Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Najlepsza i najgorsza jednostka każdego poziomu (Czytany 5439 razy)
Ikee

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 273


This lovely girl could teach you how to love.

Zobacz profil
« : 13 Czerwca 2011, 15:46:44 »
Tutaj się wypowiadamy o najlepsze i najgorsze jednostki z każdego poziomu:
NAJLEPSZE:
1. Szkielety - Powód? Często są dość liczni, szczególnie u doświadczonego nekromanty. Średni speed, brak morale, ale można to nadrobić zaklęciami.
Niziołki - też są dosyć, dosyć dobrymi jednostkami 1 poziomu, szczególnie, dlatego, że strzelają.
2. Łowcy - Niesamowite zdolności strzeleckie jak na tak niski poziom. Są bardzo pewnymi jednostkami, ale niestety koszt 200 złota sztuka, to jest dość duży.
3. Weterani - Dość duży speed. nawet wytrzymali i dosyć dobrzy w ataku.
Wysokie Elfy - Podobnie jak u łowców, ale mają wadę, bo są trochę bardziej podatni na ataki wręcz ( tak mi się wydaję, bo jak 20 roków zaatakowało ich z 50 elfów zostało 32, jak roki zaatakowały 70 łowców zginęło 70 zostało 49 ).
4. Mistrz Miecza - Duża wytrzymałość i obrona pozwalają na odpieranie ataków strzelców. Podobnie z walki wręcz, są dość ciężcy do pokonania.
Wielcy Ogry - -||- poza odpieraniem ataków strzeleckich. Jednak miażdżąca liczba punktów życia pozwala przedłużyć życie orkom i Trollom.
5. Arcymagowie - Pewni strzelcy u czarodzieja 30 takich może z 4 czarne smoki zjechać ( to zależy kogo smoki najadą ).
6. Bezkonkurenycjnie poza Tytanami - CZARNE SMOKI - Pierwsi w kolejce, najwięcej ataku, obrony wytrzymałości i damage. Odporność na magię. Rzucić armageddon i po połowie armii wroga.
Tytany - najlepsi strzelcy w grze. 7 tytanów może 300 niziołków rozwalić jednym strzałem. Odporność na oślepienie i hipnozę robi z nich chodzącą cytadelę.
Najgorsze
1. Chłopi - to oczywiste i każdy wie z jakiego powodu.
2. Zombie - Mini speed, a jak rzucisz grupowe spowolnienie, to giną jak po maśle. ;P
3. Hmm... tu ciężko wytypować.
4. -||-
5. Lisze - atakują często swoich, a one mają tak mało wytrzymałości, że szybko giną.
6. To oczywiste Palladyni - Mało hp, bo tylko 55 ( czarne nie pamiętam, ale chyba 300 ). Nawet podwójna populacja ich nie ratuje.


« Ostatnia zmiana: 13 Czerwca 2011, 15:54:40 wysłane przez Zehir9921 » IP: Zapisane

Cytuj
- Dziękuję Ci, Jake. Naprawdę za wszystko. Nie zapomnę Cię...
- Rose, nie... Czekaj!
- Jake, proszę puść. Wszystko będzie dobrze. Obiecuję Ci to. - dodaje z uśmiechem - Naprawdę, uwierz mi.
matikun

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 166


Spiralny

Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 01 Września 2011, 16:08:00 »
Do najlepszych 5 poziomu mógłby się jeszcze troll przecisnąć. dość wytrzymały i regeneruje hp i jest strzelcem.

Ps muszę sobie zagrać homm 2,bo dawno nie grałem :)


IP: Zapisane

Żeby wstać, trzeba upaść.
niedoceniony

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 107


Ja nie byc taki ork!

Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 03 Marca 2013, 14:57:34 »
Najlepsze (i najgorsze, jeśli miałbym osądzać osobistą niechęcią) są duchy ze straszliwą zdolnością zmieniania naszych poległych żołnierzy w swoich ziomków. >:(. Praktycznie nie do pokonania. Smoków bym jednak nie zaliczył: odporne na magię, owszem, lecz 67 smoków pokonałem z pomocą 64 cyklopów w trakcie oblężenia zamku Alamar.

Właśnie przechodzę kampanię w Heroes nr 1. Gram barbarzyńcami, jednak muszę stwierdzić, że najtrudniej miałby gracz, który chciałby przejść kampanię rycerzami: tylko jednostka strzelająca! Chłopi - tak, najsłabsi. Centaury - fajnie, że strzelają, ale jest tylko 5 miejsc w armii i grzech poświęcać latające gryfy i gargulce w zamian za nie.


IP: Zapisane
http://teslicus.blog.pl/

ZAPRASZAM NA BLOGA O FILMACH!!!
Ikee

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 273


This lovely girl could teach you how to love.

Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 14 Kwietnia 2013, 19:35:21 »
Najlepsze (i najgorsze, jeśli miałbym osądzać osobistą niechęcią) są duchy ze straszliwą zdolnością zmieniania naszych poległych żołnierzy w swoich ziomków. >:(. Praktycznie nie do pokonania. Smoków bym jednak nie zaliczył: odporne na magię, owszem, lecz 67 smoków pokonałem z pomocą 64 cyklopów w trakcie oblężenia zamku Alamar.

Właśnie przechodzę kampanię w Heroes nr 1. Gram barbarzyńcami, jednak muszę stwierdzić, że najtrudniej miałby gracz, który chciałby przejść kampanię rycerzami: tylko jednostka strzelająca! Chłopi - tak, najsłabsi. Centaury - fajnie, że strzelają, ale jest tylko 5 miejsc w armii i grzech poświęcać latające gryfy i gargulce w zamian za nie.
Ja piszę o podstawowych statystykach a nie o bitwie bezpośredniej. Na normalnych statystykach smoki koszą cyklopy.


IP: Zapisane

Cytuj
- Dziękuję Ci, Jake. Naprawdę za wszystko. Nie zapomnę Cię...
- Rose, nie... Czekaj!
- Jake, proszę puść. Wszystko będzie dobrze. Obiecuję Ci to. - dodaje z uśmiechem - Naprawdę, uwierz mi.
niedoceniony

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 107


Ja nie byc taki ork!

Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 26 Maja 2013, 13:52:47 »
Najlepsze:
1. Rusałka (lata i może przyblokowac jednostki strzelające)
2. Łucznik
3. Elfy (strzelają dwa razy)
4. Wampiry
5. Lisz (atakuje kilka jednostek na raz i strzela)
6. Czarny smok (odporny na magię, lata i atakuje kilka jednostek na raz)

Najgorsze:
1. Chłop
2. Dzik
3. Pikinier
4. Zbrojny
5. Konni
6. Paladyni


IP: Zapisane
http://teslicus.blog.pl/

ZAPRASZAM NA BLOGA O FILMACH!!!
Ikee

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 273


This lovely girl could teach you how to love.

Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 31 Maja 2013, 14:49:44 »
Najlepsze:
1. Rusałka (lata i może przyblokowac jednostki strzelające)
2. Łucznik
3. Elfy (strzelają dwa razy)
4. Wampiry
5. Lisz (atakuje kilka jednostek na raz i strzela)
6. Czarny smok (odporny na magię, lata i atakuje kilka jednostek na raz)

