Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Ankieta
Pytanie: jaka rasa najlepsza?
Natura - 81 (0.3%)
Życie - 51 (0.2%)
Śmierć - 77 (0.3%)
Moc - 47 (0.2%)
Ład - 102 (0.4%)
Chaos - 99 (0.4%)
Wszystkie dobre - 27 (0.1%)
W HEROESE4 zamki są gupie! - 58 (0.2%)
Głosów w sumie: 120

Strony: 1 ... 3 4 5 [6]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Rasy (Czytany 31161 razy)
Dougalion

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 37

Zobacz profil
« Odpowiedz #75 : 04 Stycznia 2011, 16:45:50 »
ja też ale każdy ma asa w rękawie a skąd wiesz że będziesz miał miksturki mój as pomaga mi wychodzić z najgorszych opresji nie działa na naturę dobrze ale trudno :P

Wiadomość doklejona: [time]04 Styczeń 2011, 16:53:33[/time]
nie powiem co to jest ale na pewno zabójcze :d

Edit: Popracuj nad ortografią ;D /Loczek


« Ostatnia zmiana: 04 Stycznia 2011, 19:11:24 wysłane przez Loczek » IP: Zapisane
Spromultis

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 223


Zobacz profil
« Odpowiedz #76 : 04 Stycznia 2011, 19:27:33 »
ale z teori nic nie wywnioskujesz walka to praktyka :P

Ach tak? Teoria jest to decydujący element w grach strategicznych. Oprócz teorii trzeba tylko zdolności strategicznego myślenia, i jest się graczem-tytanem.


IP: Zapisane
Dougalion

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 37

Zobacz profil
« Odpowiedz #77 : 04 Stycznia 2011, 19:34:02 »
jakby teorie byly najważniejsze już byśmy byli wpół niemcami ja mówie że można mówić ale są takie lekie współczyniki utrudniająsze np. nie trawia sie nam w gildi magów czar jaki chcieliśmy, kasy na jednostki nie mieliśmy, jaka plansza ilosć wojsk umiejętności przeciwnika mocne strony nasze słabe punkty niby to dyrdymały ale to niemoiżliwe pewnie powiedzieć że zahipnotyzuje charpie bo może nie mieć czaru a ja harpi :P


IP: Zapisane
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 875


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #78 : 04 Stycznia 2011, 20:27:54 »
Nagi są powolne i nie współgrają tak z smoczymi golemami, golemy idą szybko i niszczą wroga ntomiast nagi za nimi nie nadążą ;] ...Tytani mają jedną wadę nie biorą udziału w centrum pola bity, nie związują wroga walką, same krasnale i golemy nie odeprą uderzenia jednostek 4-poziomu które łatwo dostaną się do naszych niziołków,dżinów,bohaterów czego byśmy nie chcieli ;]
Przenalizuj swoją wypowiedź i sam dojdziesz po co są nagi, które są zabójcze. Być może nie mają szybkości Smoczych Golemów ale na tyle szybką iż w ciągu 2 tur powinny znaleźć się w obrębie walki (przypominam żeby nikt się nie czepiał iż pierdoły gadam o walce w środku pola). Są o wiele wytrzymalsze niż Dżiny i nie padają jak muchy gdy uderzy ich jakaś jednostka 4 poziomu. Do tego dochodzi brak kontrataku wroga, niezwykle przydatna zdolność. Tak więc wbrew temu co sądzisz ta droga rozwoju ma swoje zalety. Powracając zaś do Tytanów to oni nie muszą wiązać walką wroga bo zanim podejdzie to będzie martwy. Nawet jeśli już to zrobi to ryzykuje automatyczną śmierć oddziału po uderzeniu z bliska, a chyba nie muszę mówić o sile tego ciosu. Do tego w razie ataku na pobliskie oddziały mogą je osłonić bo obrażenia w zwarciu Tytan ma równie mocne.


« Ostatnia zmiana: 16 Stycznia 2011, 01:00:26 wysłane przez Michal787 » IP: Zapisane
Dougalion

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 37

Zobacz profil
« Odpowiedz #79 : 04 Stycznia 2011, 20:39:40 »
tak tytany i magowie są mocni ale dżiny i smocze golemy łączą sie dzieki czarowi iluzja bo lepsze klonowanie że sie tak wyraże jednostek o dużej liczbie HP i OBR. nagi są dobre na walki w zwarciu ale szczerze powiedziawszy jeśli sie lubi smocze golemy i sie nie chce odpuścić z nich to lepiej golemy na bok i brać magów bo podczas oblężenia np. niziołki same takich wielkich cudów nie zrobią wiec lepiej mieć w pogotowiu 2 jednostke dystansową  ;D


IP: Zapisane
Mati326

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 15

Zobacz profil
« Odpowiedz #80 : 04 Stycznia 2011, 21:39:45 »
Połączenie nag z tytanami też stważa wiele nowych możliwości i nie twierdze by to było złe. Pisałem o duecie smocze golemy i dżiny. Połączenie nag z tytanami może okazać się równie dobre. Co do innych zestawień niebyłbym do końca pewien. Raczej do mnie nie przemawiają.

Wiadomość doklejona: 04 Stycznia 2011, 21:58:27
nagi są dobre na walki w zwarciu ale szczerze powiedziawszy jeśli sie lubi smocze golemy i sie nie chce odpuścić z nich to lepiej golemy na bok i brać magów bo podczas oblężenia np. niziołki same takich wielkich cudów nie zrobią wiec lepiej mieć w pogotowiu 2 jednostke dystansową  ;D
Moją drugą jednowstką są dżiny. Ich lodowy pocisk może zniszczyć 20-25% jednostek 4 poziomu, bo dżinów jest 9 na tydzień każdy ma pocisk 17 obrażeń. Tygodniowy przyrost zada 153 obrażeń. W rywalizacji golemów z magami oczywistym wyborem są golemy. Mają ponad 3 krotnie więcej życia. Obrażenia 8-12, a magiczna pięść maga ma 4 obrażeń. W dodatku golemy są odporne na magię. Jednostki walczące wręcz też odgrywają dużą rolę w obronie zamku. Mają dużo więkrzą obronę za murami zamków i niedopuszczają do wdarcia się wroga. Przydatna jest zdolność pierwszego uderzenia u smoczych. golemów.


« Ostatnia zmiana: 04 Stycznia 2011, 21:58:27 wysłane przez Mati326 » IP: Zapisane
Michaelpol90

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 9


Zobacz profil
« Odpowiedz #81 : 17 Września 2011, 15:19:53 »
Pisanie o tym ,ktory zamek lub jednostka jest lepsza jest bez sensu , ponieważ każdy ma inną taktykę i umiejetności :D"Wg. mnie"( <---ważne stwierdzenie ) najlepszą rasą jest Ład (wydaje mi się, że autorzy troszeczkę zfaworyzowali tą rasę ponieważ trudno jest stworzyć równe rasy gdzie wszystkie mają inne budynki, jednostki, czary itp.) . Zawsze inwestuje w strzelające jednoski oraz w jednego bohatera , który posiada zdolność magi ładu na poziomie arcymistrzowskim oraz jak najlepsza obrone aby w pierwszej turze bitwy mi go nie odstrzelili ;p dzięki czarowi zapomnienie i jedonstką strzelającym często zdarza sie tak , ze przeciwnik nawet nie dojdzie do mnie :p


IP: Zapisane
Widmax

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 214


Twój multi ;p

Zobacz profil
« Odpowiedz #82 : 01 Października 2011, 20:14:42 »
Dla mnie najlepsze są chaos i śmierć. Chaos ma mocne, wytrzymałe jednostki (zwłaszcza Smok, Zmora) i Śmierć, głównie za wskrzeszanie jednostek, czyli nekromancję i mocne jednostki (Wampiry, Jadowite Pomioty, Diabły).


IP: Zapisane
Duch27

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 12

Zobacz profil
« Odpowiedz #83 : 05 Października 2011, 20:06:53 »
Oczywiście że Chaos, Życie i śmierć


IP: Zapisane
czerwony48

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2


Zobacz profil
« Odpowiedz #84 : 15 Czerwca 2012, 12:57:13 »
Dla mnie najlepszy jest Ład, ponieważ:

- świetne czary (grupowe spowolnienie, zapomnienie, hipnoza)
- rzucając powyższe zaklęcia, można swobodnie prowadzić ostrzał na wrogie jednostki niziołami, tytanami, i dżinami (lodowy pocisk)
- najlepsze jednostki to dżiny ze względu na posiadanie przydatnych czarów, tytani (bardzo dobre zarówno na dystans jak i w walce wręcz)



IP: Zapisane
MiSi

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 37


Serwus!

Zobacz profil
« Odpowiedz #85 : 21 Października 2012, 20:54:21 »
Ład:
+ bardzo ciekawe i zróżnicowane jednostki(smoczy golem ołl jeea)
+ super muzyczka i wogóle fajny klimat owego miasta
+ bardzo pzydatna i zróżnicowana magia Ładu
+ lubię kampanię z Emilią:)

Natura:
+ Portal Istot
+ Magia Natury, która jest również bardzo przydatna

Zastanawiałem się również nad Chaosem, Tawni Balfour wymiata:D



IP: Zapisane
Strony: 1 ... 3 4 5 [6]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.04 sekund z 27 zapytaniami.
                              Do góry