Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Bohaterowie waszych marzeń (Czytany 7014 razy)
Aleksiej

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 86


Zobacz profil
« : 30 Listopada 2009, 12:37:15 »
.


« Ostatnia zmiana: 26 Czerwca 2019, 04:34:51 wysłane przez Aleksiej » IP: Zapisane
Hellscream
Orczilla

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Wiadomości: 1 125


One, Two, Hellscream's coming for you...

Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 30 Listopada 2009, 13:07:31 »
Mój chwalebny plik .doc o nazwie "Bohaterowie" liczy sobie około 80 stron, więc będę je wam dawkował stopniowo. Nie chce mi się układać jakiegoś klucza, więc lecę z listy. Te pierwsze (postacie) pod względem technicznym są opisane gorzej od nowszych, no ale cóż.

1. Kalt (Żywiołak Wody; wym. „kalt”)
Damn will be those who distract me – Kalt the Water Element
Kalt to bardzo ciekawa persona. Jest żywiołakiem wody. Bardzo-dawno-temu – przyjmujemy cztery i pół miliarda lat – Herazou Stwórca Wszechrzeczy powołał do istnienia 7 żywiołaków. Ogień, Woda, Ziemia, Powietrze, Śmierć, Umysł i Magia. Kalt jest najstarszy z „rodzeństwa”, choć to tylko różnice minutowe. Na pewno jednak dysponuje największą z nich wszystkich potęgą. Panuje nad wodą – jest jej „ojcem” i panem. To też uczeń pierwszego i jak na razie najlepszego maga świata – Przodka Sandro. Kalt posiada wielce ciekawą i pożyteczną zdolność do asymilacji cząsteczek wody. Wrzucony do oceanu może stać się istotą wielkości wieżowca. Jest też całkowicie anamorficzny, dzięki czemu wygląda dokładnie tak jak chce. Kalt jest też Kronikarzem Gildii Mrocznych Zabójców, skupiającej wszelkich bohaterów organizacji o sile i pozycji dorównującej najpotężniejszym państwom świata.
Tytuły – Żywioł Wody, Strażnik Wody
Pochodzenie – Pierwotne Ziemie Herazou
Profesja – Władca Żywiołu Wody, agent Gildii
Waga – około 15 kilogramów
Wzrost – najczęściej 186 centymetrów
Wiek – równoważy powstaniu świata
Zdolności Magiczne – w zasadzie nieograniczone. Kalt czerpie siłę z żywiołu wody, ale sam jest tegoż żywiołu uosobieniem.
Informacje o wyglądzie i ubiorze – Najpopularniejszą formą Kalta jest wysoki człowiek o niebieskiej, bezwłosej skórze. Cóż, w zasadzie to ma tylko ludzki kształt. Jego głowa ma wiele rybich cech, jak wielkie, niebieskie oczy bez powiek. Posiada też szerokie, przypominające płetwy uszy. Kalt często nosi długi czarny płaszcz zapinany pod szyję. A praktycznie nosi go zawsze, co może dziwić u istoty zmieniającej kształty.
Preferowana broń ręczna – Kalt potrafi dostosować swoje ręce do walki. Mimo wodnej struktury ciała, potrafi ranić.
Preferowana broń dystansowa – magia

2. Nimrodel (Elf – Demon; wym. „nimrodel”)
Fear the might of power that lay in this world roots... – Nimrodel the Hell Princess
Nimrodel jest córką królowej mrocznych elfów Lunariany i demonicznego lorda Terrorana. Wdała się z wyglądu w matkę, z charakteru w ojca. Tak więc tak fioletowoskóra elfka jest olśniewająco piękna, ale ma diaboliczny charakter i potężną moc magiczną. Uczennica jednego z najpotężniejszych magów wszechczasów – żywiołaka Kalta. Nauczał ją nie tyle zaklęć czy formułek, ale kontroli nad pierwotną, czystą Mocą. Nimrodel najczęściej przebywa ze swym najlepszym przyjacielem Svitkonem w jego leżu, gdzie pomaga mu na jego drodze do nieśmiertelności. Jest Księżniczką Piekła i drugim w kolejności następcą tronu Terrorana – pierwszym jest oczywiście jej starszy brat. Niemniej, jako członek Gildii Mrocznych Zabójców Nimrodel pozostaje w gotowości bojowej. Może nie ma za sobą zbyt wielkiej liczby misji, ale to ceniony i potężny mag.
Tytuły – Księżniczka Piekła
Pochodzenie – Otchłań
Profesja – księżniczka demonów, mag, agent Gildii
Waga – 56 kilogramów
Wzrost – 165 centymetrów
Wiek – 323 lata
Zdolności Magiczne – Nimrodel nie używa żadnych zaklęć. Zamiast tego, manipuluje dziką, czystą Mocą. Jest przez to niebezpieczniejsza i potężniejsza niż spora większość magów na świecie.
Informacje o wyglądzie i ubiorze – Standardowym ubiorem Nimrodel jest czarny kirys, płócienna koszula oraz długi, wełnisty płaszcz – również czarny.
Preferowana broń ręczna – Nimrodel gardzi walką wręcz, używa zamiast tego kilku ciekawych mocy dotykowych lub eliksirów.
Preferowana broń dystansowa – magia.

3. Reptilion (Jaszczuroczłek; wym. „reptilion”)
I’m the prophet of the justice and order – Reptilion the Seer
Reptilion. Imię, które jednym nic nie mówi, innym mówi wszystko a jeszcze innym zapełnia bieliznę...jeśli wiecie o co chodzi. Reptilion to bowiem założyciel Gildii Mrocznych Zabójców, jej pierwszy i obecny mistrz i zarządca. To najstarszy z żyjących jaszczuroludzi, może poza jednym Jormungardem, którego wieku nie da się określić. Jego – to jest Reptiliona – moc psioniczna jest praktycznie nieograniczona. Mimo tej siły umysłu, która znaczy więcej niż tysiąc żołnierzy, Reptilion jest jedynym członkiem Gildii, który nie pracuje w terenie. Zajmuje się „papierkową robota” i porządkowaniem spraw wraz z Kronikarzem Gildii, aby cały jej mechanizm działał jak powinien. Uważa, że jego życiowym celem jest utrzymanie świata w równowadze, bez względu na nic. I przez 1000 lat mu się udaje.
Tytuły – Wieszcz, Prorok Ładu i Sprawiedliwości
Pochodzenie – Xen’Drik
Profesja – założyciel Gildii, psionik, duchowy przywódca jaszczuroludzi
Waga – 73 kilogramów
Wzrost – 183 centymetrów
Wiek – około 1200 lat
Zdolności Magiczne – Reptilion jest jednym z najpotężniejszych żyjących psioników, ale nie posiada zdolności magicznych.
Informacje o wyglądzie i ubiorze – Reptilion, jako pierwotny jaszczuroczłek obdarzony jest twardą skórą, pokrytą w całości niebieską łuską. Jego oczy świecą nieziemskim blaskiem – zawsze i niezależnie od jego woli. Nosi on skórzaną zbroję, spodnie z garbowanej, czarnej skóry, wysokie buty o złotawej barwie i narzuca na ramiona kawałek wygarbowanej skóry, który na upartego można nazwać kapturem – tylko, że głowy to on nie osłania.
Preferowana broń ręczna – Kieł Węża – długi miecz, podarunek od Svitkona. Trzymany w eleganckiej, stalowej, hebanowo czarnej pochwie.
Preferowana broń dystansowa – Psionika. Reptilion potrafi przesuwać przedmioty i istoty, stać się niewidzialny, rozpętać pożar, wbić ścianę we wroga czy wroga w ścianę...

4. Svitkon (Slaad; wym. „sfitkon”)
When I unleash the power of Chaos, I will be immortal! – Svitkon the Horrid
Svitkon jest czarnym slaadem. Jego największą ambicją i życiowym celem jest...nieśmiertelność. Niby nic oryginalnego, ale Svitkon powoli i systematycznie osiąga ten cel. O dziwo, pozostaje on na usługach elfickiego króla Thuremnala. Jest on jednym z tzw. Skrzywionych – złych istot służących dobru (dobre diabły, dobre slaady itp.). Svitkon poświęcił się studiom magicznym i treningowi fizycznemu. Stoczył w swym życiu jednak mało walk. Cały czas prowadzi badania nad nieśmiertelnością. Wolne chwile spędza ze swoją przyjaciółką Nimrodel. Svitkon to jeden z „uśpionych” agentów Gildii – „cichych, lecz zabójczych”, jak to kiedyś ktoś określił.
Tytuły – Poszukiwacz, Straszliwy
Pochodzenie – Wiecznie Zmienny Chaos Limbo
Profesja – badacz nieśmiertelności, agent Gildii
Waga – około 200 kilogramów
Wzrost – 243 centymetry
Wiek – około 600 lat
Zdolności Magiczne – Svitkon doskonalił zdolności magiczne slaadów i uczył się zaawansowanej magii chaosu.
Informacje o wyglądzie i ubiorze – Svitkon nie nosi żadnego ubioru, pokryty jest tylko grubą, guzkowatą skórą czarnego slaada. Na nadgarstkach ma potężne, kostne szpony. Jego pysk jest spłaszczony i przypomina żabi – jak u każdego slaada.
Preferowana broń ręczna – kostne szpony na nadgarstkach. Svitkon wzmacniał je sobie tylko znanymi sposobami, ale wyglądem nie różnią się od zwykłych szponów czarnego slaada.
Preferowana broń dystansowa – magia chaosu lub podmuch gorączki. Podmuch gorączki to dystansowa forma rozprzestrzeniania choroby zwanej gorączką slaadów. Zakażony, któremu nie udzielono pomocy po kilku dniach zmienia się w czerwonego slaada. Jeśli potrafił posługiwać się magią – zamienia się w zielonego slaada.

5. Zanthos (Retromanta; wym. „zantos”)
Boxes! Boxes! I’ll turn you to boxes! Muahahaha! – Zanthos the Psychomage
Zanthos Psychomag, najstraszliwszy i najbardziej wpływowy z nienormalnych tego świata. To jeden z retromantów – odmiany jaszczuroludzi, których organizmy zmieniają każdą magię na niestabilną energię chaosu i odrzucając ją w pechowego maga. To, co czyni Zanthosa wyjątkowym to jego wielki talent do magii...i brak jakiegokolwiek instynktu zachowawczego czy zrównoważonej psychiki. Nie jest psychopatą czy coś w tym stylu, bardziej przypomina raczej potulnego, ograniczonego osobnika, która chce się bawić – tylko on w swoich „zabawach” korzysta z potężnej magii, pomocy straszliwych potworów i innych „dziwnych rzeczy”, dzięki czemu wielu jego mimowolnych towarzyszy roszad skończyło jako karma dla tajemniczego Pijo-Stwora, swoistego „pieska” Zanthosa. Tak więc mówiąc krótko – to, że Zanthos nie jest normalny, czyni go jeszcze bardziej niebezpiecznym.
Tytuły – Psychomag, Retromanta
Pochodzenie – Xen’Drik
Profesja – anormalny mag
Waga – 67 kilogramów
Wzrost – 171 centymetrów
Wiek – około milenium
Zdolności Magiczne – Zanthos to tak zwany metamag – potrafi zmieniać strukturę najrózniejszych tworów a także sprowadzać je z innych wymiarów. Ma też dobrą rękę do zwierząt – dziwnym trafem jednak jego zwierzątka są często niebezpieczniejsze do smoków.
Informacje o wyglądzie i ubiorze – Zanthos to nie za wysoki jaszczuroczłek o zielonych, drobnych łuskach i wiecznie rozbieganym spojrzeniu. Nosi tylko szatę z bezdennymi kieszeniami, która zmienia kolory i jest głównym źródłem jego dziwnych „zabawek”.
Preferowana broń ręczna – to, co akurat wyciągnie z kieszeni.
Preferowana broń dystansowa – magia ofensywna

6. Genn Szara Grzywa (Kariatydańczyk; wym. „gen szara grzywa”)
Is it time? Time to kill, shatter and set them aflame? Yeah! – Genn Grey Crest
Genn Szara Grzywa jest najsilniejszym znanym śmiertelnikiem. Przewyższa siłą też niejedną nieśmiertelną istotę. Choć to tylko siła fizyczna, Genn obdarzony jest strachem jak świat długi i znany  jako „Nemezis Wszystkich Nacji”. Ten łamacz smoczych szczęk ma talent do pakowania się w najróżniejsze kłopoty. Często uchodzi z nich cało, więc pakuje się w kolejne, i kolejne... To bardzo barwna postać i można o nim prawić prawdziwe sagi. Wiele widział, więcej robił. To pijak i żartowniś. Dziś, choć stary, ciągle pakuje się w nowe kłopoty, pijąc, walcząc, pijąc, walcząc...i tak w kółko. A wszystko to z siłą, werwą i niezmąconą odwagą oraz spokojem. Wielu chciałoby mieć tak szczęśliwą starość, jaką cieszy się ów wódz górskich gnolli. Starość, którą ów gnoll spędza też jako członek Gildii Mrocznych Zabójców
Tytuły – Bojownik o Cokolwiek, Berserker z Kariatydu, Pijany Wilk
Pochodzenie – Kariatyd
Profesja – władca Kariatydu, bojownik o cokolwiek, agent Gildii
Waga – 120 kilogramów
Wzrost – około 220 centymetrów
Wiek – około 270 lat
Zdolności Magiczne – Genn nie przejawia żadnych zdolności magicznych.
Informacje o wyglądzie i ubiorze – Genn to potężnie zbudowany gnoll górski i wódz tejże podrasy Synów Wilka. Wiecznie uśmiechnięty, rozbawiony i często – gęsto w „stanie po spożyciu” szary gnoll rusza w swe misje najczęściej tylko w skórzanej, wysłużonej czarnej kamizeli na grzbiecie i spodniach ze skóry. Jego błękitne oczy z nadzieją patrzą na horyzont w poszukiwaniu wrażeń...
Preferowana broń ręczna – Młot Gromu lub własna siła fizyczna.
Preferowana broń dystansowa – Skok do walki wręcz albo wystrzał z shotguna – zakładając, że weźmie go na „akcję”.

7. Nekros (Lodowy Upiór; wym. „nekros”)
Cold is the greatest killer. I’m as cold as death – Nekros Soulburner
Nekros był kiedyś orkiem. Dawno temu. Został „przetworzony” przez Króla Lisza z powodu zagrożenia, jakim był Merciless. Nekros jest teraz obdarzony sporą mocą magiczną i niezgorszą siłą fizyczną. To wyprana z uczuć machina do zabijania. Sojusze, które zawiązywał, nie trwały długo. Stoczył kilka batalii ze swym „wrogiem rasowym” – Mercilessem. Parę razy nawet wygrał. Jest Strażnikiem Tronu Mrozu – i tylko jego. To osobisty ochroniarz Nehr’zula.
Tytuły – Miażdżący Czaszki, Strażnik Tronu Mrozu, Spalacz Dusz
Pochodzenie – Rozszarpany Świat Draenoru
Profesja – Strażnik Tronu Mrozu
Wzrost – około 200 centymetrów
Waga – około 60 kilogramów
Wiek – powoli dochodzi do 3 milenium
Zdolności Magiczne – Nekros to mistrz magii lodu. Jest w stanie zmrozić każdy materiał czy istotę do temperatury zera absolutnego, aby później rozbić ją w pył. Potrafi się też teleportować na krótkie odległości.
Informacje o wyglądzie i ubiorze – Nekros jawi się śmiertelnikom (i nieśmiertelnym też) jako szkielet ledwo widzialny pod lodowymi płomieniami, wypełniającymi niebieskawo – biały pancerz. Napierśnik ten wykonany jest z lodu. Hełm przypomina trochę koronę Nehr’zula, stwórcy i pana Nekrosa.
Preferowana broń ręczna – Przecinacz Żywotów – dwuostrzowy miecz o mrożących właściwościach. Można go „rozerwać” na dwa długie miecze – Ostrza Zimy.
Preferowana broń dystansowa – magia lub teleportowanie się w pobliże wroga.

8. Merciless (Upiór Spaczni; wym. „mersiless”)
If the Horsemen of Apocalypse will fail – I’m ready – Merciless
Merciless to istota stworzona przez Tezzetha. Jest właściwie konstruktem złożonym z 3000 dusz. Z tych trzech tysięcy tylko trzy są wyjątkowe i mogą wpływać na swe wspólne ciało. Dobra dusza należy do krasnoludzkiego króla, który poległ broniąc swego ludu przed demonami Tezzetha. Neutralna dusza to elficki czarodziej, który zginął podczas walki z demonami w jakiejś zapomnianej świątyni. Zła dusza to demon Khorna – Boga Krwi. Merciless zachował pamięć elfa i krasnoluda. Jest w zasadzie istotą smutną i zgorzkniałą. Ducha walki odzyskuje właściwie tylko podczas potyczek ze swym „wrogiem rasowym” – Nekrosem. Jego moc magiczna i fizyczna zdaje się nie mieć ograniczeń. Sam Merciless występuje też w aż pięciu formach – elfickiej, demonicznej, krasnoludzkiej i dwóch hybrydowych. Krasnoludem „jest” sporadycznie, a formy hybrydowe przyjmuje często przypadkowo i od wielkiego dzwonu. Jako że wszystkie jego osobowości „w jednym stoją domu”, Merciless często zachowuje się zupełnie inaczej niż sugerowałaby jego natura i sens istnienia. Ciekawe tylko, czemu upiór nie mówi o sobie w liczbie mnogiej?
Tytuły – Posłaniec Chaosu, Jeździec Spaczni
Pochodzenie – Chaosyckie Pustkowie Spaczni
Profesja – posłaniec Tezzetha
Wzrost – przedział 130 – 270 centymetrów
Waga – nie wiadomo
Wiek – nieznany, ale na pewno starszy od Nekrosa
Zdolności Magiczne – Merciless posiada wiele potężnych zdolności. Potrafi latać, zmienia też swoje formy. Forma demoniczna daje mu niezwykły potencjał fizyczny. Forma elficka daje mu dostęp do magii. Forma krasnoludzka zmienia jego charakter.
Informacje o wyglądzie i ubiorze – w swej elfickiej formie Merciless wygląda jak szkielet gnolla zakuty w czerwony pancerz płytowy, z pominięciem hełmu i rękawic. Cały otoczony jest zielonkawymi płomieniami, a prawa ręka od obojczyka do szkieletowej dłoni owinięta jest łańcuchem, bronią i znakiem rozpoznawczym upiora ze Spaczni. W formie krasnoludzkiej wygląda jak szkielet krasnoluda otoczony niebieskawymi płomieniami, które formują się też w brodę. Dzierży on złotawy pawęż i mistrzowsko wykonany topór bojowy o podwójnym ostrzu. Demoniczna forma wygląda trochę jak szkielet krokodyla, na który gdzieś w połowie ciała nałożono korpus nierogatego demona. Używa do walki swych potężnych łap i kłów. Istnieją jeszcze dwie „hybrydowe” formy Mercilessa, niezwykle rzadkie – pierwsza to elficka postać okolona czerwonymi płomieniami, opanowana przez demonicznego ducha, pozbawiona magicznych zdolności. Druga zaś to postać demoniczna okolona fioletowymi płomieniami, opanowana przez elfickiego ducha, obdarzona zdolnościami magicznymi.
Preferowana broń ręczna – łańcuch (elf); topór bojowy (krasnolud); wielkie szpony i kły (demon)
Preferowana broń dystansowa – magia, ognie piekielne, czasami podleci do wroga

9. Worgołak (Przodek)
Imagine the furious creature. Imagine that it’s immortal. Then name it Wereworg – Wereworg
Worgołak jest dla gnolli kimś w rodzaju żywego świętego. Tak naprawdę nie jest gnollem, ale posłańcem samego Herazou, który miał doprowadzić do świetności ulubioną rasę tego boga. Worgołak przybiera postać wielkiego, czarnego gnolla o czerwonych oczach. Upodabnia go to właśnie do worga. Worgołak posiada dwa miecze z księżycowego srebra i adamantowy pancerz. Pancerz ów dostał od sławnego awanturnika, Jaguarołaka zwanego Kingiem. Worgołak bardzo poważnie traktuje swoje zadanie – nic nie może stanąć mu na drodze. Jest nieśmiertelny – z każdą swoją śmiercią wraca potężniejszy. Ten efekt utrzymuje się przez około 15 minut – później Worgołak wraca do normalnej formy. Siłą, szybkością i wytrzymałością nie różni się za bardzo od regularnie trenującego tężyznę fizyczną gnolla – tyle że bez treningu.
Tytuły – Nieśmiertelny, Czarny Gnoll
Pochodzenie – Pierwotne Ziemie Herazou
Profesja – posłaniec Herazou
Wzrost – około 210 centymetrów
Waga – około 100 kilogramów
Wiek – równoważy się z powstaniem rasy gnolli.
Zdolności Magiczne – Worgołak nie wykazuje żadnych zdolności magicznych, poza rykiem który magicznie potęguje strach – ale go nie wywołuje.
Informacje o wyglądzie i ubiorze – Worgołak w swej gnollowej postaci czarny pancerz z adamantu, podarunek od Jaguarołaka Kinga. Pancerz ten składa się z napierśnika, naramienników z kolcami, stalowych butów i ciasnych spodni z ciemnej skóry. Przodek ten nosi również długie, białe włosy, które najczęściej ciasno wiąże. Miecze spoczywają przytroczone przy pasie, zaś nóż spoczywa w pochwie umieszczonej gdzieś w okolicach biodra.
Preferowana broń ręczna – dwa miecze z księżycowego srebra o segmentowej budowie. Ta broń jest niesamowicie ostra i potrafi się wydłużać, co czyni z niej też wielce użyteczny „bicz z żyletek”, jak je (miecze) kiedyś określił Genn.
Preferowana broń dystansowa – nóż do rzucania, który zawsze wraca do Worgołaka.

10. Wolfrick (Lodowy Upiór; wym. „wolfrik”)
I’m only cleaner here. I clean those who deserve it, hehe... – Wolfrick
Wolfrick jest Orędownikiem Korony Lodu. Zajmuje się więc obroną całego lodowca Northrend, za wyjątkiem Tronu Mrozu – zań odpowiada Nekros. Wolfrick rzadko robi cokolwiek. Pojawia się jako szkielet otoczony mrokiem, skrywający się pod czarno - niebieskim płaszczem bez kaptura. Czaszka Wolfricka to czaszka wilka z wielkimi, kostnymi uszami i czerwonymi kulami zamiast oczu. Jako jedyny z Lodowych Upiorów (poza Nekrosem) opuszcza Northrend. Potrafi się zmieniać w błękitnego smoka. Potajemnie współpracuje z Gildią.
Tytuły – Orędownik Korony Lodu, Zmiennolicy
Pochodzenie – Lodowe Pustkowie Northrendu
Profesja – Orędownik Korony Lodu
Wzrost – około 190 centymetrów
Waga – niewiadomo
Wiek – niewiele młodszy od Nekrosa.
Zdolności Magiczne – Wolfrick zna się bardzo dobrze na wszelkich rodzajach magii – nawet na magiach „dobrych”. Potrafi też poliformować się w błękitnego smoka.
Informacje o wyglądzie i ubiorze – czarno – niebieska szata spowita w mroku.
Preferowana broń ręczna – Język Lodowego Smoka – miecz długi, w całości wykonany z lodu. Podobno nasycono go smoczą krwią. Wolfrick używa też kolczastych rękawic – jego siła pozwala mu przebijać marmurowe ściany.
Preferowana broń dystansowa – magia lub Kły Lodowego Smoka – zamrażające ofiarę strzałki do rzucania.


