze tak samo się kończy. Smile
Teraz jest lepiej, bo jednostki mają więcej zastosowań.
15
Sie
elf z irolan
Cóż, wygląda ciekawie, ale brak gryfów mnie odrzuca... co jak co, ale te istoty są najważniejsze... chybaże nie będą w miastach, a siedliskach = pomogą wygrać wojnę o tron imperium.
Akademia wygląda jak z 1500 RSS a nie 800 ... dziwnie jednostki wyglądają no i brakuje mi Gremlinów, których niektórzy nie znoszą :]
Reszta ogólna wygląda obiecująco... zobaczymy
Jestem bardzo zaciekawiony jednostek Orków, Nekromantów, Elfów i Demonów/Mrocznych Elfów
Do tego mam nadzieję,że pozostałe nacje powrócą w dodatkach... ale to znaczyże będą aż 3 dodatki ?
I co najważniejsze... co z Nagami ?
15
Sie
Hadras
Niech Ubisoft da nawet te trzy dodatki. Jeżeli gra będzie dobra, lub bardzo dobra, to sprzedadzą się w sporych nakładach, a ja będę jednym z tych, którzy je kupią (jakiś rok po premierze, albo gdy będzie mnie stać na tę grę Smile )
15
Sie
mr_R
co do cabira to mnie przekonuje w całości, ale nie w tym mieście. pasowałby raczej do krasnali niż do magów. tutaj widziałby derwisze lub gremliny.
15
Sie
Hadras
Cabir pasuje, bo ma młoteczek i szczypce. Smile
15
Sie
ryu15
@Grownock Podział to w pewnym sensie kompromis między wybieraniem, a stopniowym dostępem do wszystkich jednostek. Na obu płaszczyznach (podstawowej i zaawansowanej, zwłaszcza w tej drugiej) gracz musi wybrać, które jednostki - równe w sile, cenie i przydatności, ale znacząco różniące się umiejętnościami, będą go wspierać w boju w pierwszej kolejności. Prawda, ewentualnie będzie miał dostęp do wszystkich, ale zanim do tego dojdzie, minie trochę czasu. Wybór między dwoma czempionami to tylko naturalny krok dalej takiego modelu i wydaje mi się,że wraz z dodatkami, prawdopodobnie dostaniemy nowe możliwości wyboru jednostek na niższych poziomach, czyli na przykład 5 jednostek podstawowych i 4 zaawansowane, z których ostatecznie będziemy musieli zdecydować się na 3, tak jak jest teraz. Takie ujęcie co prawda znacznie zwiększyłoby wszechstronność każdego zamku, ale dawałoby szerokie możliwości taktyczne. Oczywiście dopóki nie dochodziłoby do absurdów typu 3 strzelające jednostki core : p. A może dojdą alternatywne ulepszenia?
15
Sie
Grownock
Alternatywne ulepszenia zostały dobrze przyjęte przez fanów, ale szczerze - ja wolałbym obejść się bez tego. Oczywiście, jak je dodadzą, to nie będę płakać. Nie uważam tego jednak za coś ważnego, priorytetowego.
15
Sie
Hadras
Alternatywne ulepszenia były fajnym urozmaiceniem, które dawało nowe możliwości, a poza tym były ciekawe. Alternatywami grało się miło i zawsze się człowiek zastanawiał: "a może to drugie będzie lepsze?" no ale to było w H5. Do H7 raczej nie będzie to pasować, tak mi się przynajmniej wydaje. Co prawda byłaby wtedy możliwość ulepszenia jakiegoś Strzelca na Wilczego Kusznika lub alternatywnie na Gryfiego Strzelca (Smile), no ale jak już powiedzieli, nie mają kasy. Smile
Alternatywne jednostki natomiast są genialnym pomysłem, nawet jeżeli są tylko alternatywni czempioni. W H4 świetnie się tak grało i mimo wszystko była to bardzo dobra gra, ale ludzie zbytnio przywiązali się do H3 i każdą zmianę potraktowali jak herezję i zły kierunek, a więc odrzucili tę grę... No ale mamy alternatywnych Czempionów. ;D
15
Sie
Fal1con
ciekawe co jeszcze pokaza.
16
Sie




Włącz odtwarzacz
Inferno Hero Magic male
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
3.17.x.x
18.116.x.x
3.15.x.x
3.144.x.x
3.133.x.x
3.140.x.x
3.141.x.x
3.134.x.x
95.217.x.x
18.227.x.x
95.49.x.x
142.132.x.x
3.144.x.x
3.133.x.x
78.159.x.x
18.224.x.x
18.223.x.x
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 17 gości. (Razem: 17)