Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Ankieta
Pytanie: Jak byś nazwał czempiona?
Paladyn - 51 (71.8%)
Konny rycerz - 4 (5.6%)
Katafrakt - 9 (12.7%)
Weteran - 7 (9.9%)
Głosów w sumie: 71

Strony: 1 2 [3]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Jak byście nazwali ulepszoną jednostkę w heroes IV jak by się je dało ulepszać? (Czytany 22053 razy)
Duch27

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 12

Zobacz profil
« Odpowiedz #30 : 05 Października 2011, 20:27:37 »
Mag-Czarownik(Starszy,mądrzejszy i ma więcej czarów)
Diabeł-Demon(O wiele większy, ma ostre pazury i mięsnię)
Chochlik-Imp(Troszeczkę większy, szybszy i rzuca ognistymi kulami)
Duch-Kostucha(Z kosą i z płaszczem z kapturem)
Ogrzy Mag-Ogrzy Czarownik(Czaszka na różdżce pali się,lepszy w czarowaniu)
Cyklop-Bojowy cyklop (Większy,silniejszy,bardziej umięśniony i kolczuga na sobie)
Z.Golem-Królewski Z.Golem(Większy,bardziej wytrzymalszy)
Behemot-Śnieżny behemot(Różni się tym że ma białe gęste futro)





IP: Zapisane
Ruther

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 2

Zobacz profil
« Odpowiedz #31 : 24 Stycznia 2012, 17:45:34 »
Moje propozycje:

Życie:

Giermek-Sierżant
Kusznik-szkolony Kusznik
Pikinier-Obrońca
Balista-Arkabalista
Krzyżowiec-Mistrz Wojny
Mnich-Eremita
Czempion-Paladyn*
Anioł-Serafin

Śmierć:

Szkielet-kościany Łucznik
Chochlik-Imp
Duch-Poltergeist
Cerber-piekielny Cerber
Wampir-wampirzy Książę
jadowity Pomiot-toksyczny Pomiot
Diabeł-Arcydiabeł
kościany Smok-straszliwy Smok

Natura:

Wilk-alfa Wilk
Rusałka-Driada
Elf-leśny Elf
biały Tygrys-złoty Tygrys
Jednorożec-Kelpia
Gryf-gryfi weteran
Feniks-okazały Feniks
czarodziejski smok-legendarny smok

Moc:

Berserker-Fanatyk
Centaur-Centaur nadzorca
Harpia-Harpia czarownica
Nomad-Koczownik
Cyklop-wściekły Cyklop
Ogrzy mag-Ogrzy arcymag
Behemot-Behemot ludożerca
Ptak Gromu-Ptak burzy

Ład:

Krasnolud-Krasnolud Tarczownik
Niziołek-pancerny Niziołek
Złoty Golem-Diamentowy Golem
Mag-Arcymag
Naga-Skorpena
Dżin-Mistrz Dżin
Tytan-Olbrzym
Smoczy Golem-Żelazny Golem

Chaos:

Bandyta-Złodziej
Ork-Uruk
Meduza-Królowa Meduz
Minotaur-Minotaur Nadzorca
Ifryt-Sila
Zmora-Koszmar
Hydra-Hydra z Lochów
Czarny Smok-Smok Chaosu

*paladyn-(Żeby wyjaśnić spory we wcześniejszych komentarzach.) Wybitny rycerz.**
**rycerz-Polskie słowo "rycerz" pochodzi od niem. Ritter, które oznacza jeźdźca, co potwierdza utożsamienie rycerza z jeźdźcem na koniu bojowym.  [cyt.wikipedia.pl]



« Ostatnia zmiana: 24 Stycznia 2012, 17:49:46 wysłane przez Ruther » IP: Zapisane
Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #32 : 02 Stycznia 2014, 17:59:49 »
Jako że sesja się zbliża:

ŁAD
1. Procarz (obrażenia, obrona) / Krasnoludzki wojownik (def, atak)
2. Arcymag (ognista aura, kamienna skóra) / Diamentowy golem (def, atak)
3. Wielki dżinn (mana, fortuna, pech) / Naga królewska (szeroki atak, pierwszy atak)
4. Smoczy kolos (staty) / Gromowładny (staty)

ŻYCIE
1. Zbrojny (obrażenia, ruch) / Arbalecista (obniżanie obrony)
2. Balista ogniowa (atak, obrażenia) / Halabardnik (obrażenia, obrona)
3. Paladyn (egzorcyzm, uzdrowienie, błogosławieństwo) / Kapłan (pełen atak wręcz, egzorcyzm, uzdrowienie, błogosławieństwo)
4. Lansjer (obrona, HP) / Archanioł (odporność na śmierć, mana)

NATURA
1. Srebrny wilk (obrona, HP) / Driada (atak)
2. Wysoki elf (duży zasięg, obrażenia) / Srebrny tygrys (ruch, obrona)
3. Starszy jednorożec (atak, obrona, odporność na śmierć) / Gryf królewski (pierwszy atak)
4. Baśniowy smok (Radość, Antymagia, przywołanie jednorożca) / Święty feniks (staty)

CHAOS
1. Nożownik (lepsze ukrywanie się, obrażenia) / Uruk (brak krótkiego dystansu, obrona)
2. Królewska meduza (obrażenia) / Minotaur wojownik (HP)
3. Sułtański ifrit (HP, atak) / Koszmar (mana, obrona)
4. Smok cienia (HP, obrażenia) / Piekielna hydra (pierwszy atak, obrona)

ŚMIERĆ
1. Kościej (strzelec) / Chowaniec (HP, obrażenia)
2. Upiór (atak) / Piekielny ogar (ruch, obrażenia)
3. Wampirzy lord (HP, obrażenia) / Trawiący pomiot (HP, obniżanie obrony)
4. Upiorny smok (niematerialność zamiast szkieletu, atak) / Arcydiabeł (powstrzymuje kontratak)

SIŁA
1. Rębacz (brak berserku) / Centaur łucznik (brak krótkiego dystansu)
2. Koczownik (szarża) / Harpia wiedźma (atak trucizną)
3. Królewski cyklop (pełen atak wręcz, 25% odp mag) / Ogrzy szaman (krwawy szał, klątwa, odwołanie)
4. Ptak burzy (szeroki atak) / Starożytny behemot (HP, atak, obrona)


IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Strony: 1 2 [3]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.027 sekund z 25 zapytaniami.
                              Do góry