Heroes V: Tribes of the East - Nowe informacje
♦ Opublikowany: 19.08.2010 o 22:58 ♦ Czytany: 1685 razy ♦ Opracowany przez: jareQ
Jak informuje nasz kolega Eternor z forum Celestial Heavens, na rosyjskiej stronie można znaleźć kilka nowych informacji związanych z kolejnym dodatkiem dla Heroes of Might and Magic V: Tribes of the East (ToTE).
Oto one:
Plemię Orków przybędzie z Równin Ranaar;
Orkowie nie uznają i nie używają magii, ale za to będą zdolni do zakłócania czarów przeciwnika;
Zdolność rasowa Orków - Battle Rage. Każde stworzenie Orków będzie posiadało współczynnik adrenaliny, której poziom będzie zależny od udanego ataku danej jednostki (jeżeli atak będzie pomyślny, poziom adrenaliny będzie wyższy). Poziom adrenaliny zadecyduje o tym jak duży będzie bonus danej jednostki do zadawanych obrażeń, ataku i szybkości;
Jak informuje nasz kolega Eternor z forum Celestial Heavens, na rosyjskiej stronie można znaleźć kilka nowych informacji związanych z kolejnym dodatkiem dla Heroes of Might and Magic V: Tribes of the East (ToTE).
Oto one:
Plemię Orków przybędzie z Równin Ranaar;
Orkowie nie uznają i nie używają magii, ale za to będą zdolni do zakłócania czarów przeciwnika;
Zdolność rasowa Orków - Battle Rage. Każde stworzenie Orków będzie posiadało współczynnik adrenaliny, której poziom będzie zależny od udanego ataku danej jednostki (jeżeli atak będzie pomyślny, poziom adrenaliny będzie wyższy). Poziom adrenaliny zadecyduje o tym jak duży będzie bonus danej jednostki do zadawanych obrażeń, ataku i szybkości;
Jedną z unikalnych budowli w zamku Orków będzie Slave Market, gdzie będziemy mogli wymienić niechciane jednostki na zasoby (podobnie było w Strongholdzie w H3 - freelancer's guild);
Alternatywne ulepszenia dadzą nam 49 nowych jednostek, na przykład zamiast zwykłych Arcymagów będziemy mogli wybrać jako ulepszenie Magów Bitewnych, którzy będą zadawać większe obrażenia podczas ataku z dystansu, ale nie będą mogli rzucać czarów;
W nowym dodatku będą trzy nowe kampanie;
Więcej informacji możecie znaleźć tutaj.
|