Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 4 5 6 [7] 8    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Miasta (Czytany 42337 razy)
solymr

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 60


Zobacz profil
« Odpowiedz #90 : 06 Lutego 2009, 22:32:13 »
Mój ranking:
1.Nekropolia,jest bardzo klimatyczna
2.Azyl,również trzyma klimat,choć mniej
3.Akademia,także klimat czarów i magii,ale smocze golemy mi się nie podobają
4.Rezerwat,tu z kolei klimat dzikiej przyrody,ale feniksy wyglądają jak płonące kurczaki,a muzyka trochę wnerwia
5.Twierdza,nie jest za dobra,ale lepsza niż...
6. ...Przystań,nudny wygląd,nudna muzyka,nudny wygląd jednostek


IP: Zapisane
Markal Wielki
Rysownik

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 248


Nie, nie wróciłem xD Ale se tu czasem zaglądnę ;>

Zobacz profil
« Odpowiedz #91 : 07 Lutego 2009, 20:39:26 »
Moje ulubione miasto to Azyl, bo jest tam dużo przydatnych jednostek: Minotaur, Zmora, CZANY SMOK! Poza tym posiada on najlepszą szkołę magii, Magię Chaosu, pozwalającą zrobić rozpierduchę na polu bitwy.

Po Azylu najbardziej lubię Akademię, bo jest tam kilka pożytecznych jednostek jak Mag, Dżin, Naga i Tytan. Magia Ładu też wymiata.


IP: Zapisane
Banan wszyscy!
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #92 : 08 Lutego 2009, 12:59:24 »
A ja najbardziej lubię Akademię to chyba najbardziej spójny i najlepiej wyglądający zamek. Jednostki są ze sobą dobrze zgrane, nie ma takich różnic jak w Nekro, gdzie są kościeje i demony. Dziwne jak mogą ze sobą wytrzymać :/ Poza tym w Akademi są dżiny, tytani i smocze golemy ^_^ No i bardzo przydatna magia ładu. 


IP: Zapisane
Paladyn97
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 25


Zobacz profil
« Odpowiedz #93 : 06 Września 2010, 18:32:19 »
Najbardziej lubię Życie i Naturę. Fajne też są Moc i Chaos.
Najmniej lubię Śmierć, bo w ogóle nie lubię nieumarłych i demonów(demony fajne w piątce).Ład jest średni, ale fajne smocze golemy i dżiny.


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #94 : 06 Września 2010, 18:35:50 »
Najłatwiej się gra chaosem i ładem, więc nimi przeważnie gram. Trudnie się gra zyciem i naturą, mimo to lubię obydwa miasta. Moc jest unikalna wręcz po caosie jest na moim pierwszym miejscu. Najmniej lubię Nekropolis bo jest.... po prostu niedopracowane.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« Odpowiedz #95 : 24 Września 2010, 16:46:54 »
Ja najbardziej lubię MOC, po niej chaos, a potem nie wiem, raczej nekro, za wbrew pozorom i ocenom innych klimat.


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #96 : 24 Września 2010, 16:51:23 »
Takie nekropolis jest jedyne w rodzaju by w jednym mieście demony i umarlaki.... no cóz jedynie jednolitym miastem w czwórce jest Przystań.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Tazol

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 496


Gaming Monster Channel on YouTube

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #97 : 24 Września 2010, 20:46:55 »
Stawiam przede wszystkim na Akademię [ Dżinny i Magia Ładu ], potem rezerwat [ Przywołanie i Czarodziejskie Smoki ]. Najmniej podoba mi się Zamek sił życia i Barbarzyński zamek. Oba są wg. mnie do luftu. Barbarzyńcy, ponieważ nie mają magii, a ja bez magii funkcjonować nie mogę, zaś życia nie lubię za... magię. Ciągłe leczenie i błogosławienie mało da jako magia.


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #98 : 24 Września 2010, 23:16:13 »
O przepraszam, magia jest im zupełnie niepotrzebna, barbarzyńca zadaje najwięcej ran bez magii. Nikt mu nie podskoczy, a jednostki też bardzo silne. Wystarczy, że heros rozwinie odporność na magię i już może siac grozę gdzie popadnie.

Miasto życia jest nastawione do walki z nekropolis. Wtedy jest niepokonane.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #99 : 02 Stycznia 2014, 21:16:47 »
Moim ulubionym miastem jest Ład. Od samej koncepcji (badacze magii i techniki czyli bez rozgraniczenia, to po prostu dwa elementy jednego świata do zbadania + fajnie wymyślone że skoro rekrutujemy wojska i to w sumie nie wiadomo skąd jak to od początku Heroesów było, to więcej tych wojsk lgnie do szlachciców), przez dobór jednostek (z jednej strony mieszanka ras i koncepcji jak to na Hirki przystało, z drugiej widać w tym sens, że krasnoludy i niziołki w tych klimatach, tak samo reszta) i czarów (najbardziej pokręcone i taktyczne, nie służące jedynie kumulowaniu mocy ani siekaniu wroga w sposób bezpośredni), po sam ostateczny klimat i wygląd, ogromną moc i ciekawy styl gry.

Kolejne dwa ciekawe i potężne według mnie miasta to Chaos i Twierdza. Tylko mocne, lecz nieciekawe, mdłe lub nieprzemyślane są Życie i Śmierć. Ładna i fajnie wykonana, lecz słabiuśka jest Natura.


IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Nekross

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 94


"Strange and ironic that it'll end the same way"

Zobacz profil
« Odpowiedz #100 : 30 Lipca 2014, 14:41:40 »
Ja osobiście.. lubię wszystkie zamki na równi ;D. Chodzi o to, że każdy ma swoje ulubione, a u mnie jest tak, że każdy zamek jest dobry, tylko w razie walk i poruszania się stosuje się inną taktykę. Co mają dobre, a co złe, to wam powiem:

-Przystań: przede wszystkim plus za Kuszników, to bodaj najlepsza jednostka pierwszego poziomu w grze; muzyka sprawia, że "przenosimy się w czasie i przestrzeni" do świątyni, gdzie grają pieśni ku chwale jakiegoś bóstwa światła czy czego tam innego i oczywiście Anioły, które posiadają unikalną zdolność Wskrzeszania.
Natomiast jeśli chodzi o wady, to to, że zużywa sporo drewna i rudy, a ponadto niektóre jednostki wydają się być za mocne (w dodatku 'Winds of War' istnieje jednostka Przystani o wdzięcznej nazwie 'Katapulta' i wg. mnie, twórcy trochę przegięli z jej mocą i umiejkami). Poza tym, magia Życia opiera się wyłącznie na leczeniu i wzmacnianiu naszych żołnierzy, choć w niektórych przypadkach działa tylko na jednostki ze sfery Życia, a zaklęcia ofensywne? Są tylko dwa i działają wyłącznie na jednostki Śmierci.


Azyl: jak dla mnie, dziwne miasto. i tu się pojawia pierwsza wada: choć Bandyci są dobrzy dzięki swoim talentom do ukrywania się, to sprawia, że gra staje się za łatwa. Ponadto Orki wydają się być słabe. Ale te miasto ma kilka genialnych jednostek (cała góra budynków istot 2-,3- i 4-ego poziomu jest znacząco lepsza od dołu), a poza tym muzyka i magia są zabójcze.


Rezerwat: chyba nikomu nie trzeba przedstawiać - miasto sił Natury. Przede wszystkim cenię za możliwość skorzystania z Portalu Istot, z których możemy przywołać i zwerbować jednostki w innym wypadku niemożliwe do kupienia ot tak. Dla mnie wadą jest.. wytrzymałość jednostek. Wystarczy rzucić potężne zaklęcie z magii Chaosu + dobrze rozwinięty Czarnoksiężnik i po połowie armii. Niemniej jednak swoje zalety ma.


Nekropolis: Chyba moje ulubione miasto ('harrrr!' - odgłos szkieletu ;D). Co niektóre jednostki silne (Szkielet, Wampir), a niektóre słabe (Duch, Diabeł). Co prawda jest tu pomieszanie Inferno i Nekropolis, ale zapewne taki był koncept ('koncept' - pomysł; jak ktoś nie rozumie lu nie zna tego słowa). Magia podobna do magii Natury, a połączenie obydwu szkół - Śmierci i Natury - pozwala nam na przywoływanie demonów. Poza tym, opiera się ona na wskrzeszaniu umarłych i osłabianiu wrogich oddziałów. Prawdopodobnie byłby to najsilniejszy zamek, gdyby nie: jedna, jedyna jednostka strzelająca (Jadowity Pomiot) i słabe jednostki 4 poziomu.


Ład: Można powiedzieć, że też silny. Jednostki wszystkich poziomów są dobre. Gdybym miał rozbudować siedliska istot, to byłoby tak (tak jest najlepiej wg. mnie): Fabryka Golemów - Ołtarz Życzeń - Zamek w Chmurach. Poza tym, istnieje Uniwerek (polepsza lub daje nowe umiejki) i Skarbiec (daję nam więcej hajsu). Gdyby nie taka drożyzna, jeśli chodzi o koszt jednostek, to z całą pewnością znajdowałby się na 1. miejscu, jeśli chodzi o siłę zamku/frakcji.


Moc: jedyne miasto, gdzie nie ma magii. Tylko czysta, niczym nie wspomagana Moc mięśni. W zasadzie istnieje mag (Ogrzy mag), ale to błahostka. Plusy za Zagrody (mamy więcej jednostek) oraz za Cyklopy i Ogrzych Magów (ci pierwsi jako jedyni zadają obrażenia obszarowe przy ataku obszarowym; drudzy zaś mogą wprowadzić wojowników w szał dzięki czarowi "Żądza Krwi"). Mimo to, wydaje mi się, że co niektóre są za mocne.



To tyle. Dla mnie, zamki są równe. Tylko trzeba wiedzieć, co i jak.


IP: Zapisane
sidi0usss

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 10

Zobacz profil
« Odpowiedz #101 : 19 Sierpnia 2014, 13:49:59 »
W Rezerwacie moim zdaniem za slabe sa elfy, czarodziejskie smoki rewelacja nie sa, feniksy jeszcze jeszcze... Plus za portal istot. Najlepsze chyba Nekropolis (choc ubolewam nad wyborem miedzy wampirami a pomiotam) Diably maja ta fajna ceche, ze sie teleportuja (dobre do oblezen miast). Życie ma nawet dobre jednostki + blogoslawienstwa, leczenie i zaklecie " sanktuarium ". Ład jest baaaaaardzo dobry, jesli nie grami przeciw trupiakom ;) Chaos jest bez rewelacji. Sa czarne smoki i demosmoki, ale przy dobrze rozwinietym bohaterze przeciwnika nie idzie nic tak pieknie.


IP: Zapisane
DMageA

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 11


Zobacz profil
« Odpowiedz #102 : 23 Sierpnia 2014, 07:56:24 »
A ja bardzo lubiłem grać siłami Życia - ciekawy wybór jednostek, zwłaszcza siła kuszników i balist. Dodam więcej - kawaleria ludzi jest świetna do starć.
Drugą natomiast moją ulubioną frakcją jest Śmierć - z prostego powodu - przywiązałem się do tej frakcji od drugiej części serii.


IP: Zapisane
Laxx
Tawerniana Diablica

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 1 426


Posiadaczka Piekielnej Patelni

Zobacz profil
« Odpowiedz #103 : 23 Sierpnia 2014, 09:18:36 »
A ja bardzo lubiłem grać siłami Życia - ciekawy wybór jednostek, zwłaszcza siła kuszników i balist. Dodam więcej - kawaleria ludzi jest świetna do starć.

No właśnie, dużym plusem Życia jest duża ilość jednostek dystansowych w swojej armii. Gdy do tego dołączymy jeszcze anioły, to robi się ciekawie ;)


Drugą natomiast moją ulubioną frakcją jest Śmierć - z prostego powodu - przywiązałem się do tej frakcji od drugiej części serii.

Co do Śmierci - początkowo też nią grałam. Niestety, po jakimś czasie doszłam do wniosku, że połączenie Inferno i Nekropolis nie jest dobrym rozwiązaniem  :-/ Ale cóż, taka była "potrzeba" fabularna w Axeoth. Właśnie dlatego moim ulubionym zamkiem w H IV na dzień dzisiejszy jest Chaos i czuję, że tak już pozostanie.


IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #104 : 23 Sierpnia 2014, 12:36:02 »
Cytuj
No właśnie, dużym plusem Życia jest duża ilość jednostek dystansowych w swojej armii. Gdy do tego dołączymy jeszcze anioły, to robi się ciekawie ;)
Tyle że przy przeciwniku typu Ład/Chaos przy jednym zaklęciu możemy stracić naszą siłę jednostek strzelających mowa tutaj o masowym zapomnieniu lub Grupowy Zamęt.
Cytuj
Właśnie dlatego moim ulubionym zamkiem w H IV na dzień dzisiejszy jest Chaos i czuję, że tak już pozostanie.
No tak, Czarne Smoki i silna magia chaosu tyle że początkowe tury to udręka dla miasta tej sfery bo tylko mamy bandytów i "świn"orki które są słabsze od podstaw Życia i Ładu. A zanim dojdziesz do Czarnych których koszt jest niebotyczny acz adekwatny to minie sporo czasu gdy np ład już będzie miał Tytanów i sporo Dżinów/Nag i pozostałych.


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 4 5 6 [7] 8    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.082 sekund z 20 zapytaniami.
                              Do góry