Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 98 99 100 [101]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Najlepsze i ulubione jednostki każdego poziomu (Czytany 406230 razy)
Argush

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 8

Zobacz profil
« Odpowiedz #1500 : 22 Sierpnia 2013, 12:11:34 »
Poziom 1-Zabójcy z lochu lub chowańce(kiedy wróg ma mane na tylko 1 czar :D)
Poziom 2-Kusznicy lub Rogate bestie za skok
Poziom 3-Zdecydowanie mistyczni łucznicy
Poziom 4-Uwodzicielskie sukkuby lub księża wampirów(raz 15 wampirkami zniszczyłem 10 diabłów)
Poziom 5-Arcylisze lub Oprawcy Interesujące są też zmory ale jakoś nigdy nie miałem okazji nimi zagrać(Głównie dlatego że nigdy nie buduje koników jak gram inferno)
Poziom 6-Największy dylemat ale najbardziej to chyba lubie czarty(Nieważne które ,wszystkie są super)a poza tym to Czempionów i enty
Poziom 7-Tytan burz(szkoda tylko ze tak rzadko go mam)a poza nim to serafiny i Arcydiabły

Gdyby usunąć ujemne morale za mieszane armie to moją ulubiona(i jednocześnie prawie niemożliwą do uzbierania w normalnej grze) armią byłaby taka kombinacja:Chowańce,Mistyczni łucznicy,Uwodzicielskie sukkuby,Księża wampirów,Czempioni.I ostatnia to Tytani burz.Do tego szczęście żołnierza u bohatera.


IP: Zapisane
Hunter

***

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 242


Śmieszny człowieku, czy pamiętasz ciemność?

Zobacz profil
« Odpowiedz #1501 : 03 Lutego 2014, 21:12:18 »
No więc pierwsza jednostka, którą napisze to ulubiona a druga to najlepsza:D zaczynamy:
1 lvl- Ul. Driada - wskrzesza sb i Enty, ma mala wytrzymalosc jednak absolutnioe genialnie zastepuje to Brakiem Kontrataku oraz oczywiscie najwazniejsza w sylvanie wysoka inicjatywa i zasieg pol.

 NAJLEPSZA - Straznik gor, dlaczego ? BO jednostki w danych zamkach zawsze porownuje wedlug pewnego wzrou, tzn ZASTOSOWANIE W DANYCH ZAMKU ORAZ FINALOWA BITWA nigdy przenigdy nie porownuje wedlug statystyk, bowiem wiedza teoretyczna Bardzoo myli i nie daje najmniejszej pewnosci wszystko pokazuje praktyka, wiec tym sposobem Straznicygor sa najlepsi w finalowej bitwiejest ich dosyc sporo sa niesamowicie wytrzymali dodatkowo ten 1 lvl jest wspierany przez bohatera Ingvara (w fortedy uwazam za najlepszego wlasnie jego) ja bym go zawsze bral, tak wiec sa nie do zabicia w FB amen

2 lvl ULUBIONY chyba Infernowy Rogaty Demon nie wiem czy dobrze znam nazwe ale chodzi mi o alternatywe, skok tworzy z tej jednostki niesamowicie taktyczna i silna jednostke chyba tyle wystarczy by przyjemnie nimi grac,

 NAJLEPSZY oczywiscie Krwawa Furia z lochu tutaj staty graja role ma mega inicjatywe oraz mega wielkie obrazenia i denerwujaca genialna zarazem umiejeetnosc ataku i powrotu niczym Harpia, w praktyce okazuje sie ona zbawieniem dla lochu potrafi zaatakowac 2 razy zanim wrog wgl cos zrobi.

3lvl ULUBIONY I NAJLEPSZY mistyczny łucznik czyli Sylvanowy łucznik, duma elfów i najlepszy strzelec gry, jesli oni maja ruch to jestem pewny ze maja na HITA wszystko co ma wrog co chce to oni zabijaja jednym strzalem neguja 50% !!!! obrony i maja pelny zasieg hah to jest nei do przebicia, przy tym dobry bohater jak Anwen i sa niezniszczalni.

4lvl ULUBIONY ARCYDRUID, zwieksza smieszna sile czarow o ogromna ilosc no i jest mocny (wytrzymaly) 34 zycia to 1 mniej niz np Gryf Krolewski a tamten jest jednostka stworzona do ataku bezposredniego tu natomiast mamy strzelca,

NAJLEPSZY GRYF KROLEWSKI znam jego sile i zastosowanei sweitna taktycznie jednostka, bardzo duze obrazenia ciagle oddaje z kontry przy tym nie ginie ich duzo gdyz ciagle nim pikujemy ( a przynajmniej tak najlepiej robic)

5lvl ULUBIONY ORAZ NAJLEPSZY JEDNOROZEC, bialy dokladniej rzecz biorac jest cudowny ma wysoka inicjatywe +wyngaal jestem pewien ze atakuje od razu, dodatkowo ma oslepienie ktore wchodzi niemal za kazdym ciosem (sam to widzialem w FB vs Loch) to = brak kontry ma dosyc duzo zycia no jest genialny chodzi cala plansze pff

6LVL ULUBIONY PAO KAI gralem ostatnio twierdza i taak mi sie spodobal ten lvl jest swietny najlepiej dobrac do niego boha emm shakkurat (:D tak sie pisze ?) jest swietny spore obrazenia no i cudowny lancuch blyskawic (oddech blyskawicy) dodatkowo smieszna nazwa umiejetnosci ale za to sama umiejetnosc ahh SCIERWOJAD potrafi sie wskrzesic caly oddzial zrac poleglych

NAJL;EPSZY ENT tak tak jednostak typowo obronna ale jednak zadaj dosyc duze obrazenia no i ma nieograniczona kontre po uzyciu obrony a tego nie oszukujmy sie uzywa sie zawsze, jest najlepszym tankiem w grze mamy ich duzo gdyz ja przynajmniej wgl ich nie trace sadze ze jak kazdy kto ich uzywa, zatem w final battle ich stack jest nienaruszony nawet po zabiciu calej naszej armii przez wroga, potem wrog patrzy o kurde enty ! ?

7lvl ULUBIONY sylvanski smok i jest na rowni jako NAJLEPSZY z archaniolem bowiem tamten wskrzesza sojusznikow i to ogromne ilosci a ten , wysoka inicjatywa duze obrazenia, obrazenia teczowym oddechem genialna umiejetnosc , zatem tu daje znak= miedzy tymi 2 jednostkami.

W sumie tyle Pozdrowienia Peace !


« Ostatnia zmiana: 02 Marca 2014, 17:48:33 wysłane przez The Hunter » IP: Zapisane
"Żyją ludzie, którzy wierzą w złote smoki"

matikun

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 166


Spiralny

Zobacz profil
« Odpowiedz #1502 : 27 Sierpnia 2014, 16:39:47 »
Tier 1
Zabójca - tutaj nie ma zbyt dużej konkurencji, zatruwa dość mocno i przy tym strzela, ma pełną skuteczność w walce wręcz, szkoda tylko tych zmniejszonych obrażeń dystansowych, no ale nie można mieć wszystkiego.

Tier 2
Kusznik - pełna skuteczność w walce na dystans. Dziękuję, do widzenia.

Tier 3
Mistyczny Łucznik - pełna skuteczność + ignorowanie połowy obrony + szansa na knockback wroga i ogłuszenie. Łowca mu do pięt nie dorasta.

Tier 4
Wampirzy Lord/Książę Wampirów - obaj są bardzo silni. Niesamowicie skuteczna jednostka, brak kontrataku/torpor + wysysanie życia to naprawdę ciekawa kombinacja.

Tier 5
Oprawca - bardzo mocna jednostka, robi strasznie dużo zniszczeń dwoma atakami, a prowadząc ich Gorshakiem trzeba by było użyć wulgarnych słów, żeby opisać ich destrukcyjną siłę  ^_^.

Tier 6
Czarci Lord/Czarci Pomiot - nie mam zielonego pojęcia czy są najlepsi, ale na pewno jest to moja ulubiona "szóstka". Lord pustoszy pole bitwy czarami, a Pomiot robi masakrę swoim mieczem. Do tego dochodzi ich kozacki wygląd  8).

Tier 7
Archanioł\Serafin - no cóż Archanioły bezapelacyjnie najlepsze. Już bez wskrzeszania są dobre, a co dopiero z nim. Podoba mi się tez ich wygląd, ale Serafiny wyglądają lepiej moim zdaniem.
EDIT:W sumie to te drugie też są bardzo dobre z tą swoją zdolnością, a bohater też może mieć wskrzeszenie. Hmm... stawiam ich więc na równi ;>.


« Ostatnia zmiana: 27 Sierpnia 2014, 16:47:18 wysłane przez matikun » IP: Zapisane

Żeby wstać, trzeba upaść.
Przystani

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 7

Zobacz profil
« Odpowiedz #1503 : 03 Sierpnia 2017, 21:03:26 »
No to ja dam swoją opinię jakie zamki mają jakie fajne jednostki:

Przystań: Chłop, bo wyobrażam sobie 300 chłopów dających aż 300 złota. łucznik bo lubię strzelców, Zbrojny ma fajną zdolność - Wielka tarcza, U gryfa mamy pikowanie, Mamy i kapłana z pełną skutecznością w walce wręcz, Kawalerzysta opiera się na zasięgu, przy którym jest jednostką turniejową - łatwo dosięgnąć przeciwnika, a jednostka turniejowa dzięki szybkości może wykorzystać to, że jest jednostką turniejową dodając sobie tyle 5% a Anioł przy ulepszeniu wskrzesza. ogólnie cała przystań jest warta opisu   :aniolek:.

Inferno: 1 poziom - Imp - to jednostka dla bohaterów magii, piekielny ogar liczy się w ulepszeniu - jako cerber - atak na 3 pola, i jeszcze brak kontraataku, Sukkub to strzały - czyli dobra jednostka, a kontraatak dystansowy? BARDZO dobry.
Czarci lord, bo ta jednostka w ulepszeniu zyskuje dobre cechy, ale nie mogę powiedzieć za bardzo jakie. Diabeł? NIE! ARCYDIABEŁ! Arcydiabeł zyskuje przywołanie czarcich lordów.
Nie interesuję się Rogatymi Demonami i Piekielnymi rumakami, bo już ten diabełek jest piekielny:  :diabelek:.

Trochę się nudzę opisem, ale napiszę później resztę.

Już piszę trochę więcej:

Necropolis: Kościany łucznik dostaję strzelanie, Zombie osłabia ciosem, a
Duch to wreszcie jednostka godna uwagi. posiada niematerialność i bitwa z nimi jest nawet tak losowa, że nie może jej pokonać 10 Archaniołów - Atak będzie równy wyrazowi: Pudło!. Jak zobaczę Wampira bez tej teleportacji, to dla niej będę ulepszał go! Lisz to dobry strzelec, świetny gdy jednostki są ustawione 3x3. Zjawa to ogólnie mocna jednostka. Kościany smok to słabszy anioł który jest nieumarły. Necropolis można opisać w kilku zdaniach, lecz komentarze na  :tawerna: też są o takich jednostkach.

Sylvan: Rusałka i Nimfa to dość fajne jednostki.


« Ostatnia zmiana: 03 Sierpnia 2017, 22:14:51 wysłane przez Przystani » IP: Zapisane
Suzare

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1


Zobacz profil
« Odpowiedz #1504 : 06 Sierpnia 2017, 17:49:17 »
1. Władca gór, bo jak na stwory pierwszego tieru są dość tankowate
2. Kusznik, lub Tancerz wiatru za umiejętność dzieki, której zyskuje punkty obrony za każde przebyte pole
3. Mistyczny łucznik, zbiera żniwa swoim dmg i jeszcze moze odepchnąć wroga. Jeszcze dodac szczęście i kosiarka
4. Książę wampirów, life steal i torpor
5. Oprawca, duzy dmg, możliwość podwójnego ataku, bardzo silna jednostka i moim zdaniem Herszt przy nim to nic
6.Czempion wysoki atak i skill umożliwiający zaatakowanie jednostki za celem ataku lub Pao Kai łańcuch błyskawic podczas ataku i możliwość zjadania zwłok jest genialna przynajmniej dla mnie :p
7.Archanioł jednostek silna + wskrzeszenie jest genialne ewentualnie Czarny smok także jest silny i jego odporność na magię robi swoje

Nwm czy inni die z tym zgadzają, ale moim zdanie to jest zestaw dobrych jednostek przynajmniej dla mnie :D


IP: Zapisane
Ashan jest moim prawdziwym światem
Bingo

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 3

Zobacz profil
« Odpowiedz #1505 : 19 Kwietnia 2018, 14:14:49 »
Mi podobaja się Smoki, Paladyni,  Czarci Lordowie, Arcylisze i Upiory ;>



IP: Zapisane
Strony: 1 ... 98 99 100 [101]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.028 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry