Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Gra na cięższych poziomach trudności (Czytany 2616 razy)
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 876


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« : 15 Listopada 2013, 19:51:49 »
Jak w temacie. Chciałem się zorientować ogólnie co do poziomów trudności bo wcześniej jak byłem młodszy to grywałem maks na zaawansowanym, teraz boje się, że na tym wyżej (nie pamiętam jak ma ten 5, bodajże miał heroiczny ale głowy nie dam, ostatni zaś jest chyba chempion czy coś) będzie mi za mało. Póki co jest spoko, zwłaszcza, że gram w sumie przynajmniej jak dla mnie najtrudniejszą kampanię, czyli tą Chaosu. Jako jedynej wcześniej nie przeszedłem, ba nawet gorzej, nie przeszedłem nawet pierwszej misji. Teraz zaś z problemami ale jednak dałem radę. Mimo to jednak nie każda mapa będzie tak trudna jak te z omawianej kampanii, więc się zastanawiam czy od razu nie iść na tego chempiona, bo przynajmniej się poczuje wyzwanie.

Dodatkowo Loczek mówił o jakichś buildach, więc chętnie bym o nich posłuchał, zwłaszcza, że ja jakoś nie jestem w tej części w nich obeznany. Staram się wybierać tematy i umiejętności które moim zdaniem powinny się znaleźć u danej postaci, jak np. u Tawni dałem oprócz zwiadu walkę i taktykę, choć z jej rozwojem idzie ciężko, bo mi praktycznie nie wypadają talenty z tego działu. Mimo to zdaje mi się, że jest to istotna umiejętność, bo zwiększając atak i obronę jednostek pozwala wykorzystać ich potencjał, zaś bez niego jednostki mi padały jak muchy...


IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 15 Listopada 2013, 20:53:49 »
Cóż ogólnie poziom najtrudniejszy to praktycznie start od kompletnego zera a mobki to zaczynają się od Horda w górę. Początki najgorsze są szczególnie we wspomnianej kampanii Tawni "Córka Pirata" gdzie początek to czysty rush gdzie liczy się prędkość w panowaniu bazy wypadowej i jej obrona by przejść do kontry. Wszystko opisałem w poradniku który stworzyłem dla laików by przeszli znośnie kampanię;
http://www.tawerna.biz/przewodnik_97_poradnik-kampanii-corka-pirata-w-heroes-iv.html

Cytuj
Dodatkowo Loczek mówił o jakichś buildach, więc chętnie bym o nich posłuchał, zwłaszcza, że ja jakoś nie jestem w tej części w nich obeznany. Staram się wybierać tematy i umiejętności które moim zdaniem powinny się znaleźć u danej postaci, jak np. u Tawni dałem oprócz zwiadu walkę i taktykę, choć z jej rozwojem idzie ciężko, bo mi praktycznie nie wypadają talenty z tego działu. Mimo to zdaje mi się, że jest to istotna umiejętność, bo zwiększając atak i obronę jednostek pozwala wykorzystać ich potencjał, zaś bez niego jednostki mi padały jak muchy...
Co do buildów to Tawni Ja rozwinąłem tak że miałem klasę Łowca:
-Full drzewo Zwiadu
-Full drzewo Walki
-Tutaj Ja wybierałem to Taktyka/Magia np Chaosu
http://www.tawerna.biz/czytaj_artykul_438_podstawowe-informacje-o-umiejetnosciach-w-heroes-iv.html
Jeśli idzie o Pete'a to jemu Zwiad/Magia Chaosu i Walka bo i tak bodajże 3/4misja mamy walkę z nim.
Reszta zależna od artefaktów i potków którymi buffujemy się w trakcie bitew. Zasadniczo problem zawsze będą stanowiły misje pierwsze bo potem bohaterowie stają się jednoosobowymi armiami np Tawni to będzie biegała sama i wszędzie dostanie się bo ma Krycie się na GrandMasterze i obleci wszystko prócz przesmyków lub miejsce gdzie niezbędna jest armia.


IP: Zapisane
Strony: [1]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.025 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry