Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Lazor
Strony: [1] 2 3 4 ... 66
1  Hyde Park / Pogaduchy / Odp: Zlot fanów ! : 31 Lipca 2009, 18:05:19
Robienie zlotu na wymarłym forum brawo.
2  Tawerna / Sprawy Tawerny / Odp: Bany : 31 Lipca 2009, 16:07:37
Wybacz, ale bana Ptakubie sprzedał Martin, który jest adminem. Mówisz, że jest niesłuszny, i jednocześnie że administracja jest perfekcyjna(swoją droga, fajny kawał na prima aprillis zrobili - samą prawdę.)
3  Tawerna / Sprawy Tawerny / Odp: Bany : 31 Lipca 2009, 16:01:20
No ale mówisz, że wszystko jest perfekcyjnie, a bany też się zaliczają, o których teraz gadasz
4  Hyde Park / Pogaduchy / Nowy wątek : 31 Lipca 2009, 15:46:56
IMMA FIRIN MAH OVER NINE THOUSAND LAZER!
5  Tawerna / Sprawy Tawerny / Odp: Bany : 31 Lipca 2009, 15:43:12
Ale my wiemy, że ban jest za prowokację. Czyli po prostu chcecie się go pozbyć, bo to było na ostrzeżenie najwyżej, nie bana. Rozchodzi się też oto, że powód to powód, a nie sranie w banie(tutaj mamy to, a na czacie "TObie mogę dać" itp)

@up
Co jest perfekcyjnego wg ciebie, skoro sam narzekasz? Jaki strach przed warnem...bez jaj.
6  Hyde Park / Pogaduchy / Nowy wątek : 31 Lipca 2009, 15:15:21
Ja nie grałem, ale to i tak mnie rozwaliło.
7  Hyde Park / Pogaduchy / Nowy wątek : 31 Lipca 2009, 15:04:29
1000k gold plx spam.
8  Tawerna / Sprawy Tawerny / Odp: Bany : 31 Lipca 2009, 15:02:47
Ten ban jest idiotyczny. Jak ja za takie prowokacje dostawałem ostrzeżenia/moderowanego, to jak widzę po prostu chcecie się go pozbyć(z równie idiotycznym powodem, to znaczy że źle, że ktoś siedzi na słońcu).
Nie Pozdrawiam.
9  Tawerna / CzatGG / Odp: Zbanowani - Odwołania/Przeprosiny : 30 Lipca 2009, 14:33:36
Może sprawa tego co się rzucał do angel? >< To nie były 3 strony?
10  Tawerna / CzatGG / Odp: Zbanowani - Odwołania/Przeprosiny : 30 Lipca 2009, 10:22:27
Wy wszyscy(nie licząc ostatnich przeprosin) jesteście tacy jak Andy. Zawracacie tu tylko głowę operatorom. Angel/pemo(czy tam Shelv, wybacz że was nie rozróżniam czasami) to operatorzy, i oni mają was poprawiać i upominać. To nie powód aby się rzucać i wyzywać, a potem wielkie skargi że ktoś wielkiego [twój nick] zbanował i ciągnięcie to przez 3 strony zamiast odczekać 24h. To się robi chore.
11  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Odp: Heroes IV vs Heroes III : 29 Lipca 2009, 14:33:31
-w 3? Chyba w 5.
-Durny stereotyp - orkowie debile. Bez jaj. A łucznicy są specjalnie z toporami.
-Ifryty są IMO klimatyczne. Bardziej.
-Zgodzę się, ale wolę to, niż całkowite zlampienie z Disciples krasnoludy=śnieg oraz zrobienie ich overpowered(i z kolejnym smokiem...). A w 4 tego nie było(a przypomnij sobie jaki to temat) też.
-A co innego w H5 jest w odpowiedniku tego miasta? No właśnie.
-agree.
12  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Odp: Która część Heroesów jest najlepsza? : 29 Lipca 2009, 14:14:36
Żałosne. W tym momencie sugerujesz, że gracze H3 to nooby, a H5 to są prawdziwi gracze. Bo tylko idioci rzucają się na (pozornie) najlepsze miasta. Forteca i Loch są strasznie drogie. Strzelcy? Looz. Meduzy są słabe, tylko beholdery się przydają. Gremliny to ciecie, choć jako jedyna jednostka 1lvl strzela, to mamy podobną sytuacje co kościany łucznik z 5 - po prostu ciota niewarta uwagi. Czarny smok nie jest najlepszy. Nie zbufujesz go, IMO jest równo tytanowi. A przynajmniej jest jakiś 7lvl który strzela, a nie wszyscy to IMBA tanki jak z piątki, które idą i miotą wszystkich po drodze. Bo w 3 mamy też arcydiabła - niby ciota, ale się przydaje dzięki teleport+powstrzymanie kontry.

Teraz Dabu <3
1. Mi chodziło o poziomy trudności ><
2. Skille tych olbrzymów, czary runicznych magów, cholernie duża obrona 1 leveli, i jeszcze to wszystko buffujesz runami i czarami...
3. Nie jest tragicznie. Mamy olbrzyma i niedźwiedzia. Ale cóż, jakiś idiota wymyślił inicjatywę, i tego w sumie nie wziąłem pod uwagę. Ale zawsze masz runy+magie.
4. Sam fakt, że na samym początku gry ownisz wszystko i wszystkich o czymś świadczy. Nvm, tam po prostu poza 6lvlem nie ma słabych jednostek. lvl 1/2 - przepakowane. Lvl 3 - mocny. Lvl 4 - bardzo dobry. Lvl5 - dość tankowaty(i co on robi w tym mieście...). Lvl6 - ciota. Lvl7 - jeden z lepszych.
5. Wiesz, my tu rozmawiamy o minusach które będą ci doskwierać do końca gry.
6. Bo organizatorzy turniejów H3 to zwykli *akcent* idioci */akcent*. Nie wiem, jak można banować nekropolie, skoro bez artefaktów do nekromancji wcale nie jest taka pakerska. WŻ też nie rozumiem - niby przyrost, ale nikt poza żywiołakiem magi i burzy nie zasługuje na uwagę tam.
13  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Odp: Która część Heroesów jest najlepsza? : 29 Lipca 2009, 12:32:25
Na wyższych poziomach kampanii na pałe robiłem i przeszedłem...
W H3 nie było idealnie, bo np zamek - najłatwiejsza nacja, czy wż - na pałę, bo i tak są przepakowani(choć z drugiej strony to niektórzy są cholernie drodzy)
Ale taka forteca/loch zmuszali do spokojnej rozbudowy przez wymagane budynki, co ci szło tylko na rękę.
I każdy zamek miał dwie specjalności:
Zamek - taniość i dobra piechota. Za to dwa strzelcy stosunkowo ciency, i mało wspomagaczy
Bastion - ekonomia i magia. Za to jednostki są stosunkowo cienkie(choć nie wszystkie)
Forteca - magia i strzelcy. W zamian jest cholernie droga.
Twierdza - atak i piechota. W zamian wymaga aż za dużo kryształów, a strzelcy są słabi.
Cytadela - obrona i piechota. Tu z kolei minusem za to jest szybkość.
Loch - magia i piechota. A tutaj mamy minus znowu w postaci tego, że jest drogi.
WŻ - przyrost i strzelcy. A tutaj? ZNOWU DROGI.
Nekropolia - ilość(nekromancja) i magia. A tutaj? Piechota stosunkowo cienka i jeden strzelec.
Inferno - magia i zdolności(chyba inferno ma najwięcej oryginalnych w tej części). A tutaj? Dość słabe jednostki(choć nie wszystkie).

Z kolei w 5 wezmę randomowy zamek
Forteca(chyba dobrze mówie? ten z krasnoludami) - runy+magia+IMBA zdolności. I gdzie tu minusy? Co najwyżej w szybkości, ale nie jest wcale tak źle.
Albo jeszcze inny
Loch - dobre zdolności, przepakowane jednostki. Co z tego, że drogi, skoro w tym przypadku na pierwszych poziomach trudności prawie każdy nie będzie mieć problemów z kasą.
14  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Odp: Która część Heroesów jest najlepsza? : 29 Lipca 2009, 10:21:28
Bite yeah. Co najwyżej rozwój bohatera jest tu dobry.
Poza tym - NIE WYMAGA a nie NIE MA. ><
15  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Odp: Która część Heroesów jest najlepsza? : 29 Lipca 2009, 09:56:10
yea yea, zróżnicowane. W lochu wyglądem są praktycznie dwie te same jednostki. U orków podobnie.

I co, sugerujesz, że u krasnoludów i wysokich elfów w H3 czegoś takiego nie było?

Dabu - no bo tak jest, żaden nie wymaga jakiejś dobrej taktyki(może przy wyborze alternatyw) i ogólnie schemat jest jaki podałem.
Strony: [1] 2 3 4 ... 66




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.055 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry