Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1] 2 3 4 ... 145    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Wszystkie najdziwniejsze pytania na temat Heroes V (Czytany 832741 razy)
Martin
"Król Multikont"

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 397


Nobody expects the Spanish Inquisition!

Zobacz profil WWW
« : 06 Września 2004, 00:05:57 »
Udało mi sie znależć 2 nowe screeny z Heroes V - fenixa i kapitol nieumarłych :)



http://www.mmportals.com/heroes5.html


« Ostatnia zmiana: 03 Grudnia 2005, 03:13:32 wysłane przez jareQ » IP: Zapisane
jareQ
Tak, to On!

*

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Wiadomości: 1 257


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1 : 06 Września 2004, 18:48:51 »
hehe widze że nie jesteś za bardzo w temacie  ;)  to są stare screeny ktore udostepniono jak jeszcze istnialo 3DO gdy zbankrutowało to licencje do heroes'ów odkupiło UbiSoft i projekt całej gry się zmienił UbiSoft zaczeło prace nad piątą cześcią od początku - nie kożystając z tego co do tej pory zrobiono w 3DO.
Tak więc screeny są nie aktualne  :P


IP: Zapisane
Tkapi

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 1

Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 18 Marca 2005, 11:58:40 »
/kid/ [!--aimg--][!--Resize_Images_Hint_Text--][!--/aimg--] Jak mi wiadomo francuzi z ubisoftu chcą powócic do starych rozwiązań z 3 i miendzy innymi demony wrócą do swojego zamku bendzie też siatka na polu walki a grafika ma byc  3d czego osobiście się obawiam premiera gry jest planowana na   pierwsze 3 miesiące roku 2006


« Ostatnia zmiana: 03 Grudnia 2005, 03:19:18 wysłane przez jareQ » IP: Zapisane
jareQ
Tak, to On!

*

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Wiadomości: 1 257


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #3 : 19 Marca 2005, 11:20:19 »
Hmmm całkiem ciekawe tylko zastanawia mnie jedno bo chyba wiesz, że UbiSoft ma zostać kupiony przez EA Games no a oni pewnie bedą chcieli zrobić to 'po swojemu' wiec nie wiadomo znowu co z tego będzie   /huh/ miejmy nadzieję że zaskoczy wszyskich - oczywiście pozytywnie  :]
A co do daty premiery to trochę mnie to martwi  /down/ bo UbiSoft planowało premierę na początek tego roku...


« Ostatnia zmiana: 12 Września 2005, 18:38:38 wysłane przez jareQ » IP: Zapisane
goku13

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 3

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #4 : 22 Lipca 2005, 19:42:17 »
Jak EA Games będzie robiło H5 to nie warto się spodziewać z tej gry choć 2% tego czegoś co jest w heroes'ach... :(


« Ostatnia zmiana: 12 Września 2005, 18:38:47 wysłane przez jareQ » IP: Zapisane
goku13

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 3

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #5 : 31 Lipca 2005, 21:17:28 »
Czy piąta część będzie grą godną nośić tytuł Heroes? Czy bedzię to gra przypominająca starego, dobrego Heroesa (Heroes III)? Czy też pójdzie w ślady Heroes IV i jeszcze dalej oddali się od prawdziwego heroesa...


IP: Zapisane
Martin
"Król Multikont"

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 397


Nobody expects the Spanish Inquisition!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #6 : 01 Sierpnia 2005, 17:10:21 »
Cytat: goku13,31.07.2005 - 21:17
Czy piąta część będzie grą godną nośić tytuł Heroes? Czy bedzię to gra przypominająca starego, dobrego Heroesa (Heroes III)? Czy też pójdzie w ślady Heroes IV i jeszcze dalej oddali się od prawdziwego heroesa...
Jesli pójdzie w slady III to sie oddali od prawdziwego Heroes'a. Dla mnie III jest kiepska niestety. Grałem w nią dosć duży czas, we wszystkie dodatki i  jest gorsza od IV. Jak twórcy będą się wzorować na 3 to będzie porażka...

Ps. odkryłem świetną strategie Lord of the ring: bitwa o środziemie  B)


« Ostatnia zmiana: 12 Września 2005, 18:37:00 wysłane przez jareQ » IP: Zapisane
jareQ
Tak, to On!

*

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Wiadomości: 1 257


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #7 : 02 Sierpnia 2005, 11:35:20 »
Zgadza się ja także wolę IV...
Powrót do III będzie zacofaniem a przecież nie o to tu chodzi.. Po co więc wracać do III jeśli jest taka część i jeśli ktoś najlepiej lubi III to niech w nią gra a V musi być czymś nowym. Takie jest moje zdanie :)


« Ostatnia zmiana: 12 Września 2005, 18:37:07 wysłane przez jareQ » IP: Zapisane
Tomek

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 56

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #8 : 03 Sierpnia 2005, 21:39:44 »
jak dla mie jaka bedze  to bedze ale napewno bede grał noce w nia :P


« Ostatnia zmiana: 12 Września 2005, 18:37:15 wysłane przez jareQ » IP: Zapisane
Jest fajnie :)
MaRay

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 7


Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : 17 Sierpnia 2005, 17:54:44 »
A ja mysle ze to bedzie poprostu o wiele ulepszony Heroes 4 ;] I dobrze - to moja ulubina cześć ( przynajmniej do wyjście 5 ;] )


IP: Zapisane
Tomek

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 56

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #10 : 08 Września 2005, 16:01:43 »
Witam all  mam dobra wiadomosć dla tych którzy chcieli by zagrać w piątą część Heroesów. Jest to wersja beta aby móc ją zassać trzeba mieć zainstalowany specjalny program taki jak np. Azerus lub BitComet zaraz wszytko podam :F

okej to na początek proszę ściągnąć i zainstalować sobie jeden z tych programów (wszystkie linki poniżej), następnie wystarczy ścignać plik torrent Heros V i otworzyć go w którymś z programów - wtedy rozpocznie się sciąganie aha i jeszcze chciałem powiedzieć, że ta beta ma ponad 260 MB więc u niektórych może troche potrwać jej ściąganie   :]

oto potrzebne linki:

- BitComet

lub

- Azerus :> yy do Azerusa trzeba mieć zaistalowaną Jave.

- Heroes V Beta - plik torrent

podam wam jeszcze wymagania gry z pliku readme: minimalne
- Windows 2000/XP, DirectX 9.0
- CPU: 800 MHz Intel Pentium III or AMD Athlon processor or higher
- RAM: 256 MB or higher
- Video: 32 MB AGP GeForce2 MX or ATI Radeon 8500 or higher video card
rekomendowane:
-Windows 2000/XP, DirectX 9.0
- CPU: Pentium 4 / Athlon 3,0 GHz or higher
- RAM: 512MB or more
- Video: 128 MB AGP 4x GeForceFX 5600 or higher video card

miłego ściągania i grania  /wink/

Jak coś to pisać ;)

to ja mam jeszcze mała nowinke  jak niektórym wiadomo to w tej becie jest tylko jedna mapka  oto sa komendy na inne :D
 (1)
// 285 Glen 2x2 Grass HEAVY RAIN
// 283 Isabel 4x4 3Towns NO MISSIONS, other like 149
// 281 Glen 2x2 0xbuildings Grass
// 280 Isabel+Mudrik vs. Orrin 2x2 0xbuildings 1xTowns
// 279 Glen vs. Agrail 2x2 0xbuildings 0xTowns 1xObelisk Griffins
// 278 Glen vs. Agrail 4x4 xxbuildings 0xTowns 4Artifacts
// 277 Godric vs. Agrail 2x2 0xbuildings 0xTowns 60xDemons 70xHellHounds 200xImps
// 276 Godric vs. Agrail 2x2 0buildings 2Towns big armies
// 274 Glen 2x2 1buildings 0Towns 0Obelisks Dzonk Grass + Lake
// 273 2xBlue Godric 2xRed Godrick 2x2 1buildings 1Towns 0Obelisks
// 261 Godric vs. Agrail 2x2 xxbuildings 0Towns xObelisks
// 242 2xGodric vs. Agrail 2x2 0buildings 0Towns 0Obelisks
// 240 Glen vs. Agrail 2x2 Grass 1buildings 2Towns 0Obelisks
// 238 Godric vs. Agrail 7x7 Grass 0buildings 0Towns 0Obelisks
// 236 Godric vs. Agrail 2x2 Cork 1buildings 0Towns 2Obelisks
// 230 Godric vs. Agrail 2x2 Cork 0buildings 0Towns 2Obelisks
// 227 Glen vs. Agrail 2x2 Mountains SW 0buildings 0Towns stucked
// 226 Glen vs. Agrail 2x2 grass buildings 0Towns
// 225 Glen vs. Agrail 2x2 grass 3 Artifacts
// 222 2xGodric vs. Agrail 2x2 grass 2Towns
// 221 Glen vs. Agrail 2x2 grass + Lakes 1Towns great Stucked
// 218 Mudrik vs. Agrail 2x2 grass + Lakes 2Towns OK
(2)
// 216 Glen vs. Agrail 2x2 grass + Lakes
// 214 Glen vs. Agrail 2x2 Snow 3Heroes
// 213 Glen vs. Agrail 4x4 + Lakes + Flying Griffins
// 209 Glen vs. Agrail 2x2 + Lakes + Flying Griffins
// 206 Glen vs. Agrail 4x4 GRASS
// 199 Glen vs. Agrail 2x2 2Towns 'VOID'
// 196 Glen 2x2 'VOID'
// 195 Godric vs. Agrail 2x2 2Towns Rock OK
// 194 Godric 2x2 + lakes OK Test
// 192 Glen 2x2 Desert + lakes Stucked 2Heroes
// 191 Glen 2x2 Desert + lakes OK 3Heroes
// 190 Glen 2x2 Desert + lakes stucked
// 188 Glen 2x2 + lakes stucked
// 187 Glen 2x2 Grass + lakes stucked
// 186 Glen 2x2 Desert + lakes stucked
// 185 Glen 2x2 stucked
// 184 Glen 2x2 Desert stucked
// 183 Glen 2x2 stucked
// 182 Glen 2x2 stucked
// 181 Glen 2x2 Grass stucked
// 180 Glen 2x2 Seashore 1Town stucked
// 178 Glen 2x2 'VOID'
// 157 Glen 2x2 empty NOT OK
// 156 Glen 2x2 OK
// 155 Glen Small Desert stucked
// 153 Glen No town
// 151 Glen at sea stucked
// 150 Glen vz Agrail OK
// 149 Isabel 4x4 3Towns missions Default
// 49 Glen 4x4 3Towns OK
// 48 Zed&Buzzzz 4x4 1Town test OK
// 1 - 402 tried

podam teraz jak wpisać kmende:

advmap (dowolny nr  który jest napisany powyzej np. 155) easy skipCutscene np. advmap 155 easy skipCutscene

:D okej  takie cos wymodził Tristan z Jaskini Bechemota

Dziękujemy  :D


« Ostatnia zmiana: 03 Grudnia 2005, 03:22:59 wysłane przez jareQ » IP: Zapisane
Jest fajnie :)
Martin
"Król Multikont"

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 397


Nobody expects the Spanish Inquisition!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #11 : 08 Września 2005, 22:43:23 »
Sam miałem założyć ten temat tylko net mi padł na 8 h  /angry/

Więc tak, grałem w betę powiem, ze jestem lekko niezadowolony, choć poczekam na pełną wersje z ostateczna oceną. Nie podobają mi sie niektóre elementy gry (jak wielkość pola walki). Widać że wzorowano sie na cżęści 3, co mi się niekoniecznie podoba...

Cytuj
PU: Pentium 4 / Athlon 3,0 GHz or higher
- RAM: 512MB or more
- Video: 128 MB AGP 4x GeForceFX 5600 or higher video card

uruchamiałem na Athalon 2400 1 gb ram gf 5300 128 i skakało


« Ostatnia zmiana: 12 Września 2005, 18:02:59 wysłane przez jareQ » IP: Zapisane
Guffi

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 3


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #12 : 09 Września 2005, 20:46:37 »
Mi ogólnie bardzo sie podoba świetnie przedstawione animacje podczas walki te przejścia i wogóle :) - podoba mi sie to ale zrypane jest to, że po zakończonej walce nie ma jakiegoś podsumowania ile jednostek poległo itp.  /huh/

ale fak wymagania ma masakryczne i boję sie że będzie jeszcze gorzej bo to jest pierwsza wersja beta w ktorej praktycznie jest jeszcze bardzo mało tego co ma być w pełnej wersji.. Chyba czeka mnie mała zmiana sprzetu  /unsure/  ehh


« Ostatnia zmiana: 12 Września 2005, 18:02:42 wysłane przez jareQ » IP: Zapisane
Heroes V - opłacało się czekać :)
Tomek

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 56

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #13 : 09 Września 2005, 22:46:35 »
ja tez mam mała nutkie  wantpliwosci co do mojego sprzenta  i jak wejdze  heros  pełna wersja  to ciekawe czy mój1,7 caleron udzwignie ta cudna gree :D


« Ostatnia zmiana: 12 Września 2005, 18:02:31 wysłane przez jareQ » IP: Zapisane
Jest fajnie :)
Martin
"Król Multikont"

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 397


Nobody expects the Spanish Inquisition!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #14 : 10 Września 2005, 09:55:14 »
Za wsze jest tak, iż w pełnych wersjach kod jest zaptymalizowany tak że by chodziło na słabszym sprzecie, wieć nie ma co sie martwić narazie.

Wczoraj widziałem scrreny z unreal tournament 2006  /blink/  bez P4 1 GB nie pójdzie - grafika poprostu wymiata ;)


« Ostatnia zmiana: 12 Września 2005, 18:02:23 wysłane przez jareQ » IP: Zapisane
Strony: [1] 2 3 4 ... 145    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.042 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry