Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Grownock
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 33
46  Świat HoMM / Ogólne o Heroes IV / Odp: Gameranger : 28 Sierpnia 2014, 18:01:53
aby przetestować, czy da się tak rzeczywiście grać.
Ja również potwierdzam - da się. Grałem już parokrotnie, czy to z kumplem, czy to z przypadkowymi randomami... Nic nie przerywało połączenia, wszystko fajnie - dla mnie o wiele lepsza opcja od hamachi, ale tego to chyba nawet nie trzeba tłumaczyć.
47  Świat HoMM / Heroes II i I / Odp: Heroes 1 i 2 na Gameboy Color : 28 Sierpnia 2014, 17:57:08
Obawiam się, że nikt z redakcji nie gra/nie posiada gameboy'a...
Nie trzeba gameboy'a, wystarczy emulator tej konsolki na PC + ROM'y tychże gier - można to łatwo znaleźć na googlach i pobrać w parę sekund, inna sprawa - jest to nielegalne.

Osobiście grałem w "gameboy'ową" wersję HoMM i trzeba powiedzieć jedno - to świetne konwersje i szczerze nie mogłem uwierzyć, że da się umieścić właściwie pełnoprawnego Heroes'a na tak słabiutkim urządzeniu. Trzeba przyznać, że ktoś to wszystko fajnie obmyślił.

Na googlach łatwo o screeny z gry, gameplay na yt też się znajdzie - http://youtu.be/dfvjlUn0NsQ





48  Świat HoMM / Ogólne o Heroes IV / Odp: Miasta : 23 Sierpnia 2014, 13:24:20
Co do Śmierci - początkowo też nią grałam. Niestety, po jakimś czasie doszłam do wniosku, że połączenie Inferno i Nekropolis nie jest dobrym rozwiązaniem  :-/
A mi się bardzo podoba połączenie Nekro i Inferno w H4, dzięki umiejętnym doborze jednostek do poszczególnych frakcji nie trzeba do podstawki żadnego dodatku - mamy 6 miast, a właściwie to nawet 9 (Nekropolis-Inferno i już nieco naciągane Akademia-Forteca-Sanktuarium idąc dzisiejszymi kryteriami)

Co do Życia - gra tą frakcją jest chyba najłatwiejsza, Kusznik to praktycznie najlepsza jednostka tego poziomu, do tego Balista, Mnich, Anioł i mamy taką kanonadę, że nawet wrogie jednostki nie zdążą do nas dojść. Polecam także grę na dwóch mnichów, bo jak się ich rozwinie i będą mieli dobre leczenie + czar "poświęcenie" to jesteśmy niemal nieśmiertelni :P

Chaos, jak wspominał Loczek, jest trudny do gry. Jednak jeśli gracz jest dobry i przetrwa się początkową posuchę, to potem można przy dobrej ekonomii szaleć z Czarnymi Smokami i zgarniać imba Złodziejami wszystko po mapie będąc niewidzialnym.

Akademia pod względem trudności zajmuje chyba drugie miejsc, gdyż mają najlepszą jednostkę w grze - Dżiny i ich klonowanie.

Natura, Śmierć i Moc podobne pod względem trudności - każde z tych miast ma swoje wady i zalety, które je rekompensują.
49  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 20 Sierpnia 2014, 15:38:22
Akurat tekst o tym jak to bardzo słuchają głosu fanów dając wybór między dostępnymi frakcjami to jakiś żart - fani chcą mieć wszystkie frakcje, nawet jak by trzeba je osobno dokupić ( co już jest dla mnie wystarczającym powodem aby poczekać na ostateczną wersję gry, pewnie jakieś dwa lata po premierze ).
To, że słuchają głosów fanów nie oznacza, że mają spełniać każdą zachciankę godną 5-letniego bachora.

I nie, Ubisoft nie zbija kokosów na HoMM, na turówce kokosów się nie zbija - prawdziwe pieniądze to oni zarabiają na takich markach jak Assassin's Creed, Watch Dogs itd.
50  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 16 Sierpnia 2014, 14:56:55
Nie wiem jak Wy, ale ja mam mieszane uczucia co do tego dywanu - wygląda na to, że nie będzie to jednostka atakująca z dystansu, tylko
latacz.
A czy jedno wyklucza drugie? Przecież nie musi być to "latacz", może ma po prostu taką animację i wcale nie będzie mógł się unosić wyżej, żeby przelecieć nad przeszkodą/ murami. A mag to mag, typowy 'dystansowiec'.
51  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 16 Sierpnia 2014, 11:59:35
Graficznie, to co do tej pory widzieliśmy bezbłędnie na pierwszy rzut oka przywodzi na myśl szóstkę, ta opinia pojawia się prawie wszędzie.
Nie, ta opinia na szczęście pojawia się sporadycznie. Różnica w jakości jest duża i jak ktoś tego nie dostrzega, to przykro mi. Nie dostrzega efektów, jakości tekstur, modeli itd. Takie gadanie jest totalnie bezsensu - czy np. Wiedźmin 3 wygląda jak Wiedźmin 2 na sterydach? Jako "na sterydach" można określić każdą next genową grę (linia PS3, X360 w stosunku do PS4, XO). Tylko, czy to będzie rozsądne? Raczej nie...
52  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Turniej? : 15 Sierpnia 2014, 22:18:37
Wszystko fajnie, ale organizator (Seraf) chyba się zmył, więc przydałoby się, żeby jakiś inny VIP/ redaktor/ admin/ mod zajął się organizacją ewentualnego turnieju. Mówię z miejsca, że ja się tego nie podejmę. Nie warto chyba dywagować bez organizatora.
53  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 15 Sierpnia 2014, 20:39:49
@jokerkara

W takim razie H1 i H2 to nie są prawdziwe "Hirołsy", po prostu epic logic.

Co do Twojej tezy, że wygląda to jak 'szóstka na sterydach' to po prostu brak mi słów. Coś takiego mogła powiedzieć tylko osoba, która w ogóle się nie zna - czy to na grze, czy to na grafice jako takiej. Co do pierwszego aspektu, to zmieniają się frakcje, drzewko umiejętności na skillwheel, modyfikacja stref kontroli, powraca 7 surowców, znika globalna rekrutacja, wracają machiny wojenne, znika konwersja miast, wracają karawany, wraca gildia magów, wracają bardziej stonowane kolory, nieco mroczniejszy klimat.

Co do grafiki, to różnica jest kolosalna - H6 wygląda przy tym jak bubel. Tekstury, cienie, oddalenia, modele, efekty - to wszystko stoi na o wiele większym poziomie. Jestem zaskoczony, że w czasach, gdy różnica między generacjami (między PS3 i PS4 jest mniejsza "przepaść" graficzna niż w przypadku PS2 i PS3), widać taką różnicę.
54  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 15 Sierpnia 2014, 16:13:24
Dla tych, którzy nie czytają strony głównej (a powinni) - http://www.tawerna.biz/index.php?page=news&op=readNews&id=466&title=pierwszy-gameplay-heroes-vii-juz-jutro. Najnowsze informacje:

- przypomnienie, już jutro na twitchu o 11.40 zostanie pokazany gameplay H7, link do streamu w newsie

- na facebooku M&M umieszczono galerię, gdzie znajdują się zdjęcia z pokazu gry na Gamescomie - https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10152636686744588.1073741838.161184829587&type=1

- Paul Romero umieścił na yt filmik prezentujący prace nad soundtrackiem do H7, słychać tam fragmenty utworu, który znajdzie się w grze - http://youtu.be/HyjBp9pmiUI

EDIT: Nowych informacji dostarcza też blog Ubisoftu (http://blog.ubi.com/might-magic-heroes-vii-announced/). Według zapowiedzi, kampania H7 ma zająć nam ponad 60 godzin gry, nie zabraknie też trybu hotseat, gry przez LAN i dueli.
55  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 14 Sierpnia 2014, 14:00:09
W kolejnym głosowaniu będziemy wybierać między Inferno, a Lochami, więc Demony jak najbardziej mogą się pojawić.

A tutaj macie "wyklejanki". Jak widać, znamy już wszystkie jednostki Akademii i jedną z maszyn oraz 7/8 jednostek Przystani + 2/3 maszyny.



56  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Rada Cieni : 13 Sierpnia 2014, 11:31:03
Głosowałem na Sylvan. To frakcja, która towarzyszyła nam w każdej części HoMM oprócz H6 i jej powrót w H7 jest moim zdaniem wręcz obowiązkowy.

Zaś Forteca to takie byle-co stworzone na potrzeby dodatku do H5, nic specjalnego, nie zachwyca.
57  Inne gry / Pozostałe / Odp: Gamescom czyli święto graczy. Newsy, ploty, zapowiedzi : 12 Sierpnia 2014, 22:41:56
Ok to jako, że ten dział nazywa się Gamescom, to uznaję, że nie tyczy się on tylko serii M&M i można skupić się na ogóle wydarzeń na tych targach.
Źle uznajesz, temat do zamknięcia. To nazwy zastępcze, od jutra ten dział będzie się nazywać Heroes 7.
58  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 12 Sierpnia 2014, 21:18:33
Przepraszam że tak niekoniecznie na temat , ale już zaraz pierwsze informacje na temat Heroes 7 a tu na portalu Tawerny niema nic o Cieniach Mroku  :( .

Ależ jest, jest - http://www.tawerna.biz/czytaj_artykul_534_jednostki-lochu-w-might-and-magic-heroes-vi.html, http://www.tawerna.biz/czytaj_artykul_535_budowle-lochu-w-might--magic-heroes-vi.html

Wracając do tematu, zachęcam wszystkich do śledzenia oficjalnej strony M&M jutro do południa.
59  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 12 Sierpnia 2014, 14:17:32
http://blog.twitch.tv/2014/08/live-booth-broadcast-schedule-for-gamescom-2014/

Might & Magic: Heroes 7 już pewne. W sobotę na twitchu pojawi się filmik z gry, a jutro zapowiedź.

60  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 08 Sierpnia 2014, 14:34:20
Jeżeli Ubi kasuje ze swojego forum wątki o H7 (które leżały tam już przez miesiące, jeśli nawet nie przez ponad rok) po pojawieniu się tego licznika, to nie wiem, czy jest jeszcze miejsce na jakiekolwiek dywagacje ;)
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 33




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.039 sekund z 15 zapytaniami.
                              Do góry