Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Misja I (Czytany 2474 razy)
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« : 17 Lutego 2013, 18:24:07 »

1.Start
2.Ashwick
3.Rauchburg
4.Portsmith
5.Domek myśliwski, Markus, Miecz Wilków
6.Kriegspire
7.Nilshaven

Spis Zadań:

- Główne:

   *Jak skradają się orkowie; znajdź Iirinę, znajdź domek myśliwski, pokonaj Markusa, uratuj Irinę
   *Niespodziewane wyzwolenie; uwolnij orkijskich wojowników
   *Wielka ucieczka; wykradnij statek z portu Nilshaven, pożegluj na południe, na Morze Jadeitowe

- Poboczne:

   *Wybór; osiągnij bohaterem pierwszy stopień w Drodze Łez lub Krwi.
   *Niepowstrzymany atak; zdobądź wszystkie miasta Przystani

Kampania Twierdzy Misja 1 – To nie jest kraj dla orków i ludzi „Dobry syn broni honoru swego rodu. Dobry bękart – swoich krewnych”.

Sandor bękarci syn Slavy postanawia odbić swoją siostrę Irinę, która została zmuszona do małżeństwa, z rąk obecnego władcy Księstwa Wilka - Gerharta. W tej misji trzeba odnaleźć Irinę i jakoś z nią uciec, bo jej małżonek tak łatwo nie odda swojej "zdobyczy".

   [1] Na początek chciałbym zwrócić uwagę, że misja ta ma jeden poważny błąd – nie wolno wybierać ścieżki łez (przynajmniej nie w tej misji), bo zatnie się nam druga misja i nie przejdziemy kampanii. Idziemy wyznaczoną drogą zbierając po drodze zasoby i skarby. Orkowie napotkani na naszej drodze będą się do nas przyłączać, co zwiększy mocno naszą armię. Gdy już dotrzemy do oddziału pretorianów wkraczamy na teren wroga. Na południe od nas jest zamek, który będzie stanowić naszą bazę [2]. Zbieramy okoliczne zasoby i odbijamy grupę goblinów z rąk oprawców, których napotkamy przy tartaku. Następnie kierujemy się na wschód, by odbić grupę harpii i centaurów z rąk „handlarzy niewolników” i podbijamy okoliczne miasto Przystani oraz zmieniamy je na Twierdzę [3]. Idziemy na północ, by odbić kolejną grupę orków z niewoli, a także schodzimy na dół zając kopalnie złota, kryształu. Naszym ostatnim poważnym zagrożeniem na tą chwilę jest Portsmith [4], ale zajmijmy się nim, gdy nasza armia będzie trochę liczniejsza. Zwiedzamy okolicę zbierając zasoby i zajmując kopalnie na południe od areny.

   Idąc dalej natrafimy na budowę Przystani przez orków-niewolników, ale tym zajmijmy się, gdy już nie będzie nam zagrażało wcześniej wspomniane miasto. W tym celu udajemy się na południe od drugiej Twierdzy. Możemy napotkać wrogiego bohatera, ale nie powinien on stanowić większego wyzwania. Po zajęciu tego miejsca mamy spokój na jakiś czas. Warto teraz pozbierać wszystkie zasoby, rozbudować miasta i wykonać misję zebrania orków-niewolników. Po wykonaniu zadania otworzą się wrota na północy, a tam dalsza część misji. Oczywiście nie musimy się śpieszyć, możemy spokojnie rozbudowywać miasta i/lub wojsko, ponieważ z stamtąd nie nadejdzie bohater (będzie tam tylko jeden wrogi bohater).  Idąc po drodze napotkamy wiele skarbów, artefaktów i kilka kopalni. Na końcu drogi będzie czekał na nas Markus, po jego pokonaniu dostaniemy broń rodową Miecz Wilków [5]. Teraz wystarczy zając „domek myśliwski” Gerharta i uwolnić Irinę. Po ciekawej scence dowiadujemy się, niepokojących wieści. Naszym ostatnim zadaniem jest przebić się przez Księstwo Wilka i dotrzeć do portu w Nilshaven [7]. Po drodze warto zając Kriegspire [6] i ewentualnie dokupić sobie armię. Po okolicy może włóczyć się wrogi bohater, ale nie powinien on sprawić większych problemów. Nie trzeba koniecznie zajmować ostatniej Przystani, ale jeśli ktoś podąża drogą krwi to dostaniemy duży bonus za zajęcie wszystkich miast Przystani. Gdy już zajmiemy miasto i port, wsiadamy na statek i wsłuchujemy się pożegnalnych słów Gerharta.


IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
Strony: [1]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.031 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry