Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 [2]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Misja II (Czytany 13950 razy)
SeRaFiNeK

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 474


Zobacz profil
« Odpowiedz #15 : 22 Grudnia 2009, 13:04:03 »
Licze dostajesz na początku trochę , potem są jeszcze na wyspach .
Kostuchy są na wyspach a smoki miałem przy zamku i ulepszyłem ^^ .

Na wyspach? Żadnych nie widziałem  :huh: Chyba że komp wcześniej wybił... A przy zamku też nie miałem smoków  :huh:

Cóż, chyba restartuję misję (ew. na niższym poziomie trudności) i spróbuję szybciej dojść do Lorekeep (za 1 podejściem byłem tam po miesiącu  :P). Jak szybko zdobyłeś to miasto?

Okolice 3-5 tygodnia ... . Wiem że w Bayworth budowałem Gryfy Królewskie , Strzelców Wyborowych i Cytadele by odpierać ataki Magów .


IP: Zapisane

"TAWERNO, WALCZ!"
KamcioKowal

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 102


Zobacz profil
« Odpowiedz #16 : 22 Grudnia 2009, 15:56:17 »
]Okolice 3-5 tygodnia ... . Wiem że w Bayworth budowałem Gryfy Królewskie , Strzelców Wyborowych i Cytadele by odpierać ataki Magów .

No to już nic nie rozumiem O.o Ja dokładnie tak samo robiłem! A komp jak mnie masakrował tak masakruje  :P Cóż, ferie się zaczęły , posiedzę nad tą misją  :) Ale raczej na "Normalnym"  :P


IP: Zapisane
Wszyscy patrioci mówią o umieraniu za ojczyznę, ale nikt nie mówi o zabijaniu dla ojczyzny.
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #17 : 23 Grudnia 2009, 10:02:44 »
Cóż tą misje można wykonać bardzo łatwo, na początku musimy pozajmować kopalnie(jeśli strażnikami ich są nieumarli to zbierać ich Markalem należy) przy jednoczesnym rozbudowywaniu Zamku Haven, po tym należy pokonać Kolosów którzy strzegą stoczni i Godrykiem pokonać pierwszego napotkanego bohatera Akademii a Markala wysłać żeby zdobył Lorekeep, gdy pokonamy 2-3 bohaterów Akademii możemy spokojnie gromadzić Armię do szturmu na Hikm.


IP: Zapisane
SeRaFiNeK

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 474


Zobacz profil
« Odpowiedz #18 : 23 Grudnia 2009, 11:47:01 »
Jeszcze jedno nie wiem czy można w zamku wybudować świątynie zbeszczeszczonych czy jakoś tak ... . Ale jeśli tak to wojska przystani zamień na wojska nekro i je ulepsz w forcie na wzgórzu [koło stoczni jest na wyspie gdzie jest Lorekeep ] i wtedy spróbuj zaatakować .


IP: Zapisane

"TAWERNO, WALCZ!"
KamcioKowal

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 102


Zobacz profil
« Odpowiedz #19 : 23 Grudnia 2009, 13:27:48 »
Cóż tą misje można wykonać bardzo łatwo, na początku musimy pozajmować kopalnie(jeśli strażnikami ich są nieumarli to zbierać ich Markalem należy) przy jednoczesnym rozbudowywaniu Zamku Haven, po tym należy pokonać Kolosów którzy strzegą stoczni i Godrykiem pokonać pierwszego napotkanego bohatera Akademii a Markala wysłać żeby zdobył Lorekeep, gdy pokonamy 2-3 bohaterów Akademii możemy spokojnie gromadzić Armię do szturmu na Hikm.

Dokładnie tak zrobiłem. Ale tamten gość po prostu też gromadził ogromną armię, i ciągle miał przewagę...

Jeszcze jedno nie wiem czy można w zamku wybudować świątynie zbeszczeszczonych czy jakoś tak ... . Ale jeśli tak to wojska przystani zamień na wojska nekro i je ulepsz w forcie na wzgórzu [koło stoczni jest na wyspie gdzie jest Lorekeep ] i wtedy spróbuj zaatakować .

No też o tym myślałem ale w tym mieście nekro nie można zamieniać innych stworów na nieumarłe... :P





IP: Zapisane
Wszyscy patrioci mówią o umieraniu za ojczyznę, ale nikt nie mówi o zabijaniu dla ojczyzny.
Taves

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 22


Zobacz profil
« Odpowiedz #20 : 04 Stycznia 2011, 09:54:10 »
Hymm, więc tak.
Postanowiłem ambitnie przejść podstawkę HoMM 5 na heroicznym i po misji 2:3 myślałem, że do finału będzie z górki.
Otóż nie.
Siedzę w 3:2 i złorzeczę na świat jak nigdy...

Problem polega na tym, iż w 3 tygodniu (albo skrajnie już pod koniec 2) na moją startową wysepkę desantuje się Razzak (o ile mnie pamięć nie myli). Pokonanie go w tym czasie, jest może trudne, jeśli weźmiemy pod uwagę samą armię...
Ale żeby nie było za łatwo, używa on magii...
A jest to generalnie czar hipnozy, który rozbija moją i tak skromną siłę...
Wariant desperata i szybkiego przerzucenia Markala na północ też nie wychodzi (a może tylko mi?). Gdy zabijam kolosy, i próbuję nim przepłynąć, zawsze natknę się na jakiegoś z 3 herosów, którzy pływają po morzu...
Jeśli czekam, by przepłynąć jakoś między nimi... Przypływa w tamto miejsce Razzak (normalnie ląduję w zachodniej części)...

Prosiłbym o jakąś radę co do tego, albo pomoc...



IP: Zapisane
"Die Liebe ist ein wildes Tier
In die Falle gehst du ihr
In die Augen starrt sie dir
Verzaubert wenn ihr Blick dich trifft"
Neader

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 118


Zobacz profil
« Odpowiedz #21 : 04 Stycznia 2011, 13:30:36 »
Neutrale pokonuj Markalem, dzięki temu zyskasz trochę armii, a trupy są odporne na Hipnozę. Nie zabijaj Kolosów, to tylko przyspieszy przypłynięcie wroga. Broń się w jak najmocniej ufortyfikowanym zamku, używaj wszelakich czarów, najlepiej jakbyś miał Szał lub Hipnozę. Jeśli się obronisz, dalej będzie już z górki.



IP: Zapisane
Taves

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 22


Zobacz profil
« Odpowiedz #22 : 04 Stycznia 2011, 14:08:24 »
To i ja wiem...
Tylko on nie atakuje mnie w zamku, nie mam jak go do tego zmusić bowiem zawsze jedzie w stronę drugiego bohatera...
Co jest dość problematyczne.

Czarów wyższych poziomów również nie posiadam, bo albo rozbuduję gildię (choć i tą nie do końca, bo nie mam potrzebnych surowców na wyższe poziomy), albo siedliska i mury...
Ogranicza mnie czas i brak surowców...

Dochodzę do tego, że każdy ruch jest planowany i robiony z pamięci, do Markala dołączają chłopi pilnujący ich siedliska oraz łucznicy, od swojego...
W bitwach nie tracę swych jednostek (albo pojedyncze sztuki), a zyskuję nowych podkomendnych...
Wszystko na nic, bo by pokonać Razzaka muszę połączyć armię startową Markala, to co udało mi się na wskrzeszać, oraz armię przystani (którą na łeb na szyję szkolę), a ta już nie jest odporna na hipnozę...


IP: Zapisane
"Die Liebe ist ein wildes Tier
In die Falle gehst du ihr
In die Augen starrt sie dir
Verzaubert wenn ihr Blick dich trifft"
Neader

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 118


Zobacz profil
« Odpowiedz #23 : 04 Stycznia 2011, 16:01:26 »
Godrykiem uciekaj na maksa na prawą stronę wyspy, Markalem siedź w zamku, jeśli dobrze pamiętam, to powinno go zmusić do ataku na miasto. Lub odwrotnie, jeśli wyexpiłeś Godryka do poziomu 24, to powinien być teraz świetnym bohem. Jeśli uda Ci się rozbudować Gildię do poziomu 4, będzie super, bo powinieneś dostać Szał. Oślepienie też ujdzie, bo możesz je rzucić na Tytanów. Początek misji jest trudny, atak na miasto na jej koniec też jest ciężki (mnie uratowało przyłączenie się stu kilku Rycerzy Śmierci). Kluczem są tu zaklęcia Magii Mroku, zwłaszcza te umysłowe.

P.S. Misja 3:3 jest dość prosta na Normalnym, ale na Heroiku... to przez nią upadła moja poprzednia próba przejścia podstawki na tym poziomie  :P Aktualnie jestem w Kampanii Inferno (też Heroic), jeśli nadal będziesz mieć problemy z misją, spróbuję szybko do niej dojść i coś poradzić  ;)

P.S. 2 Najważniejsze to nie poddawać się, na Heroiku niektóre misje trzeba grać nawet po kilkanaście razy.


IP: Zapisane
Taves

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 22


Zobacz profil
« Odpowiedz #24 : 04 Stycznia 2011, 16:26:01 »
Spróbuję dać dyla Godrykiem. Czyli pewnie tam, gdzie kostuchy i sekstans.

Nie wiem czy dobiję się do tak wysokiej gildii, bo atak jest potwornie szybko...
W 2 tygodnie ciężko zrobić cokolwiek.

No ale, powodzenia Ci, życzę w 2:3...
Przyda się i to bardzo ;)

Ostatni raz, przechodziłem podstawkę z rok temu na ciężkim, ale takich jazd nie pamiętam  :/

Godrykiem dobiłem chyba do 20, wszystkie zdolności ekspert, tylko talentami jeszcze to zapełnić  ;)
Markalem mam na ekspercie dowodzenie i nekromancję (z 3 talentami) i szczęście na zaawansowanym.
Polecasz zmienić ten rozkład (Markala) na 2 misję ?


IP: Zapisane
"Die Liebe ist ein wildes Tier
In die Falle gehst du ihr
In die Augen starrt sie dir
Verzaubert wenn ihr Blick dich trifft"
Neader

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 118


Zobacz profil
« Odpowiedz #25 : 04 Stycznia 2011, 16:59:05 »
"Tam gdzie kostuchy i sekstans" a masz dostęp do Kostuch?

Dzięki za życzenia  :P

Hm, dowodzenie nie jest zbyt potrzebne, choć w sumie, może się przydać, aby nie tracić ruchów jednostkami Przystani. Ale expert to moim zdaniem za dużo, wystarczy podstawka, zwłaszcza że od Dowodzenia nie ma zbyt dobrych umiejek. Skowyt Banshee nie jest jakoś bardzo potrzebny, Znamię Nekromanty też w zasadzie można sobie darować, jeśli zależy Ci na dodatkowych talentach i umiejkach. Jeśli zamierzasz bronić się w zamku, przyda się Obrona z Unikiem, do Szczęścia koniecznie daj Odporność na Magię. Obowiązkowo Magia Mroku, najlepiej z Mistrzem Umysłu. Przy atakowaniu zamku mogą Ci nastukać, gdy dostaną grupową Dezorientację  :P Wiem, że ciężko to wszystko rozwinąć, ale część powinno się udać. Dobrze byłoby trafić Dezorientację i Spowolnienie w Gildii Magów.


IP: Zapisane
Taves

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 22


Zobacz profil
« Odpowiedz #26 : 04 Stycznia 2011, 17:09:34 »
Nie, ale to tylko około 30 dżinów  ;D
Mam ograniczenie do 10 lvl, mogę dowolnie przerabiać Markala w tym zakresie, choć oczywiście, to co najpotrzebniejsze, nigdy się nie trafia...
A jeśli już, to wtedy, gdy wszystkie sloty zapełnione...

Planowałem zrobić mu Atak i MM.
Na magię nie nastawiam się tak, jak na niższych poziomach trudności, bo ten chwiej ma taką wiedzę, że ech...
Może się to zmienić, ale jeśli na 10 lvl dostaje tylko raz +1 do tego, to ja przepraszam...
Specjalna zdolność Markala też nie powala...
Przy tych "własnościach" w kampanii, jest chyba na dole listy, bo ma losowy wpływ na rozgrywkę...
Bardziej by pasowała ulepszona wersja Vladimira (bodajże).

Spróbuję tak jak mówiłeś, a potem przerobię mu skille i też spróbuję, odezwę się po  ;)

Dzięki za radę.


IP: Zapisane
"Die Liebe ist ein wildes Tier
In die Falle gehst du ihr
In die Augen starrt sie dir
Verzaubert wenn ihr Blick dich trifft"
Neader

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 118


Zobacz profil
« Odpowiedz #27 : 17 Stycznia 2011, 14:50:35 »
Długo to trwało, bo w H5 jakoś nie grałem ostatnio  ^_^ Nie wiem czy przeszedłeś już tę misję, czy jeszcze nie, ale zawsze może to służyć jako pomoc dla innych. A więc, Godryk jest rozwinięty na:
- Dowodzenie
- Magię Światła
- Machiny Wojenne
- Oświecenie
- Atak

Markal:
- Nekromancja - Znamię Nekromanty obowiązkowo!
- Magia Mroku
- Logistyka

W 1 dniu Markal idzie do ogrodu Leprekaunów, Godryk kupuje Balistę i pokonuje Kolosów dzięki machinom wojennym i czarom. Markal na wabia wypływa trochę i zaraz wraca. Godryk broniąc się w zamku pokonuje wszystkich wrogów, następnie eksplorujemy naszą wyspę Rycerzem. Gdy już wyczyściliśmy całą, Markal wraz z eskortą, czyli drugim bohaterem płynie w stronę Lorekeep. Godryk pokonuje wszelkie przeszkody, Markal zbiera porozrzucanych po mapie nieumarłych. Po przejęciu miasta płyniemy po Rycerzy Śmierci, których powinno być już kilkadziesiąt i zdobywamy Hikm bez większych trudności  :P


IP: Zapisane
Szakal119

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 189


Pełzająca śmierć.

Zobacz profil
« Odpowiedz #28 : 30 Września 2011, 18:05:57 »
Jak Wy przyłączacie tych rycerzy śmierci bo do mnie nie chcą się przyłączyć :/. Kiedy do nich idę to dochodzi do walki.

Ps. Dobrze rozwijam Markala?
- dowodzenie (ma na starcie),
- talent magiczny,
- oświecenie,
- magia mroku,
- szczęście,


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #29 : 30 Września 2011, 21:52:39 »
Z Rycerzami Śmierci może być problem, a to dlatego, że są one jednostkami neutralnymi i nie muszą przejść do nas niezależnie od ich poziomu... rozkładu.
Mi tam zawsze uciekały.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Strony: 1 [2]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.03 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry