Szał Krwi
♦ Opublikowany: 30.07.2015 o 12:58
♦ Czytany: 2708 razy
♦ Opracowany przez: Sylath
 
Ostatnio twórcy podzielili się  z nami nowym talentem rasowym - Szałem Krwi. Jest on zdecydowanie bardziej rozbudowany niż ten, który mieliśmy w poprzedniej części, a jednocześnie wydaje się bardziej zbalansowany od tego z piątych heroesów. I w ten sposób, został jeszcze tylko talent rasowy Lochu do ujawnienia, o którym najprawdopodobniej wspomną na Gamescomie odbywającym się w dniach 5-9 sierpnia.

Tłumaczenie tradycyjnie w rozwinięciu nowiny.


Szał Krwi

Z czy bez demonicznej krwi, Orkowie wydają się dzielić swojego ducha walki. Ich zapał czyni ich niesamowicie szybkimi i silnymi na polu bitwy. 

Każdy nowy poziom zaawansowania (NowicjuszEkspertMistrz) wzmacnia startowy Szał Krwi, zwiększając atak jednostek:
  • Poziom Nowicjusza - Każda sojusznicza jednostka zaczyna walkę dodatkowym efektem Szału Krwi, który zwiększa ich atak o X. Na poziomie nowicjusza ten bonus wynosi 6 i maleje o 2 co każdą turę i gdy jednostka czeka lub broni sie. Jeśli Szał Krwi spadnie do 0, wzmocnienie jest usuwane.
  • Poziom Eksperta - Szał Krwi startuje z X = 9.
  • Poziom Mistrza - Szał Krwi startuje z X = 12.

Daje także dostęp do nowych zdolnosci:


Poziom Nowicjusz
Ognisty Gniew
Wściekłość Watażki
Wybuchowa Wściekłość
Inicjatywa wszystkich sojuszniczych jednostek zostaje zwiększona o X.
Bohater dostaje także efekt Krwawego Szału, który podnosi jego domyślny atak o 10*X (minimalny i maksymalny).
Kiedy efekt Krwawego Szału jest usuwany, sojusznicza jednostka zadaje (75*czas trwania szału) fizycznych obrażeń wszystkich przyległym wrogim istotom.

Poziom Zaawansowany
Pośpiech
Siła ponad Magią
Szał Krwi zwiększa zasięg jednostki o X (tak długo jak jest aktywny).
Bezpośrednie obrażenia zadane jednostom za pomocą magii są zmniejszone o 50% (tak długo jak Szał Krwi jest aktywny).

Poziom Mistrzowski
Żądza Krwi
Morale wszystkich sojuszniczych jednostek są zwiększone o 3*X.

Zdolność Arcymistrza
Gniew Ojca Niebo
Gdy sojusznicza bądź wroga jednostka ginie, Szał Krwi zwiększa się o 2 (jeśli jest aktywny).
Brak komentarzy.




Włącz odtwarzacz
Jak oceniasz "Trial by Fire" - nowy dodatek do Heroes VII?
Świetny
Dobry
Przeciętny
Słaby
Nieporozumienie
3.227.x.x
111.202.x.x
45.33.x.x
83.31.x.x
54.36.x.x
110.76.x.x
17.58.x.x
216.244.x.x
157.55.x.x
157.55.x.x
MSN spider
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 11 gości. (Razem: 11)