Okrzyki bojowe są odpowiednikami zaklęć dla bohaterów magii. Każdy nowy poziom zaawansowania odblokowuje dodatkowy okrzyk i zdolności zwiększające jego skuteczność. Okrzyki wojenne można znaleźć w księdze zaklęć, lecz ich używanie nie wymaga many.
Głównym celem okrzyków jest wsparcie jednostek walczących po stronie bohatera, zapewniając im odpowiednie bonusy. Oczywiście zużywają one turę bohatera, więc lepiej używać ich na jej początku. Tylko jeden okrzyk może być aktywny w tym samym czasie. Jeśli bohater użyje nowego, zastąpi on stary.
Szczegóły na temat okrzyków wojennych w rozwinięciu nowiny.Lista okrzyków wojennych.
Bohaterowie mocy będą mogli skorzystać z 5 okrzyków bojowych, ktróre wzomcnią jego jednostki. Każdy z nich skupi się na innym aspekcie walki.
|
Marsz! |
Poziom: Początkujący |
Każdy sojuszniczy oddział otrzymuje +X do inicjatywy i +X do szybkości na czas trwania tego okrzyku. |
|
Utrzymać Pozycje! |
Poziom: Początkujący |
Każdy sojuszniczy oddział otrzymuje +X do obrony i każdy sojusznicy oddział walczacy w zwarciu otrzymuje +X do ataku na czas trwania tego okrzyku. Odział traci te bonusy, gdy się poruszy. |
|
Ognia! |
Poziom: Ekspert |
Każdy sojuszniczy oddział walczący z dystansu otrzymuje +X do ataku na czas trwania tego okrzyku. |
|
Do ataku! |
Poziom: Ekspert |
Każdy sojuszniczy oddział walczący w zwarciu otrzymuje +X do ataku na czas trwania tego okrzyku. |
|
Uwaga! |
Poziom: Mistrz |
Każdy sojuszniczy oddział otrzymuje +X do ataku i +X do obrony na czas trwania tego okrzyku. |
Rozwój Okrzyków Wojennych
Za pomocą zdolności będzie można zwiększyć efektywność okrzyków, dzięki czemu będziemy w stanie użyć ich więcej niż jednego lub uzyskać z nich dodatkowy efekt. Efekty te kumulują się.
Lista zdolności (p,e i m znaczą kolejno zdolność na poziomie podstawowym, eksperckim i mistrzowskim)
Przyparcie(p)
|
Czujność(p) |
Oportunizm(p) |
Okrzyk "Marsz" otrzymuje następujące efekty: bonus od flankowania i pełnego flankowania jest zwiększony od X. |
Okrzyk utrzymać pozycje otrzymuje następujące efekty: sojusznicze jednostki nie mogą zostać oskrzydlone. Atak taki będzie traktowany jak zwykłe oskrzydlenie. |
Za każdym razem, gdy bohater używa okrzyku bojowego, następna w turze jednostka otrzymuje +X do szczęścia do końca tury. |
Gwałtowny atak(e) |
Szturm(e) |
Wsparcie artylerii(e) |
Okrzyk "Ognia" otrzymuje następujące efekty: wszystkie sojusznicze jednostki mogą otrzymać bonus oskrzedlenia i pełnego oskrzydlenia, atakując z dystansu. |
Okrzyk "Do ataku"otrzymuje następujące efekty: atak wszystkich jednoących w zwarciu zwiększa się o X, kiedy atakuje wrogą jednostkę, która nie wyprowadzi kontrataku.
|
Okrzyk "Uwaga" otrzymuje następujący efekt: po kontrataku sojuszniczej jednostki, machina wojenna także wyprowadza cios w tę samą jednostkę.
|
Efekt wszystkich okrzyków bojowych utrzymuje się o jedną turę dłużej. |