W sieci pojawił się wywiad z jednym z najważniejszych producentów -
Julienem Pirou, przeprowadzony przez czeską
indian.tv (wywiad oczywiście w jezyku angielskim). Deweloper potwierdza, że
Heores VII oparty jest na sprawdzonym i dobrze zoptamylizowanym silniku
Unreal Engine 3 - twórcy wiedzą, że nie każdy posiada mocnego PCta i chcą, aby ich gra trafiła do jak najszerszego grona odbiorców, dlatego
stawiają na dobrą optymalizację. Julien potwierdza to, o czym wszyscy mówili - Heroes V był klasycznym HoMM w 3D, Heroes VI było częścią, gdzie wprowadzono wiele innowacji i nie każda przypadła do gustu fanów. Dlatego Heroes VII będzie powrotem do korzeni z zachowaniem (nielicznych...) nowości, które w H6 się sprawdziły. Ile z tego okaże się prawdą? Zobaczymy...
Wszelkie nowe informacje ujęte są powyżej, ale jak ktoś chce posłuchać Juliena, to zapraszam do oglądnięcia matriału wideo w rozwinięciu nowiny.
Wywiad od 6:38.
Zapraszamy do polubienia naszego
fanpage'a i do dyskusji
na forum - bądź na bieżąco!