Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 2 3 [4] 5    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Dlaczego wydano tą grę? (Czytany 31298 razy)
Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #45 : 07 Kwietnia 2008, 21:19:36 »
@Szanowny Pan Kolega (jakiś) Eternith: Szczerze wątpię. Sporo elementów z H4, ale jednak większość to dosyć nowe rzeczy.


IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Laxx
Tawerniana Diablica

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 1 426


Posiadaczka Piekielnej Patelni

Zobacz profil
« Odpowiedz #46 : 12 Kwietnia 2008, 18:21:23 »
Moje marzenie:
-połączenie Ashanu z Antagarichem/Axeothem/Enroth/Jadame/XEEN/CRON/innym światem MM

Bardzo dobry pomysł :)


IP: Zapisane
smoku

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 4


HV->HIV->HIII

Zobacz profil
« Odpowiedz #47 : 10 Maja 2008, 19:04:31 »
IV jest ok, ale jest w niej za dużo poziomów umiejętności, ja pogrywałem też w RPG to mi nie przeszkadza, ale wielu starszym osobom, a znam sporoooo to przeszkadza. :/ Paru znajomych tylko przez to jej nie łykneło. A V jest fajna tylko kampania ma troche za mało smaczków RPG, co jakiś czas wstawka i to wszystko, kiedyś było lepiej, jakieś informacje w okienkach itp, to dawało motywacje do kampani, pamiętam IV i kampanie lysandera, jak czytałem co się stało z jego giermkiem, no i w IV jest najlepsza muzyka jak dla mnie. To moje zdanie, sorka za offtop. ;)


IP: Zapisane



szczur20

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 9

Zobacz profil
« Odpowiedz #48 : 13 Sierpnia 2008, 16:41:12 »
wprowadzić też kombinacje umiejętności (H4)
-połączenie Ashanu z Antagarichem/Axeothem/Enroth/Jadame/XEEN/CRON/innym światem MM-niezły pomysł.
3DO Zrobił heroes 4 bo by zbankrutował. dal  tyle nowowosci  myslac ze to rozslawi gre a fani woleli by pewnie heroes 3 w 3d
Ps.sora za ortografie


« Ostatnia zmiana: 13 Sierpnia 2008, 21:24:59 wysłane przez szczur20 » IP: Zapisane
Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #49 : 17 Sierpnia 2008, 21:35:16 »
nie 3DO tylko NWC. 3DO tylko poganiało (bo chciało szybciej i więcej kasy. Ubi pewnie kiedyś padnie podobnie :D), przez co gra była niedopracowana, przez to cienka i obaj zbankrutowali.


IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
hathostet
Retired

*

Punkty uznania(?): 18
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 376


..:: Elitarny redaktor ::..

Zobacz profil
« Odpowiedz #50 : 18 Sierpnia 2008, 22:14:31 »
Na początku 3DO nie goniło tak za pieniądzem, później jak poczuli kasę, to wystartowali i wszyscy widzimy jak to się skończyło. A jeśli chodzi o Ubisoft, to nie sądzę, żeby popełnili ten sam błąd co 3DO :>


IP: Zapisane
Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #51 : 18 Sierpnia 2008, 22:18:34 »
Póki co daje dopracowywać gry... Ale to nie zmienia faktu, że leci na kasę i przerobił serię z tradycją na gierkę dla mas, dzieci, za co życzę im <treść drastyczna, usunięta przez autora na prośbę wcześniejszych czytelników, którzy od momentu przeczytania tego nie mogą zasnąć>


IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
hathostet
Retired

*

Punkty uznania(?): 18
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 376


..:: Elitarny redaktor ::..

Zobacz profil
« Odpowiedz #52 : 18 Sierpnia 2008, 22:32:44 »
Ale jak widać to im wystarczyło, by się wybić i zgarnąć niezłą sumkę :> A o to im praktycznie chodziło, nie łudźmy się, że mieli bardziej "szcytne" cele czy to 3DO czy Ubisoft. Bo przecież zawsze chodzi o mamonę :>


IP: Zapisane
Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #53 : 18 Sierpnia 2008, 22:35:21 »
3DO prawda, przy końcówce już robili wszystko dla kasy, i przez to ją stracili. Ale NWC =/= 3DO. NWC, zwłaszcza Jon van Canegham robili gry nie dla kasy, lecz dla graczy.


IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
solymr

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 60


Zobacz profil
« Odpowiedz #54 : 14 Grudnia 2008, 19:14:51 »
No cóż,wszyscy wiemy,że gra została wydana,by ratować firmę.Później próbowano ją ratować dodatkami,ale niestety się nie udało.Ja jestem jednym z tych co wolą H4 od innych części.W ogóle to Ubi słabo zrobił H5.Już wolę H2.


IP: Zapisane
Hellscream
Orczilla

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Wiadomości: 1 125


One, Two, Hellscream's coming for you...

Zobacz profil
« Odpowiedz #55 : 23 Stycznia 2009, 18:08:20 »
Największym problemem czwartej części jest jej niedopracowanie. Nie oszukujmy się - dostaliśmy betę z gotową fabuła. Grając w HoMM IV czasami mam wrażenie, że właśnie tylko fabuła i edytor (najlepszy w serii) zostały porządnie dopracowane. Nad grą można było poślęczeć jeszcze parę miechów, byłaby wtedy z pewnością lepsza i kto wie - może NWC i 3DO by nie upadły...Ale cóż, najwyraźniej limit kredytowy został wyczerpany i nie było za co gry robić. Trzeba było wypuścić niedoróbkę, niestety...Mimo wszystko, lubię tą grę. Niech będzie to taka kropla słodyczy w morzu goryczy...
Pozdrawiam


IP: Zapisane
BLyy

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 9

Historię piszą ci, którzy wieszali bohaterów.

Zobacz profil
« Odpowiedz #56 : 06 Lutego 2009, 20:57:19 »
Gdyby wydali Heros 4 pod innym tytułem, ale osadzonym w świecie herosów, to z pewnością gra odniosłaby sukces wielki. Tylko, że nazwali ją HIV to wielu fanów zbojkotowało grę przez co i sprzedaż była mniejsza.


IP: Zapisane
Lazor

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 484


Szarach il Lazor

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #57 : 06 Lutego 2009, 21:07:48 »
@up
Bo psuje całego Heroesa.

@temat
Bo ktoś-tam był chciwy na kasę a twórcy chcieli pokombinować i wyszło co wyszło.


IP: Zapisane
Grupa buntownicza
<PoW> czy za prawdę można dostać ostrzeżenie?
<pepe9donkey> zaprawdę,można

~Otaku
Dark One
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 19


Zobacz profil
« Odpowiedz #58 : 07 Stycznia 2010, 20:51:38 »
chociaż gra się nie udała to jednak większość fanów Homma3 pokusiło się aby kupić kontynuację sagi. I tak udało im się z igły zrobić widły (z Homm4 zarobić pieniądze na uratowanie przed bankructwem)


IP: Zapisane
Regeth

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 390


Thor Mit Uns!

Zobacz profil
« Odpowiedz #59 : 07 Stycznia 2010, 22:10:35 »
chociaż gra się nie udała to jednak większość fanów Homma3 pokusiło się aby kupić kontynuację sagi. I tak udało im się z igły zrobić widły (z Homm4 zarobić pieniądze na uratowanie przed bankructwem)
Przecież 3do zbankrutowało przez tą grę.Nie czaję o co ci chodzi...


IP: Zapisane
Strony: 1 2 3 [4] 5    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.028 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry