Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 24    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM V - tworzenie i modyfikacja modów - dyskusja (Czytany 144614 razy)
Oliwsen
Ale jak to

*

Punkty uznania(?): 30
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


Cichojcie

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #15 : 05 Listopada 2008, 14:27:31 »
Ściągnąłem (z posta żeby sprawdzić na tamtym w poście) ,
Włączyłem ,
Sprawdziłem ,
i ... Wszystkie miały kanał alfa , od początku ... (Na nich kanał alfa jest właśnie na postaci)

Ale włączyłeś to w grze czy w Photoshopie? W Photoshopie racja, jest ten cały kanał alfa, ale kiedy włączysz grę, na ikonie bohatera nie będzie pustego miejsca tylko białe. O to mi chodziło.

Cytuj
Mi chodziło o format *tga , bo tylko taki czyta w edytorze ...

W edytorze to pewnie tak, ale ja mówiłam o grze, nie o edytorze. Gra czyta pliki w rozszerzeniu *dds, a przekształcić w taki rodzaj można dowlony plik graficzny, byle przy pomocy odpowiedniego PlugIn-u.


IP: Zapisane
Sojlex
Drugi Andrzej

*

Punkty uznania(?): 13
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 659


Swego czasu Last Pączek Standing

Zobacz profil
« Odpowiedz #16 : 05 Listopada 2008, 15:29:46 »
A wysłałabyś mi link do tego PlugIn-u ??


IP: Zapisane
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #17 : 05 Listopada 2008, 15:34:20 »
Własny bohater?
Super!!xD
1 i 2. Czarodziej ale żeby miał jakoś fajnie pozmienianą kolorystykę ubrań, myślałem też nad tym by słoń wyglądał odrobiną fajniej ( Myślałem nad płonącymi oczami i ogonem oraz takim pomarańczowo czerwonym ubiorem bohatera ).
3. Oczywicha, że magowie ;)
4. Zdolność to Władca Płomieni
5. Ja nie mam talentu do rysowania a nie znajdę raczej obrazka podobnego do mojego wyobrażenia więc może narysowałabyś w swoim czasie? ( zapodam jak się zgodzisz szczegóły )
6. Mahid
7. Spróbuję załatwić fajną
8. No niech będzie muzyczka z akademii.

Mam pytanko czy będzie można w późniejszym zamówić kolejną postać?


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Oliwsen
Ale jak to

*

Punkty uznania(?): 30
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


Cichojcie

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #18 : 05 Listopada 2008, 15:50:09 »
1 i 2. Czarodziej ale żeby miał jakoś fajnie pozmienianą kolorystykę ubrań, myślałem też nad tym by słoń wyglądał odrobiną fajniej ( Myślałem nad płonącymi oczami i ogonem oraz takim pomarańczowo czerwonym ubiorem bohatera ).

Mogę rozjaśnić słoniowi oczy, ale jak wyżej wspomniałam moje amatorskie umiejętności nie pozwalają mi jeszcze na zabawę z efektami. A poza tym słoń ma być szary, czy zmienić kolor skóry? Proszę daj więcej szczegółów, bo tak to zrobię po swojemu, a potem będzie że źle.

Cytuj
5. Ja nie mam talentu do rysowania a nie znajdę raczej obrazka podobnego do mojego wyobrażenia więc może narysowałabyś w swoim czasie? ( zapodam jak się zgodzisz szczegóły )

Daj opis na pw.


Cytuj
8. No niech będzie muzyczka z akademii.

Jeśli masz jakiś swój ulubiony utwór możliwy do ściągnięcia, to mogę go dodać jako melodia twojego bohatera na mapie przygody. Jakie 2 godz temu sprawdzałam czy takie cudo zadziała. Zadziałało, tak więc można coś takiego zrobić. ^_^


Cytuj
Mam pytanko czy będzie można w późniejszym zamówić kolejną postać?

Najpierw po jednej, jak nie będzie za bardzo chętnych, to wtedy tak. ;>


A wysłałabyś mi link do tego PlugIn-u ??

http://developer.nvidia.com/object/photoshop_dds_plugins.html




IP: Zapisane
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #19 : 05 Listopada 2008, 16:20:23 »
Wygląd pozostawiam Tobie bo ja gustu nie mam xD
Co do ikony to za chwile pw Ci wyśle
A co do muzyczki to chcę zobaczyć jak to będzie wyglądało kiedyś może przemyślę bardziej i Ci zapodam więcej szczegółów


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Sojlex
Drugi Andrzej

*

Punkty uznania(?): 13
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 659


Swego czasu Last Pączek Standing

Zobacz profil
« Odpowiedz #20 : 05 Listopada 2008, 17:27:50 »
To i ja poproszę jedną .
1. Proste - teksturę serafa proszę .
2. Hmmm , a może tak na niebiesko
3. Nie mam pomysłu - Sylvan , albo Forteca ... Forteca !
4. No nie wiem , może ... Giętki Język , albo jakby się dało to Avatar Śmierci ...
a zdolności to podstawowa magia światła i magia zniszczenia
5. http://img372.imageshack.us/img372/8779/bluecherubxu2.png
6. Sojlex
7. No idea
8. Może być z Sylvanu , lub z Akademii


« Ostatnia zmiana: 05 Listopada 2008, 17:29:56 wysłane przez sojlex » IP: Zapisane
Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #21 : 07 Listopada 2008, 18:10:59 »
1. Łowca
2. Link do pobrania tekstury masz na gg i PW
3. Sylvan - czyli łowca
4. Specjalność - mistrz ostrza. Podstawowy atak, impregnowana strzała.
5.
6. Saeros.
7. Saeros jest półelfem. Od dziecka interesował się szermierką, miał też wrodzony, słynny elficki talent do łucznictwa. Gdy jego rodzice ruszyli na wojnę - matka była czarodziejką w Imperium Gryfa, ojciec zaś strzelcem Irollan - Saeros również wyruszył w podróż. Uczył się magii w napotkanych gildiach, utrzymywał się z myślistwa. Dziś jest najmłodszym dowódcą wojsk Irollan, walczącym u boku tancerzy ostrzy i wspomagającym ich mieczem, łukiem i magią. Znany jest z huśtawek nastrojów, szału w boju godnego krasnoludzkiego berserkera, zamiłowania do prostej filozofii i ironicznego humoru.
8. Miasto - Sylvan.


« Ostatnia zmiana: 10 Listopada 2008, 18:23:44 wysłane przez Ptakuba » IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #22 : 10 Listopada 2008, 19:53:09 »
Postanowiłem zabrać się z nudów za modyfikację tekstur i napotkałem pewien problem.
Po dostosowaniu gimpa do otwierania rozszerzenia .dds zabrałem się za szukanie obiektu. Postanowiłem pobawić się hydrą z głębin. Kiedy otworzę plik znajdujący się w data to nie mogę tego zapisać na pulpicie ani w podobnych miejscach. Kiedy zaś wypakuje plik i zechcę go otworzyć to gimp mi odmawia posłuszeństwa i nie chce go otworzyć. Miał ktoś może podobny problem z gimpem bądź photoshopem?


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #23 : 10 Listopada 2008, 20:01:56 »
Ściągnij DXTBmp (linku nie mam, poszukaj w googlach)
Otwórz nim plik DDS.
Kliknij na "Send to Editor" (na dole, trzeci przycisk)
Zapisz w Paincie jak chcesz i otwórz ten zapisany plik Gimpem.

Jeśli chcesz edytować też kanał alfa (odpowiadający za przezroczystość, widoczność danych kawałków tekstur), to pod miniaturką po prawej stronie też masz zestaw przycisków odpowiadających za kanał alfa - bierzesz Send to Editor i masz.


IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #24 : 10 Listopada 2008, 22:13:15 »
No i po edycji nie może zapisać. Chyba dam sobie na  razie z tym spokój. Może jutro przyniosę Ci Oliwsen tą biografię bohatera.


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Markal Wielki
Rysownik

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 248


Nie, nie wróciłem xD Ale se tu czasem zaglądnę ;>

Zobacz profil
« Odpowiedz #25 : 10 Listopada 2008, 22:31:51 »
To ja poproszę o zmodowanie mnie ;D

1.Rycerz z Przystani
2.Tekstura Nikolaja, tylko z dość długą brodą i trochę starszy wygląd zbroja srebrna i tarcza złota, a koło niego Giermek of kors :)
3.Miasto:Przystań
4.Specjalność:Wzorowy Rycerz, Podstawowa Obrona, Magia Światła podstawowa i czar Przyspieszenie i Boska Siła.
5.Jak już mówiłem Nikolaj z brodą i siwymi włosami.
6.Imię: Ythar Strongarm
7.Biografia:
Ythar jest następcą tronu po zmarłym Lotharze Stongarmie. To sprawiedliwy i uwielbiany przez obywateli władca. Jego celem nie jest sława czy chwała, ale bezpieczeństwo ludu Thorndale - królestwa Ludzi. Chce raz na zawsze pokonać potęgę Nieumarłych i zaprowadzić ład na swych ziemiach.
Jako wspaniały władca, Ythar cechuje się niesamowitymi umiejętnościami, zarówno w walce jak i we wspomaganiu sojuszników.
8.Melodia to... A nie wiem, może ta co jest w folderze z grą o nazwie Adv-Map.Nicolay.


« Ostatnia zmiana: 10 Listopada 2008, 22:36:50 wysłane przez Markal Wielki » IP: Zapisane
Banan wszyscy!
Neramir

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 315


forgotten old magic

Zobacz profil
« Odpowiedz #26 : 11 Listopada 2008, 12:16:35 »
Hmm... Zawsze marzyłem o wykreowanym przeze mnie bohaterze :rolleyes:

1.Łowca
2. Dominujący brąz w odcieniach oraz beż- ciemna zieleń gdzieniegdzie również może występować.
3. Sylvan, of course
4. Sword of Sylanna, Intelligence i Nature's Wrath. Podstawowe zaklęcie- Błyskawica.
5.
6. Może jasnożółte <świecące> oczy jednorożca? Jakieś ornamenty, zgapione od Jednorożca<jednostki> (te na... tyłku) :P Wierzchowiec kolorem wpadający bardziej w krem, te wzory na nim również beżowe, jasnopomarańczowe może.
I może niech ma na początku jednego Druida;)
7.Neramir
8. Od najmłodszych lat, Neramir zafascynowany był otaczającą go zewsząd naturą. Nie dziwna była jego decyzja o zostaniu Druidem. Niezwykła wiedza i więź z przyrodą pozwoliła mu w niedługim czasie osiągnąć mistrostwo we władaniu magią ziemi. Jego mądrość i empatia spowodowały, iż swoimi naukami był w stanie nawrócić jednego z Mrocznych Elfów. Przebywający zawsze w samym sercu dzikich leśnych ostępów Irollanu, rozmawia z Entami i obcuje z Sylanną. W obliczu niebezpieczeństwa, na jego wezwanie sam las powstaje, by bronić swego pana i jego braci. 
7. Hmm... chętnie dałbym swoją ścieżkę, ale skoro tylko z HoMM to poproszę Raelaga z podstawki:)


« Ostatnia zmiana: 11 Listopada 2008, 12:26:41 wysłane przez Neramir » IP: Zapisane
Oliwsen
Ale jak to

*

Punkty uznania(?): 30
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


Cichojcie

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #27 : 11 Listopada 2008, 12:17:43 »
Jeśli chodzi o GIMPa to nie wiem co może być nie tak bo go nie używam. Z Photoshopem nie powinno być problemów, jeśli ściągnąłeś do iego odpowiedni Plug-In z rozszerzeniem plików dds. Powyższy link z Plug-Inem, który podałam sojlexowi przeznaczony jest tylko i wyłącznie do Photoshopa, dlatego odradzam jego instalkę w GIMPie. No chyba, że ktoś zna cwany sposób jak uczynić by i tu działało....


IP: Zapisane
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #28 : 11 Listopada 2008, 16:10:37 »
Plug-ina do gimpa znalazłem i zainstalowałem więc to nie to gdyż otwiera obrazek nie mogąc go zapisać niestety. Ale nie myśl, że poddam się tak łatwo :) za jakiś czas jak będę miał wolną chwilunią to się dobiorę teksturom do skóry ;)


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Oliwsen
Ale jak to

*

Punkty uznania(?): 30
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


Cichojcie

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #29 : 12 Listopada 2008, 00:06:40 »
Trzymam za Ciebie kciuki Zehir ;) I chętnie zobaczę efekty Twojej pracy :)


Mod dla Luka gotowy. Oto jak wygląda:

http://img61.imageshack.us/img61/9153/lukmod1dh5.jpg"

http://img159.imageshack.us/img159/1044/lukmod2wq4.jpg

Co do oczu konia, nie jestem jeszcze w stanie zmieniać efektów, dlatego ta zielona poświata musi pozostać.

Imię: The Great Lichmaster Luk
Specjalność: Death Lord
Biografia: Taka jaka jest na screenie. Moja gra jest w języku niemieckim, dlatego nie widać polskich znaków. W polskich wersjach powinno być dobrze.
Theme: Iron Maiden-Sign of The Cross
UWAGA: Jest tutaj Luk pewna rzecz do samodzielnego zrobienia jeśli chodzi o utwór bohatera. W subskrypcji utworu zapisałam plik jako "Heroes-Luk.mp3", dlatego też skopiuj wybrany utwór muzyczny do katalogu music w folderze z zainstalowaną grą:
music/AdvMap-Heroes
i zmień mu nazwę na "Heroes-Luk". Ten plik muzyczny koniecznie musi być mp3, inaczej gra tego nie odczyta (tak ustawiłam).

Tu jest link do archiwum

http://www.speedyshare.com/208690193.html



JESZCZE JEDNA UWAGA: Podstawka gry czyta archiwa w rozszerzeniu .pak, jednak kiedy pakuję wybrane pliki, moja wersja tego nie czyta, dopiero kiedy luzem rzucę wybrane foldery. Dlatego jeżeli po dodaniu archiwum do folderu Data będą problemy z uruchomieniem gry, rozpakuj archiwum i wypakuj pierwsze 6 folderów bezpośrednio do folderu Data. Pod żadnym pozorem nie zmieniaj kolejności podfolderów w tych folderach, bo gra tego nie odczyta. Jeżeli i to nie poskutkuje, to tak samo wypakuj te foldery do innego folderu na dysku, a potem wypakowane foldery przenieś do Data. Tak już powinno działać.

Mam nadzieję, że mod się spodoba. Życzę miłej gry.  :)

Następny w kolejce jest Zehir15.  ;)


« Ostatnia zmiana: 12 Listopada 2008, 15:19:21 wysłane przez Oliwsen7 » IP: Zapisane
Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 24    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.032 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry