Całun Malassy
♦ Opublikowany: 12.08.2015 o 08:58
♦ Czytany: 6432 razy
♦ Opracowany przez: Sylath

 
Ubisoft w końcu zaprezentował nam talent rasowy Lochu - Całun Malassy. Twórcy tutaj także postawili na innowację i nowy talent Lochu nie oferuje już niewidzialności. Zamiast tego pozwala na przechodzenie przez sojusznicze jak i wrogie jednostki. Szczegółowy opis talentów jak i zdolności jest w rozwinięciu nowiny. Zapraszamy także do zapoznania się z uzupełnionym artykułem na temat Lochu, w którym znajdziecie niedawno dodane jednostki.


Poprzez umowę ze Smoczą Boginią Ciemności, Mroczne Elfy i ich sojusznicy zyskali zdolność do stania się jednością z mrokiem. Nieuchwytni i niewidzialni, ujawniają się tylko wtedy, gdy chcą zaatakować.
  • Poziom Nowicjusza - Każda sojusznicza jednostka otrzymuje efekt Całunu na początku każdej walki, który jest zdejmowany po tym, jak jednostka wykona atak (wyłączając kontrataki). Całun pozwala przechodzić przez istoty (sojusznicze jak i wrogie).
  • Poziom Eksperta - Całun otrzymuje +1 do zasięgu.
  • Poziom Mistrza - Całun otrzymuje +20 szczęścia i +5 do ataku przy uderzeniu (wyłączając kontrataki).

Nowe poziomy dają także dostęp do nowych zdolności:


Poziom Nowicjusz
Bomba Dymna
Trująca Woń
Dezorientacja
Kiedy sojusznicza jednostka traci całun, wszystkie wrogie jednostki obok otrzymują -25 Inicjatywy do końca następnej tury..
Kiedy sojusznica jednostka, mając Całun, idzie w kierunku wrogiej istoty, zadaje jej 1 obrażeń od Magii Ciemności za każdą istotę w swoim oddziale.
Atak bohatera nakłada także efekt Dezorientacji, blokując kontrataki wroga. Zdejmowany jest na końcu tury obecnie aktywnego sojuszniczego oddziału.

Poziom Zaawansowany
Czuły Punkt
Martwy Punkt
Oddziały wroga otrzymują -4 do ataku i obrony po zostaniu zaatakowanym przez sojuszniczy oddział. Efekt trwa do końca tury i nie kumuluje się.
Kiedy sojusznicza jednostka wykonuje pełne oflankowanie, atak wrogiej isoty przy kontrataku wynosi 0.

Poziom Mistrzowski
Ukrycie
Każdy sojuszniczy oddział, który nie otrzymał żadnych obrażeń w danej turze, odnawia efekt Całunu Malassy pod jej koniec.

Zdolność Arcymistrza
Koordynacja
Jeśli sojusznicza jednostka wykona atak bez otrzymania kontrataku, natychmiast wyprowadza dodatkowy atak na tę samą jednostkę. Dodatkowy atak nakłada takie same efekty jak pierwszy. Zdolność ta może zostać aktywowana tylko przy pierwszym ataku w turze jednostki.
Tagi Tagi:  dungeon heroes VII loch
Brak komentarzy.




Włącz odtwarzacz
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
44.203.x.x
44.192.x.x
54.167.x.x
52.207.x.x
3.229.x.x
44.200.x.x
3.238.x.x
44.222.x.x
95.108.x.x
184.72.x.x
44.223.x.x
44.204.x.x
3.81.x.x
20.26.x.x
44.222.x.x
3.236.x.x
34.204.x.x
119.188.x.x
44.202.x.x
34.204.x.x
3.239.x.x
44.202.x.x
3.81.x.x
3.236.x.x
193.186.x.x
54.163.x.x
3.237.x.x
54.198.x.x
3.238.x.x
3.235.x.x
18.212.x.x
95.217.x.x
3.83.x.x
3.238.x.x
83.31.x.x
3.227.x.x
3.81.x.x
40.77.x.x
3.237.x.x
Google spider
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 40 gości. (Razem: 40)

    pakiety medyczne dla firm

    Sprawdź dlaczego warto porównać Twoją ofertę ze wszystkimi ofertami na rynku. Teraz pakiety medyczne dla firm w jeszcze lepszych cenach.

    zdrowotneplus.pl