Głosowanie pomiędzy Inferno a Lochem
dobiegło końca. Zgodnie z przewidywaniami
Mroczne Elfy wygrały, zdobywając 56% głosów.
Demony z Sheogh zakończyły walkę z wynikiem
44%. Książę Ivan będzie więc musiał przy swoim stole zrobić miejsce dla przedstawicieli Elfów z Ygg-Chall.
W ostatnich dniach twórcy zasypywali nas nowymi, ciekawymi informacjami. Między innymi zostały nam przedstawione:
Anielska Strażniczka Murazel, informacje na temat
Mapy Przygody w M&M: H VII oraz krótka
chronologia gier Ubisoftu w uniwersum Ashanu, która została rozmieszczona na przejrzystej planszy. Wszystkie wymienione artykuły znajdziecie na
blogu autorów.
W najbliższym czasie poznamy zapewne line-up'y Lochu tak samo, jak to miało miejsce w przypadku Sylvan. W międzyczasie oczekiwania na najnowsze informacje, nie zapomnijcie odwiedzieć naszego Tawernianego
forum.
Dalsze informacje w rozwinięciu newsa:
Od połowy Października twórcy uraczyli nas fanów sporą ilością informacji na temat rozgrywki w artykułach na stronie gry oraz poprzez platformę Twitch.tv gdzie developerzy ujawnili nam:
- Nie będzie Bossów rodem z H6; Twórcy zrezygnowali z tego choć było to fajny element dopiero w Cieniach Morku gdzie mieliśmy wyznaczoną armię,
- Brak system broni dynastycznych,
- Dostępna będzie opcja interakcji z obiektami na Mapie Przygody; Ostatni
artykuł o tym wspomniał i będzie można np zawalić przełęcz by wrogowi było trudniej, zniszczyć fort by go potem odbudować. Oczywiście koszty takich "inwestycji" będą dość drogie,
- Nie będzie podziału na krew i łzy; Realizacja słów jakie padły podczas GamesComu,
- Nie będziemy mieli modeli 3D w miastach; Producenci stwierdzili że są za drogie choć może jest cień szansy jeśli gra zarobi to dodatki to wprowadzą,
- Jednostki; Cabiry będą odporne na ogień, Mag przedstawiony niedawno na screenach będzie zajmował 4 kratki, w zależności kto wygra głosowanie to w Lochu pojawią się Minotaury a w Inferno Sukkuby.
- Dostępne będą 4 poziomy zapomnianej Gildii Magów; System rodem z H5 czyli pierwszy poziom to czary ogólnodostępne reszta to potrzeba odpowiedniej szkoły magii,
- System umiejętności na razie jest omawiany przez twórców i pewnie konsultowany z VIPami i ma posiadać losowość(jeśli Ubilim nie strzeli nic do głowy żeby nie dać RNG),
- Karawany i ich działanie; Oparte będą na tym co mieliśmy w H5 czyli potrzebny czas i czy nie ma nic na drodze inaczej można to zablokować bądź przejąć/zniszczyć,
- Morale; będziemy mieli premię bądź kary za tracenie lub zabijanie jednostek czyli znany nam system ale jeszcze się dowiemy więcej na ten temat,
- Gra będzie dostępna w systemie offline
Przy okazji, głosowanie na
Figurkę zakończyło się, wygrał
Ivan Strateg zdobywając
69% poparcia graczy, gdzie
Ivan Wojownik tylko
31%.
W najbliższym czasie planujemy udostepnić wam gotowe już tłumaczenia
Opowieści o Wojnie 10-letniej oraz notkę biograficzną o
Anielskim Strażniku; Murazel