IP: Zapisane
Hellscream
Orczilla

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Wiadomości: 1 125


One, Two, Hellscream's coming for you...

Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 01 Grudnia 2009, 09:58:31 »
Dzięki.

11. Tricey (Tyran; wym. „tricej”)

I can crush you into the earth. And I’ll do it! – Tricey
Tricey jest tyranem – zmutowanym dinozaurem. Wpływ demonów spowodował mutację jego braci na Wyspie Jurajskiej. Jednym z nich był triceratops, który stał się Triceyem. Stał się istotą wielkości ogra i sile tejże istoty. Wielu tyranów padło podczas „czystki” przeprowadzonej przez demony. Triceya uratował kapitan Nataniel Hiperskok – jeden z najgroźniejszych galaktycznych piratów. Tricey przystał do jego załogi. Zaaklimatyzował się z resztą podobnych mu „dziwolągów” – pterosem Silverem, mechanoidem Slazem, trollem Incantusem i innymi „gagatkami” z załogi Nataniela. Przeszedł gruntowne szkolenie na temat nowoczesnej broni i taktyk bitewnych. Trickey jest obecnie bosmanmatem na statku Nataniela.
Tytuły – Jurajski Mściciel, Ponury Tyran
Pochodzenie – Wyspa Jurajska
Profesja – pirat galaktyczny
Wzrost – niewiele poniżej 3 metrów
Waga – około 340 kilogramów
Wiek – 98 lat
Zdolności Magiczne – Tricey nie przejawia żadnych zdolności magicznych.
Informacje o wyglądzie i ubiorze – czarny płaszcz, ciemne okulary i skórzane spodnie.
Preferowana broń ręczna – potężne pięści lub miecze (często wymienia).
Preferowana broń dystansowa – Silentmaker – 9-cio lufowy Gatling o olbrzymiej sile niszczącej. Używa też dynamitu.

12. Silver (Pteros; wym. „silwer”)
Technique makes me so happy! And powerful – Silver
Silver jest pterosem. Jest już jednym z ostatnich (jeśli nie ostatnim) przedstawicielem swego sztucznego gatunku. Pterosi wyglądają jak jakieś drapieżne ptaki, ale nie mają żadnych kończyn poza zrośniętymi skrzydłami. Mają wielkie, stalowe dzioby i olbrzymie haki zamiast łap. Silver spotkał kiedyś w jakiejś zapyziałej tawernie pewnego skoczka – Nataniela Hiperskoka. Razem skompletowali załogę, ukradli statek i wyruszyli na szaber, na podbój galaktyki. Silver wciąż pozostaje najlepszym przyjacielem Hiperskoka i jego pierwszym oficerem na „Syntezie”. Jest specjalistą od techniki oraz mózgiem całego statku.
Tytuły – „Poszukiwany Żywy lub Martwy”, jak zresztą cała załoga „Syntezy”...
Pochodzenie – Osiowe Miasto
Profesja – pirat galaktyczny, technik
Wzrost – 140 centymetrów długości, około 20 centymetrów wielkości
Waga – około 30 kilogramów
Wiek – 427 lat
Zdolności Magiczne – Silver nie wykazuje żadnych zdolności magicznych.
Informacje o wyglądzie i ubiorze – Silver wykonany jest z czarnego stopu, najprawdopodobniej stali węglowej.
Preferowana broń ręczna – stalowe pazury
Preferowana broń dystansowa – działko atomowe lub wyrzutnia kul ognistych. Siła przebicia po dostawa dla wątłego pterosa.

13. Slaz (Mechanoid; wym. „slaz”)
Come. I’ll disintegrate you with my stell kiss – Slaz
Slaz jest mechanoidem. Wygląda dość...dziwnie. Składa się głównie z paszczy. Wielkiej, najeżonej zębami paszczy. Długiej, ciągnącej się pół metra w dół gęby. Cała reszta jego ciała wykonana jest z wytrzymałego, odpornego na gorąco stopu. Slaz jest niewiarygodnie lekki, zwinny i szybki. Porusza się z gracją akrobaty. Nic dziwnego, że przystał do tak zwariowanej bandy jak załoga Nataniela Hiperskoka. Ugryzienie Slaza ma jeszcze jedną irytującą właściwość – może zdezintegrować ugryzionego. Nic dziwnego, że wielu boi się go bardziej niż rodziny smoków... Slaz jest wręcz patykowatej budowy. To trzeci oficer na „Syntezie”.
Tytuły – Dezintegrator, Paszczowiec
Pochodzenie – Osiowe Miasto
Profesja – pirat galaktyczny
Wzrost – paszcza 50 centymetrów; ogólnie 170 centymetrów (paszcza zakrywa sporą część korpusu)
Waga – 23 kilogramy
Wiek – 237 lat
Zdolności Magiczne – Slaz nie wykazuje żadnych zdolności magicznych, poza dezintegrującym ugryzieniem.
Informacje o wyglądzie i ubiorze – Slaz jest istotą w całości zbudowaną z srebrnego, połyskliwego stopu, więc nie potrzebuje żadnych ubrań.
Preferowana broń ręczna – potężne kły lub Anihilator – stalowa włócznia o dwóch grotach, która reguluje swoją długość.
Preferowana broń dystansowa – Rękawica Żyrodyskowa, czyli zamontowana na dłoni broń miotająca okrągłymi dyskami energii elektrycznej – żyrodyskami.

14. Nataniel Hiperskok (Skoczek; wym. „nataniel hiperskok”)
Waist the colors! It’s head – choping time, scums! – Cpt. Nathaniel Hyperjump
Nataniel Hiperskok to jeden z najbardziej osławionych piratów galaktyki. To typ starego wilka morskiego, który trafił do świata statków szybujących w kosmosie i dział plazmowych. Jak każdy skoczek, posiada tylko jedną, skoczną nogę. Jego ręce są zakończone metalowymi szponami. Zawsze chciał być piratem. Pracował w porcie. Pewnego dnia spotkał pterosa Silvera. Zaprzyjaźnili się. Nataniel skrzyknął kilku kolegów – Slaza, Incantusa i Jagena – z którymi ukradli okręt. Nazwali go „Synteza”, gdyż wszyscy poza Incantusem byli syntetami – połączeniem ciała i metalu. Razem rabowali, łupili i grabili galaktykę. Nataniel zwerbował i wywalił wielu ludzi w swej załodze – ale ta czwórka niezmiernie i przez kilkanaście lat stoi u jego boku. Nataniel jest kapitanem „Syntezy”.
Tytuły – Syntetyczny Kapitan, Łupieżca Galaktyki
Pochodzenie – Osiowe Miasto
Profesja – kapitan galaktycznych piratów
Wzrost – około 140 centymetrów
Waga – około 50 kilogramów
Wiek – 483 lata
Zdolności Magiczne – Nataniel nie wykazuje żadnych zdolności magicznych, poza zdolnością do ograniczonej telekinezy.
Informacje o wyglądzie i ubiorze – czarna peleryna zapinana pod szyją.
Preferowana broń ręczna – szpony lub Gladius Gromów – miecz o konsystencji i wyglądzie błyskawicy. Wygląda tak tylko w ręce Nataniela – inaczej jest samą rękojeścią.
Preferowana broń dystansowa – nie posiada, ale nie nadaremno jest skoczkiem...

15. Incantus (Troll; wym. „inkatus”)
I would like to meet the human who sayed that troll can’t be intelligent...– Incantus the Burning Sailor
Incantus miał dość spania pod mostem. Zatrudnił się w pobliskim porcie. Poznał tam trójkę syntetów – Jagena, Slaza i Nataniela. Zakumplowali się, czterej spłukani marzyciele. Pewnego razu Hiperskok odmienił ich życia. Zaproponował im piractwo na własnym statku. Zgodzili się. Od tego czasu żeglują po galaktyce na pokładzie „Syntezy”. Incantusowi zawsze zależało na starożytnej mocy, zwanej magią. Szybko i brutalnie wchodził w posiadanie kolejnych ksiąg. Szybko i niebezpiecznie rósł w siłę. Udało mu się skonstruować magiczną i mechaniczną istotę zarazem – golema na kształt rekina. Golem ów, Sharki, obdarzony był jednak inteligencją i niebezpieczną siłą, gdyż przypadkowo zmieszała się w nim energia dwóch upiorów, które akurat walczyły w przestrzeni kosmicznej – Mercilessa i Nekrosa. Incantus nie zdawał sobie sprawy z potęgi drzemiącej w Sharkim... Ów troll jest drugim oficerem Nataniela.
Tytuły – Płonący Żeglarz
Pochodzenie – Dżungle Yer’Haman
Profesja – pirat galaktyczny, mag
Wzrost – około 190 centymetrów
Waga – około 80 kilogramów
Wiek – ponad 100 lat
Zdolności Magiczne – Incantus opierał swą moc na wiedzy, nie na mocy. Nie miał w sobie ni grama zdolności, ale wiele lat studiów i praktyki uczyniły go mistrzem magii ognia i ciemności. Incantus potrafi też tworzyć konstrukty, choć po Sharkim stworzył ich zaledwie kilka. Troll potrafi też niczym wampir zmienić się w rój nietoperzy.
Informacje o wyglądzie i ubiorze – Incantus ubiera się w długą, powłóczystą czarną szatę. Ponadto, na czerep czasami zakłada dziwną czaszkę, idealnie pasującą na jego głowę – nosi ją gdy rzuca jakieś wyjątkowo skomplikowane inkantacje. Wampirze Ostrze jest schowane gdzieś w głębi fałd szaty.
Preferowana broń ręczna – Wampirze Ostrze – długi, brązowo – złoty miecz wysysający życie.
Preferowana broń dystansowa – magia, miotanie przedmiotami które są pod ręką.

16. Jagen (Mechanozaur; wym. „dżagen”)
Roar! Feel the fury of beast within me! – Jagen
Jagen to mechanozaur jakich mało. Na pewno jest jedynym pośród nich piratem. Mechanozaury to w zasadzie mechanoidy, ale są większe, silniejsze, dziksze oraz mają łby gadów. Z żelaza i stali, oczywiście. Jagen ma łeb mosiężnego smoka, z charakterystyczną tarczą. Od urodzenia pracował w porcie. Poznał też tam swych najlepszych przyjaciół – Incantusa, Nataniela i Slaza. Dołączył do pirackiej ekipy i razem z nimi plądruje galaktykę. Jest bosmanem na „Syntezie”.
Tytuły – Stalowy Jaszczur
Pochodzenie – Osiowe Miasto
Profesja – galaktyczny pirat
Wzrost – około 210 centymetrów
Waga – około 100 kilogramów
Wiek – 273 lata
Zdolności Magiczne – Jagen nie przejawia żadnych zdolności magicznych, poza zdolnością produkowania w ciele toksycznych gazów.
Informacje o wyglądzie i ubiorze – brak
Preferowana broń ręczna – kolczasty ogon lub Grzmot Stali – topór o ostrzu z błyskawic.
Preferowana broń dystansowa – wykrzywione w obie strony noże; bańki z toksycznym gazem; obłoki trującego gazu

17. Volcanos (Ifryt; wym. „wulkanos”)
Lava and fire are my servants. Who’ll be able to stop me? I bet it wouldn’t be you – Volcanos the Efreet Raja
Volcanos jest radżą ifrytów. Jest więc kimś w rodzaju diuka. Zawsze pasjonował się ogniem bardziej nawet niż jego pobratymcy. Spalił nawet pałac jednego z wezyrów – a był to pałac ze spiżu. Volcanos został za ten czyn wygnany z Planu Ognia. Maczał palce w inwazji Płonącego Legionu na Kalimdor. Jest zawziętym magiem i wojownikiem. Mało jest takich, którzy ze starć z nim wychodzili bez szwanku. Znacznie więcej jest tych, którzy kończyli jako kupka popiołu.
Tytuły – Radża Ifrytów, Piroman
Pochodzenie – Plan Żywiołu Ognia
Profesja – ifryt radża, najemnik
Wzrost – około 190 centymetrów
Waga – około 45 kilogramów
Wiek – 432 lata
Zdolności Magiczne – spektakularna magia ognia i niezgorsza magia chaosu. Volcanos potrafi tworzyć małe wulkany (czasowo) i ściągać potężne Piekielne Komety.
Informacje o wyglądzie i ubiorze – całe ciało Volcanos jest w zasadzie wielkim, żywym płomieniem. Twarz jednak jest widocznie zarysowana, przypomina swoją fakturą wystygłą magmę. Oczy i usta są pomarańczowymi rozdarciami, które wyglądają niczym ciekła lawa pośród wspomnianego magmowego oblicza. Ifryt ubiera się czarny niczym szkliwo pancerz.
Preferowana broń ręczna – ogniste szpony lub plucie lawą. W skrajnych przypadkach tworzy pod sobą wulkan (sam jest całkowicie odporny na jakikolwiek ogień, oprócz płomieni chaosu). Czarny pancerz ifryta jest również obłożony zaklęciami ochronnymi.
Preferowana broń dystansowa – magia ognia i chaosu, którymi ifryt posługuje się tak dobrze, że czasami czaruje machinalnie i intuicyjnie, spopielając duże obszary.


18. Skell (Szkielet; wym. „skell”)
I can’t die twice, you pathetic mortals! Why you just don’t get it?! – Cpt. Skell
Skell był kiedyś piratem. Starym, dobrym wilkiem morskim, który łupił, grabił i zabijał – ale miał też honor. Pochłonęła go jednak chciwość. Popłynął do jednej z morskich kryjówek retromanty Zanthosa. Cała jego załoga zginęła, jego statek został zatopiony a jego rozerwano żywcem – tak straszliwi byli strażnicy Psychomaga. Umęczona dusza Skella prosiła wszystkich chcących słuchać bogów o możliwość zemsty. Usłuchał go tylko Tezzeth. Podniósł jego statek z dna, wskrzesił jego załogę, wskrzesił Skella. Nie mogli umrzeć drugi raz. Byli przeklęci. Byli szkieletami. Skell został jednym z Jeźdźców Apokalipsy Tezzetha – reprezentował potęgę oceanu. Tezzeth dał mu nawet morskiego potwora do zawiadywania – potężną Scyllę, wodną odmianę hydry. Skell jest najpotężniejszym sługą Tezzetha – poza oczywiście Mercilessem – i najsilniejszym z Jeźdźców Apokalipsy. Oczywiście, Zemsta neguje to na każdym kroku... Ten nieumarły postrach oceanów jest obdarzony olbrzymim poczuciem humoru.
Tytuły – Jeździec Apokalipsy, Zimny Kapitan
Pochodzenie – Wyspy Echa
Profesja – żeglarz, Jeździec Apokalipsy
Wzrost – 183 centymetrów
Waga – 52 kilogramy
Wiek – około milenium
Zdolności Magiczne – Skell potrafi myślą przywołać Scyllę. Może też generować pola energii magicznej, które niczym kule posyła w kierunku wroga.
Informacje o wyglądzie i ubiorze – Ubranie komandora marynarki, z ozdobnymi mankietami, które zasłaniają kościste ręce Skella.
Preferowana broń ręczna – Toledański rapier „Maelstrom”. Nazwany po statku Skella. Nie przedstawia żadnych zdolności, poza mistrzowskim wykonaniem.
Preferowana broń dystansowa – dwa XVII wieczne pistolety lub magia.

19. Avink (awiak; wym. „awink”)
Wind or water – I can swim on anything – Avink the Windy Sailor
Avink jest żeglarzem przestworzy. Jak zresztą większość awiaków – ptakopodobnej rasy zamieszkującej Plan Powietrza. Wywodzą się od elizajańskich guardinali. Ci żeglarze przestworzy mają potężne skrzydła, potężne dzioby, potężne szpony...to po prostu humanoidalne orły. Avink służył wielu królom i możnym. Rozsławił się jako łowca piratów, jako podniebny paladyn. Jest on bowiem niepoprawnym wręcz altruistą – pomaga wszystkiemu co pomocy potrzebuje. Uratował kiedyś slaada Svitkona. Za jego namową przystał do Gildii. Avink jest świetnym taktykiem i bojownikiem. To też strzelec wyborowy.
Tytuły – Powietrzny Żeglarz, Paladyn Przestworzy
Pochodzenie – Plan Żywiołu Powietrza
Profesja – żeglarz przestworzy, agent Gildii
Wzrost – około 190 centymetrów, rozpiętość skrzydeł 90 centymetrów
Waga – 32 kilogramy
Wiek – 88 lat
Zdolności Magiczne – Avink nie wykazuje żadnych zdolności magicznych, poza kontrolą wiatrów (każdy awiak to potrafi).
Informacje o wyglądzie i ubiorze – Avink jest wysokim humanoidem. Jego całe ciało pokryte jest niebieskim puchem, porośniętym białymi i niebieskimi piórami. Skrzydła mają kolor nieba i są naprawdę imponujące. Paladyn Przestworzy nosi pancerz na który zarzucono blado żółtą tunikę i niebieski kaptur. Dwa miecze i pistolet trzyma przy pasie. Noże zaś spoczywają na skórzanym pasie obwiniętym wokół nogi.
Preferowana broń ręczna – dwie szable lub pikowanie.
Preferowana broń dystansowa – pistolet na piorunowe kule lub noże do rzucania.

20. Megalodon (Karkarodianin; wym. „megalodon”)
Sharks were always perfect. As we are now – Megalodon
Megalodon to najstarsza istota na świecie. Mało kto wie, że jest jednym z Przodków – jedynym, którego Przodkiem mianowano, a nie stworzono. Obudził się po 65 milionach lat snu. Przez ten czas nie stracił nic ze swej legendarnej wiedzy i mądrości. Zresztą aż tak starych legend nikt już nie pamięta. Megalodon płonie jednak fanatyczną żądzą – tak jak jego Płomień Duszy. Ten rekinopodobny stwór za życiowy cel powziął sobie wytępienie wszelkiego zła – a zwłaszcza nieumarłych. To idealista z ogromną liczbą kłów. Megalodon przewodzi całej swej rasie. Wyhodował lądowe rekiny (rekinozaury) na których jeżdżą i pływają Karkarodianie. Miłośnik wszystkiego co pływa, głównie swych zwierzęcych braci – rekinów. Koralowe miasta rekinoludzi pogrążyły się w śnie...aż do teraz. Megalodon rusza znów na swą krucjatę. Zabójca idealny o niezłomnej wierze w powodzenie swej misji.
Tytuły – Żarłaczy Inkwizytor
Pochodzenie – Koralowe Głębiny Carcharii
Profesja – wódz rasy Karkarodian i łowca nieumarłych.
Wzrost – około 170 centymetrów
Waga – około 100 kilogramów
Wiek – nawet nie ma sensu liczyć...
Zdolności Magiczne – Megalodon specjalizuje się w magii niszczącej nieumarłych. Jest też niezgorszym magiem wody.
Informacje o wyglądzie i ubiorze – coś na kształt stalowego kiltu i peleryna o barwie morza. Z tyłu peleryny jest emblemat przedstawiający megalodona – olbrzymiego, prehistorycznego rekina. Skóra Megalodona nie daje się przeciąć, czy przebić. Jego kości nie dały się połamać nawet Gennowi Szarej Grzywie.
Preferowana broń ręczna – szpony, kły lub koralowe ostrze.
Preferowana broń dystansowa – magia


IP: Zapisane
Aleksiej

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 86


Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 19 Grudnia 2009, 18:56:29 »
 .


« Ostatnia zmiana: 26 Czerwca 2019, 04:35:25 wysłane przez Aleksiej » IP: Zapisane
korag

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 2

Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 19 Grudnia 2009, 21:03:03 »
Ja mam paru takich ale wymienie tylko kilku:

1.Morlok
Najwyższy czarnoksiężnik(przynajmniej on tak sądzi) wśród mrocznych elfów. Nie może znieśc myśli że Raelag jest władcą klanów. Jego głównym planem było zostac władcą wszystkich mrocznych elfów. Po pewnym czasie udało mu się to wykonac i jest nim do dnia dzisiejszego.

2.Remlok
Piesek Morloka. Mógłby nawet za niego zginąc (co mu przysiągł). Jest głównym wykonawcą planów Morloka. Gdy ten osiągnął swój cel Remlok został jego prawą ręką.

3.Singdur
Najwyższy Druid Irollan i jego obrońca. Gdy zwolennicy Morloka wywołali wojnę stał się wysoko cenionym taktykiem i generałem. Morlok szczerze nim gardzi mówiąc, że jest "głupcem bez przyszłości" mimo, że Singdur wielokrotnie nad nim górował. Najbardziej zaufany człowiek Alarona.


IP: Zapisane
korag

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 2

Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 28 Grudnia 2009, 20:27:24 »
Oto kolejna dawka moich bohaterów:

4.Irik
Miał byc kapłanem Imperium Gryfów, ale przeszedł na strone nekromantów w Wojnie Mrocznego Sojuszu( długo by opowiadac :))
Jeden z najsilniejszych nekromantów. Podczas pobytu w Imperium jego opiekunem był Alaryk (niewiele lepszy)

5.Eon
W czasie Wojny Mrocznego Sojuszu uciekł z Imperium ze swoimi zwolennikami, ponieważ w jego królestwie zaczął się rozszerzac fanatyzm( bardziej niż wcześniej. Gdy fanatycy zostali wypędzeni z Imperium, królowa Freyda wysłała do niego poselstwo z prośbą o powrót.Prosba została odrzucona. W razie kłopotów w Imperium Eon zawsze przybędzie z pomocą.
6.Ferui                                                                                       Król Srebrnych Miast. Na początku czarodziej Pierwszego Kręgu, jednak po reformie(jego autorstwa) został królem. Czynny w udziale podczas Wojny Mrocznego Sojuszu, Wojen Cienia i podczas niedawnej Wojny Ognistych Deszczy.


IP: Zapisane
Laxx
Tawerniana Diablica

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 1 427


Posiadaczka Piekielnej Patelni

Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 28 Grudnia 2009, 21:44:02 »
Cytuj
1. Kalt (Żywiołak Wody; wym. „kalt”)
Taki był w Heroes III ;)

No ładnie Hells, ale diablicy to w twoich marzeniach nie widzę.

Ciekawy temat. Wkrótce sama coś naskrobię. Nie martwcie się, nie będzie TurboDymoMan...


IP: Zapisane
Fergard

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 224


Uncle Hells' faithful sidekick

Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 12 Stycznia 2010, 22:19:38 »
Ach, co się będę oszczędzał. Oto i Casper "Hated Warrior" Stratoavis!

You don't have to like me. You don't have to tolerate me. I don't need yours - Casper Stratoavis

"Nie sądzę, by ktoś nie mógł znać takiego skurczybyka jak ty" - Marcus Aftermath

Casper, Casper, Casper. Można o nim powiedzieć tak wiele, ale ograniczę się do jednego: Oto przed wami mój pierwszy OC, jeden z najważniejszych i zarazem najpotężniejszych w mojej jeszcze skromnej trzódce(Ok. 25 osób). Czas na odrobinę statystyki:

Wiek: ok. 15 lat
Specyfikacje: Człowiek
Wzrost: Ok. 1.72 m
Waga: Ok. 60 kg
Włosy: Brązowe, mają tendencję do kręcenia się
Oczy: Ciemnoniebieskie. Casper ma wadę wzroku, nosi okulary - minusy.
Znaki szczególne: Trzy blizny na lewej ręce(Jedna na dłoni, dwie następne na ramieniu), okulary.

Tyle słowem wyglądu:

Ubiór: Casper nosi się na czarno. Czarna koszulka(Figurują na nich czaszki bądź okultystyczne motywy), czarne dżinsy(Ćwiekowane nogawki), czarne adidasy, czarne skórzane rękawice(Bez palców, ćwiekowane). Latem ma tendencję do noszenia hawajek. Zimą: Czarna, gruba kurtka; szare buty trekkingowe(Mocno usprawnione adidasy lub jak kto woli - buty do chodzenia po górach).
Charakter: Zapamiętajcie: Casper nie jest bohaterem, chyba że z konieczności. Jest wredny, sarkastyczny, czasem wręcz cyniczny, nie ma dla niego prawie żadnych świętości(Pewne wyjątki), aczkolwiek gdy wymaga tego sytuacja jest uprzejmy, wręcz pokorny. Wygadany i inteligentny, potrafi być wspaniałym kompanem(Jeżeli obie strony działają w tym kierunku). Praworządny neutralny.
Zainteresowania: Słuchanie "Within Temptation", obijanie twarzy niemilcom, wyśmiewanie się z uszu Marcusa, wzrostu Rattenbergera, pobudek Cassandry, kunsztu Allistaira, tępoty Nocnego... No, trochę tego będzie...
Hobby: Walka, muzyka, wyścigi(Preferuje zabawy typu destruction derby).

Teraz od strony bitewnej:
Broń do walki wręcz - Ostrza Zero. Któż nie zna Ostrzy Zero? Te legendarne miecze, których używają Fergard i Casper Stratoavisowie oraz Nega Casper(Tylko na walki ze swoim imiennikiem) znane są ze swojej umiejętności autokopiowania. Oprócz tych trzech par i czwartej(Ukrytej w zakamarkach skarbców Zanthosa Psychomaga), można jeszcze potwierdzić istnienie trzech następnych par plus minus dwóch. Są to prostokątne ostrza o rdzawoczerwonym kolorze i białych obwódkach wzdłuż linii ostrza. Wszystkie ich właściwości nie są znane, wiadomo tylko że mamy do czynienia z bronią godną półbogów - Nigdy się nie tępi, przecina niemalże wszystko(Niemalże) i jest niesamowicie lekka.
Broń dystansowa: Casper może miotać zaklęciami(Dość prostymi z reguły), ale bardziej preferuje użycie "Roulette Shotgun" - Trójlufowego obrzyna, który swą nazwę wziął od całkowitej losowości: Nigdy nie wiadomo, co wystrzeli z lufy(Możliwym jest, że Casper zaklina broń, by strzelała tym, co preferuje). Dostępny jest tryb zwykły(Plujący śrutem).
Styl walki: Casper ma różnorakie podejście do walki. Czasem szybko kończy sprawę, innym razem woli poświęcić czas naigrawaniu się z przeciwnika(Szczególnie jeśli ma przewagę). Gdy przeciwnik wygląda na twardego i podejmuje zdecydowane kroki, Casper stara się go wstrzymać wymyśloną na poczekaniu rozmówką, oceniając w międzyczasie ewentualne słabe punkty. Walcząc stawia na szybkość, chyba że może przeforsować przeciwnika siłowo.
Specjalne: Casper posiada w swoim umyśle dwa demony, które czasem wydostają się na świat zewnętrzny - Daevę i Xipanticusa. Pierwszy jest dokładnym przedłużeniem Stratoavisa: Irytujący, cyniczny, potężny. Xipanticus z kolei to bezmyślne zwierzę, rozrywające wszystko na swojej drodze.
Słabe strony: Nie jest długodystansowcem(Gdy musi przemieszczać się naprawdę szybko, używa lodowej kładki - Czegoś a'la deska surfingowa), nie umie pływać, można go więc zagiąć, używając magii wody.

Umiejętności niezwiązane z walką: Jest świetnym aktorem, inteligentny, potrafi świetnie prowadzić pojazd przystosowany do jego potrzeb(Znany także jako "Black Knight", używany w lidze Xenoc). Obeznany ze światem, wie co nieco na tematy, o których inni najwyżej słyszeli.

Enjoy!


IP: Zapisane
Panzers roll forward and The Reaper follows them

Leaving tracks of blood, Panzers roll again

Your fate shows itself in shrapnel, smoke and tears

Who can stop these beasts, the source of all your fears?!
Aleksiej

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 86


Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : 20 Stycznia 2010, 15:06:33 »
.


« Ostatnia zmiana: 26 Czerwca 2019, 04:35:47 wysłane przez Aleksiej » IP: Zapisane
Aleksiej

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 86


Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : 11 Lipca 2010, 11:44:15 »
  .


« Ostatnia zmiana: 26 Czerwca 2019, 04:35:59 wysłane przez Aleksiej » IP: Zapisane
Fergard

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 224


Uncle Hells' faithful sidekick

Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : 02 Lutego 2011, 23:08:30 »
Ożywiam ten temat nową wersją mojego spisu bohaterów, zwanym także "Fergard's Souls". Enjoy część pierwszą.

1.   Casper Stratoavis
Who are you exactly and why is the reason you hasten your own demise?Casper Stratoavis the Insane Crusader
Casper to ciekawa osoba, która poświęca w swojej walce ze złem swoją własną świadomość i duszę, stosując się do staromodnej zasady „ogień zwalczaj ogniem”. Choć ma szlachetne zamiary, nie liczy się z innymi i do celu chodzi po trupach, wielu trupach, nie kłopocze się też kwestiami moralności(zazwyczaj), używając Zła przeciwko Złu. Tego typu zagrywki kosztują go każdą cząstkę jego duszy... Choć na razie trzyma się całkiem nieźle.
Wiek – 16.
Wzrost – 1.76m
Waga – 68 kg(Interesujący przypadek, bowiem sam Casper jest niezwykle kościsty)
Rasa – Człowiek.
Profesja – Uczeń Liceum w Louisville.
Umiejętności – Niezwykle sprawny w walce przy użyciu dwóch ostrzy naraz, tzw. Ostrzy Zero, by sprecyzować(Jest w stanie odbijać pociski za ich pomocą). Bardzo dobrze posługuje się także czterolufowym obrzynem, za pomocą magii jednego z rezydentów jego umysłu i duszy zdolnym do strzelania wszystkim, czego tylko zażyczy sobie właściciel. Opanował swoją niegdyś emocjonalną metamorfozę, ale dalej nie jest pewnym, kto wychynie na świat w jej wyniku. Potrafi obchodzić się z Heartless, obłaskawiać je i wykorzystywać je na swoje potrzeby(Podobno ma serce tak czarne, że owe manifestacje nomen omen ciemności czują się tam tak, jak w swoim rodzinnym wymiarze). Inteligentny, dobry aktor, potrafi prowadzić pojazd dostosowany do swoich potrzeb, tzw. Black Knight.
Charakter – Cyniczny, złośliwy, ale także małomówny i raczej trzymający się na uboczu. Typ krzyżowca, który wymierza sprawiedliwość we własnym zakresie. Potrafi pokazać uczucia i aktualnie troszczyć się o konkretne osoby, ale to rzadkie przejawy. Nieustannie balansujący między światłem a ciemnością.
Wygląd/Ubiór – Casper jest średniego wzrostu. Ma krótkie, ciemnobrązowe włosy(Kiedy stają się dłuższe, mają tendencję do kręcenia się) oraz zielononiebieskie oczy. Nosi okulary-minusy, w czerwonej oprawce. Na lewej ręce ma trzy blizny: Jedną na zewnętrznej stronie dłoni i dwie wewnętrzne(Jedną przy nadgarstku, drugą w połowie ramienia). Ubiera się w czerń, konkretniej w czarne koszulki(często z motywem czaszki/okultystycznym), czarne dżinsy(oćwiekowane), czarne adidasy z ciemnożółtymi sznurówkami, czarne skórzane rękawiczki bez palców(ćwiekowane) oraz czarną bransoletę z ćwiekami na lewym ramieniu(Służy ona za wstrzymywacz jego demonów).
Broń biała - Dwa rdzawoczerwone Ostrza Zero, miecze o prostokątnym ostrzu. Niezwykle lekkie, pozwalają Casprowi na prawdziwe akrobacje.
Broń dystansowa - Czterolufowy obrzyn lupara, tzw. „Roulette Shotgun”. Jego energia zasilana jest przez czysty chaos, co pozwala mu na wyrzucanie z siebie wszelkich i najróżniejszych pocisków.

2.   Nega Casper
Violence… Violence is such a beautiful thing, don’t you agree? – Nega Casper the Doppelganger
 Pochodzenie Negi jest z grubsza nieznane. Nikt dokładnie nie wie, skąd się wziął, jakie są jego dokładne intencje, ani kim jest. Sam Nega nie odpowiada na pytania, preferując radosne rzezie na niefortunnych gapiach. Uznawany za arcywroga Caspra Stratoavisa zdaje sobie sprawę ze swojego statusu i nieustannie prowokuje rywala(Jak on sam określa Caspra) do kolejnych czynów mających za zadanie go zatrzymać. Symbolizuje on wszystko, czego nienawidzi jego adwersarz, zdaje sobie z tego sprawę i jest z tego powodu niezmiernie zadowolony.
Wiek – 16(Aczkolwiek zważywszy na fakt, jak mało o nim jest wiadome, nie jest to potwierdzona wiadomość).
Wzrost – 1.76m
Waga – 68 kg
Rasa – Człowiek(Ponownie, niepotwierdzone)
Profesja – Nie jest znana.
Umiejętności – Tak jak jego arcywróg, Nega jest mistrzem w walce przy użyciu Ostrzy Zero. W przeciwieństwie do swojego przeciwnika nie umie posługiwać się bronią palną, rekompensuje to jednak wszechstronnym mistrzostwem w walce bronią białą, a także szeroko zakrojoną znajomością magii ognistej. Sprawny dyplomata i aktor.
Charakter – Gdy nie walczy, potrafi być niesamowicie uprzejmy, kulturalny i zachowywać się niczym wzór manier. Owszem, większość jego wypowiedzi zawiera co najmniej lekko zakreśloną groźbę, niemniej jednak jedynie uważni bądź paranoicy daliby radę ją wykryć. Sytuacja zmienia się diametralnie, gdy dochodzi do walki, wtedy Nega walczy niczym dzika bestia, pozbawiona jakichkolwiek skrupułów.
Wygląd/Ubiór – Nega wygląda generalnie jak kopia Caspra, z tą różnicą, że jego oczy są wściekle czerwone i przypominają nieco małe kałuże krwi. Nosi on na sobie biały garnitur z fedorą, często przybrudzony zaschniętą krwią.
Broń biała – Ostrza Zero, aczkolwiek Nega używa ich jedynie w konfrontacji z Casprem bądź przeciwnikiem na tyle potężnym(Zazwyczaj walczy za pomocą kosy).
Broń dystansowa – Nie posiada żadnej, ale może użyć magii, by pognębić adwersarza.

3.   Marcus Aftermath
There’s nothing to worry about: Several platoons of heavy-armored goons isn’t the thing that stops Marcus Aftermath – Marcus Aftermath the Tetra Samurai

Marcus był dość zwyczajnym nastolatkiem do momentu, kiedy niefortunnnie zdarzyło mu się wpaść na czarny samochód wypełniony po brzegi panami w czarnych mundurach. Nim zdążył zareagować, już go zwinięto z chodnika i zawieziono w tylko sobie znane miejsce. Niefortunnie, Marcus padł ofiarą projektu mającego na celu wyprodukowanie rasy nadludzi. Efektem eksperymentów i badań udało mu się w końcu pozyskać nadprzyrodzoną moc, jaką była kontrola żywiołów. Korzystając ze wzmiankowanej mocy, Aftermath wyrwał się z niewoli i uciekł swym prześladowcom. Początkowo nie wiedział, co zrobić z tym... błogosławieństwem, jednakże gdy pewnego dnia uratował życie paru osobom za ich pomocą, poczuł, że być może... Być może może coś zrobić, by zapomnieć, kim jest. I tak oto pojawił się lekkoduch zbrojny w potęgę czterech żywiołów i katanę.
Wiek – 16
Wzrost – 1. 66m
Waga – ok. 60 kg
Rasa – Człowiek(Aczkolwiek mutacje mają miejsce)
Profesja – Uczeń Liceum w Louisville.
Umiejętności – Jest niesamowicie sprawny w walce kataną, ale o jego sile decyduje umiejętność sprawnego wykorzystania wszystkich czterech żywiołów. Nie mówimy tutaj o ścisłym manipulowaniu naturą, raczej o niezwykle rozwiniętych dziedzinach magii elementarnej. Zna karate i umie się nim posługiwać.
Charakter – Marcus jest raczej leniwy. Nie zalicza się do radykałów i szuka kompromisów, poza tym jest rywalem Caspra(przyjacielskim). Wierny swym ideałom i honorowy, zawsze stara się walczyć fair. Razem z Rattenbergerem tworzą tandem najlepszych kumpli(Z których to Casper najczęściej się naigrawa).
Wygląd/Ubiór – Marcus ma krótkie i brązowe włosy postawione na żel oraz zielone oczy. Ubiera się zazwyczaj w pozbawioną rękawów koszulkę, przetarte na kolanach dżinsy i znoszone adidasy, czasem przewiązuje też włosy bandaną. Czasem nosi skórzany płaszcz.
Broń biała – Katana. Niezwykle zaostrzona, zdolna do przecięcia diamentu(Choć z pewnym trudem). W nieprzyjemnych sytuacjach Marcus może także wesprzeć się magią, używając np. kamiennych pięści.
Broń dystansowa – Zazwyczaj miota kulami ognia.

4.   Michael Steven Rattenberger
Being in your position is like royal straight flush: Not really supposed to happen, but if… You’re screwed – Michael Rattenberger the Chaos Gambler

W przeciwieństwie do Caspra czy Marcusa, Michael Rattenberger nie zalicza się do osób, które miały nieprzyjemne wypadki w przeszłości bądź ukrywają tysiąc najprzeróżniejszych sekretów. Ten tutaj po prostu umiał się posługiwać talentami, które posiadał od dziecka... Czy też raczej skorzystać z okazji i położyć ręce na zwoju „animacji kart”. Teraz za pomocą zwykłej talii do gry jest w stanie walczyć z każdą rzuconą przeciwko niemu przeciwnością losu, aczkolwiek ze względu na swoje tchórzostwo i świadomość, że za plecami ma silniejszych znajomków, preferuje on zostawać z tyłu i wspierać ich. Nie jest zbyt oddany walce, preferując raczej spokojne momenty żartowania i grania w karty.
Wiek – 16
Wzrost – 1.62m
Waga – ok. 55 kg
Rasa – Człowiek.
Profesja – Uczeń Liceum w Louisville.
Umiejętności – Potrafi przez dotknięcie karty ożywić ją. Tak stworzony sługa służy Rattenbergerowi wiernie, a jego siła zależna jest od nominału, jaki reprezentował. Sam Michael jest całkiem niezły w używaniu rewolwera, choć nie tak dobry, jak np. Casper ze swoim obrzynem. Potrafi – za pomocą energii Chaosu – ładować pociski magicznymi efektami. Mistrz gier karcianych, aczkolwiek jego ulubione to makao i poker, całkiem charyzmatyczny.
Charakter – Rattenberger jest wesoły i entuzjastycznie nastawiony do życia. Ma tendencję do wybuchania śmiechem nawet w przypadku najbardziej czerstwych dowcipów i sytuacji, które z punktu widzenia innych zabawne nie są. Często zdarza mu się reagować z pewnym opóźnieniem. Bardzo entuzjastycznie podchodzi do gry w karty.
Wygląd/Ubiór – Michael jest blondynem o błękitnych oczach. Nosi się ekstraordynaryjnie, bo w jasnozielonym garniturze z cylindrem i czerwonym krawatem.Zazwyczaj w wolnej ręce obraca monetę bądź trzyma kartę do gry, najchętniej asa karo.
Broń biała – Michael nie walczy wręcz, pozostawiając to swoim przywołanym żołnierzom bądź innym kompanom.
Broń dystansowa – „Ambasador”, rewolwer marki Taurus Raging Bull ładowany pociskami kalibru .44, mogą być ładowane energią Chaosu dla jeszcze większego ich wzmocnienia.

5.   Kimberly Marion Rebecca Lily Ironfist
You’re looking for a true power?! Unfortunately, you’ve found it – Kim Ironfist the Fierce Spirit

Dziewczyna, której siła ciosów jest legendarna. Kim Ironfist jest w gorącej wodzie kąpana, napastliwa, wybuchowa i nieskora do kompromisów i skłonna do używania pięści bądź celnie wymierzonego kopniaka, kiedy wszystko inne zawodzi. Pomimo tego, jest lubiana ze względu na jej silne poczucie sprawiedliwości, chęć niesienia pomocy innym oraz ogólnie miłą osobowość... Choć sprowokowana, potrafi być niesamowicie niebezpieczna. Sama Kim walczy z pokusą uwolnienia swojego całego potencjału, obawiając się opłakanych tego skutków. Obdarzona stalowym ciałem i stalową wolą, jest najpotężniejszym członkiem „Piątki Megaville”(Marcus, Casper, Kim, Rattenberger oraz Kate).
Wiek – 16
Wzrost – 1. 68m
Waga – ok. 62 kg(Po części wynik codziennych ćwiczeń i wyrobienia solidnego kaloryfera)
Rasa – Człowiek.
Profesja – Uczennica Liceum w Louisville.
Umiejętności – Będąc obdarzoną supersiłą oraz niesamowicie dużą zwinnością, Kim jest jedną wielką chodzącą bronią do walki wręcz.  Posiadaczka conajmniej trzeciego od końca pasa w każdej ze sztuk walki. Oprócz tego jest inteligentniejsza niż może się wydawać. Znana ze swojego gniewu, przybierającego postać bliżej nieokreślonej czerwonej mgły(Mówi się, że to demon wściekłości, usiłujący przebić barierę nałożoną przez Kim).
Charakter – W gorącej wodzie kąpana, impulsywna, skora do agresji. Z drugiej strony także troszczy się o innych, służy radą i jest niezwykle przyjacielska, kiedy się nie złości. Choć łatwo ją sprowokować(Np. tytułując ją jej pełnym imieniem), jeżeli sprawa nie jest wielka, zazwyczaj szybko wraca do siebie.
Wygląd/Ubiór – Kim jest blondynką o krótko ściętych włosach z niewielką grzywką(Choć pojawiają się sugestie, że to nie jest jej naturalny kolor) i błękitnych oczach. Ma dość spore piersi, aczkolwiek jeżeli zapatrzysz się na nie choćby na sekundę masz gwarantowaną utratę zębów. Zazwyczaj nosi burą bluzę z kapturem, dżinsy, białe adidasy(z uroczymi ćwiekami na czubkach) i skórzane rękawiczki bez palców, białe.
Broń biała – Ciosy i kopniaki, wszystkie wymierzane z niszczycielską siłą i zegarmistrzowską precyzją.
Broń dystansowa – Pięta achillesowa Kim, gdyż ze względu na swój styl walki musi się zbliżać do uzbrojonych w łuki, pistolety i czary przeciwników(Nie cierpi magów, głównie ze względu na fakt, że niemal cały czas spędzają w oddaleniu).

6.   Kathleen Windsdaughter
Being a medic is a big deal and big responsibility. That’s why I prefer playing as Sniper in Team Fortress 2 – Kate Windsdaughter the Miracle Healer
Kate jest spadkobierczynią tajemnej magii rodu Windsdaughter, zwanych także “Synami i Córkami Wiatru”. Będąc osobą odpowiedzialną i inteligentną, obrała sobie ona za cel pomaganie innym, używając swych legendarnych już mocy uzdrowicielki. Nie wiadomo, skąd udało jej się pozyskać taką potęgę magiczną, choć plotka głosi, że wszystkie pierworodne córki Windsdaughterów posiadają takową. Nie jest ona jednak jednym z tych zadzierających nosa i ponurych adeptów magii. Kate to radosna, zadowolona z życia i skromna dziewczyna, która nazywana jest czasem „Krynicą Cnót Wszelakich”, głównie złośliwie przez Caspra. Pozostaje w związku z Marcusem.
Wiek – 16
Wzrost – 1.64m
Waga – ok. 45 kg(Mówi się, że ma niedowagę)
Rasa – Człowiek.
Profesja – Uczennica Liceum w Louisville.
Umiejętności – Kate posiada niesamowite zdolności w posługiwaniu się magią uzdrowicielską i przywracającą życie, przewyższające nawet te najpotężniejszych kapłanów. Potrafi także posługiwać się magią powietrza(ku chwale jej nazwiska), aczkolwiek używa jej zazwyczaj tylko w ramach przemieszczania się, choć może się bronić za jej pomocą. Zna podstawy aikido, poza tym jest nainteligentniejsza z „Piątki”.
Charakter – Cicha, uprzejma, przyjazna, otwarta i wesoła, tak można podsumować Kate. W porównaniu do innych członków drużyny faktycznie jest Krynicą Cnót Wszelakich, aczkolwiek potrafi być też zdecydowana, a czasem nawet złośliwa. Nie lubi przemocy i zmuszona do walki powstrzymuje się od odpalenia najpotężniejszych armat magii powietrza, poprzestając na pozbawianiu przytomności.
Wygląd/Ubiór – Kate jest drobną brunetką o bladozielonych oczach. Ma długie, proste włosy, które czasem zaczesuje w charakterze grzywki na lewe oko. Zazwyczaj nosi czarny sweter-bezrękawnik, brązowe sztruksy i trampki, na ramionach ma też po bransolecie.
Broń biała – Kate zna podstawy aikido, aczkolwiek stara się unikać walki za wszelką cenę.
Broń dystansowa – Teoretycznie może posługiwać się magią powietrza, ale – jak wspomniane wyżej – nie jest entuzjastką toczenia walk.

7.   Amadeo „Night Shooter” Nocturne Gunner
Watch out, I’m comin!!! – Night Shooter the Hellbiker

Wszyscy znają Nocnego Strzelca. Ci, którzy go nie znają, mają szybko okazję go poznać. W przeważającej większości wypadków nie jest to zbyt przyjemne doświadczenie, szczególnie że wzmiankowany Nocny Strzelec jest demonem-czaszką, pieniaczem i psem gończym Mrocznego Żniwiarza. Ciężko powiedzieć, czy jest tak przerażającym przykładem radosnego szaleństwa czy tylko się zgrywa, niemniej jednak ciężko znaleźć osobę tak niezrównoważoną, która obracałaby się w podobnym towarzystwie. Sam Nocny nie jest ni trochę zły, raczej nieuporządkowany do entej potęgi, oraz zaskakująco, jak na demona, ludzki: Uwielbia śmieciowe żarcie, dobre gry komputerowe, jest zatwardziałym otaku i NIE OGLĄDA HENTAI, NA MIŁOŚĆ BOSKĄ!!!
Wiek – Ok. ćwierć wieku.
Wzrost – 2.20m
Waga – Nieznana.
Rasa – Demon czaszka.
Profesja – Pies gończy Nocnego Żniwiarza, wolny kupiec w Czyśćcu.
Umiejętności – Choć ma potencjał do zrównania z ziemią wszystkiego i wszystkich, jego zrelaksowane podejście do życia sprawia, że używa raptem części swych mocy, w połączeniu z wiecznym kpieniem z przeciwnika... A i tak trochę tego ma: Prócz wirtuozerii, jaką odprawia ze swoją dwulufową strzelbą(Z jednej z luf wysuwa się ostrze) potrafi on posługiwać się magią ognia piekielnego(Aczkolwiek woli strzelbę), przywołać harleya z płomieni, na którym potrafi się poruszać z prędkością dźwięku(ponownie jednak, ze względu na to, że to „nie byłoby fajne”, redukuje prędkość maksymalną swojego pojazdu, by mieć trochę satysfakcji), jest wystarczająco silny, by ciskać ogrami niczym ołówkami, jest także dużo szybszy niż wygląda i niezwykle odporny na obrażenia maści wszelakiej. Najważniejszą jednak jego umiejętnością jest „Płonący Czerep”, aplikowany przez wypalenie sobie w głowę. Przez krótki okres czasu po wypaleniu Nocny jest absolutnie, całkowicie i nieodwołalnie odporny na wszystko i wszystkich. Bez wyjątków.
Charakter – Powiedzieć, że Nocny ma obniżony instynkt samozachowawczy byłoby dużym niedopatrzeniem: Jeżeli chce on z kimś walczyć, to będzie z nim walczył, koniec kropka(Nawet jeżeli ma w plecy). Wesoły, ciężki do rozjuszenia, entuzjastyczny otaku i zapalony gracz, rzadko kogokolwiek i cokolwiek bierze na poważnie.
Wygląd/Ubiór – Nocny to demon-czaszka, a więc jego głowę zastępuje ludzka czaszka, całkowicie czysta. Reszty ciała Nocnego obejrzeć się nie da, gdyż zakrywa je swoim ubraniem: Połyskującym czernią napierśnikiem, czarnymi spodniami moro, glanami podbitymi żelastwem, naramiennikami z czerwonymi szpikulcami z nich wystającymi oraz długimi rękawicami ze skóry na całą długość ramion.
Broń biała – Ostrze wysuwające się z lufy strzelby, aczkolwiek jego niezwykła siła pozwala mu zamieść okolicę bez konieczności wyciągania broni.
Broń dystansowa – Jego dwulufowa strzelba. Czasami wypluwa ona także chmurę ognia, ale sam Nocny zdolny jest do zwykłego ciśnięcia kulą ognia(Nie robi tego jednak zbyt często, uważając podobne zagrania za denne i pozbawione smaku).

8.   Porcupine
Great time to start... Argh, slaughter – Porcupine the Saw
Najlepszym kompanem Nocnego Strzelca jest demon kompletnie od niego odmienny. Porcupine, bo tak się ów stwór nazywa, był efektem aż nadto udanego eksperymentu pewnego demona celem stworzenia superżołnierza. Niestety, wzmiankowany superżołnierz nie był zbyt lojalny czy choćby zadowolony z faktu, czym się stał i uciekł. Przez długie lata rozbijał się po świecie, nie wiedząc, czego szukać, aż w końcu natrafił na Nocnego Strzelca i razem z nim zaciągnął się na służbę u Mrocznego Żniwiarza. Pozwala mu to wyrazić swoją brutalność, którą zwraca z nawiązką każdemu, kto mu się napatoczy. Cóż, koniec końców Porcupine bardzo lubi swoją robotę. Bardzo.
Wiek – Ok. 80 lat.
Wzrost – 2.20m, ale chodzi przygarbiony.
Waga – Nieznana.
Rasa – Demon bliżej niesklasyfikowanego gatunku.
Profesja – Pies gończy Mrocznego Żniwiarza, razem z Nocnym Strzelcem tworzą całkiem zgraną kompanię.
Umiejętności – Porcupine jest prawdziwym mistrzem w posługiwaniu się dwoma pistoletami na raz. Gdyby to nie wystarczało, obdarzony on jest całkiem sporą siłą, potrafi także zwinąć się w płaską kulę i pomknąć ku przeciwnikowi w roli Żywej Piły Tarczowej(Co bywa przerażająco skuteczne i zawsze niezwykle krwawe). Jest dużo inteligentniejszy niż wygląda, aczkolwiek nie jest to kosmiczna inteligencja. Całkiem nieźle rzuca granatami. Dzięki swoim oczom jest w stanie bez trudu widzieć przez ciemności.
Charkater – Nie mówi za wiele, głównie ze względu na fakt, że jakby nie patrzeć, jego wady utrudniają mu solidne mówienie. Zazwyczaj nie okazuje emocji, nie wybucha też napadem złości, preferując raczej powolne przelewanie go przez rurkę. Nie lubi rozwodzić się nad szczegółami, preferując wykonać misję szybko i sprawnie.
Wygląd/Ubiór – Porcupine jest z grubsza humanoidalnym demonem o kształcie groteskowo zniekształconego człowieka. Zakres zniekształceń obejmuje parę oczu żarzących się niczym dwie latarki, w połowie rozprute usta(z krwawej dziury wyrastają dodatkowo nieproporcjonalne kły) oraz rząd kolczastych wypustek z makabrycznej mieszaniny kości i mięsa, idących równo przez długość kręgosłupa. On sam nosi na sobie ciężki pancerz antyterrorystów, hełm z otworami na oczy i rozprute usta, ciemne spodnie moro, obite żelastwem glany oraz rękawiczki bez palców.
Broń biała – Forma Piły, prawdopodobnie jedna z najstraszniejszych rzeczy do skonfrontowania w walce wręcz.
Broń dystansowa – Dwa zmodyfikowane pistolety TT oraz zapas granatów odłamkowych.

9.   Allistair Rasmunsen
Assasination is an art... And I’m the greatest artist – Allistair Rasmunsen the Skeletal Sniper
Pieniądze są motywem Allistaira. Pieniądze są dla niego siłą motywującą świat do działania, siłą, bez której niemożliwe były by wszelkie możliwe rozmowy dyplomatyczne. Siłą, za którą Allistair jest skłonny bez wahania odebrać życie drugiej osobie. Cóż, biorąc pod uwagę, że jest nieumarłym już jakiś czas, zdążył sobie wyrobić opinię odnośnie „nieśmiertelnego ducha” oraz jak go szybko usunąć. Jemu bez różnicy, co... Z kolei za ile jest ważniejszą kwestią.
Wiek – Ok. 500 lat.
Wzrost – 1.81m
Waga – Ok. 15 kg.
Rasa – Nieumarły człowiek(szkielet).
Profesja – Najemnik-snajper.
Umiejętności – Allistair jest doskonałym snajperem, zdolnym do zabicia celu z odległości dwóch kilometrów, choć nie jest zły w obsłudze swojego karabinu jako broni średniego i krótkiego zasięgu. Całkiem nieźle posługuje się nożami, aczkolwiek nie przepada za walką wręcz. Jako nieumarły jest naturalnie odporny na wiele efektów i nie może zostać permamentnie usunięty(Choć zniszczony owszem).
Charakter – Allistair idzie za pieniądzem. Nie interesuje go, dla kogo przyjdzie mu pracować i w jakim celu, za pieniądzem jest w stanie pójść na drugi koniec świata. Mimo to, ma on tak zwane poczucie wartości i przyjmuje tylko konkretne zlecenia. Złośliwy i cyniczny, z pewnością jest to wynik jego przedłużonej egzystencji.
Wygląd/Ubiór - Allistair to zwyczajny szkielet z tlącymi się w oczodołach zielonymi węgielkami. Ubiera się w skórzane poncho przykrywające koszulę, takież spodnie, kowbojskie buty z frędzlami z tyłu, skórzane rękawiczki bez palców i kapelusz z szerokim rondem. Na „twarzy” nosi lustrzanki a’ la lata 70. i chustę zakrywającą trzewioczaszkę.
Broń biała – Dwa noże skryte pod poncho, używane raczej w ostateczności.
Broń dystansowa – Winchester model 1892, zwany także „Usypiaczem”, zmodyfikowany do snajperskich preferencji Allistaira. Ładowany kulami z wygrawerowanymi czaszkami.

10.   Murphy „Radioactive” Greenblade
I’m NOT a TurboJet Murphy, you bonehead idiot! – Murphy Greenblade the Radioactive One

Murphy jest… w gorącej wodzie kąpany. Cóż, to są generalnie najdelikatniejsze słowa, jakie można o nim powiedzieć. Prawda jest taka, że ten uzależniony od Odlotu psychol jest ostatnią rzeczą, jaką chciałbyś spotkać w ciemnym korytarzu. Jakby nie wystarczył fakt, że Murphy jest ghulem(człowiekiem po gwałtownym faceliftingu wskutek dużych dawek promieniowania), to jeszcze uzbrojonym, beznadziejnie sadystycznym i nie uczącym się na własnych błędach. Współpracuje z Allistairem, choć ciężko nazwać współpracą ich bezustanne kłótnie, spory i kpiny Allistaira z „tego smutnego, naszprycowanego prochami ghula”. Razem z Veronicą Greenblade i Albrechtem Kaiserem tworzą znaną w Gildii grupę wielozadaniową.
Wiek – 37
Wzrost – 1.78m
Waga – 72 kg
Rasa – Człowiek(Mutacje mają miejsce, zmieniając go w ghula)
Profesja – Najemnik wszechstronny.
Umiejętności – Murphy jest wszechstronny: Dobrze walczy na dystans, używając swych markowych już pistoletów strzałkowych i wielkiego garłacza, oraz w zwarciu, posługując się mieczem o samozapłonie(Niezwykle skutecznym) bądź w zwyczajnej walce na gołe pięści. Jest też niezwykle utalentowanym miotaczem. Złota rączka, zdolny do naprawienia absolutnie wszystkiego.
Charakter – Murphy jest niecierpliwy, skory do działania przed myśleniem, wrzeszczenia i czerpie co najmniej sadystyczną radość z wygrywania pojedynków ze swoimi oponentami. Uzależniony od Odlotu i jego podładowanej, „Ekstra” wersji. Ironicznie, nienawidzi być porównywanym do twórcy wzmiankowanego narkotyku, który ma takie samo imię jak Murphy.
Wygląd/Ubiór – Skóra Murphy’ego aktywnie gnije, zaś sam zainteresowany pozbawiony jest nosa i większości włosów. Jedynie jego oczy pozostały niezmiennie żywe i ludzkie. Sam Murphy ubiera się w długi skórzany szary prochowiec(zostawia go rozpięty, odsłaniając biały podkoszulek), szare spodnie z materiału, szare desanty oraz fedorę z czarnym rondem.
Broń biała – Miecz z samozapłonem, odpalanym poprzez naciśnięcie guzika na rękojeści.
Broń dystansowa – Dwa pistolety strzałkowe, używane przez Murphy’ego z zabójczą precyzją oraz przewieszony przez plecy garłacz, ładowany wszystkim, co tylko może wpaść Murphy’emu w ręce(Aczkolwiek zazwyczaj nosi on ze sobą zapas noży kuchennych). Prócz tego dwa nuka-granaty, bomby puszkowe o kolosalnej wręcz mocy, używane jedynie w nadzwyczajnych sytuacjach.


IP: Zapisane
Panzers roll forward and The Reaper follows them

Leaving tracks of blood, Panzers roll again

Your fate shows itself in shrapnel, smoke and tears

Who can stop these beasts, the source of all your fears?!
Loynis
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 16

Zobacz profil
« Odpowiedz #11 : 06 Kwietnia 2011, 22:18:42 »
pierwsza postać którą szczegółowo opisuję sobie w myślach,to:

1.Gali(Gali Odoon Crowfist)

Jest zwykłym człowiekiem,mieszkańcem Królestwa Alterii,lecz tak naprawdę,jest on Bogiem-Światło,czyli "Wysłannikiem Pana" który broni pokoju na świecie,dowiedział się o tym gdy miał 23 lata,zakochany w Alicii,łucznicce i przywódczynią "Alteriańskich Sił Łuczniczych".Pokonał m.in.:Seragona,złego władcy(o nim potem),Krinna III,potomkiem starożytnego władcy(kolejny zły charakter),Ducha Strachu  i generała wojsk Koroliańskich.Posiadał Święty Miecz "Archus",najpotężniejsze oręże jak na tamte czasy.Choć nie był w Armii Alteriańskiej,uczestniczył w:Obronie Ancient Island 1340,Wielkiej Obronie 1342(gdzie pokonał Seragona),Kapitulacji Dascaru(1342) i Defiladzie Wojsk Alteriańskich 1343.Choć uczestniczył w małej ilości bitew Alteriańskich,zrobił wiele także dla świata:Uwolnienie duszy Smoka Raflixa,stworzenie Bractwa Miecza,zniszczenie Klejnotu Władzy i wiele innych...Najpotężniejszy w historii świata "Ilion".

2.Rothen(Rothen Carol Navill)czyt.Roten Karol Nołil

Pierwszy Bóg-Światło.Powstrzymał Saliosa,dyktatora i tyrana,który chciał podbić cały Zach. Kontynent(dzisiaj:Rothenland),jednak Rothen go powstrzymał,był przyjacielem największego kowala w historii-Gandalusa.To on wykuł dla Rothena Ostrze Aury Sprawiedliwości.Jego imieniem nazwano Zachodni Kontynent,a więc później nazywał się Rothenland(ROTHENland).

3.Seragon(Gerrald Telhann-Seragon)

Zły władca i dyktator,nie godził się na prawa które obciążały Dascard,dlatego stworzył armię i atakował Królestwa Kontynentu Archapagon,inne Królestwa przymykały na to oko.Oczywiście,groźby się sypały,Seragon mówił że wywalczy sobie porządek(Zniszczymy równowagę tego świata,zaprowadzimy nowy porządek...zatańczymy na ruinach Alterii!!),a Królestwa Zachodu mówiły że jak posunie się za daleko to będzie wojna.Lecz ona już nastawała,Seragon zaatakował Starożytną Wyspę(Ancient Island).Wojna która rozpoczęła się była początkiem tego co chciał zrobić Seragon,był on jak Hitler,tylko że ze starszych czasów.Jednak w roku 1342,Gali pokonał Seragona,i nastała nowa era pokoju.

4.Alicia(Alicia Natalle Scolltrey)

Łuczniczka.W wieku 25 lat została przywódczynią Alteriańskich Sił Łuczniczych.Ma ona brązowe długie włosy,czerwono-krwawe usta,zielone oczy,a na jej twarzy maluje się piękne przenikliwe spojrzenie.Uczestniczyła w takich akcjach jak:Wielkiej Defensywie 1342,Obrona Wsch. Gelmur(To kraina elfów,centaurów,krasnoludów,coś takiego jak Bastion w HIII)1340,Obrona Ancient Island 1340.

Oj dużo tego...resztę napiszę jutro.


IP: Zapisane
Tazol

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 496


Gaming Monster Channel on YouTube

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #12 : 07 Kwietnia 2011, 16:11:30 »
Opiszę tylko jednego, na więcej nie mam czasu. Za czas przyjmuję prawdziwe daty, uniknę przy tym niepotrzebnych przekręceń, czyli zamiast 518 rok smoka dam 1386 rok. Czary biorę z Heroesa V, łatwiej będzie wam wyobrazić sobie czar.

Tazl Al- Nevaking

Wiodący spokojne życie w mieście Parshening uczęszczał do akademii imienia Zygfrida Alarica, studiując Magię Ścisłą i Żywioły Podstawowe. Pochłonięty nauką koncentrowania many Tazl stał się kluczowym żołnierzem w armii Królestwa Ravenhart, które toczyło wojnę z miejscowymi nieumarłymi i odpierało fale uderzeń Demonów. Zanim jednak zyskał sławę został wysłany jako siła oporu przeciwko Demonom w 1216 roku. Oddział ten miał być wysłany tylko i wyłącznie jako mięso armatnie. Jednak jako honorowy absolwent największego uniwersytetu "Ravenhart Holy Kingdom", Akademii Zygfrida Alarica, Tazl nie mógł sobie pozwolić na śmierć jako mięso armatnie. Starł się dokładnie, ze swoimi 119 towarzyszami z armią 560 różnorakich Diablików, Chochlików i Impów. Po śmierci 38 żołnierzy Ravenhartu, armia Demonów zniknęła z powierzchni ziemi po rzuceniu przez Tazla czaru "Inferno". Po powrocie do stolicy Ravenhartu po opowieściach towarzyszy został nagrodzony trzecim największym orderem królestwa: Orderem Maurusa oraz dostał tytuł Hetmana Magicznego. 3 lata po otrzymaniu tytułu Hetmana Magicznego starł się na ubitej ziemi w z Nekromantą Dashtiaszem w bitwie pod Jedde (1219 r.). Walka ta miała się odbyć z przewagą Ravenhartu, ale Dashtiasz przybył z trupami w liczbie 4 razy większej niż armia ludzka. Nekromanta popełnił jednak pewien błąd. Podczas bitwy żywot armii był uzależniony od żywota Dashtiasza. Więc jeśli Nekromanta by zginął, cała armia straciłaby swój żywot i padła na ziemie jak marionetki. wykorzystał to Tazl, który skutecznie unieszkodliwił nieumarłego czarem "Boska Zemsta". Do końca swego życia niszczył sam jeden miliony przeciwników jednym skinieniem. Zmarł ze starości w 1280 roku. Żył 98 lat.

Fergard nie obrazi się chyba, że trochę będę się wzorować na jego wypowiedzi.

-Wiek: 98 lat (1182-1280).
-Wzrost: Ok. 1.82 m.
-Waga: 79 kg.
-Rasa: Człowiek.
-Profesja: Mag, absolwent Akademii Zygfrida Alarica w Parshening.
-Umiejętności: Perfekcja we władaniu każdą szkołą magii. Jego atutami są czary "Inferno", "Boska Zemsta" i "Błogosławieństwo". Parzy też świetny napój ze spojówek żaby.


IP: Zapisane
Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #13 : 15 Kwietnia 2013, 09:30:22 »
Arcymag Eriand Stell, król Darvanu, członek Trojga Przewodnich
Eriand urodził się w Darvanie ponad 200 lat temu, co jednak jest w protokołach i stosunkach dyplomatycznych skrzętnie ukrywane. Naturalnym kolorem jego obecnie siwiuteńkich już włosów jest rudy, oczy zaś mają głęboką, ciemną niebieską barwę. Jest człowiekiem przeciętnego wzrostu, lecz dobrej jak na starczą kondycję postury.
Po jego narodzinach nie wróżono mu długiego żywota - dzieci z ogromnym naturalnym talentem magicznym mają przy tym znikomą odporność na magię, więc zwykle giną tragicznie przez dzikie czary lub własne przypadkowe pierwsze manifestacje mocy. Rodzice jednak odchowali go przez pierwsze lata życia w Ge'Punikh czyli na ziemiach orków, bo byli świadomi, że tamtejsi szamani mogą pomóc uchronić go przed naturalnymi mocami i jego własną ukrytą siłą. Tak też się stało i wkrótce Eriand nauczył się sam bronić się przed ryzykiem.
Za młodu, gdy już opuścił ziemie wygnańców, wiele czasu spędził w Dra'Avanie czyli Krainach Smoków, gdzie znalazł przyjaciół. W ojczyźnie tymczasem większość czasu spędzał na nauce, studiując na własną rękę magię, przedmioty ścisłe, filozofię i teologią, szukając sposobu, by wzmocnić swą magiczną odporność i wśród jego bliższych znajomych krążą plotki, że sposób, jaki odnalazł, mógłby poruszyć całym czarodziejskim światem.
Jak każdy porządny mag ma swoją niechlubną tajemnicę, lecz nie jest to żadne "jest liszem", a po prostu fakt, że jest uzależniony od marihuany, zakazanej przez parlament i wspiera jej czarny rynek...
...bo to że jest liszem to właściwie żadna tajemnica.
Nie jest znane, w jakich okolicznościach został nim, a tym bardziej, co mogło stać się z filakteriami. Na ogół mówi się jednak, że nie jest to element jego sposobu zwiększania swej ochrony magicznej ani szukania potęgi, a jedynie przedłużenie życia w celu znalezienia następcy. Większość mieszkańców Arlingardu jak i całego kraju ma świadomość o tożsamości swego władcy, na zewnątrz jednak nie jest to znany fakt.
Królem został drogą elekcji na wzór zasad wprowadzonych parę lat wcześniej w Dra'Avanie, gdy ostatni król w dynastii zmarł bezdzietnie. Już wcześniej był bardzo poważanym członkiem rady magii i człowiekiem znanym z działalności na rzecz mieszkańców kraju.
Do Trojga Przewodnich został wcielony, gdy uzyskał tytuł Arcymaga, czyli rok przed objęciem władzy. Pozycja najpotężniejszego maga Eiranu została mu przyznana za ogromną moc, wszechstronne zdolności, znaczny wkład w rozwój nauk magicznych, prowadzenie Akademii w Arlingardzie, a przede wszystkim za enigmatyczną zdolność manipulowania własnymi zasobami mocy, co czyni go postacią o ogromnej sile i możliwościach.
Bedąc już jednym z Przewodnich był świadkiem śmierci byłego Arcyszamana Szenora z Południowego Unthalu i autorem kontrowersyjnej idei wcielenia do Trojga na tej pozycji Duchowego Ojca - Głosu Przodków, czyli Ogehora z Ge'Punikh.
Militarni dowódcy i wielu poddanych mają mu za złe, że przymyka oko na ogrom nielegalnie przebywających na terenie Darvanu uchodźców i intruzów z ziem wygnańców. Również władcy państw ościennych krytykują go za to, ponieważ przez jego kraj owe gobliny i inne istoty dostają się do ich krain. Wiele osób ceni go jednak i szanuje za wyrozumiałość i tolerancję wobec wszelkich ras, a także za wysiłki wkładane w edukację magiczną młodych osób i rozwój wojsk zdolnych do walki z demonami. Pozostali magowie Trojga bardzo często mówią otwarcie, że Arcymag Eriand to jeden z najpotężniejszych z narodzonych i osoba mądrze wykorzystująca swą niesamowitą potęgę.


IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Strony: [1]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.057 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry