Heroes V: Arena
♦ Opublikowany: 28.09.2022 o 18:19 ♦ Czytany: 2450 razy ♦ Opracowany przez: Swierszczu008
MODYFIKACJA MULTIPLAYER!
Heroes of might and Magic V: ARENA 2.0
Po ponad dwóch latach pracy nad balansem i grywalnością, udało się zakonczyć prace nad największą w Polsce multiplayerową modyfikacją do części piątej.
Wyciąglęliśmy z Heroes to, co najlepiej się ogląda i powoduje największe emocje, czyli fazę bitwy pomiędzy dwoma graczami.
Modyfikacja polega w skrócie działa tak:
-losujemy lub wybieramy frakcję
-gra przydziela Nam bohatera
-sprawdzamy gildię magów naszego zamku
-spoglądamy do podziemi, żeby zobaczyć cztery ściezki z artefaktami
-gdy to zrobiliśmy, możemy zmienić umiejętności startowe lub odrazu przejść do rozwoju bohatera, klikając na Sfinksa
-Sfinks daje nam doświadczenie najpierw na lvl 9, potem na lvl 16, w międzyczasie możemy wyrzucić niechciane umiejki u Mentora Pamięci (mamy pieniądze na 3 rerolle)
-Wchodzimy do podziemi, zbieramy wybrane artefakty
-Nastepnie wybieramy czy dodać sobie +2 obrony i ataku lub +2 obrony/ataku i siły czarów/wiedzy lub +2 siły czarów i wiedzy
-Kolejnym wyborem jest:
- ścieżka z handlarzem artefaktów, nie wiemy jakie artefakty nam zaoferuje, wiemy za to, że w stosie leży 10 000 złota oraz to, że niechciane artefakty ze ściezki możemy sprzedać, żeby mieć dodatkowe pieniądze na te od handlarza
- ścieżka z chatkami wiedźm, które dadzą nam dwie dodatkowe umiejętności. Stoi tam również ołtarz, który da nam doswiadczenie na lvl 17. Jest tam również Mentor Pamięci i dodatkowe 4 000 złota
- ścieżka z biblioteką zaklęć, nie wiemy co oferuje biblioteka, wiemy za to, że w stosie leży 4 000 zł, a obelisk doda nam +2 siły czarów lub wiedzy w zależności od tego co wybierzemy. Jest tam również fontanna, która za każde 2 000 zł da nam losowy czar z poziomów 1-3
-następna faza to przejście pod zamek, tam klikamy turę i zabieramy się za ulepszenia naszych jednostek, które wykonać możemy dzięki pieniądzom ze stosu przed wejściem.
-przedostatnia faza to sprzedaż niechcianych artefaktów za doświadczenie. Jeśli starczy go na lvl, możemy rzutem na taśmę "dopiąć" nasz build
-na końcu kupujemy machiny bitewne (są darmowe, ale czasem warto czegoś nie kupić)
-gracz zielony wybiera teren bitwy, obaj gracze puszczają turę, bitwa rozpoczyna się automatycznie.
Brzmi prosto i przyjemnie? Bo dokładnie takie jest.
Bitwy trwają zwykle nie dłużej niż 40-50 minut włączając w to fazę przygotowania herosa. Tak więc modyfikacja idealna dla osób uwielbiających bitwy, które kochaja Heroes, ale nie mogą sobie pozwolić na kilkugodzinne mapkowanie z syndromem "jeszcze jednej tury".
Link do downloadu jest TUTAJ
Film o tym jak wejśc do community jest TUTAJ
Poniżej wrzucam kilka screenów z samej mapy:
|