Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Regulamin Turnieju (Czytany 3181 razy)
SeRaFiNeK

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 474


Zobacz profil
« : 08 Października 2010, 17:24:53 »
1. Turniej rozgrywany jest na wersji 3.1 - Dzikie Hordy

2. Gry rozgrywamy poprzez hamachi lub na serwerze Ubi.com - pokój treningowy. Ze względu na różnorakie problemy z Ubi.com w ostatnim czasie zaleca się grac na hamachi. Program do pobrania znajduję się na stronie: http://hamachi.brothersoft.com/hamachi1.0.1.5-freedownload

3.
3. Turniej rozgrywany jest systemem mieszanym.

3.1 Pierwszy etap - grupowy ( 6 4-osobowych grup ) - jest rozgrywany systemem każdy z każdym. Zawodnicy grają ze sobą po 3 walki. Każde zwycięstwo to 1 punkt. Po rozegraniu wszystkich walk z grupy następuje podliczenie punktów i do kolejnej rundy awansują 3 pierwsze miejsca. W przypadku równej liczby punktów o ewentualnym awansie zadecyduje bezpośredni wynik między kandydatami.

3.2 Drugi etap - grupowy ( 2 6-osobowe grupy i 1 5-osobowa ) - jest rozgrywany systemem każdy z każdym. 3 walki, każda za 1 punkt. Do fazy pucharowej awansują 2 pierwsze miejsca z każdej z grup oraz 2 osoby z 3 miejsc z największą liczbą punktów.

3.3 Trzeci etap - pucharowy - jest rozgrywany systemem snookerowym:

- cwiercfinał rozgrywany jest do 4 wygranych ( max 7 gier ) - 3 veto na zawodnika
- półfinał rozgrywany jest do 5 wygranych ( max 9 gier ) - 4 veta na zawodnika
- finał do 6 wygranych ( max 11 gier ) - 5 vet na zawodnika
- mecz o 3 miejsce na zasadach 1/4

Jest to schemat przykładowy który może się zmienić zależni od liczby uczestników.

4. Wszystkie walki rozgrywane są zawsze na losowych ustawieniach zamków,frakcji,ras.

5. Gry rozgrywane są mapie Arena wersja 2.0 z następującymi opcjami:



6. Pojedynki typu mirror ( te same zamki obu graczy ) są zakazane całkowicie we wszystkich etapach turnieju. W momencie pojawienia się mirroru należy zrobic restart.

7. W przypadku ponownego wylosowania tej samej rasy w ramach jednego całego meczu przysługuje prawo restartu.

7.1 Nieograniczona ilośc w pojedynkach grupowych ( 3 gry z każdym )

7.2 Odpowiednio 1,2,3 itd począwszy od najniższego do najwyższego szczebla w pojedynkach pucharowych.

8. Nie ma konieczności rozegrania danej gry do końca. Można w dowolnym momencie poinformować przeciwnika o swojej porażce i zakończyć grę. Nie przysługuje prawo do wczytywania gry po popełnieniu jakiegokolwiek błędu bez zgody przeciwnika. Gra może byc wczytana tylko w przypadku utraty połączenia bądź niedokończenia gry. By uniknąc niejasności, jeśli ktoś wie, że jego łącze jest niepewne i może się zdarzyc utrata połączenia, prosze o tym poinformowac swojego przeciwnika jeszcze przed rozpoczęciem gry.

9. Nie ma absolutnie znaczenia kto kogo atakuje. Zwykle ten kto pierwszy wejdzie na Arenę wybiera dostępny spośród wielu możliwych teren do bitwy przy czym nie może to byc teren macierzysty ras biorących udział w starciu. Gracz, który pierwszy zamelduje się na polach bitew proszony jest jedynie o poinformowanie przeciwnika o swojej lokalizacji - czy jest na terenach ( lub strefie jak kto woli ) głównych, rzecznych lub też morskich. Ten, który pojawia się jako drugi przed zaatakowaniem zobowiązany jest do puszczenia tury w celach autozapisu i wzajemnego sprawdzenia wybranego wojska. Nastepnie atakuje ten, który aktualnie ma turę ponieważ symultaniczne się skończą.


10. Po rozegranym pojedynku gracze mają obowiązek zgłosić wynik spotkania w odpowiednim temacie i formie.

11. Wszelkie odstępstwa (np. inne ustawienia frakcji ) możliwe tylko na wyraźną zgodę obu graczy przed rozpoczęciem rozgrywki.

12. Warunkiem zaliczenia zwycięstwa na Arenie jest pozostanie żywych jednostek po jednej ze stron bądź też zabicie jednostek wroga przy użyciu istot wskrzeszonych nawet jeśli te po skończeniu bitwy padną ( znikną ). W przypadku śmierci wszystkich jednostek na skutek czaru magii zniszczenia bądź innego zadającego obrażenia zaklęcia z innych szkół walkę uznaje się za niebyłą. Grę należy powtórzyc całkiem od nowa wybierając te same rasy i tych samych bohaterów początkowych.

13. Jeżeli dojdzie do utraty połączenia w trakcie bitwy należy:

a) dokładnie odtworzyc batalię z tym samym ustawieniem w trybie taktycznym oraz ruchami jednostek do momentu utraty połączenia jeśli walka była na mało zaawansowanym etapie ( zaleca się zatem zrobienie screenshota po rozpoczęciu walki )

b) zapisac powtórkę z dotychczas rozegranej części bitwy i przedstawic do wglądu prowadzącego w temacie z Problemami... jeśli walka była na mocno zaawansowanym etapie. W przypadku możliwości stwierdzenia potencjalnego wygranego z potyczki zapadnie stosowny werdykt. Jeśli nie, gracze muszą powtórzyc walkę w innym miejscu na mapie przygód.

14. Czasy na rozegranie gier w poszczególnych etapach:
- pierwszy etap grupowy ( razem 9 Aren ) - 2 tygodnie
- drugi etap grupowy ( razem 18 Aren ) - 2 tygodnie
- etap pucharowy - miesiąc


15. Wszystkie wyniki meczy z graczem usuniętym z turnieju lub który dobrowolnie z niego zrezygnował, zostają anulowane.

Wszystki pytania organizacyjne proszę zgłaszać na PW, lub napisać na GG na numer: 28547060

16. Sieć Hamachi:

Turniej Tawerny 2
Hasło: 123



« Ostatnia zmiana: 20 Listopada 2010, 13:59:06 wysłane przez SeRaFiNeK » IP: Zapisane

"TAWERNO, WALCZ!"
Strony: [1]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.086 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry