Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Sylu
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 155
46  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 06 Października 2016, 20:21:39
Przy dodatkach. Jednak całą podstawową część zaprojektował Black Hole.
47  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 06 Października 2016, 19:19:55
Heroes VI nie był tworzony przez Limbic. Poza tym, Limbic kształt na produkt miało, jaki miało, skoro i tak o wszystkim zadecydować mogło Ubi.
48  Heroes V / Kampania II Kultysta / Odp: Misja IV : 25 Września 2016, 20:19:04
Jakość niezbyt, ale nie mogłem znaleźć zdjęcia całej mapy na internecie, więc zrobiłem z poradnika załączonego do pełnej wersji.

https://postimg.org/image/43h0ved4p/
49  Heroes V / Kampania II Kultysta / Odp: Misja IV : 25 Września 2016, 17:35:45
W misjach Agraela najlepszą taktyką jest rush. IV misja w porównaniu z III jest o tyle prosta, że wróg nie ma na start bohatera z silną armią. Po zdobyciu Inferna rekrutujesz demony, wychodzisz na powierzchnię i po prostu błyskawicznie podbijasz zamki wroga. Agraelem nie tracisz czasu na zbieranie czegokolwiek, zrobisz to jak podbijesz wszystkie zamki. Miasta Sylvanu nie są zbytnio przydatne. Można tam zrekrutować bohaterów, by ewentualnie coś przechwyciły, ewentualnie zwiększyć przychód, bo to jest zawsze przydatne. Podsumowując, misja ta jest naprawdę prosta, więc nawet zbytnio nie trzeba tu taktyki, po prostu przyrushuj.
50  Heroes V / Problemy Techniczne / Odp: Gra się uruchamia : 21 Września 2016, 21:57:48
Tak więc, uważam problem za rozwiązany.

Zamykam.
51  Heroes V / Problemy Techniczne / Odp: Gra się uruchamia : 21 Września 2016, 21:51:30
No tak, zapomniałem o najważniejszym.

Zbytnio nigdy się tym nie interesowałem, ale teraz patrzę i jest to

KEYSIGHT TECHNOLOGIES AC6801A
52  Heroes V / Problemy Techniczne / Odp: Gra się uruchamia : 21 Września 2016, 21:35:24
Ja mam problem z płynnością heroesów.

Ogólnie gra działa bardzo płynnie. Stałe 60 fpsów na sekundę. Poniżej specyfikacja mojego komputera.

Procesor: AMD Phenon x4 9605
Pamięć RAM: 8 GB
Karta graficzna: Radeon x270
System operacyjny: Windows 7

Ktoś zna rozwiązanie problemu?
53  Świat HoMM / Heroes II i I / Odp: Heroes 2 - Mapa Pandemonium - Wyzwanie :) : 17 Września 2016, 08:40:17
Stosunkowo łatwa mapa. Nie ma co się podniecać. Czarodziejami też da się ją bez problemu zakończyć. Zapewne po prostu nie jesteś jeszcze zbyt doświadczonym graczem  :) Trochę pokory i ty ją ogarniesz czarodziejami na impossible.

Pozdrawiam
54  Hyde Park / Aleja Graficzna / Odp: Heroes of the storm - projekty Mcichosza16 - Trolldaerona : 06 Września 2016, 20:44:37
Cytuj
W tym wątku będę umieszczał moje projekty postaci do tejże gry. Na początek Arcymag Antonidas

Zdanie to jasno pokazuje, czyje są to projekty.

Temat również mówi sam za siebie - "projekty Mcichosza16 - Trolldaerona".
55  Heroes VII / Kampanie & Scenariusze / Odp: [Kampania Przystani][Misja 2] Nie zalicza zadań + problem z wykonaniem zadania : 05 Września 2016, 16:24:34
image posting
56  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: patche do Heroes : 05 Września 2016, 13:24:26
Starsze wersje tego wymagają. Bodajże od 1.4 nie potrzeba już płyty.
57  Heroes VII / Kampanie & Scenariusze / Odp: [Kampania Przystani][Misja 2] Nie zalicza zadań + problem z wykonaniem zadania : 04 Września 2016, 19:54:08
Wejdź w miasto i na górze, po lewej masz takie okienko okrągłe. Przeciągnij ikonę bohatera na to okienko.

Co do drugiego problemu, nie spotkałem się z nim. Spróbuj najpierw mianować zarządcę i zobaczysz, co się stanie. W innym wypadku, mógł się zablokować skrypt czy coś, normalna sprawa z tą produkcją.
58  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: patche do Heroes : 03 Września 2016, 15:13:21
To tych błędów musiało być naprawdę sporo. Ostatnio, z rok temu, jak grałem na 1.6 to mnie szlag trafiał, ile ta gra ma błędów  :P

Same patche znacząco obniżają także poziom trudności. Wrodzy bohaterowie mają znacznie niższą armię, chyba dopiero na heroicu dorównują tym z 1.0. Dodają nowe funkcje, takie jak zapisywanie bitew itd. Z takich ważniejszych rzeczy, powiedziałbym, że dość znacznie zmieniają sposób grania Nekropolią, bo dodają coś takiego jak punkty mroku.

No i oczywiście, jak Loczek wspomniał, naprawiają błędy. Trochę dodają też nowych, więc ostatecznie tych bugów dalej jest sporo.
59  Hyde Park / Aleja Graficzna / Odp: Graficzna twórczość Cahan : 26 Sierpnia 2016, 21:17:00
Wydaję mi się jednak, że ten na górze nie należy dinozaurów. Tego gościa na dole natomiast nie kojarzę.
60  Hyde Park / Aleja Graficzna / Odp: Graficzna twórczość Cahan : 25 Sierpnia 2016, 11:52:42
To co, kłamali nas, że dinozaury wyginęły?
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 155




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.034 sekund z 15 zapytaniami.
                              Do góry