Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 7 8 9 [10]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Lordswm.com, Heroeswm.ru czyli Rosyjskie Heroes Online (Czytany 47857 razy)
Fenir
Lupus Hellsus

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 182


Zobacz profil
« Odpowiedz #135 : 12 Maja 2013, 23:44:50 »
Jak coś to założę 4. I tak każde jest z innego IP i na żadne nie wchodziłem z tego samego IP jak wchodziłem na inne.


IP: Zapisane
Sojlex
Drugi Andrzej

*

Punkty uznania(?): 13
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 659


Swego czasu Last Pączek Standing

Zobacz profil
« Odpowiedz #136 : 13 Maja 2013, 20:11:44 »
Spoko. I tak najwcześniej od poniedziałku będę grać, bo tak to rozszerzenia mam, sobota test na sggw, noc muzeów, a niedziela będzie cieszmowanie brata. W niedziele może chwilę pogram, ale zacznę mafię ogarniać. Bo ostatni test to niemiecki, a to musiałbym się nieźle postarać żeby nie zdać.

A i jak ktoś ma do mnie jakąś sprawę, to jedynie na pw, bo nawet do historii sb nie mogę zajrzeć, jakby ktoś coś chciał.


IP: Zapisane
Fenir
Lupus Hellsus

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 182


Zobacz profil
« Odpowiedz #137 : 20 Maja 2013, 01:28:51 »
Podpowie ktoś co zrobić z demonami na 7 lvlu?
Bo mam dwa wyjścia:
a) DD robiony pod czary magii zniszczenia - Consume Corpse, Talent Magiczny i zmniejszony o 20% koszt czarów, impy, sukkuby na full i reszta demony.
b) Demon robiony pod siłę armii - Battle fury i Hellfire, impy, pieski i sukkuby  na full.
Wykluczam tutaj DD robionego pod magie mroku bo grupowe wersje czarów są jeszcze po prostu za słabe, poza tym znam jedynie 2 czary, z tego fajerwerków nie będzie.


IP: Zapisane
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #138 : 20 Maja 2013, 09:59:38 »
Polecam ten temat.
http://www.lordswm.com/forum_messages.php?tid=1959849
Jeśli nic w nim nie znajdziesz to na początku w linku jest poprzedni itd. itd.

Co do mojej osobistej oceny to mam pytanie. Masz już ulepszone impy?
Ich umiejka jest dosyć ważna jeśli chodzi o magic jak i might build.
Działa to na zasadzie, że rozdziela po równo wszystkim jednostkom w armii, które posiadają manę (nawet sojuszniczym bohaterom :P).

Z tego co kiedyś tam czytałem to do pewnego poziomu (chyba 10) najlepiej w might build iść. Od 8 prawdziwa siła DD się zaczyna gdyż wtedy posiada on Fiends a te wiadomo co robią z wrogiem.
Ja bym poszedł w wersję b mimo wszystko. Hellfire nie da się zastąpić szczęściem lub czymś podobnym? Za dużo na tym lvl z niego nie wyciągniesz.


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Fenir
Lupus Hellsus

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 182


Zobacz profil
« Odpowiedz #139 : 20 Maja 2013, 13:14:28 »
Mam impy. Poszukam w tym temacie. Czyli do 8 zwykłe demony, później ciemne :).

Nie da się zastąpić, ewentualnie mogę zrezygnować z hellfira i nie dać nic w zamian.



IP: Zapisane
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #140 : 20 Maja 2013, 17:23:43 »
Ogólnie z demonem to jest taka sprawa, że nie ma sensu ani iść w magię, ani w moc. Trzeba zrobić coś po środku.
DD najlepiej Mrok+Def bodajże.
D zapewne Zniszczenie+Ofensywa+Szczęście
Ja się tak do 15 lvla wzoruję na gotowych buildach bo wcześniej to bez sensu jest kombinować. Tak mało tych punktów jest, że żadna z dróg się porządnie nie rozwinie. Dopiero 16+ mogą całkowicie ofensywę zbudować czy magię. Znajdź jakiś dobry build i do pewnego lvla na buildach graj. Później już możesz kombinować. No chyba, że wymyślisz jakiś swój własny sensowny to wtedy. Element zaskoczenia zawsze dobry w tej grze. Zwłaszcza, że sporo ludzi gra schematycznie. Nauczą się sekwencji i myślą, że są pro ;P


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Fenir
Lupus Hellsus

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 182


Zobacz profil
« Odpowiedz #141 : 20 Maja 2013, 17:40:39 »
Tylko skąd brać gotowe bulidy?
Na 7 jedyne co mógłbym zbudować pomiędzy to DD z 8 SP i 15 defa. Przy dużej liczbie piesiów i impów mógłby na prawdę ładnie mieść.


IP: Zapisane
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #142 : 20 Maja 2013, 17:49:28 »
Najłatwiej to w Survivalu odpal z 10 kont Demona na Twoim lvl i zobacz co mają. Możesz przeczytać te tematy wszystko o...
Z centralnym skillem i umiejką ulepszonych impów to nawet przyzwoity build myślę.


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Fenir
Lupus Hellsus

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 182


Zobacz profil
« Odpowiedz #143 : 20 Maja 2013, 18:35:56 »
Teraz sam gram survivala takim Demonem:
Att-16
Def-17
SP-1
KW-1
Luck&Morale- 1
Inn-3%
Talenty: Atak, Battle fury i hellfire (dlateo 1 sp i 1 wiedzy).
Na 7 lvlu doszedłem do 13 fali z wynikiem 32032. To dobrze czy źle?


IP: Zapisane
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #144 : 20 Maja 2013, 18:44:14 »
A jakie wyniki były w poprzednim? Tak najlepiej sprawdzać czy dobrze poszło.


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Fenir
Lupus Hellsus

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 182


Zobacz profil
« Odpowiedz #145 : 03 Czerwca 2013, 01:34:47 »
Jako, że zbliżam się do 8 lvl muszę zadać to trudne pytanie: Incendaries czy Fiendsy?

Przy Incendariesach widzę 2 opcje"
a) dużo ataku + troszkę inicjatywy - wyprucie pieskami, podejście Incandariesami i inflame, brama oczywiście u siebie. Battle fury + luck.
b) SP + def - czekanie u siebie, niech oni się fatygują. Nawalanie czarami z magią destrukcji i mistrzem błyskawic.
Fiendsy:
a) dużo atak + dużo def - grupowe czaru mroku + samobójczy skok fiendów?
b) ??? da się to jakoś inaczej wymyślić?!

Pomóżcie, plisss.

No i jeszcze jedno, wytłumaczy mi ktoś jak działa Ranger Guild? Bo ja stawiam się w wyznaczone miejsca i nic się nie dzieje.


« Ostatnia zmiana: 03 Czerwca 2013, 02:11:18 wysłane przez Fenir » IP: Zapisane
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #146 : 03 Czerwca 2013, 08:39:17 »
Rangers Guild to takie "darmowe" Thief Guild. W TG płacisz raz za TGI i masz spokój. RG albo grasz z artami przeciw osobom z TG (dajesz się złapać na mapie i za każdą wygraną masz 1 pkt) albo robisz te misje z NPC. Tutaj jednak darmowa gra też się kończy ponieważ bez konia to nie zdążysz (masz bodajże 2 czy 3 minuty), zapewne z portali też będziesz musiał korzystać a więc i kasa na elementy pójdzie. Statystykami, EXP/FSP czy kosztem na dłuższą metę bardziej opłaca się zakupić TGI i karawany na minimum AP ubijać. Tylko tutaj musiałbyś postawić nie na rozwój CL a LG i FS, HG czy też MG.

A co do demonów to PvP chyba Fiends, PvE chyba lepsze są zwykłe demony.


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Strony: 1 ... 7 8 9 [10]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.05 sekund z 21 zapytaniami.
                              Do góry