Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Misja IV (Czytany 2698 razy)
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« : 27 Października 2012, 21:37:33 »
                           
1.Wyjście z podziemi                                       1.Miejsce startowe
2.Portmeyron                                                  2.Ur-Gorthol i Sara
3.Morska Ostoja                                              3.Niewidoczna Biblioteka
4.Sorpigal nad Morzem
5.Cypel
6.Anastazja i Anton
7.Wejście do podziemi prowadzących do Biblioteki

Fioletowe kółka - miejsca gdzie znajdują się żywiołaki ciemności.


Spis zadań:
-Główne:

 *W cieniu światła, pokonaj żywiołaków ciemności (7 oddziałów),  wejdź do Bezimiennej Biblioteki, pokonaj strażników Biblioteki
 *Odwet, pokonaj Sarę

-Poboczne:

 *Niebo i Piekło (droga łez), nie przebudowuj żadnych miast i fortów przeciwnika.
 *Ostatnie Pożegnanie, podbij Portmeyron, pokonaj Montbarda po raz ostatni.

Kampania Inferno Misja 4 - Małżeństwo Nieba i Piekła „Smoki mają przewrotne poczucie humoru. Szczęśliwy ten kto nie zrozumie dowcipu ”

Ostatnia misja jest rzeczywiście dziwną i dość nietypową, o czym przekonacie  się w czasie rozgrywki. Trafiamy na wschodnie rubieże Imperium Sokoła, niedaleko Wolnego Miasta Karthal. Miejscowa okolica i zamek zostali zaczarowani przez Bezimiennych, którzy ukryli tutaj Niewidoczną Bibliotekę. Przy okazji będziemy mogli złapać Sarę i pogadać z ognistą Anielicą.

 Przekazujemy Kiryłowi jednostki Xany, zwiedzamy wschodnią i zachodnią ścieżkę, a następnie ruszamy na północ [1]. Rozglądamy się po podziemiach, tradycyjnie czyścimy podziemia i ruszamy dalej na północ. Pod koniec czeka na nas Sara pilnująca Ur-Gorthol, a na lewo jest wyjście z podziemi [2]. Po krótkiej pogawędce z Sarą dostajemy miasto, którego pilnuje i zaczynamy je rozbudowywać.  W trzecim tygodniu ruszamy na powierzchnię i opróżniamy okolicę z zasobów [1]. Tutaj pojawia się dylemat, czy zostawiamy miasta i forty w spokoju, czy je przebudowujemy na własne? Ja grałem na drodze łez, więc dałem sobie spokój z ich przebudową. Jednak jeśli jesteśmy na drodze krwi lub wolimy darować sobie „nagrodę” za misję, to ze spokojem je przebudujcie. Mamy do wyboru trzy ścieżki. Ja najpierw poszedłem wschodnią ścieżką, po drodze atakuje nas bohater Przystani, ale powinniśmy się z nim uporać. Idziemy dalej i zajmujemy fort, jest to jednak mało opłacalna ścieżka, służy tylko odciągnięciu przeciwnika od naszego zamku. Na północy mamy miasto Portmeyron, ale na razie jesteśmy za słabi, w pobliżu powinien kręcić się jeszcze jeden bohater, którego powinniśmy zabić [2]. Jeśli się to nam nie uda uciekamy do naszej bazy. Można też udać się wcześniej na północ od wyjścia z podziemi, tam będziemy mieli tartak i kopalnie rudy, lub udajemy się najlepiej na południe od wyjścia z podziemi, tam czeka na nas bardziej kuszący kąsek w postaci tartaku, kopalni rudy i kryształu oraz miasta. Na mapie są jeszcze trzy miasta (są one nieszkodliwe, bo do nikogo nie należą),  które możemy wykorzystać w celu zwiększenia sobie zasobów i armii Morska Ostoja [3], Sorpigal nad Morzem [4] i Cypel [5]. Dostajemy też misję, by zniszczyć oddziały żywiołaków ciemności, ale tym lepiej się zając gdy już uporamy się z Przystanią.

 Zajęte kopalnie pomogą w rozbudowie miasta. Ze wschodu może najechać nas przeciwnik, ale powinniśmy sobie poradzić z takim zagrożeniem. Im szybciej zajmiemy Portmeyron tym lepiej dla nas. Zbieramy przyrost i jeśli mamy średni poziom zagrożenia u strażników to atakujemy miasto. Jeśli jesteśmy jeszcze za słabi to zwiedzamy okolice a nasz drugi bohater niech nam przyśle posiłki, które wystarczą do pokonania obrońców. Gdy zajmiemy twierdzę mamy spokój i możemy zająć się wcześniej wspomnianą misją z żywiołakami oraz pozwiedzać trochę mapę. Gdy pokonamy już Montbarda, który stoi obok miasta w bezruchu, ruszamy na wschód, tam czekają na nas Anton i Anastazja [6]. Po krótkiej pogawędce zabijamy żywiołaki ciemności stojące za nimi. Jeśli nie był to nasz ostatni to szukamy po mapie innych potworów ciemności. Gdy się z tym uporamy to zbieramy armię i udajemy się do podziemi w centralno-wschodniej części mapy [7]. Później na wschód do teleportu i znajdujemy się w Bibliotece. Można też zrobić taki trik jeśli nie przebudowaliśmy naszych miast, że udajemy się  do podziemi wcześniej jednym z naszych bohaterów (warto kilku dokupić jako tragarzy armii). Gdy dotrze on do wspomnianego wcześniej miejsca będziemy mogli zmienić Przystanie na Inferna i w ten sposób przyspieszyć zbieranie armii. Gdy już tam będziemy musimy pokonać hordy żywiołaków strzegących jej i w ten sposób kończymy kampanie Inferno!



IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
Strony: [1]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.034 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry