Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1] 2 3 4 ... 8    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Kampania Świątyni (Czytany 49046 razy)
Thalgo

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 24

Zobacz profil
« : 17 Października 2011, 20:46:07 »
Cześć,

przeszedł już to ktoś w całości? Kompletnie nie mogę dać sobie rady z trzecim scenariuszem tej kampanii - Fala mętna od krwi...
Te końcowe statki są nie do rozwałki :-/  A zanim zdobędę zamki (numeracja wg Oficjalnego podręcznika) nr 4 i 5 (bo nr 3 jest prosty do wzięcia), to te truposzczaki rosną w taką siłę, że nawet nie ma co próbować podchodzić do zamku nr 2 (czyli ich głównej siedziby).
Kiedy pojawią się pierwsze poradniki przejścia w Tawernie? ;-)


IP: Zapisane
Tazol

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 496


Gaming Monster Channel on YouTube

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1 : 17 Października 2011, 21:13:47 »
Jak nie dajesz rady to daj niższy poziom trudności.


IP: Zapisane
eviltiger

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 45


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 17 Października 2011, 21:50:25 »
Ja przeszedłem kampanie sanktuarium :). A w trzeciej misji uwolniłes orków?


IP: Zapisane
Thalgo

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 24

Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 17 Października 2011, 21:56:01 »
Ja przeszedłem kampanie sanktuarium :). A w trzeciej misji uwolniłes orków?

no pewnie :-)  tyle, że zanim jakoś obsadzę te miasta uwolnione przez orków to truposzczaki przychodzą z takim zapleczem, że pozostaje tylko westchnąć "aj, będzie bolało" i po mieście ;-)
Gram na najniższym poziomie, żeby najpierw poznać co i jak.

acha, może tu jest jakiś błąd - cierpię na chroniczny brak mamomy na zakup jednostek - tego złota, co to leży na drogach to tyle co kot napłakał...


IP: Zapisane
kiogu1

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 17

Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 17 Października 2011, 22:00:18 »
Mi to przypomina 3 misje z kampani Inferno. 2 rady
1 dobra Prubój do skutku
2 zła użyj kodów


IP: Zapisane
eviltiger

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 45


Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 17 Października 2011, 22:50:26 »
Ja po zbuntowaniu się orków, rozwaliłem zamek nekropolis, żeby mi nie przeszkadzał,a później zająłem się orkami i po zajęciu wszystkich czterech miast węgorz rozwalił całą flotę.


IP: Zapisane
Anatema

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 7


Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 23 Października 2011, 11:53:16 »
Mi to przypomina 3 misje z kampani Inferno. 2 rady
1 dobra Prubój do skutku
2 zła użyj kodów

1. Też mam ten sam problem, a gram na poziomie łatwym.
2. O ile mi wiadomo chyba jeszcze nie pojawiły się kody do Might and Magic Heroes VI ;)



IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 23 Października 2011, 18:28:43 »
Ja nie miałem problemów z trzecią misją. Przy statkach nekromantów wystarczy przyzwać wodnego węża, który zatapia - o ile się nie mylę - trzy z pięciu statków, zostawiając tylko dwa. Poza tym jeszcze radzę przeistaczać kiedy to tylko możliwe Twierdze i Nekropolie w Świątynie. Co prawda wkurzy to orków którzy wyślą na ciebie armię, ale nie jest ona na tyle duża, aby nie mogła sobie z nią poradzić Irina, Changbo czy Katashi.
Ogółem nie radzę tworzyć armii nekromantów lub orków. Lepiej tworzyć ciągle armię nagów.
Na pocieszenie powiem jeszcze tyle: po wyeliminowaniu floty nekromantów pozostaną tylko wojska Haffayada. Są one co prawda silne a w dodatku są w maksymalnie rozbudowanej Nekropolii, ale w ogóle się nie ruszają. Trzeba więc spędzić sporo czasu na żmudnym klikaniu na klepsydrę. W końcu jednak stworzy się ogromną armię. Radzę też ewentualnie "doszlifować" bohaterów eliminując liczne na tej mapie oddziały neutralne.
A tak btw

Cytuj
Prubój

Rozwaliło mnie to słowo...



IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Gracz

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2

Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : 24 Października 2011, 13:05:42 »
Też mam problem z tą misją...Otóż zdobyłem zamek nekromantów i zaliczyło osade, ten zamek na dole też zaliczyło...Ale w jaki sposób bym nie zdobył tych 2 zamków orkowych to nie zalicza :( I ciągle mam 2/4 :(

W jaki sposób to przejsc?! I jak przywołać tego smoka? Bo rozumiem, że ten zamek nekromantów na morzu to zniszcze po pozbyciu się statków?


IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : 24 Października 2011, 14:29:00 »
Hmm... Dziwne, że nie zaliczyło tych zamków orków... Widać kolejny bug misji. Może spróbuj zamienić je w Świątynie?
A wąż morski przywoła się chyba automatycznie po przejęciu wszystkich czterech zamków (po odsłonieniu floty nekromantów).
Potem już tylko tworzymy armię nagów, atakujemy Haffayada, pokonujemy go i przechodzimy misję.


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Gracz

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2

Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : 24 Października 2011, 14:31:06 »
Zamieniałem w swiątynie i zaliczyłem 3/4 (2 orkowe i to na dole mapy) bo tego zamku nekromantów nie moge przemienić :(

Jesli masz save po zaliczeniu wszystkich 4 osad, to poprosiłbym o niego, bo próbowałem w innej kolejnosci zaliczać i nic :(


« Ostatnia zmiana: 24 Października 2011, 14:34:34 wysłane przez Gracz » IP: Zapisane
hajducekg6

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 42


If somebody does..

Zobacz profil
« Odpowiedz #11 : 27 Października 2011, 17:55:21 »
Co do zasobów, o których wspomniał Thalgo. Rzeczywiście, jest ich co najmniej dwa razy mniej niż w herosach piątce. Gdy w piątce brakowało mi jakiegoś zasobu, bo nie miałem w okolicy kopalni to od razu się znajdował i było go najczęściej + 3. W szóstce jest mniej więcej taka sama gęstość porozrzucania tych zasobów na mapie, ale zazwyczaj jest ich strasznie mało. Gdy widać jakieś złoto obok mojego bohatera, to nawet nie marnuje ruchu, żeby je podnieść.


IP: Zapisane
defens

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 5

Zobacz profil
« Odpowiedz #12 : 27 Października 2011, 17:59:20 »
Cześć mam problem z 3 misją . Po zdobyciu zamku nekro na głównej wyspie nie mogę go przebudować. Nie wiem też jak sie dostać na wyspę gdzie jest ostatni zamek . Mógłby ktoś pomóc?


IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #13 : 27 Października 2011, 18:17:23 »
Musisz z pomocą węża wodnego zatopić flotę nekromantów, dzięki czemu zostaną tylko dwa statki z wojskiem. Jeśli nie skorzystasz z węża to mimo wszystko możesz ruszyć przez wodę, jednak wówczas będzie pięć statków nekromantów - a więc ponad dwa razy więcej.
Oprócz tych statków wody nie są bronione. Z tego co wiem żadnych stoczni ani nic nie ma, ale bohaterowie Świątyni mogą chodzić po wodzie - o ile mają w swojej armii same istoty Świątyni.


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
defens

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 5

Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : 27 Października 2011, 18:32:52 »
Chodzi właśni  oto , że ja nie mogę chodzić po wodzie . Myślałem ,że jest jakiś inny sposób, ale wychodzi że mam jakiegoś buga.

Wiadomość doklejona: 27 Października 2011, 18:48:37
Mimo iż mam podbite wszystkie zamki nie zalicza mi zadania. Pisze , że podbiłem 2 osady. Co mam robić? Nie chcę przechodzić mapy od początku:(


« Ostatnia zmiana: 27 Października 2011, 18:48:37 wysłane przez defens » IP: Zapisane
Strony: [1] 2 3 4 ... 8    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.071 sekund z 22 zapytaniami.
                              Do góry