Najgorsze:
1. Chłop
2. Dzik
3. Pikinier
4. Zbrojny
5. Konni
6. Paladyni
A więc tak: Postanowiłem powrócić do tej gry i zagrać sobie mini gameplay z botami. I co do kilku spraw się zgodzę i nie zgodzę.
1. Rusałka - faktycznie może latać i przedłużyć życie chodzącym jednostkom i przyblokować strzelców. Jednak one mają taką wytrzymałość, że zablokują one jeden oddział strzelców na kolejkę (jeśli chodzi o bitwy jedna populacja vs jedna populacja). Nie wytrzymają one ataków. Co prawda można wziąść pod uwagę artefakty, ale sądzę, że nic wielkiego one nie dadzą naszym motylkom... A jeśli chodzi o szkieletów, to jest ich zazwyczaj b. dużo, bo zdolność nekromancji, potrafi w kilku walkach zwiększyć ich ilość.
Co do drugiego i trzeciego poziomu to się zgadzam.
4. Hmm... Wampiry - faktycznie potrafią one latać i ulepszenie powstrzymać kontrę, ale walka z takimi jednostkami podanymi w pierwszym moim poście w tym temacie jest praktycznie przesądzona, poza tym wampiry mają w porównaniu do nich znacznie mniej wytrzymałości. Można by też zaliczyć power druidów w tej grze. Trzeba przyznać, że nie są źli.
5. W 100% się nie zgadzam!  >:( Lisz jest silniejszy od arcymaga?! Po pierwsze: Lisze mają mało wytrzymałości; po drugie: Przy strzale sąsiodujące jednostki również otrzymują obrażenia, czyli również nasze, nieważne czy są z nekro, czy nie; po trzecie: magowie i tak statystycznie mają większego powera od lisza.
Do szóstki się zgadzam.
NAJGORSZE:
2. 0_o? Czemu dzik? Ja bym postawił na zombie. Rzuć na nich spowolnienie i są strzelecko do likwidowania jak krasnale na spowolnieniu w trójce. Bitwa po grupowym spowolnieniu na nich = so easy...
3. Pikinier... Zawsze miałem sentyment do tej jednostki. Szczerze pisząc miałem dylemat w sprawie wytypowania najsłabszej jednostki, między golemem, a mumią. Golem z taką prędkością może się pocałować w nie powiem co! A jako, że są wolni jak drzewce stawiam ich koło strzelców, ale i tak nie dochodzą przez swoją prędkość. Jedyną sprawą, która wprawiała we mnie dylemat była duża obrona i wytrzymałość. A mumię też dałem, bo ma słabe statystyki, a ulepszone ratuje fakt, że po ataku może rzucić klątwę.
4. WTF?! Zalety zbrojnego napisałem w pierwszym poście więc ich nie bd powtarzał. Tutaj ciężko jest ocenić najsłabszą jednostkę.
5. Tu bym wstawił lisze ze względu na atak jednostek sojuszniczych i małą ilość pkt życia. Ale konny też w sumie ma mało pkt życia(bodajże 40hp) (mniej niż wielki ogr(60hp)).


IP: Zapisane

Cytuj
- Dziękuję Ci, Jake. Naprawdę za wszystko. Nie zapomnę Cię...
- Rose, nie... Czekaj!
- Jake, proszę puść. Wszystko będzie dobrze. Obiecuję Ci to. - dodaje z uśmiechem - Naprawdę, uwierz mi.
hathostet
Retired

*

Punkty uznania(?): 18
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 376


..:: Elitarny redaktor ::..

Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 31 Maja 2013, 17:49:09 »
Najlepsze jednostki:

Poziom 1: Rusałka i Centaur
Poziom 2: Łucznik
Poziom 3: Elf i Gryf
Poziom 4: Wampir (zdecydowanie), Rok
Poziom 5: Troll, Arcymag, w sumie Jednorożec też był całkiem niezły ;]
Poziom 6: Tutaj zdecydowanie Smok (czarny) i Tytan ;]

Najgorsze jednostki:

Poziom 1: Chłop xDD
Poziom 2: Dzik i Zombie
Poziom 3: Pikinier
Poziom 4: Zbrojny
Poziom 5: Konny i Lisz (wkurzała mnie ta jednostka)
Poziom 6: Tutaj nie będę oryginalna - Paladyn i Cyklop ;/

No i tyle :]


IP: Zapisane
kolcz8P

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 62


Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 02 Czerwca 2013, 00:28:07 »
Najlepsze jednostki:

Poziom 1: Szkielet
Poziom 2: Gargulec, Krasnolud
Poziom 3: Elf, Golem
Poziom 4: Minotaur, Ogr, Wampir
Poziom 5: Lisz, Mag, Czempion
Poziom 6: Czarny Smok, Tytan, Feniks

Najgorsze jednostki:

Poziom 1: Chłop
Poziom 2: Zombie
Poziom 3: Pikinier
Poziom 4: Zbrojny
Poziom 5: brak
Poziom 6: Paladyn, Kościany Smok



IP: Zapisane
Strony: [1]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.026 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry