Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Ankieta
Pytanie: Który żywioł jest najlepszy?
Ogień
Woda
Powietrze
Ziemia

Strony: 1 ... 3 4 5 [6]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Najlepszy/najgorszy czar, umiejętność (Czytany 36756 razy)
Ashia
Aenigma

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 372


"sztuko z fantazji i kamienia..."

Zobacz profil
« Odpowiedz #75 : 04 Września 2009, 21:56:14 »
Co do magii
Moim zdaniem równie dobre są dwie magie: Ziemi i Powietrza.
Ziemi, dlatego że można jej z powodzeniem używać jako magii ofensywnej a dzięki "trzęsieniu ziemi" oblężanie miast staje się jeszcze łatwiejsze. Tylko ona pozwala też na wskrzeszanie jednostek i teleportację do miasta. Oprócz tego zawierają się w niej zaklęcia, które utrudniają przeciwnikowi walkę podczas pojedynku.
Powietrza, choć średnio sprawdza się jako magia ofensywna to można sprytnie wykorzystać hipnozę i zaklęcia ochronne, no i oczywiście magia podróży dość często się przydaje.
Zawiodłam się za to bardzo na magii Wody. Nie ma w niej dobrych zaklęć ofensywnych, większość pozostałych do niczego się nie nadają... ogólnie rzecz biorąc jest to najgorsza magia w tej części.
Co do żywiołaków
Ogólnie rzecz biorąc przywoływanie żywiołaków nie opłaca się, gdyż są słabe. Aczkolwiek jeśli już to najczęściej przywołuję żywiołaki Ziemi, bo najlepiej sprawdzają się przy defensywie. Inne po prostu za szybko giną i nie zdążą zadać wrogowi tyle obrażeń.



IP: Zapisane


„I gdzie ty widzieć będziesz,
gdy zamieszkamy w powidoku słońca
malowanym na powietrzu jak na szkle nieważkim,
jak nasze oczy przepełnione blaskiem
nieśmiertelnieją w pędzie
wzwyż, w ponad –

Tworząca,
Koniecznie wolna,
patrz! Dożyj siebie ze światła!”
Agrael II

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 123

Pastafarianin

Zobacz profil
« Odpowiedz #76 : 15 Listopada 2009, 08:50:03 »
Najlepsze są żywiołaki energii (ulepszone ogniki). Najlepsze magie to zdecydowanie ziemia i ogień. Ziemia, bo ma takie czary jak wskrzeszenie, deszcz meteorytów i implozja. Ogień to kula ognia, inferno, oślepienie i armagedon.


« Ostatnia zmiana: 27 Czerwca 2012, 18:24:51 wysłane przez Agrael II » IP: Zapisane
Chwała Latającemu Potworowi Spaghetti!
Gwynbleidd

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 141


We dance like marionettes swaying to the Symphony

Zobacz profil
« Odpowiedz #77 : 30 Grudnia 2009, 11:47:55 »
Ziemia .Najlepsze żywiołaki, portal miasta, wskrzeszenie, implozja, spowolnienie i całkiem niezłe buffy jak tarcza czy kamienna skóra.


IP: Zapisane
MiSi

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 37


Serwus!

Zobacz profil
« Odpowiedz #78 : 27 Czerwca 2012, 16:00:19 »
Wg. mnie Magia ziemii i powietrza są najprzydatniejsze, gdyż są po prostu najprzydatniejsze.

Edit: Może tak więcej dlaczego ta magia a nie inna np Wody? Edytnij posta i dopisz coś./Loczek

Ok..;]
Połączenie magii ziemii wraz z magią powietrza może wręcz manipulować wrogiem. Różnego rodzaju czary typu: przyspieszenie, spowolnienie, tarcza, implozja czy wskrzeszenie mogą bardzo wpłynąć na rozwój bitwy jednocześnie zmniejszając straty do minimum. Nie mówię, że czary innych szkół magii są złe, broń boże!;] Magia wody i ognia również i są przydatne i mają wiele zastosowań, chyba każdy uzywał już duetu typu Czarny Smok & Armagedon :P; po prostu mi bardziej odpowiada inny styl gry, lubię stosować nietypowych taktyk, lecz widzę, że ^^ wielu graczy również preferuje magię ziemii.


« Ostatnia zmiana: 28 Czerwca 2012, 18:37:26 wysłane przez Siilencer » IP: Zapisane
tomus88888888

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 26


Zobacz profil
« Odpowiedz #79 : 22 Listopada 2012, 14:03:50 »
Ulubiona umiejętność to nekromancja, ulubiony typ magii to magia wody. Najlepszą umiejętnością była moim zdaniem mądrość, najgorszą zaś Nawigacja.
Ulubione zaklęcie: Berserk; Najlepsze i Najgorsze, to odpowiednio spowolnienie i ukrycie.
Na wszystkie pytania 'dlaczego?' odpowiadam 'bo tak.'


IP: Zapisane
'Sprawiedliwym jest to, że silni mnożą się i rosną, a słabi giną. Inaczej świat stałby się domem inwalidów, co dopiero byłoby niesprawiedliwością'
S. Wokulski
'Pepe to najlepszy stoper we współczesnej piłce nożnej.'
Niedziel
Oto moja forumowa hejtlista:
Menelag (x2), jareQ, Luc, Nikt (x2), MOD_ELITE, Grownock

Opuścili:
Freezon

Mój blog:
Taktowlasniewyglada.blogspot.com
kostuch

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 69

Zobacz profil
« Odpowiedz #80 : 08 Maja 2013, 18:11:49 »
Najlepsza magia to magia ziemii. Spowalnianie wszystkich jednostek, możliwośc wyboru zamku podczas używania teleportacji do miasta , trzęsienie ziemii no i oczywiście ogromny dmg z implozji i wskrzeszenie.
Najlepsza umiejętność? Atak, logistyka i mądrość ;p


IP: Zapisane
Loczek xD

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 10

Zobacz profil
« Odpowiedz #81 : 05 Czerwca 2013, 22:43:06 »
Według mnie najlepszym żywiołem jest Powietrze, ponieważ umożliwia wiele ciekawych czarów.Ja często gram w heroes 3 "Cytadelą" i czar typu masowe przyspieszenie czy (Najważniejszy) teleport  ;D ;D daje wiele do życzenia.Biorę teleport na hydry pod łuczników (Jakąś grp. stworów) I ich atakuje dodatkowo hydra ma świetną umiejętność (Brak kontrataku).


IP: Zapisane
Viliorre

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 3


Kogóż diabli nioso?

Zobacz profil
« Odpowiedz #82 : 06 Października 2013, 21:59:09 »
Ulubione czary mam dwa, łańcuch piorunów i implozję. Z dobrze rozwiniętą siłą czarów i magią powietrza, lub/oraz [niepotrzebne skreślić] ziemi na mistrzu jednym takim czarem zmiatamy połowę oddziałów wroga. Z czarów podróży waham się między lotem, a miejskim portalem, ale wydaje mi się, że miejski portal na wyższych poziomach przydaje się bardziej od lotu. Oczywiście zależy to również od mapy.
Nie potrafię się zdecydować na jeden najlepszy według mnie żywioł. Jeśli naprawdę musiałabym wybierać, to bez przekonania wskazałabym powietrze.
Co do umiejętności, zawsze mądrość i atak ze szkołą/ami czarów zależnie od frakcji.


IP: Zapisane
Śmiercionośne słoneczniki - najnowszy wynalazek czelabińskich naukowców.
Ikee

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 273


This lovely girl could teach you how to love.

Zobacz profil
« Odpowiedz #83 : 07 Października 2013, 13:36:42 »
Rządzi Ziemia. Ludzie czemu inne?
Wyjaśniam mój pogląd: W magii ziemi występuje najwięcej przydatnych czarów spośród wszystkich innych szkół magii, w tej znajduję 4-5 czarów, z których umiejętny gracz umie wykorzystać. Są nimi oczywiście: Spowolnienie (to obowiązkowo), Pole siłowe (na trudniejszych mapach, gdzie trzeba chronić strzelca to podstawa!), Wskrzeszenie (w celu ograniczenia strat w bitwie), Miejski portal (na poziomie eksperckim, o ile się nie mylę można się tepnąć do miast czterokrotnie w ciągu kolejki) oraz implozja (jak już wiemy, że przegramy walkę, przydaje się w celu ograniczenia siły armii rywala).

Najgorsza szkoła magii? To jest temat morze i jest bardzo wiele poglądów na ten temat, ale ja osobiście uważam, że jest nią szkoła ognia, ze względu na fakt, że przydatność tej szkoły w porównaniu do innych magii jest najmniejsza. Jedynie z tego co pamiętam korzystałem tylko z 2-3 czarów w całej rozgrywce. Były nimi Berserk, Oślepienie i ew. Armageddon jak gram lochem, bo znalezienie ostrza armageddonu w WoGu i tak już jest zbyt późne. (chyba że jest tu mowa o otrzymywaniu artefaktów z każdym poziomem, a każdy z bohaterów rozpoczyna z 5 poziomem, w przeciwieństwie już inna sytuacja).

Umiejki? Podam kilka typów:
- Atak - Miazga w Twierdzy. Crag Hack już na 5 poziomie ma 5 ataku. Jak dobrze pójdzie ma też mistrza w tej umiejce, czyli każdy stwór w jego armii zadaje o 30% więcej obrażeń niż normalnie. Dodajcie też do tego takie starożytne behemoty z umiejętnością ignorowania obrony w czasie ataku.
- Oczywiście dziedzina M. Ziemi - Co to za bohater bez tej magii? Moja odpowiedź to żaden! Co poradzi zamiast tego M. Powietrza? To, że nigdy nie nadążamy z obroną miast. Moim zdaniem obowiązkowa umiejętność, nawet u bohaterów z frakcji którzy mogą zbudować G. Magów na maksymalnie p. 3.
- Łucznictwo - Umiejętność experta daje 30% większy range dmg. Dodać atak mamy 60%. Dodać Łuk strzelca, mamy 90%. Dodaj różnice między twoim atakiem, a obroną rywala, bezcenne. Nie trzeba wiele, aby ze strzelców na polu bitwy zrobić kosiarki. Wystarczy tak niewiele, nawet dla fortecy!
- Mądrość - Niewiele zabiera, a tak wiele daje.

Najmniej użyteczne:
Mam kilka typów najmniej użytecznych:
- Odkrywanie - Po co?, Po co? Przecież i tak są teleskopokopiarki, które i tak nic nie dają. Ew. w po zwogifikowaniu tej umiejki, daje 1,2 lub 5 rozbójników dziennie. I tak to jest bezużyteczne...
- Nawigacja - Cóż rozmowa o tej umiejętności to temat morze, na morskich mapach może się przydaje, ale tak to już chyba lepiej znaleźć kapelusz admirała niż marnować miejsce na coś co nie ma wpływu na siłę bohatera.


IP: Zapisane

Cytuj
- Dziękuję Ci, Jake. Naprawdę za wszystko. Nie zapomnę Cię...
- Rose, nie... Czekaj!
- Jake, proszę puść. Wszystko będzie dobrze. Obiecuję Ci to. - dodaje z uśmiechem - Naprawdę, uwierz mi.
Strony: 1 ... 3 4 5 [6]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.193 sekund z 23 zapytaniami.
                              Do góry