Pokaż wiadomości
|
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp. |
Wiadomości - Sylu
|
Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 155
|
17
|
Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Odp: Przyszłość serii M&M - spekulacje
|
: 01 Lutego 2018, 13:32:02
|
Ciekawe jest to, że w h5 miało się od 0 do 5 szczęścia i człowiek wiedział, jaki to procent szans na zadanie szczęśliwego ciosu. A w h6 i h7 pojawia się dużo bardziej jasny i oczywisty system, który jasno mówi, że np. 20 szczęścia to 20% szans na zadanie szczęśliwego ataku, i ludzie wariują XD
Akurat system w h6 i h7 uważam za rozsądniejszy, gdyż w piątce uzbierać 3 punkty z artefaktu to nie problem. Najsłabsze artefakty dają 1 pkt, tj. 10%. W późniejszych częściach wydaje mi się to lepiej zbalansowane.
Co do animacji. Wystarczy porównać sobie implozję z h5 z tą z h7. 10 lat różnicy i taki regres.
|
|
|
18
|
Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Odp: Przyszłość serii M&M - spekulacje
|
: 22 Stycznia 2018, 19:25:13
|
Największym problemem serii m&m jest to, że brak jest ciekawego uniwersum, który sprawiałby, że ludzie chcieliby do niego wracać. Mieliśmy Ashan, Enroth czy Axeoth, jedne było gorsze, drugie lepsze, aczkolwiek niewielu się tymi uniwersami interesowało. Dla większości graczy liczyła się wyłącznie mechanika i gameplay. Dlatego ci gracze po prostu wrócą sobie do h3 czy h5, jeśli zechcą, bo one zawsze będą "lepsze" pod względem grywalności niż jakakolwiek następna część, nawet jeśli obiektywnie te nowe będą lepiej zbalansowane i bardziej rozbudowane.
Według mnie, ubi powinno zacząć od nowego, ciekawego uniwersum. Połączyć różne podgatunki fantastyki w spójną całość czy inne rzeczy.
|
|
|
21
|
Heroes V / Heroes V: Dzikie Hordy (Tribes of the East) / Odp: ...
|
: 19 Sierpnia 2017, 22:35:04
|
Jeśli nie masz tego w opcjach, a chyba nikt nie ma, bo kto jeszcze używa windows xp, to znajdź sobie to w rejestrze. By to zrobić: 1. Otwórz okno "uruchom" 2. W polu wpisz "regedit" 3. Ctrl + f i wpisz "largesystemcache" po czym kliknij w wyszukaną wartość. 4. Spróbuj zmienić dane wartości z 1 na 0 lub odwrotnie.
Nie mam pojęcia, co zmiana w ustawieniach pamięci ma cokolwiek do tego problemu, jednak jeśli to zostało podane jako jedyna pomoc, to nie mi to oceniać.
I na przyszłość, proszę nie kopiować tematów.
|
|
|
24
|
Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Agrael to Raealag
|
: 27 Czerwca 2017, 14:22:02
|
Fast bardziej mnie przekonał. Uznawanie Raelaga za Agraela oparte jest na całkowitym braku jakichkolwiek przesłanek i są to tak naprawdę tylko spekulacje i teorie spiskowe. Natomiast argumenty Fasta są dosyć logiczne. Cieszę się, że wyjaśniłeś moje wątpliwości.
|
|
|
25
|
Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Agrael to Raealag
|
: 26 Czerwca 2017, 15:25:44
|
Cześć. Tak ostatnio sobie myślałem i doszedłem do pewnego wniosku. Wydaję mi się, że Agrael to tak naprawdę Raelag. Co o tym sądzicie? Imiona wydają mi się podobne i postacie mają podobny głos.
|
|
|
26
|
Heroes VII / Heroes VII / Odp: Co lepsze na dany moment Heroes 7 czy Heroes 6 ?
|
: 24 Czerwca 2017, 00:46:09
|
W HVI komputer dostaje po prostu jednostki z automatu, co jest gwałtem na tej grze. Zamiast pokusić się o przynajmniej iluzję sztucznej inteligencji, wróg dostaje wszystko, co może.
Natomiast kampania w HVI jest wg mnie bardzo dobra. Oczywiście jak na heroesowe standardy. Nie ukrywajmy bowiem, że te historie nigdy nie były jakoś porywające, ale wątki różnych frakcji zarówno w h5 jak i h6 są całkiem sprawnie i spójnie połączone. Boli natomiast sama konstrukcja misji. O ile te w h5 i dodatkach były bardzo różnorodne i w każdej kampanii byłby co najmniej po 2 misje unikalne, to w h6 większość ogranicza się do "pokonaj wszystkich", a w międzyczasie pojawiają się jakieś nowe informacje fabularne.
Jeśli chodzi jednak o aspekty mechaniczne, no to h7 jest chyba lepsze. Przyjemniej mi się walczyło w siódemce. Rozwój postaci w sumie jest jest powrotem do korzeni a z drugiej strony fakt że są klasy postaci bardzo ogranicza swobodę w kreowaniu postaci. I wszystko byłoby ok, gdyby chociaż w kampanii pozwolili nam takową klasę wybrać, a nie dawali nam domyślny zestaw.
No i poziom trudności, który wg mnie jest na granicy game breaking buga.
|
|
|
29
|
Tawerna / Sprawy Tawerny / Odp: Propozycje zmian na stronie i forum
|
: 19 Czerwca 2017, 23:04:53
|
Tylko jak to przy finansowaniach, musi być zachowana odpowiednia procedura. Mianowicie, obawiam się, że nie mam dostępu do modyfikowania tej sekcji strony. A nawet jakbym miał, to nie chciałbym zbytnio grzebać tak głęboko. Dlatego trzeba poczekać na jarQa
|
|
|
|