Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Sylu
Strony: 1 2 [3] 4 5 6 ... 155
31  Hyde Park / Zaginione Zwoje - opowiadania / Odp: Przygody Dariona w Heros 5 : 12 Czerwca 2017, 08:06:09
Mnie się podoba.
32  Hyde Park / Pogaduchy / Odp: Wolny temat : 09 Czerwca 2017, 14:07:19
Obecny.
33  Hyde Park / Pogaduchy / Odp: Wolny temat : 25 Maja 2017, 08:38:59
Widać boty też podlegają zasadom ewolucji i dostosowują się do panujących tu warunków.
34  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Moje wrażenia z gry w H6 : 26 Kwietnia 2017, 17:45:54
H6 jest dużo bardziej dynamiczne. Każdy zamek można za niewielką opłatą przekształcić w startowy. Do tego, większość map ma siedliska stworzeń poza zamkiem, bo są one bardziej wpisane w mechanikę opartą na strefie wpływów. W szóstce więc trzeba grać szybciej i być przygotowanym na konieczność nieuniknionego ponoszenia strat.
35  Hyde Park / Sport / Odp: Sztuki walki karate itd. : 10 Marca 2017, 17:09:47
To był bot, więc nie sądzę, by Ci odpowiedział  :P
36  Heroes V / Heroes V: Kuźnia Przeznaczenia (Hammers of Fate) / Odp: Spolszczenie : 05 Lutego 2017, 10:14:55
Spróbuj w naszym zbiorze

http://www.tawerna.biz/download_10_spolszczenia.html
37  Heroes V / Heroes V: Kuźnia Przeznaczenia (Hammers of Fate) / Odp: Pytanie dotyczące modu duchy przyszłości : 10 Stycznia 2017, 19:32:15
Wersja 2.1 sprawia chyba, że nie trzeba wkładać płyty. Ale nie jestem pewien.
38  Heroes V / Heroes V: Kuźnia Przeznaczenia (Hammers of Fate) / Odp: Pytanie dotyczące modu duchy przyszłości : 10 Stycznia 2017, 18:51:39
A jaką masz wersję?
39  Heroes V / Heroes V: Kuźnia Przeznaczenia (Hammers of Fate) / Odp: Pytanie dotyczące modu duchy przyszłości : 04 Stycznia 2017, 09:43:28
W sklepach są złote edycje za około 30 zł. Z tego, co pamiętam, widziałem ostatnio taką edycję w empiku.
40  Heroes V / Heroes V: Kuźnia Przeznaczenia (Hammers of Fate) / Odp: Pytanie dotyczące modu duchy przyszłości : 03 Stycznia 2017, 09:00:02
Nie jest legalne. Programy komputerowe są wyłączone z tak zwanego użytku osobistego. Swobodny użytek też jest bardzo ograniczony w porównaniu z innymi utworami, np. filmami. Podstawa prawna znajduje się w art. 77. ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych w związku z art. 23. tejże ustawy. Za naruszenie tego przepisu przewidziany jest nawet artykuł w kodeksie karnym, mianowicie art. 278.§ 2. Natomiast art. 118.(1) ust.1. ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych sankcjonuje wytwarzanie, posiadanie i używanie urządzeń do obchodzenia zabezpieczeń, czyli m.in. craków. Nie wspominam nawet już o odpowiedzialności cywilnoprawnej.

To tak na przyszłość, bo w Polsce pojawił się jakiś mit, że programy komputerowe można bez problemu ściągać,  jeśli autor nie wyraził na to zgody. Otóż nie można, i warto o tym wiedzieć.


41  Heroes V / Heroes V: Kuźnia Przeznaczenia (Hammers of Fate) / Odp: Pytanie dotyczące modu duchy przyszłości : 02 Stycznia 2017, 22:26:05
Zasadniczo, uszkodzenie płyty będącą materialnym nośnikiem treści cyfrowych, nie upoważnia Cię do do pobrania cracka. Umowa licencyjna pozwoliła Ci zrobić określoną liczbę kopii na własny użytek. Nie wspominając o tym, że zapewne pobierasz przez program poprzez BitTorrent.

A już wracając bardziej do tematu, zapewne zadziałałaby. Tak samo jak wiele pirackich wersji gier, które są uruchamiane za pomocą cracka.
42  Inne gry / Pozostałe / Odp: The Elder Scrolls : 05 Grudnia 2016, 08:57:57
Obecnie nie wyobrażam sobie grania już w Morrowinda bez overhaula. Wiem, że pewnie wielu fanów by mnie pogoniło, ale jeśli wychodzi jakiś remaster - a to nie ukrywajmy remaster jest - to nie widzę sensu, by na nim nie grać. Świat Morrowinda jest bardzo oryginalny i niepowtarzalny. Przewyższa typowy świat fantasy z Obliviona czy nordyckie klimaty ze Skyrima. Dlatego TES III pomimo drewnianej walki i dość martwego świata, jest najlepszą częścią TESA. Poza tym, Overhaul trochę nadaje życia do tego świata poprzez dodatkowe dźwięki w miastach czy animacje postaci, które robią coś poza staniem i chodzeniem.

Ja obecnie gram sobie w Enderala - olbrzymiego moda do Skyrima, bo już po około tysiącu godzin w świecie Nordów świat ten może się trochę znudzić ;p
43  Heroes VII / Heroes VII / Odp: trial by fire [steam] zapraszam chetnych na multi : 06 Listopada 2016, 09:14:47
Założę się, że na tym forum, poza kolegą wyżej, tylko ja mam dodatek, bo dostałem za darmo klucz od wydawcy. I dodatek ogólnie polecałbym, gdyby był co najmniej o połowę tańszy. Sądzę, że podstawkę miałoby więcej osób.
44  Heroes V / Heroes V: Dzikie Hordy (Tribes of the East) / Odp: Nowy. Kilka pytań : 03 Listopada 2016, 08:41:05
Bez tego bohatera by się rozwijało zawsze tak samo, co do zasady. Losowość wprowadza większą różnorodność i chyba wszyscy starzy fani heroesów są raczej za tym rozwiązaniem.  Poza tym, zdolności ostateczne są w przypadku wielu ras bardzo silne, i jest to dość uzasadnione, że ciężko je zdobyć. Gdyby były powiedzmy 3 zdolności ostateczne i 3 różne ścieżki, by je wbić, ręczne levelowanie już miałoby więcej sensu. W dzikich hordach wprowadzili mentora pamięci, co znacznie ułatwiło zdobycie takiej zdolności, przez co gra stała się dużo łatwiejsza.
45  Heroes V / Heroes V: Dzikie Hordy (Tribes of the East) / Odp: Nowy. Kilka pytań : 02 Listopada 2016, 18:52:38
Najwyższy poziom z tego co pamiętam to 40. Jednak wbicie go jest praktycznie nierealne w normalnej rozgrywce. Po około 36 poziomie ilość doświadczenia do awansu niewyobrażalnie wzrasta - do tego stopnia, że nawet zabijanie kilkutysięcznych stacków 7 poziomowych stworów daje bardzo mało % expa.
Strony: 1 2 [3] 4 5 6 ... 155




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.027 sekund z 15 zapytaniami.
                              Do góry