Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1] 2 3 4 ... 45    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Najlepszy/ najfajniejszy/ ulubiony bohater (Czytany 211787 razy)
Kaktus

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 17


Zobacz profil WWW
« : 20 Czerwca 2006, 09:30:57 »
Witam.
Chcialem posluchac co macie do powiedzenia na ten temat.Jak wiadomo kazdy bohatera moze miec zaluzmy 6 umiejetnosci.Jakie waszym zdaniem powinien miec,aby byc herosem  "najlepiej skonfigurowanym".Pominmy oczywiscie fakt np. ze Necromanta musi miec Necromancje itd.
Moim zdaniem powinno wygladac to tak:
1.ATAK
2.OBRONA
3.MOC ZAKLEC -by byly ogromne obrazenia od magi i by popznac magie z 5 poziomu.
4.LOGISTYKA -by daleko zajechac :P
5.DOWODZENIE -zwieksza morale,posiada Dyplomacje ktopra czesto moze sie przydac.
6.MAGIA ZNISZCZENIA -zeby miec Armaggedon i Implozje.

Co wy na to?
pozdrawiam.

ps.Proponuje moderatorom zalozyc nowy dzial na tym forum w herosie 5 zwany "Kampania",gdzie mozna bedzie wyjasniac problemy z misjami w kampani.


IP: Zapisane
Doswiadczenie rosnie proporcjonalnie do zrujnowanego sprzetu :D
Aidden

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 17


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1 : 20 Czerwca 2006, 10:19:58 »
ekhm... ok ale o jakim heroesie mowisz? jesli o V to malo osob bedzie mialo cos do powiedzenia bo malo osob jest w stanie odpalic gre lub pograc wiecej jak 20 minut... wyjasnienia w dziale problemy.


IP: Zapisane
jareQ
Tak, to On!

*

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Wiadomości: 1 257


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #2 : 20 Czerwca 2006, 12:52:15 »
Aidden Temat jest w dziale Heroes V (patrz górny pasek) więc chodzi o piątkę ;)


IP: Zapisane
Brawurek

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 9

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #3 : 20 Czerwca 2006, 14:01:13 »
Umiejętności fajnie dobrane... chodz miom zdaniem dobrze jest miec szczeście zamiast logistyki.. mając na najwyższym poziomie + artefakty + po drodze jakieś miejsca podwyższające szczeście... i nasze jednostki prawie zawsze zadają podwójne obrażenia... mniam... /naughty/


IP: Zapisane
"Bo tam gdzie kwiat mo?e na nowo zakwitn??, tam pewnego dnia wyro?nie ich milion..."
Kwapiszon of Might and Magic
Garfield

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Wiadomości: 383


Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 20 Czerwca 2006, 14:10:16 »
Według mnie to logistyka to super rzecz.Zawsze można dalej zajść....


IP: Zapisane
Brawurek

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 9

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #5 : 20 Czerwca 2006, 15:59:59 »
Nio nie neguje że to kiepska umiejętność, jednak ja wole wygrywać dzięki szczęściu nawet z silniejszymi wrogami niż móc szybko przed nimi uciekać  :P


IP: Zapisane
"Bo tam gdzie kwiat mo?e na nowo zakwitn??, tam pewnego dnia wyro?nie ich milion..."
Aidden

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 17


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #6 : 20 Czerwca 2006, 17:28:50 »
ah tak rzeczywiscie... popieram. logistyki nie mozna niczym zastapic! to jest podstawa. magie i moc zaklec do poprawy to jest git w szczescie i morale sadze ze nie warto dawac bo sa od tego artefakty... doczynienia z piata zescia mialem tylko na screenach na stronce ale mam spore doswiadczenie z poprzednich czesci gry...


IP: Zapisane
Pacior

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 105


Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 20 Czerwca 2006, 20:20:47 »
Cytuj
Witam.
Chcialem posluchac co macie do powiedzenia na ten temat.Jak wiadomo kazdy bohatera moze miec zaluzmy 6 umiejetnosci.Jakie waszym zdaniem powinien miec,aby byc herosem  "najlepiej skonfigurowanym".Pominmy oczywiscie fakt np. ze Necromanta musi miec Necromancje itd.
Moim zdaniem powinno wygladac to tak:
1.ATAK
2.OBRONA
3.MOC ZAKLEC -by byly ogromne obrazenia od magi i by popznac magie z 5 poziomu.
4.LOGISTYKA -by daleko zajechac :P
5.DOWODZENIE -zwieksza morale,posiada Dyplomacje ktopra czesto moze sie przydac.
6.MAGIA ZNISZCZENIA -zeby miec Armaggedon i Implozje.

 
Dla mnie te same zdolności są najlepsze no może troche w innej kolejności.


« Ostatnia zmiana: 26 Listopada 2006, 16:29:02 wysłane przez jareQ » IP: Zapisane
Luk
The Great LichMaster

*

Punkty uznania(?): 27
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 473


Scream for me Tawerna!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #8 : 21 Czerwca 2006, 13:56:36 »
To też zależy od bohatera bo nie widzę większego sensu umiejętności Dowodzenie u Nekromanty. Nekro jest moją ulubioną frakcją toteż mój wstępny zestaw jest dla nekromantów.

Magia Przywołania
Magia Ciemności
Logistyka
Atak
Machiny Bojowe
Talent Magiczny


« Ostatnia zmiana: 21 Czerwca 2006, 19:59:44 wysłane przez Luk » IP: Zapisane
Niconikt

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 15

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #9 : 21 Czerwca 2006, 14:23:33 »
Popieram Kaktusa wegług mnie te umiejetności też są najlepsze chociarz zamiast mocy zaklęć dał bym Sokoli wzrok


IP: Zapisane
http://s6.bitefight.pl/c.php?uid=74174 wejdz i zobacz !!!

Zobacz też www.kopy.fora.pl !!!!!!!
Kaktus

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 17


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #10 : 21 Czerwca 2006, 15:54:30 »
Cytuj
To też zależy od bohatera bo nie widzę większego sensu umiejętności Dowodzenie u Nekromanty.
A czy mozesz mi wytlumaczyc dlaczego to nie ma sensu u Necromantow ?
Pytam z ciekawosci.bo sam gram NECRO i moze popelniam jakis mocny blad.
pozdro


IP: Zapisane
Doswiadczenie rosnie proporcjonalnie do zrujnowanego sprzetu :D
Luk
The Great LichMaster

*

Punkty uznania(?): 27
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 473


Scream for me Tawerna!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #11 : 21 Czerwca 2006, 20:28:06 »
Otóż Nekromanta ma z reguły pod swoim dowódctwem jednostki z Necropolis, które wszystkie jak na marionetki nekromantów przystało są nieumarłe. Są nieumarłe więc nie podlegają czemuś takiemu jak morale. Dowodzenie zwiększa nam morale dając jednocześnie trzy również niezby interesujące umiejętności: dyplomacja- nekromanta musi ciągle walczyć i powoływać nowe szkielety jeśli chce coś osiągnąć; rekrutacja- zupełnie nieprzydatne- aby działało bohater musi być w mieście ostatniego dnia tygodnia; finanse- 250złota przydaje się tylko w początkowych fazach gry gdzie rzeczywiście z kasą jest krucho ale potem nie robi różnicy 250 w tą czy w tamtą.

Teraz pokrótkie wyjaśnienie do mojego zestawu.
Magia Przywołania- poprawia zaklęcie Ożywienie umarłych oraz z moich obserwacji wpływa korzystnie na nekromancję ale tu mogę się mylić

Magia ciemności- hipnoza i szał- moje dwa ulubione czary :)

Logistyka- dalekie chodzenie może naprawdę uratować skórę czy to podczas ucieczki [kiedy to główny bohater ucieka? :) ] czy pościgu. A dokładny wgląd na liczbę jednostek wroga też się przydaje w szacowaniu ewentualnych strat bo jednak jest różnica mięcy 1Tytan a 6 Tytanów a normalnie to i to jest podawane jako "kilka"

Atak- Nekromanci nie są dobrzy w ataku więc trzeba to czymś zbalansować inaczej mimo mocnej armii będziemy uderzać po kilka razy. Poza tym bonus do łucznictwa się przydaje zwłaszcza gdy nadchodzi kolejka 1k szkieletów.

Machiny bojowe- obrażenia balisty dochodzą w granice 200 dmg; namiot regeneruje 100hp ewentualnie wskrzeszając; wóż z amunicją- bonusy dla strzelców.

Talent magiczny- szybsze rzucanie zaklęć=więcej wskrzeszania/przejmowania kontroli; filizofia- możliwość nauki zaklęć z 3 kręgu+później 20% odporności na magię zniszczenia.

Tak dla mnie wygląda silny bohater.
Pozdro


IP: Zapisane
Kaktus

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 17


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #12 : 23 Czerwca 2006, 13:45:11 »
LUK generalnie widze ze masz pojecie o Necro,tylko mam kilka pytan:
Czy napewno na nieumarlych nie dzialaja morale i szczescie ?
I jak nauczysz sie czaru "hipnoza" z V poziomu bez umiejetnosci MOC ZAKLEC ?
Bazujac na twojej wypowiedzi zaproponuje moze swoje umiejetnosci.
1.MAGIA CIEMNOSCI -bo to jest magia dla Necro.
2.ATAK -bo atak
3.OBRONA- bo to generalnie byc musi by za szybko batow nie zebrac.
4.MOC ZAKLEC-by porzadnie miatac Magia i poznac z 5 poziomu.
5.TALENT MAGICZNY -by jeszcze szybciej miatac swoja magia itd..
6.LOGISTYKA-by jednego dnia zwojowac wiecej niz inni zwojuja:P
--------
Dlaczego nie wzialem reszty?
Magia Przywołania- poprawia zaklęcie Ożywienie umarłych (nie oplaca sie tylko dlatego marnowac umiejetnosci) oraz z moich obserwacji wpływa korzystnie na nekromancję ale tu mogę się mylić (mysle ze sie mylisz)
Machiny bojowe- obrażenia balisty dochodzą w granice 200 dmg; namiot regeneruje 100hp ewentualnie wskrzeszając; wóż z amunicją- bonusy dla strzelców. -b.dobry bohater jednym czrem (np.deszcz meteorytow badz zimny krag) zniszczy ci wszystko a wiec ta umiejetnosc sie juz nie przyda.
----------------

Co ty na to?
ps.w zadnym  wypadku nie chce sie z toba klocic,badz wytykac ewentualnych bledow,chce wspolnie stworzyc porzadnego necromante,by moc nad ranem po calej nocy klikania skopac tylki moim kumplom (nie zawsze to wychodzi hehe).
pozdrawiam :)


IP: Zapisane
Doswiadczenie rosnie proporcjonalnie do zrujnowanego sprzetu :D
Luk
The Great LichMaster

*

Punkty uznania(?): 27
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 473


Scream for me Tawerna!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #13 : 23 Czerwca 2006, 16:38:10 »
Coś tu jest namieszane. Na nieumarłych nie działa morale, podobnie jest zresztą z machinami bojowymi. Szczęście to zupełnie inna para kaloszy.
Umiejętności Moc Zaklęć nie spotkałem. Jedyna moc to atrybut który zdobywami oddzielnie i wpływa on na długość czarów itp. Aby nauczyć się czarów z V kręgu wystarczy mieć stosowną umiejętność jednej z czterech arkan magii na poziomie eksperckim. Czar i umiejętność musi oczywiście być z tej samej grypy magii.

Magia przywołania- tak jak mówiłem nie gwarantuję że prawda :D  ale jak dla mnie ożywienie umarłych i przywołanie feniksa może się przydać ale to moje zdanie.

A machiny przydają się w walkach z neutralnymi jednostkami aby zaoszczędzić straty na bohaterów.

Wyrzuciłbym tylko obronę- najlepszą obroną jest atak  /naughty/
Pozdro


IP: Zapisane
Tomek

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 56

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #14 : 23 Czerwca 2006, 23:49:11 »
ja jak narazie nie załapałem co i jak bo gre nabyłem 2 dni temu ale naraze  umie w skłąd wchodzi

atak
magia zycia znaczy sie swiatła :D
logistyka
i dowodzenie :D
i łucznictwo ale tylko jak gram lesnymi elfami :D


IP: Zapisane
Jest fajnie :)
Strony: [1] 2 3 4 ... 45    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.083 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry