Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Ankieta
Pytanie: jaka rasa najlepsza?
Natura - 81 (0.3%)
Życie - 51 (0.2%)
Śmierć - 77 (0.3%)
Moc - 47 (0.2%)
Ład - 102 (0.4%)
Chaos - 99 (0.4%)
Wszystkie dobre - 27 (0.1%)
W HEROESE4 zamki są gupie! - 58 (0.2%)
Głosów w sumie: 120

Strony: 1 2 3 4 [5] 6    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Rasy (Czytany 31250 razy)
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #60 : 29 Grudnia 2010, 16:38:37 »
Dlatego magów rekrutuje sie więcej, a przy świezo zdobytych m iastach od razu wieżę magów robimy, jeśli będzie sie dało.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 876


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #61 : 29 Grudnia 2010, 17:17:23 »
Aj dobra widzę, że nie da się was przekonać, cóż chcecie to sobie nimi grajcie :P Ja natomiast nie będę tracił czasu na jednostki na jedną walkę, wolę mieć Golemy i mieć na każdy pojedynek zabójczą siłę 8) Być może i nie ruchliwe ale ich zadaniem jest zatrzymać wroga nie szarżować, osłonić swoich oraz zmiażdżyć każdego kto podejdzie :D Zresztą Belegor takie zachowanie tylko łata dziury w armi, a jeśli wybierzesz Golemy, nie stracisz ich tyle podczas bitwy to przy takiej rekrutacji zamiast odbudowywać swojego zaplecza czarodziejów będę przybierał na sile dodając wiele cennych jednostek przez co nie stracę tylko zyskam ^_^


IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #62 : 29 Grudnia 2010, 18:03:42 »
Dlatego bardzo rzadko stosuje się atak magiczny przeciw Golemom tylko każdy dystansowiec lub bohater i silna jednostka w zwarciu niszczą je by nie przeszkadzał i narobiły szkód w naszych jednostkach.
Po prostu ty stosujesz taktykę brutalnej siły gdzie udział ma duża ilość 'pancernych' Golemów a my kierunek magiczny który cechuje Ład w postaci Magi i jednostek.


IP: Zapisane
Matrixus

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 1

Zobacz profil
« Odpowiedz #63 : 02 Stycznia 2011, 17:35:21 »
Oczywiście że Barbarzyńcy (ja wole tako określenie niż Moc)

-Bohaterowie bardzo mocni są gdy ukończą barbarzyństwo + dobre przedmioty rozwalają czarne a w dodatku zielone smoki z łatwością.
-Po ukończeniu barbarzyństwa jak się pójdzie w magię Chaosu to możesz chodzić samym bohaterem:} (Jak grasz na najwyższym poziomie nie radzę )
-Bardzo dobre jednostki  Takie jak Centaury,Harpie,Cyklopy i Ptaki Gromu (jak kto woli) .Berserker jedyna wada że nie można nim sterować , latają po całej mapie i biją tego kogo nie mają.. Za miast ich biorę drugiego bohatera na dalszym etapie gry przyda się badziej niżoni.
-Tanie jednostki a szczególnie Ptaki Gromu (dostaje się ich dużo po budowie Zagrody) i za dosyć mała cenę.




IP: Zapisane
Mati326

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 15

Zobacz profil
« Odpowiedz #64 : 03 Stycznia 2011, 19:03:38 »
Ta strategia w starciu z ładem nie przejdzie :] Na ptaszki pójdzie hipnoza, a na cyklopy zapomnienie i dużo nie ździałasz ;)


IP: Zapisane
Dougalion

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 37

Zobacz profil
« Odpowiedz #65 : 03 Stycznia 2011, 19:18:57 »
moc cechuje sie dużą odpornością na czary ponieważ budynki w miastach i 3 najważniejsza umiejętność barbarzyńcy to odporność na magie a wogóle ład strasznie drogie jednostki ma i trudno nazbierać dużą armie bo HP wiekszość ma słabo chdzą a jeśli przynajmniej 2/5 czarów będą odbijane to krucho :P


IP: Zapisane
Mati326

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 15

Zobacz profil
« Odpowiedz #66 : 03 Stycznia 2011, 19:21:13 »
A tak poza tym to złote golemy są o wiele lepszym wyborem niż magowie. Mamy już jedną jednostkę magiczną (dżiny), przyda się ktoś byzatrszymać wroga na jakiś czas. Można trzymać tylko 3 jednostki z tyłu dżiny i 2 bohaterów na magów już nie ma tam miejsca. Jak gram na czempionie to zwykle dżinów mam więcej niż magów, nie można uzbierać ich więkrzej ilości, bo mają tylko 16 życia masowo padają przy takich czarach jak dezintegracja (czar 1200 obrażeń może ich zniszczyć 75) co innego golemy 50 życia wysokie obrażenia i w dodatku odporne na magię ;] Może niektórzy wybierają nagi ja jednak wole dżinów jest ich 9 na tydzień. Ich lodowy pocisk jest zabójczy. A iluzja smoczych golemów potrafi roznieść wroga. Nagi są powolne i nie współgrają tak z smoczymi golemami, golemy idą szybko i niszczą wroga ntomiast nagi za nimi nie nadążą ;] Wole golemów niż tytanów, bo urzekła mnie ich zdolność pierwszego uderzania nawet w przypadku kontrataku. Golemy mogą wytłuc znaczną część wroga zanim on ich zaatakuje. Tytani mają jedną wadę nie biorą udziału w centrum pola bity, nie związują wroga walką, same krasnale i golemy nie odeprą uderzenia jednostek 4-poziomu które łatwo dostaną się do naszych niziołków,dżinów,bohaterów czego byśmy nie chcieli ;]


IP: Zapisane
Dougalion

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 37

Zobacz profil
« Odpowiedz #67 : 03 Stycznia 2011, 19:21:20 »
ale też jak dżiny i iluzje połączyć z golemy plus niziołki i celność a na golemy kamiena skóra to pocia :P
Ale i tak chaos rządzi :P


IP: Zapisane
Mati326

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 15

Zobacz profil
« Odpowiedz #68 : 03 Stycznia 2011, 19:22:44 »
obrona antymagiczna w mocy jest tylko dla bohatera nie dla całej armii


IP: Zapisane
Dougalion

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 37

Zobacz profil
« Odpowiedz #69 : 03 Stycznia 2011, 19:28:34 »
Moja strategia chaosem na ład:
-bohater musi umieć magie chaosu i ładu (bo dużo plusów)
-na orki celność bo słabo.....bardzo słabo biją
-meduzy napewno najlepiej 2 grupy bo bandytów szkoda brać
-zmory pewne jak meduż 2 grup to zmory bo przerażenie
-trudny wybur hydra smok hm........ jeśli bede miał teleport to hydre bo powolność to jej minus a jeśli czar smocza siła i kamiena skóra smoka a najważniejsze do gry meduzami to by nalożyć kamiena skóra,celność,wężowy atak a jak teleport sie ma to nawet teren i przeszkody będom przeciwko wrogą :P ;D

Wiadomość doklejona: [time]03 Styczeń 2011, 19:30:25[/time]
no mówie o tym to bohatera najciężej ubić bo bez magi ład z 20 lvl nawet 3 golemy smoków nie ma szans i plus behemot cyklop i harpie :D

Wiadomość doklejona: 03 Stycznia 2011, 19:31:57
sory nie magia chaosu bo ją mamy tylko natury


« Ostatnia zmiana: 03 Stycznia 2011, 19:31:57 wysłane przez Dougalion » IP: Zapisane
Mati326

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 15

Zobacz profil
« Odpowiedz #70 : 03 Stycznia 2011, 20:04:57 »
w późniejszej fazie gry bohater z walką i tak padnie na jedno uderzenie od golemów, 3 to ma się na tydzień  ;] Nie radził bym Ci dzielić zmor na 2 grupy, bo w przypadku starcia z somczymi golemami padną bez ataku. Wogóle lepiej nie dzielić jednostek danego poziomu to obniży ich skuteczność bojową. Pół oddziału zmór może zostać pokonane przez cały oddział złotych golemów, w przypadku połączonych armii nie zaatakowałbym zmór, bo za dużo golemów by padło ;] Ja wole zamiast kamiennej skóry smoczą siłę XD Ale uważaj ład ma czar kradzież wszystkich zaklęć ;]


IP: Zapisane
Dougalion

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 37

Zobacz profil
« Odpowiedz #71 : 03 Stycznia 2011, 21:10:38 »
znam to zaklęcie ale można zrobić oddział 20-1 taki bo mi o czar przerażenie ze bohatera sie nie bedzie ruszał i uleczał miksturami a ja go meduzami i orkami a jak padnie kradzieży nie użyjesz a na dużym lvl ognista tarcza taki czar zadaje ze 160 obr. przy każdym ataku kiedy wróg mnie rani a pamiętaj że jest strategia jak w szachach poświęce sie największa armia cie osłabi a ci bandyci co nie chciałem jak powiedziałem dobiją bo wontpie byś ulepszał umiejętność zwiad a z 24 na tydzień to po miesiącu lub dwóch wystarczy


IP: Zapisane
Mati326

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 15

Zobacz profil
« Odpowiedz #72 : 03 Stycznia 2011, 21:40:42 »
Bohaterów stawiam w 2 lini z dżinami, żeby rzucić grozę musi być kontakt wzrokowy smocze golemy i golemy są na to odporne, a krasnale mają 50% na odparcia zaklęcia. Ja jednak wolałbym mieć całą armię pod ręką bandyci magą posłużyć jako mięso armatnie. Ja raczej nie zakładam, że szybko wyeliminuje bohaterów(są mikstury nieśmiertelności, można ich przesłonić słabszymi jednostkami, tutaj przydali by się bandyci). Bo jeśli byś tę bitwę przegrał to nawet ten legion bandytów nie ma szans z resztkami mojej armii bo bohater z magią ładu i taktyką drugi z szlachectwem i magią śmierci poradzą sobie z tymi wojskami.


IP: Zapisane
Dougalion

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 37

Zobacz profil
« Odpowiedz #73 : 03 Stycznia 2011, 22:02:28 »
oczywiście do bandytów zawsze daje 2 lub 3 bohaterów expiących z nimi a wontpie byś po walce ze mną miał dosć dużo many :P wiem o kontakcie wzrokowym ale podczas bitwy smocze golemy nie bedą cały czas cie ochraniać a krasnale za wolne są by sie nimi przejmować a wogóle pole też sie liczy z ogółu jakbym miał teleport jak mówiłem mógłbym zmory i hydr do ciebie posłać a i tak smoki też moge wzionć a one to najlepsze jednostki w grze no może konkurują z nimi potwory morskie ale z teori nic nie wywnioskujesz walka to praktyka :P

Wiadomość doklejona: 03 Stycznia 2011, 22:09:09
a jak sie patrze na rozwuj mojej postaci który opisałem zostałbym zaklinaczem i bede miał 20% lepsze przyzwania potworów natury i iluzji a to mi pomoże jak bede umiał przyzywac tygrysy lub żywiołaki a iluzja przyda sie do powielania hydr :D


« Ostatnia zmiana: 03 Stycznia 2011, 22:09:09 wysłane przez Dougalion » IP: Zapisane
Mati326

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 15

Zobacz profil
« Odpowiedz #74 : 04 Stycznia 2011, 16:36:38 »
Manę można zawsze poprawić mikstuami many, smocze golemy nie musiałyby długo stać przy bohaterach tą jedną zmorę ustrzeliłbym niziołkami, a na drugą rzucił czar wyssanie mocy (podwaja koszt rzucania czarów). Masz rację, żę smoki są potężne, ale mają jedną wadę : przyrost. Bohater ze szlachectwem na arymistrzowskim zwiękrza przyrost o 50%, bohater z magią łady ma taktykę, która zwiękrza siłę tych jednostek. Smocze golemy mają zdolność pierwszego uderzenia, która poskromiła by zapały czarnych smoków.
Nie będziesz mieć czasu na teleportację hydr będziesz miał zajęcie z rozpraszaniem hipnozy i zapomnienia :)
ale z teori nic nie wywnioskujesz walka to praktyka :P
teorię poznałem dzięki praktyce ;)



IP: Zapisane
Strony: 1 2 3 4 [5] 6    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.051 sekund z 25 zapytaniami.
                              Do góry