Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Ankieta
Pytanie: Czym lepiej się gra?
bohater mocy - 20 (28.6%)
bohater magii - 50 (71.4%)
Głosów w sumie: 70

Strony: 1 [2] 3 4 5    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Wszystko o Magii i Mocy w H6 (Czytany 38504 razy)
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #15 : 22 Stycznia 2012, 22:18:09 »
To tutaj wpływ mają umiejętności bohatera. Sprawdź czy bohater mocy nie ma wykupionej magii powietrza I i II gdyż jest to dodatkowe 6 siły czarów której nie wyświetla w statystykach. No i ja bym na takie opisy nie patrzył, wiele jeszcze jest w nich błędów i krzaczków. Np. w opisie wyssania u Arachne wyświetla mi zamiast 15% 165%, zaś po jakimś czasie zrobiło się 1879415% :D W kolejnych patchach poprawiają takie niespodzianki więc za jakiś czas powinno się wszystko porządnie wyświetlać. Najlepiej sprawdzić dmg na tej samej jednostce (zaatakować neutrala najpierw jednym a później drugim bohaterem i wtedy się wszystko wyjaśni).
Co do reputacji to dopiero I lub II poziom wpływa na siłę. W manualu jest opisane zawsze coś w stylu 4%/6%/10% co oznacza reputacja neutralna/krew I lub łzy I/krew II lub łzy II.


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
bos778

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 13

Zobacz profil
« Odpowiedz #16 : 23 Stycznia 2012, 03:33:53 »
JA zawsze nawet jak mam bohatera magii daje + do obrony i + do życia jednostek z umiejętności mocy. Często jak mogę wybieram bohaterowi magię ognia i mroku + pierwotna.


IP: Zapisane
Nikolaj997

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 7


Zobacz profil
« Odpowiedz #17 : 03 Lutego 2012, 22:45:28 »
Moim osobistym zdaniem bohaterowie magii są skuteczniejsi na początku rozgrywki kiedy mamy małą armie a nasze zaklęcia zabijają 1/3 armi przeciwnika ale w późniejszej fazie gry gdy 20 kapłanek nie robi większej różnicy to skuteczniejsi są bohaterowie mocy umiejętności takie jak kontratak 3 lub rozpłatanie robią dużą różnice poza tym bohaterowie mocy mają zwykle wyskoi atak i obronę więc gdy mamy dużą armie podstawowa obrona jest wysoka ( np. u mnie w kampanie pretorianin 67% ) wtedy to daje o wiele większą różnice . Jednakże muszę przyznać że przy dużej mocy magicznej  zaklęcia przywołujące żywiołaki są tez znaczące w bitwie lecz gdy np. w 5 misji kampanii przywołujemy nawet 30 żywiołaków to myśle że to nie robi ogromnej różnicy


IP: Zapisane
Pawek
Fan Iriny

**

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 197


Wszystko płynie...

Zobacz profil
« Odpowiedz #18 : 03 Lutego 2012, 23:12:23 »
Jednakże muszę przyznać że przy dużej mocy magicznej  zaklęcia przywołujące żywiołaki są tez znaczące w bitwie lecz gdy np. w 5 misji kampanii przywołujemy nawet 30 żywiołaków to myśle że to nie robi ogromnej różnicy
Chyba w czwartej, a na początku misji czar "przywołanie żywiołaków" sprawił, że wiele bitew skończyłem bez żadnych strat. Poza tym, żywiołaki ściągały uwagę gracza komputerowego, dzięki czemu miałem trochę więcej czasu.


IP: Zapisane
“Nie zgodzę się i nie dam się zmusić. Decyzja należy do mnie...“ - Irina.
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #19 : 04 Lutego 2012, 10:28:44 »
Nie zapominajcie o tym, że można mieć i 80% obrony fizycznej a przeciwnik z jednostkami magicznymi będzie robił sobie z nami co chce.
Tutaj albo idzie się w łzy (nieważne czy moc czy magia), dostaje się dodatkową obronę i umiejętności wykupuje się defensywne. Jeśli gra się na drodze krwi to lecimy w atak, mamy słabą wytrzymałość a więc ofensywa jest bardzo ważna.
I tutaj nie ma znaczenia klasa bohatera czy frakcja. Albo idziemy w łzy albo w krew i wtedy jesteśmy wytrzymalsi lub silniejsi.
Przywołanie żywiołaków jest dobre, jeszcze lepsze z posiłkami, które bazują na sile armii i z 30 żywiołaków można zrobić 100+.


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Pawek
Fan Iriny

**

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 197


Wszystko płynie...

Zobacz profil
« Odpowiedz #20 : 06 Lutego 2012, 16:43:56 »
Niestety w szóstce "Przywołanie feniksów" zostało potraktowane trochę po macoszemu - można je wykonać tylko posiadając Dysk Shantiri, przywołuje zaledwie 3 feniksy, co nie jest dużą liczbą. Gdyby tylko liczba przywołanych feniksów była traktowana analogicznie do liczby przywołanych żywiołaków, to ten czar byłby lepiej traktowany - na razie dysk Shantiri to ostatnia deska ratunku w wypadku kłopotów finansowych.


IP: Zapisane
“Nie zgodzę się i nie dam się zmusić. Decyzja należy do mnie...“ - Irina.
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #21 : 06 Lutego 2012, 17:37:41 »
Tutaj znów kłaniają się posiłki. Z trzech feniksów da rade wyciągnąć 9 jak nie więcej (przy mocniejszej armii nie próbowałem) a to już jest niezłe. Po prostu jeśli chcemy się tym bawić to albo Dysk i posiłki III u wojownika albo jakiekolwiek zaklęcie przywołujące i posiłki II u maga. O zwojach nie piszę gdyż zużywają się po 1 użyciu co jest mało opłacalne w późniejszej fazie gry.
Do tego przywołujemy tam gdzie mamy ochotę a nie tak jak to było we wcześniejszych wersjach zaraz obok bohatera.


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Luciu

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 8


Zobacz profil
« Odpowiedz #22 : 07 Lutego 2012, 15:08:48 »
Co mogą moi bohaterowie rodowi? Mogę nimi grać na freeplayu w sensie scenariusze, ale czy mogę nimi przechodzić kampanie? Jak to zrobić? Czy jeśli chcę mieć bohatera do kampanii to muszę go stworzyć na tym mini edytorku przy wyborze misji? Bo jeśli tak, to np. kampanię Nekropolii mogę przechodzić tylko kobietą. Czy po skonczeniu kampanii mogę potem edytować na stałe umiejętności bohaterów? Proszę o kilka skazówek dotyczących mechaniki kreatora bohaterów. Dzięki!


IP: Zapisane
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #23 : 07 Lutego 2012, 16:31:41 »
Bohaterami rodowymi możesz przechodzić tylko scenariusze, mapy multiplayer oraz walczyć w pojedynkach.
Bohaterzy kampanii ale tylko domyślni przechodzą do dynastii.
Jeśli zrobisz innego w menu kampanii to ten do dynastii nie przechodzi.
Narzucona jest płeć z tego powodu, że w dialogach mimo iż inne imię i wygląd to bohater/ka nadal mówi głosem Anastazji, Antona czy Sandora.
Raczej niezbyt ciekawie by to wyglądało gdybyś grał męskim nekromantą a w dialogach piszczałby jak dziewczynka zaś wszyscy wokół wmawiali by mu, że nazywa się Anastazja i jest ich córką, siostrą, kuzynką itp.


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Luciu

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 8


Zobacz profil
« Odpowiedz #24 : 07 Lutego 2012, 20:51:50 »
Hmm rozumiem, dziekuję. Ale powiedzcie jeszcze taką rzecz, przechodząc kampanię dało się wzmocnić atrybuty poprez wizytę u kowala, na arenie itd. Na liście bohaterów rodowych są te premie uwzględnione. Czy to zostaje na zawsze? Są jakieś limity? To by chyba było głupie... A może jak sięgra scenariusz/multi to te dodatkow premie znikają? Jak to działa:)?


IP: Zapisane
JackWolfsong

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 193

Zobacz profil
« Odpowiedz #25 : 07 Lutego 2012, 21:03:17 »
W multi te premie nie obowiązują ;P, to działa tylko w kampanii - przechodzi z misji na misję.


IP: Zapisane
Dawny nick: Rozk*rwiciel
Pawek
Fan Iriny

**

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 197


Wszystko płynie...

Zobacz profil
« Odpowiedz #26 : 07 Lutego 2012, 22:16:56 »
Nie zapominaj o potyczkach - tam te premie też są uwzględniane.


IP: Zapisane
“Nie zgodzę się i nie dam się zmusić. Decyzja należy do mnie...“ - Irina.
JackWolfsong

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 193

Zobacz profil
« Odpowiedz #27 : 07 Lutego 2012, 22:23:08 »
Mylisz się Pawek, moja Anastazja ma dokładnie takie same statystyki jak bohater stworzony w pół minuty o tej samej orientacji. Nie muszę dodawać, że atak i obronę podwyższałem jej tak, że jej współczynnik moc przekraczał 130...


IP: Zapisane
Dawny nick: Rozk*rwiciel
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #28 : 07 Lutego 2012, 23:35:17 »
We wszelakich potyczkach zaczynamy zawsze od zera.
Nawet reputację trzeba na nowo nabijać. Nie wiem tylko czy czasem nie działa to w pojedynkach. Nie sprawdzałem tego ale tam już działa wszystko to co mamy ustawione w dynastii a więc jest to możliwe.


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Luciu

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 8


Zobacz profil
« Odpowiedz #29 : 04 Kwietnia 2012, 22:21:22 »
Kampania Necro, bohater mocy, droga łez. level 25 chyba, wykupiłem wszytkie te ważne umiejętności mocy (typu kontrataki, obrona, siła itd) a także magia powietrza I i ten czar co zadaje +40% przy strzelaniu (dla liczów:)) i żadnych innych czarów nie mam. Chciałem zapytać o rekomendacje. Za pozostałe punkty co zrobić? Posiłki/ okrzyki drogi łez (np to że przez 8 tur podstawowe nie mogą atakować elitarnych i legendarnych itd.) czy np. Magia ciemności I+II i ssanie I+II ewentualnie +30many i regen z magii pierwotnej? Co radzici dać? Z góry dziękuję za rady:)


IP: Zapisane
Strony: 1 [2] 3 4 5    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.057 sekund z 23 zapytaniami.
                              Do góry