Bohaterowie Mocy Przystani
♦ Opublikowany: 12.01.2015 o 21:08 ♦ Czytany: 5639 razy ♦ Opracowany przez: Hellscream
Dzisiaj na oficjalnej stronie gry twórcy opublikowali pierwszą z nadchodzących nowin, które traktuje na temat "połowy" tytułowych postaci serii - bohaterów Mocy. Na pierwszy ogień poszli reprezentanci Przystani - Egzekutorzy, Rycerze i Paladyni.
Więcej informacji na temat tych ciezkozbrojnych przywódców armii Cesarstwa poznać możecie w rozszerzeniu nowiny.
W Heroes VII twórcy zdecydowali się podtrzymać, jak sami określili, "tradycyjny podział klas", pomimo iż występował tylko w połowie gier z serii HoMM.
Każdy z bohaterów będzie przypisany do tytułowych Mocy lub Magii, będą też istnieć podkategorie, które umożliwią obranie różnych ścieżek umiejętności, a tym samym stworzenie jak najbardziej spersonalizowanego awatara.
Bohaterowie Mocy będą oczywiście zdolni korzystać z zaklęć, jednakże nie będzie to ich specjalnością. Do ich dyspozycji powtózą znane z szóstej częśći okrzyki bojowe.
Trzy "gatunki" bohaterów Mocy Przystani to:
- Egzekutorzy (Vindicators) - najagresywniejsi z bohaterów swej frakcji, uważający atak za najlepszą obronę. Aby zagwarantować sobie zwycięstwo, polegać będą niemal wyłącznie na czystej, militarnej sile swych stronników. Jako mistrzowie okrzyków bojowych i ofensywy, mają również posiadać wybitne zdolności przywódcze i wojenne. Jako odkrywcy powinni sprawdzać się "przyzwoicie", znać też będą podstawy Magii Światła, a czasami zdarzy im sie użyć ognistej kuli do spopielenia resztek przeciwników. Zdolności, które przyjdzie im priorytetyzować, nazywają się Prawość, Okrzyki Bojowe i Ofensywa.
- Rycerze (Knights) - sztandarowi, dobrze znani nam przywódcy wojsk ludzi w światach Heroes. Będą dobrze zrównoważeni, a ich zdolności przywódcze są zachwalane jako "najwyższe ze wszytskich klas" (czy chodzi o bohaterów Przystani czy o wszystkich w grze - niesprecyzowano - przyp. red.). Przyuczani do panowania, ich zdolności dyplomacji i zarządzania również mają stać na wysokim poziomie. Ich edukacja z zakresu magii będzie podstawowa i skoncentrowana wokół Światła. Zdolności, które przyjdzie im priorytetyzować, nazywają się Prawość, Dowodzenie i Gospodarka.
- Paladyni (Paladins) - oświeceni wojownicy, których ścieżkę oświetla święty blask Elratha. Jako mistrzowie dyplomacji i defensywy oraz niezgorsi magowie Światła, mają się oni skupiać na obronie swych armii i poddanych. Nie można ich jednak lekceważyć jako uzdolnionych dowódców i niebezpiecznych przeciwników. Zdolności, które przyjdzie im priorytetyzować, nazywają się Prawość, Dyplomacja i Obrona.
|