Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 2 3 4 [5] 6    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Misja III (Czytany 33215 razy)
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 875


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #60 : 03 Kwietnia 2013, 21:18:50 »
Brovan, logistyka się nie przyda? Przecież choćby właśnie w 3 misji ruch jest bardzo ważny, bo nieraz z miejsca trzeba się wracać pod swoje miasto jak Ci ktoś wyskoczy. No i generalnie przydaje się, by nie ganiać jak głupi po tych lochach.


IP: Zapisane
Cahan
Człowiek - Szparag

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 751


Dragons, dragons everywhere

Zobacz profil
« Odpowiedz #61 : 03 Kwietnia 2013, 21:23:33 »
Szczęście i Logistyka ZAWSZE są dobre. Bez Logistyki tracimy czas, rozwijamy się wolniej, trudniej przed wrogiem uciekać, albo gonić za nim. Powiedziałabym, że Logistyka to podstawa. Zawsze i wszędzie.

Szczęście zaś jak zadziała, a działa często mocno zwiększa zadawane obrażenia. A chyba lepiej ubić 20 smoczków, a nie 15, bo te dodatkowe 5 co by przeżyło, mocno uszczupliłoby nasze wojska.


IP: Zapisane

Cytuj
[Dzisiaj o 22:15:22] ♣ Sojlex: Cahan jest do tego stopnia chłopczyca, że tylko bycie feministką ratuje jej kobiecość :>
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 875


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #62 : 03 Kwietnia 2013, 21:33:07 »
Nie dokońca. Ruch jest ważny, jednak nie dokońca tak ważny jak to co się dzieje na polu walki. Zwłaszcza, że jego wielkość można nadrobić dzięki różnym bonusom na mapie, zaś z wielkością ataku u własnych jednostek gorzej. Podobnie jest ze szczęsciem, u którego dochodzą jeszcze artefakty z bonusem do tego parametru.


IP: Zapisane
Cahan
Człowiek - Szparag

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 751


Dragons, dragons everywhere

Zobacz profil
« Odpowiedz #63 : 03 Kwietnia 2013, 21:44:44 »
Owszem, ale nie na każdej mapie nadrobimy. Na większości nie nadrobimy, a stajnie to przy Logistyce się mogą schować.

Zaś Szczęście z artów wynosi max +2, co nie jest zbyt dużą wartością. Oczywiście chadzając po wszystkich "studzienkach ściekowych" możemy sobie podnieść do jakich +7, ale zazwyczaj nie ma się czasu na odwiedzanie wszystkich flag, etc. porozrzucanych po mapie i to po każdej bitwie.


IP: Zapisane

Cytuj
[Dzisiaj o 22:15:22] ♣ Sojlex: Cahan jest do tego stopnia chłopczyca, że tylko bycie feministką ratuje jej kobiecość :>
Brovan

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 30

Zobacz profil
« Odpowiedz #64 : 03 Kwietnia 2013, 23:23:35 »
Ech, znowu jestem zmuszony pospamować...
Czekam 2 tygodnie w początkowych terenach na przeciwników, ale niestety nikt nie przychodzi. No to atakuje Raelagiem 3 miasto (70 Zabójców, 100 Minotaurów Strażników, 20 Jaszczurów, 20 Hydr z Głebin). Zdobywam to miasto, ale trochę jednak tracę. I wtedy chyba cała armia się na mnie rzuca, a ja Realagiem nie jestem w stanie się obronić. Restart misji czy liczyć, że Raelag będzie miał farta przy Implozji i Gradzie Meteorów?
Szczerze to nie wiem, nie próbowałem innego poziomu niż heroiczny, a na nim póki co jedyna znana mi taktyka to ta co opisałem kilka postów temu.
@edit Jak ogólnie wygląda budowa twojego Raelaga i Shayda i czy oboje mają max lvl i max zebrane statystyki w poprzedniej misji?


IP: Zapisane
piotr0905

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 31


Zobacz profil
« Odpowiedz #65 : 04 Kwietnia 2013, 10:21:51 »
Realag- 20 poziom
Ex. Magia Zniszczenia- Mistrz Ognia, Tajniki Zniszczenia
Lepsza Obrona- Witalność, Moc Wytrzymałości
Eks. Szczęście- Odp. na Magię
Tal. Magiczny- Magiczna Intuicja
Lep. Oświecenie
Eks. Zniewalająca (Mroczny Rytuał, abilitka podwajająca moc czarów)

ATK: 14
OBR:3
SP:16
W:11

Shayda- 14 poziom
Eks. Mroku- Mistrz Kłatw, Bólu i Umysłu
L. Zniszenis: Mistrz Błyskawic
Obrona: Unik
Eks. Zniewalająca

ATK:5
OBR:2
SP:8
W:9


IP: Zapisane

Na serwerach HoMM V: Dzikie Hordy i HoMM VI również jako Vengeant0905
Revold
Main Programmer

**

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 162


One of The Indoctrination Theory's founder

Zobacz profil
« Odpowiedz #66 : 04 Kwietnia 2013, 12:03:30 »
@Cahan
To jest topic dot. Misji III, a nie ogólnej gry. A jeśli rozmawiamy n/t poziomu Heroic (a moim zdaniem nie ma sensu na innym grać, chyba, że dla fun'u; choć osobiście nie widzę fun'u w ciągłym wygrywaniu), to IMHO nie ma sensu brać logistyki (zwykła strata talentu). Generalnie, build Brovan'a jest b. dobry. Sam miałem podobny. Można iść w destro i szczęście wojownika, ale ta misja staje się wtedy niesamowicie trudna. I tak naprawdę, wszystko od tego szczęścia zależy 8)
Przywołanie + Światło jest świetnym połączeniem. Szczególnie w podstawowej wersji gry (bez dodatków), gdzie AI jest nieco upośledzone. Oświecenie jest obowiązkiem. Talent Magiczny również. Nie ma tam miejsca na Szczęście czy Logistykę, tym bardziej, że ta misja jest starciem magii, nie miecza ;]

P.S> W podstawce nie da się osiągnąć szczęścia na poziomie 7. Max. to 5.


IP: Zapisane
Piszę poprawnie po polsku

Pomogłem w temacie? Chcesz się odwdzięczyć? Przyznaj punkt uznania! Link

Brovan

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 30

Zobacz profil
« Odpowiedz #67 : 04 Kwietnia 2013, 12:47:43 »
@Cahan
To jest topic dot. Misji III, a nie ogólnej gry. A jeśli rozmawiamy n/t poziomu Heroic (a moim zdaniem nie ma sensu na innym grać, chyba, że dla fun'u; choć osobiście nie widzę fun'u w ciągłym wygrywaniu), to IMHO nie ma sensu brać logistyki (zwykła strata talentu). Generalnie, build Brovan'a jest b. dobry. Sam miałem podobny. Można iść w destro i szczęście wojownika, ale ta misja staje się wtedy niesamowicie trudna. I tak naprawdę, wszystko od tego szczęścia zależy 8)
Przywołanie + Światło jest świetnym połączeniem. Szczególnie w podstawowej wersji gry (bez dodatków), gdzie AI jest nieco upośledzone. Oświecenie jest obowiązkiem. Talent Magiczny również. Nie ma tam miejsca na Szczęście czy Logistykę, tym bardziej, że ta misja jest starciem magii, nie miecza ;]

P.S> W podstawce nie da się osiągnąć szczęścia na poziomie 7. Max. to 5.
W tej kampanii tylko ta misja 3 sprawia olbrzymie problemy (pierwsza misja w grze, dla której musiałem kampanię od nowa zaczynać, żeby rozdać umiejki), a logistyka jest w niej nieprzydatna, bo ścieżki tam są wąskie, większość z nich to ślepe uliczki, a przeciwnik ma tyle bohaterów, że nie da rady przed nimi uciekać, więc trzeba ich pokonać, do tego konieczny jest ten build Raelaga. Ten build pozwala również przejść 4 i 5 misję czyszcząc prawie wszystko bez strat.


IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 843


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #68 : 04 Kwietnia 2013, 13:03:38 »
Odnośnie buildu Raelaga i Shadyi to powiem tak źe w Szczęsciu brakuje podumiejki:
"Szczęście Żołnierza"- bardzo zdatny bonus który dość wydatnie kręci dps.
Talent Magiczny- tutaj bym wybrał tylko Tajemny Trening który zmniejsza kosz czarów podstawowych i tych wzmocnionych.
Odnośnie samej misji jest dość skomplikowana ale da radę ją zrobíć. Jednym z ważnych elementów do niej jest sabotaż tj. przejmowanie siedlisk i kopalni wroga bohami z karczmy bądź Shadyą. Raelag niech pilnuje miejscówy a jak jest okazja niech atakuje miasta lub bohaterów-kurierów odcinając zaopatrzenie. Ogólnie warto  przejrzeć cały temat bo już był problem omawiany.

@Cahan i Reuel- odnośnie waszej dyskusji proponuje odszukać temat odpowiedni bądź utworzyć i tam dyskutować :)


IP: Zapisane
Brovan

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 30

Zobacz profil
« Odpowiedz #69 : 04 Kwietnia 2013, 13:15:09 »
Odnośnie buildu Raelaga i Shadyi to powiem tak źe w Szczęsciu brakuje podumiejki:
"Szczęście Żołnierza"- bardzo zdatny bonus który dość wydatnie kręci dps.
Talent Magiczny- tutaj bym wybrał tylko Tajemny Trening który zmniejsza kosz czarów podstawowych i tych wzmocnionych.
Odnośnie samej misji jest dość skomplikowana ale da radę ją zrobíć. Jednym z ważnych elementów do niej jest sabotaż tj. przejmowanie siedlisk i kopalni wroga bohami z karczmy bądź Shadyą. Raelag niech pilnuje miejscówy a jak jest okazja niech atakuje miasta lub bohaterów-kurierów odcinając zaopatrzenie. Ogólnie warto  przejrzeć cały temat bo już był problem omawiany.

@Cahan i Reuel- odnośnie waszej dyskusji proponuje odszukać temat odpowiedni bądź utworzyć i tam dyskutować :)
Hmm szczęście żołnierza wydaje się być mało przydatne dla czarnoksiężnika, tylko 1 jednostka czyli matrona cienia nakładająca czary uderzeniem bicza będzie mogła skorzystać z tego.


IP: Zapisane
piotr0905

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 31


Zobacz profil
« Odpowiedz #70 : 04 Kwietnia 2013, 14:04:17 »
Jak masz Szczęście Żołnierza, to potem możesz wziąć abilitkę, która daje szansę na podwojenie obrażeń z czarów za darmo.
Teraz mam jeszcze fajniejsze problemy;P Już w pierwszym tygodniu dostaje szturm z 3 zamku, a ja w tym czasie zajmuję 2 zamek Realagiem... A nie gram na Heroiku.


IP: Zapisane

Na serwerach HoMM V: Dzikie Hordy i HoMM VI również jako Vengeant0905
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #71 : 04 Kwietnia 2013, 19:13:10 »
A co z pomysłem rozegrania tej misji na wersji 1.0, kiedy to czary Magii Zniszczenia były o niebo tańsze? :P


IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
piotr0905

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 31


Zobacz profil
« Odpowiedz #72 : 05 Kwietnia 2013, 09:20:01 »
Mam inne pytanie. Grając na normalu (tak, mam z tym kłopoty) w 1 miesiącu powinno się zdobyć tylko 2 miasta, czy pozostałe też szybko atakować? Jeśli zostawię je w spokoju, armie z nich mnie zjadą, a jak zaatakuje to zostanie mi się za mało wojska.


IP: Zapisane

Na serwerach HoMM V: Dzikie Hordy i HoMM VI również jako Vengeant0905
Brovan

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 30

Zobacz profil
« Odpowiedz #73 : 05 Kwietnia 2013, 10:40:59 »
A co z pomysłem rozegrania tej misji na wersji 1.0, kiedy to czary Magii Zniszczenia były o niebo tańsze? :P
Ta misja ogólnie jest łatwiejsza na 1.0, dopiero od 1.3 bohaterowie wroga mają duże większe armie.


IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 843


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #74 : 05 Kwietnia 2013, 11:45:28 »
Mam inne pytanie. Grając na normalu (tak, mam z tym kłopoty) w 1 miesiącu powinno się zdobyć tylko 2 miasta, czy pozostałe też szybko atakować? Jeśli zostawię je w spokoju, armie z nich mnie zjadą, a jak zaatakuje to zostanie mi się za mało wojska.
Przyjeło się tak ale czasami może coś nie wyjść, dlatego trzeba oszczędnie gracie Raelagiem i atakować wroga w polu, a nie w zamku. W późniejszych fazach z wrogiem można robić tak iż bunkrujesz się w zamku a inny bohater używa sztuczki wspomnianej przez moją osobę tak że wróg wraca na swój teren albo kaleczy się szturmując zamek.
Tak przy okazji gdy wróg oblega twoje miasto dobrze rozstawiaj jednostki tak by nie używał masówek i kontroluj pasek inicjatywy wroga bo łatwiej wyczaić kogo sprzątnąć by twoja jednostka mogła szybciej wykonać ruch tym samym wybijając kolejne cele.


IP: Zapisane
Strony: 1 2 3 4 [5] 6    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.051 sekund z 22 zapytaniami.
                              Do góry