Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1] 2    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Bohater IDEALNY (Czytany 19252 razy)
Mroczny Czempion

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 9

Zobacz profil
« : 15 Marca 2007, 17:37:35 »
W tym temacie pokazuje szablon Herosa Idealnego

Nekromanta Lub Druid
Magia śmierci plus Magia Natury robi demologa (+50% do przyzywania demonów)
Jeśli dodamy do tego taktykę,zwiad i walkę otrzymamy bohatera Idealnego  

A gdy opanujemy magię śmierci na Arcymistrz Heros idealny bedzie przywoływał diabły a one przyzywają Lodowe demony a my ciągle przyzywamy diabły a one dają znowu Lodowe demony i tak w kółko...a my wygrywamy:]

jeżeli macie inne szablony "Herosa idealnego" piszcie":)


IP: Zapisane
SzD

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 22

Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 19 Marca 2007, 21:27:13 »
Wracając do tematu - w Heroes IV grałem już dość dawno temu...
Ale dla mnie idealny bohater to przede wszystkim mający arcymistrza wszystkie umiejętności z zakresu "Walka" - w walce wręcz 2 uderzenia, do tego odporność na magię na maxa, do tego porządna taktyka. W IV magia jest ogólnie mało efektywna, chyba, że się ma zaklęcie Boskiej Interwencji. Dzięki temu wygrałem ostatnia misję The Gathering Storm


IP: Zapisane
kacpermit
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 142


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 12 Sierpnia 2007, 10:53:03 »
ideał to magia śmierci + natury + CHAOSU + ładu i życia


« Ostatnia zmiana: 12 Sierpnia 2007, 10:53:57 wysłane przez kacpermit » IP: Zapisane
BLyy

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 9

Historię piszą ci, którzy wieszali bohaterów.

Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 06 Lutego 2009, 22:04:15 »
Najlepszy bohater to magia śmierci i natury, poza tym nauka walki. To byłby idealny bohater. Można go jeszcze z ładu podszkolić, by choćby tworzenie iluzji mieć czy hipnozy. Wtedy bohater jest niepokonany.


IP: Zapisane
solymr

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 60


Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 06 Lutego 2009, 22:16:39 »
Ideał?
Magia Śmierci+Magia Natury+Magia Ładu+Walka+Taktyka



IP: Zapisane
Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #5 : 06 Lutego 2009, 22:33:13 »
Walka - żeby nie ginął łatwo i żeby radził sobie w bezpośrednim starciu i mógł strzelać
Magia chaosu - dezintegracja ftw.
Magia życia - leczyć.
Zwiad - exp z przekradania się, dalszy ruch i możliwość klasy łowcy, żeby lepiej strzelać
Z pozostałym slotem różnie, zwykle jakaś magia.


IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Nightin

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 470


Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 06 Lutego 2009, 23:54:19 »
Magia Śmierci+Magia Natury(najlepiej by być demonologiem)+Walka na experta i Demonariusz. Wtedy kto ci poskoczy. Czasem  też zwiad, taktykę lub szlachectwo.


IP: Zapisane
Markal Wielki
Rysownik

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 248


Nie, nie wróciłem xD Ale se tu czasem zaglądnę ;>

Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 07 Lutego 2009, 18:04:56 »
Pierwszorzędne:
Magia Ładu - mącenie przeciwnikowi w głowie, np: Zapomnienie, szał...

Magia Życia - wspomaganie i leczenie

Walka - zawsze to się przyda dobrze walczący mag.

Drugorzędne:
Zwiad - czyż nie lepiej mieć szybkiego heroesa, który łatwo dogoni swoich przeciwników aby potem przegonić ich ze swoich terenów?

Szalchectwo - przydaje się, żeby nie mieć "dziury" w budżecie królestwa.


IP: Zapisane
Banan wszyscy!
Milandia

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 67


One of a kind.

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #8 : 27 Lutego 2009, 20:33:51 »
,,Idealny Bohater"? Trudno określić gdyż wiele kombinacji jest dobrych ale chyba tak:
magia natury, chaosu, życia + ukrywanie się + walka = moja ulubiona kombinacja ^_^


IP: Zapisane
Hellscream
Orczilla

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Wiadomości: 1 125


One, Two, Hellscream's coming for you...

Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : 07 Marca 2009, 12:31:22 »
Moim skromnym zdaniem nie powinno być bohatera idealnego, gdyż wtedy coś nie tak jest z balansem...
Bohater idealny? Otóż"
- Szlachectwo i powiązane na arcymistrzowskim
- Walka i powiązane na arcymistrzowskim
- Atak i powiązane na arcymistrzowskim
- Zwiad i powiązane na arcymistrzowskim
- Magia Chaosu i powiązane na arcymistrzowskim
I nikt nie podskoczy. Takim to Dogwooglem (czy jak mu na chrzcie dali) przechodziłem jego kampanię w GS. TYLKO nim. Nie ma to jak wstukać kilka kodów i dla zabawy oczyścić całą mapę jednym barbarzyńcą...Choć jeśli pierwszy raz przechodzicie kampanię, to tego nie róbcie, ponieważ nie dostaniecie punktów.


IP: Zapisane
Cepek
Tamer spamer soul

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 399


Moja psina

Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : 07 Marca 2009, 12:42:52 »
Bohater idealny nie istnieje zawszę zabraknie mu czegoś który ma inny bo nie istnieje wystarczająco okienek w umiejętnościach i mag nigdy nie będzie miał tyle ataku o barbarzyńca a barbarzyńca tyle mocy co mag.


IP: Zapisane
Life is short ,so play Heroes of Might and Magic or die.




Sojlex
Drugi Andrzej

*

Punkty uznania(?): 13
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 659


Swego czasu Last Pączek Standing

Zobacz profil
« Odpowiedz #11 : 15 Marca 2009, 21:14:45 »
Bohater idealny co ? ...
Dla mnie to podejście indywidualne ... tzn. że każdy ma ideał do swojego typu grania . Jak dla mnie był to arcymag , mógł mieć łucznictwo , koniecznie przywołanie , a i jeszcze demonologia na arcymistrzowskim dawała niezłego kopa [tak , tak fikajcie a ja przywołam diabły , one przywołają lodowe demony ... itp.]


IP: Zapisane
Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #12 : 15 Marca 2009, 21:29:56 »
Hm, połączenie walki i magii chaosu to rzeczywiście potęga. Nikt nie podskoczy. Możesz robić sobie z wrogiem co chcesz, pod warunkiem, że będzie to szybkie i bolesne ;>


IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #13 : 23 Czerwca 2009, 23:30:25 »
Według mnie tak zwany "Bohater Idealny" może zastępować 75% armii, a dwaj tacy to mogąwyć dwuosobową armią. Mamy ich i mikstury nieśmiertelności - jedziemy po mapie! Albo: Mamy zamek, a przeciwnik zamek obok. Atakjemy dwójką bohaterów, i kasujemy sporo armii (jeśli opp ma bardzo dużą armię), uciekamy, znów maszerujemy, itp. Dzięki temu przeciwnik traci fortunę na dwójkę bohaterów. I jakich robić? Takich:
1.Arc. Zwiad, Ukrywanie Się, Znajdowanie Drogi, Magia Chaosu. Zyskujemy bohatera, co jest niemal niewidzialny, i [rzy okazji rozwala sporo armii magią chaosu. +Mikstury Nieśmiertelności i Przywrócenia (czy jak się nazywała ta, co ładuje manę?)
2. (tylko dla posiadaczy zamków Mocy) Arc. Walka, Walka Wręcz, Łucznictwo i Szlachectwo. Budujemy w mieście zagrodę, zyskujemy ogrom armii (5 Ptaków Gromu i 10 Ogrów na tydzień), a sam bohater będzie maszynką do zabijania. Bohater rozwala większość zamków, a na finał jedziemy armią nawet 50 Ptaków Gromu, 120 Ogrów! To recepta na bohatera (i przy okazji armię) doskonalego.
3. Arc. Magia Natury i Demonologia. Tworzymy ogromne ilości Diabłów, Pomiotów, Cerberów itp., jednocześnie dbając Diabłami o dostawę Demonów.


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Ramirez

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 13


Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : 03 Lipca 2009, 22:02:32 »
Dla mnie bohater idealny powinien mieć walkę. Bardzo lubię też taktykę, bo przydaje się w dowodzeniu wojskiem. Do tego jakaś dobra magia do zdobywania zamków, najlepiej Ładu (wysiedlenie i te sprawy). Więc są już 3 umiejętności. Przydałaby się również Magia Życia do błogosławienie i Śmierci do przeklinania.

Dałem tu przykład bohatera z armią, bez armii wyglądałby inaczej.


IP: Zapisane
Strony: [1] 2    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.102 sekund z 20 zapytaniami.
                              Do góry