Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 5 6 7 [8]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Miasta (Czytany 41749 razy)
Laxx
Tawerniana Diablica

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 1 427


Posiadaczka Piekielnej Patelni

Zobacz profil
« Odpowiedz #105 : 23 Sierpnia 2014, 12:37:55 »
No tak, Czarne Smoki i silna magia chaosu tyle że początkowe tury to udręka dla miasta tej sfery bo tylko mamy bandytów i "świn"orki które są słabsze od podstaw Życia i Ładu. A zanim dojdziesz do Czarnych których koszt jest niebotyczny acz adekwatny to minie sporo czasu gdy np ład już będzie miał Tytanów i sporo Dżinów/Nag i pozostałych.

Zgadzam się Loczku ;) Ale jak dla mnie Chaos wszystko genialnie nadrabia magią ;) Poza tym, aby eybudować Ogrody Posągów nie trzeba wiele wysiłku a z tego co kojarzę, Meduzy są dobrymi jednostkami ;)


IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 843


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #106 : 23 Sierpnia 2014, 12:44:33 »
Cytuj
Zgadzam się Loczku ;) Ale jak dla mnie Chaos wszystko genialnie nadrabia magią ;) Poza tym, aby eybudować Ogrody Posągów nie trzeba wiele wysiłku a z tego co kojarzę, Meduzy są dobrymi jednostkami ;)
Dlatego w pierwszej kolejności zabija się Czarnoksiężnika albo go unieszkodliwia. Ostatecznie jeśli gramy Życiem to Masowa Ochrona przed Chaosem, Błogo i Niebiańska Tarcza i Chaos się może poskładać ;)


IP: Zapisane
Grownock

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 504


Arbiter elegantiarum

Zobacz profil
« Odpowiedz #107 : 23 Sierpnia 2014, 13:24:20 »
Co do Śmierci - początkowo też nią grałam. Niestety, po jakimś czasie doszłam do wniosku, że połączenie Inferno i Nekropolis nie jest dobrym rozwiązaniem  :-/
A mi się bardzo podoba połączenie Nekro i Inferno w H4, dzięki umiejętnym doborze jednostek do poszczególnych frakcji nie trzeba do podstawki żadnego dodatku - mamy 6 miast, a właściwie to nawet 9 (Nekropolis-Inferno i już nieco naciągane Akademia-Forteca-Sanktuarium idąc dzisiejszymi kryteriami)

Co do Życia - gra tą frakcją jest chyba najłatwiejsza, Kusznik to praktycznie najlepsza jednostka tego poziomu, do tego Balista, Mnich, Anioł i mamy taką kanonadę, że nawet wrogie jednostki nie zdążą do nas dojść. Polecam także grę na dwóch mnichów, bo jak się ich rozwinie i będą mieli dobre leczenie + czar "poświęcenie" to jesteśmy niemal nieśmiertelni :P

Chaos, jak wspominał Loczek, jest trudny do gry. Jednak jeśli gracz jest dobry i przetrwa się początkową posuchę, to potem można przy dobrej ekonomii szaleć z Czarnymi Smokami i zgarniać imba Złodziejami wszystko po mapie będąc niewidzialnym.

Akademia pod względem trudności zajmuje chyba drugie miejsc, gdyż mają najlepszą jednostkę w grze - Dżiny i ich klonowanie.

Natura, Śmierć i Moc podobne pod względem trudności - każde z tych miast ma swoje wady i zalety, które je rekompensują.


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 5 6 7 [8]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.051 sekund z 21 zapytaniami.
                              Do góry