Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Poradniki modowania w Heroes V (Czytany 13269 razy)
Martin
"Król Multikont"

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 397


Nobody expects the Spanish Inquisition!

Zobacz profil WWW
« : 16 Sierpnia 2009, 09:00:47 »
Tawerna by Oliwsen (wersja pl)

Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Pakowanie Modów
Modyfikacja Akademii na Wrota Żywiołów by egzeq

Celestial Heaven (wersja eng)
forum

/Uaktualniłem linki
/jareQ


« Ostatnia zmiana: 12 Grudnia 2010, 22:37:31 wysłane przez jareQ » IP: Zapisane
WildRider

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 25


Biały Anioł

Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 12 Grudnia 2010, 20:53:30 »
Może by tak odświeżyć przypięty temat?


IP: Zapisane


Jakiś problem? Pisz na gadu :)
Veselar

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 368


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 12 Grudnia 2010, 21:11:57 »
Wild napisz o tym na temacie o błędach , ok?  :rolleyes:


IP: Zapisane
I kroczę ciemną doliną.
jareQ
Tak, to On!

*

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Wiadomości: 1 257


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #3 : 12 Grudnia 2010, 22:31:38 »
Wszystko jest na stronie w menu: Poradniki - Heroes V - Mody


IP: Zapisane
Ylli96

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 14


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #4 : 29 Grudnia 2011, 14:07:31 »
Mam takie małe, nieco głupie pytanie. Szukałam na Sercu Ashan, patrzyłam tutaj, buszowałam na Celestial Heavens... I nigdzie nie mogę znaleźć poradnika, jak łączyć ze sobą modele i ich części. Z tego, co widziałam choćby na SA - jest to możliwe... tylko jak to zrobić?

Byłabym wdzięczna za jakąkolwiek informację :zarumieniony:

@Down - to jest proste ;)
Wystarczy otworzyć edytor map, wybrać zakładkę "Tools" --> "Create Campaign", wpisać nazwę...
Pojawia ci się okienko. Wpisujesz tak krótki opis (vel podsumowanie), rozbudowany opis, za pomocą tabelki niżej dodajesz odpowiednie mapy, tworzące kolejne misje... gotowe ;)

Całość jest opisana tu: http://www.serce.heroes.vot.pl/mapy/mapy/kampanie.htm

Pozdrawiam i życzę powodzenia :D


« Ostatnia zmiana: 29 Grudnia 2011, 14:45:57 wysłane przez Ylli96 » IP: Zapisane

DMC4/HoMM5 Modder
ylli96.deviantart.com
kamilwol123

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 24


Demon Hunter > DK

Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 29 Grudnia 2011, 14:19:04 »
Ja też mam problem,chciałbym dowiedzieć się jak się robi własne kampanie tu niema na necie mi nie wyszukuje na sercuashan pisze paga not faund czyli strona nie działa moze ktoś mi powiedzieć jak to się robi



IP: Zapisane
Waverley
M&M's

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 336


Po co to-to...

Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 29 Grudnia 2011, 16:39:52 »
A ja chciałbym zauważyć, że temat był nieaktywny od roku!


IP: Zapisane
Japko

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 220


.

Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 18 Maja 2014, 13:25:47 »
Proszę , powiedzcie czy można zamienić miejscami jednostki .
(np. żeby miasto forteca zaludniały jednostki neutralne----
poziom 7.  smoki na feniksy itp.)

chodzi o dzikie hordy



IP: Zapisane
Hunter

***

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 242


Śmieszny człowieku, czy pamiętasz ciemność?

Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : 18 Maja 2014, 13:49:17 »
Można. Jeśli chcesz żeby ten powiedzmy feniks miał swoje statystyki, a nie tego smoka za którego ma wejść to:

Wchodzisz w data - data.PAK - GameMechanics-Creature-Creatures-Neutrals(neutralne) i wypakowujesz plik Phoenix.xdb. Zrób mu takie foldery i podfoldery jakie do niego prowadza czyli : Folder - GameMechanics w nim folder Creature i tak dalej aż do Neutrals i w neutrals wklej Phoenix.xdb

Teraz edytujemy naszego Phoenix.xdb. Jest to plik tekstowy wiec zwykły notatnik wystarczy. Szukaj linijki <CreatureTier></CratureTier> pomiędzy >< powinno być 7 czyli poziom 7 i akurat jeśli chodzi o feniksa nic nie zmieniamy, ale jeśli chciałbyś zywiolaka ziemi na 3 poziomie to musiałbyś mu to zmienić.

kilka linijek pod poziomem istoty jest ' <CreatureTown>TOWN_NO_TYPE</CreatureTown> zamiast TOWN_NO_TYPE powinno być TOWN_FORTRESS

Teraz prawie na samym dole powinno być <Upgrades/> to linijka która oznacza jego ulepszenia. Feniks jest jeden. Oczywiście możesz sobie pobrać jego ulepszenia np z modu " feniksy , ogniste ptaki i ptaki gromu zamiast zielonych smoków ... ' jest taki mod wiec możesz wykorzystać tamte ulepszenia. Jak mowie feniks jest jeden wiec musiałbyś wykorzystać tamte ulepszenia albo zrobić własne, albo ustawić jako ulepszenia magmowego i wulkanicznego smoka. Mogę ci napisać na priv jak to wszystko zrobić.

Teraz wypakowujesz plik FireDragon.xdb który jest w Creatures-Dwarf. Wystarczy cofnąć sie z naszego phoenixa o jeden i masz folder Dwarf. Wypakuj go do folderu Dwarf który będzie obok folderu Neutrals czyli obok tego do którego wypakowales Phoenix.xdb. W nim musisz zmienić odwrotnie do feniksa czyli zamiast Fortress to Town no Type. Wtedy będzie ów smok z fortecy jednostka neutralna.

Teraz spakuj ten zestaw folderow ktore utworzyles a pakujac zaznacz typ kompresji (chyba tak sie to nazywa) najlepszy ustaw ZIP i w nazwie pliku usun ZIP i ustaw h5u i ten spakowany plik wrzuc do userMODs oczywiscie

Wrzucę ci może jeszcze screeny jakbys miał problemy albo napisz mi na priv.


« Ostatnia zmiana: 18 Maja 2014, 13:58:43 wysłane przez The Hunter » IP: Zapisane
"Żyją ludzie, którzy wierzą w złote smoki"

Japko

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 220


.

Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : 18 Maja 2014, 14:05:56 »
Dzięki The Hunter


IP: Zapisane
Japko

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 220


.

Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : 01 Czerwca 2014, 08:33:29 »
Mam Pytanie. wiesz jak przenieść np. raksze do innego zamku
i żeby zmienić tekstury tym przeniesionym ? (chodzi o to żeby w akademii były te standardowe a te w innym zamku z innymi kolorami)


IP: Zapisane
Menelag
Moczymorda Tawerniana

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 281


1+2= Menelag

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #11 : 01 Czerwca 2014, 11:34:22 »
Do tego potrzebny jest NCF bo jedna jednostka nie może mieć dwóch wyglądów. Z przeniesieniem jednostki do innego zamku nie ma najmniejszego problemu, wystarczy zmienić 2 czy tam 3 rzeczy w GameMechanisc danej jednostki (w pliku data masz taki folder, wybierasz zakładkę Creatures i szukasz swojej istoty).


IP: Zapisane
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #12 : 01 Czerwca 2014, 11:42:54 »
Można zrobić tak, jak chce flapdzak, tylko trzeba zrobić nową ścieżkę do pliku z modelem i przekopiować do tej ścieżki model rakshasy - wtedy można z nim robić, co się żywnie podoba :P


IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
Japko

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 220


.

Zobacz profil
« Odpowiedz #13 : 01 Czerwca 2014, 16:51:18 »
Moglibyście napisać :) jakaś instrukcje? Proszę


IP: Zapisane
Strony: [1]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.059 sekund z 20 zapytaniami.
                              Do góry